Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 23 maa 2010 13:01
|
|
Of ze zijn gewoonweg niet goed genoeg voor een buitenlandse transfer. Als ze echt goed waren dan waren Emanuelson en Stekelenburg al lang vertrokken.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 23 maa 2010 13:14
|
|
Waarom is Suarez dan nog niet weg? Die speelt met meer klasse dan Emanuelson ooit heeft gedaan, en is ook nog niet weg, terwijl er al veel geruchten opgaan omtrent zijn transfer.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Di 23 maa 2010 13:21
|
|
Citaat: Waarom is Suarez dan nog niet weg? Die speelt met meer klasse dan Emanuelson ooit heeft gedaan, en is ook nog niet weg, terwijl er al veel geruchten opgaan omtrent zijn transfer.
Die is meteen weg als hij geen 25-30 miljoen kost.
|
Fregge
|
Geplaatst: Di 23 maa 2010 13:24
|
|
Er zal vast wel interesse geweest zijn voor Urby en Stekelenburg, alleen daar kwamen geen geruchten over, omdat het nooit echt dragende spelers zijn geweest (wat Stekelenburg nu wel is).
Urby schaar ik overigens wel onder Ajacied, want omtrent zijn contractverlenging zei die: Ik wil Ajax niet transfervrij verlaten. In andere woorden: Hij denkt ook aan Ajax.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Di 23 maa 2010 13:27
|
|
Er zijn in het verleden genoeg geruchten rondom Stekelenburg geweest, Tottenham en A.C. Milan kan ik me nog herinneren en dat waren niet de enige.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 23 maa 2010 13:32
|
|
Stekelenburg zit al 8 jaar bij AJAX 1, Emanuelson al 6 jaar. Suarez 3 jaar. Dat is al 1 verschil. Als Suarez weg wil dan kan hij dat makkelijk aangeven. Belangstelling genoeg. Als hij dat echt wilt dan zet hij dat ook door (Zie transfer Groningen-AJAX). Suarez wil dus nog gewoon blijven.
Tsja....
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuw ... _2011.html
Ja, geruchten.....denk je nu echt dat Stekelenburg naar Milan kan?
|
Fregge
|
Geplaatst: Di 23 maa 2010 13:36
|
|
Daarvoor zijn het geruchten Toby. Ajax wordt constant in verband gebracht met spelers, zo ook in de Europese top. Plus lees het bericht eens door. Daarin staat duidelijk:
"Dat is absoluut niet het scenario dat ik voor ogen had, het is een vervelende situatie."
Plus het was een oud gerucht. Nu terug naar het vorige gerucht
Ik denk dat Stekelenburg wel goed mee kan bij HSV. Leuke club is het ook.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Di 23 maa 2010 13:40
|
|
HSV is een soort Feyenoord. Het Feyenoord van Duitsland, dat is wel ongeveer Stekelenburg z'n niveau.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 23 maa 2010 13:47
|
|
Citaat: Daarvoor zijn het geruchten Toby. Ajax wordt constant in verband gebracht met spelers, zo ook in de Europese top. Plus lees het bericht eens door. Daarin staat duidelijk:
"Dat is absoluut niet het scenario dat ik voor ogen had, het is een vervelende situatie."
Plus het was een oud gerucht. Nu terug naar het vorige gerucht
Ik denk dat Stekelenburg wel goed mee kan bij HSV. Leuke club is het ook.
Geruchten zeggen mij niets. Over wie dan ook.
Ja, en? Hij vindt het niet vervelend voor AJAX. Hij vindt het vervelend dat zijn contract niet opgewaardeerd wordt. Dat is alles.
"Zoals het er nu uitziet dien ik mijn contract bij Ajax uit en ga ik in 2011 weg", geeft hij toe. ""
Ik vind hem niet beter dan Rost en Rost heeft net bijgetekend.
|
Fregge
|
Geplaatst: Di 23 maa 2010 13:52
|
|
Sowieso, als je terug in de tijd gaat zoeken Toby, moet je alles zoeken:
"Ik heb veel aan Ajax te danken. Het zou toch zonde zijn als ik transfervrij de deur uitloop"
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/13 ... -bij-ajax/
"Als echte Ajacied wilde hij juist voorkomen dat hij gratis zou vertrekken. Door bij te tekenen, zou hij Ajax extra tijd geven om geld aan hem te verdienen. Hij wil namelijk niets liever dan iets opleveren."
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/13 ... -met-ajax/
Maar genoeg over Urby in het topic van Stekelenburg lijkt me...
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 23 maa 2010 13:56
|
|
Slap gezeur van een zaakwaarnemer. Nergens geeft Emanuelson aan dat hij in 2010 zeker zal vertrekken zodat AJAX nog wat geld krijgt. Sterker....hij geeft gewoon aan dat hij blijft tot 2011. Hoe jammer hij dat ook vindt...
|
Vienna
Forum berichten: 493
|
Geplaatst: Di 23 maa 2010 16:41
|
|
Citaat: Volgens mij pakte Steek toch echt wel punten tegen Psv (thuis). Er zijn meerdere wedstrijden dat hij in het begin een paar goede ballen red waardoor het 0-0 bleef, als we dan uit eindelijk met 5-0 winnen heeft niemand het erover dat Steek punten heeft gepakt.
Op dat moment is-ie z'n werk aan het doen. Het zou vreemder zijn geweest mocht die bal van Toivonen er wel in zijn gegaan, het is wat we van een keeper bij Ajax mogen verwachten.
Citaat: Maar dan kan Steek bijna geen punten pakken omdat we pas 1x met 1 doelpunt verschil hebben gewonnen en dat was met Vermeer in de goal.
Het heeft niks met marge te maken maar met de mate van moeilijkheid die redding te verrichten. Die van Ari in de ArenA tegen AZ telde ik al, pak je'm alsnog dan ben je bezig wedstrijden voor je ploeg te winnen.
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Di 23 maa 2010 16:53
|
|
Nou, ben ik het niet mee eens, Toivonen doet eigenlijk alles goed, alleen zit hij niet maar daar viel Toivonen niets te verwijten. Ik heb het niet percies bij gehouden maar als je het hebt over punten die Steek ons dan gekost heeft kom ik ook niet verder dan Psv uit. En hij zal best wel eens een bal niet gepakt hebben die hij in andere wedstrijden wel hebben gepakt. Nogmaals ik ga Maarten niet vergelijken met Cassillias maar ik heb Cassillias deze week ook weer een foutje zien maken die hij normaal gesproken wel heeft. Dat heeft iedere keeper.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Di 23 maa 2010 22:46
|
|
Citaat: Achteraf cruciaal? Kijk eens op de ranglijst, we staan gewoon boven PSV hoor. Plus het feit dat hij tegen PSV, voor de 1-0 een aantal fikse reddingen maakte hoor.
Tuurlijk. Puntje meer, PSV er twee af en zie'ns waar je dan staat... Dan hadden ze in Eindhoven met twee punten uit drie wedstrijden een compleet andere start van het seizoen gekend dan nu het geval was, zonder die twee vrije trappen.
Sympathieke jongen, daar niet van, maar niet onvervangbaar. Zeker die vrije trap die over'm heen bij de tweede paal binnen draaide had er niet in gemogen. Plus dat het geld wat-ie opbrengt elders erg goed besteed kan worden, zo onevenwichtig als de selectie momenteel in elkaar steekt.
Ja maar wie zijn er wel onvervangbaar dan kom je bij de categorie Buffon, van der Sar..
Ik ben blij met het niveau dat Stekelenburg momenteel haalt, valt hij weg dan heb je Vermeer in de goal, die nog wel meer foutjes maakt en op de bank zit onze pizzaman... en dan hebben we ook nog Padt (wat ik ook al geen talent vind). Nee mocht hij vertrekken dan moet de scouting echt iets beters hebben gevonden want we hebben de vervanger nu niet echt klaar staan.
|
Vienna
Forum berichten: 493
|
Geplaatst: Di 23 maa 2010 23:14
|
|
Citaat: Ja maar wie zijn er wel onvervangbaar dan kom je bij de categorie Buffon, van der Sar..
Daarom gaan we Maarten ook kunnen missen. Als je van dat geld Pantelic' opvolger weet aan trekken kan de rest van je selectie in principe intact blijven.
Citaat: Nee mocht hij vertrekken dan moet de scouting echt iets beters hebben gevonden want we hebben de vervanger nu niet echt klaar staan.
En je investering in Vermeer daarmee teniet doen? Lijkt me niet verstandig. Die moet niet nog drie jaar aan het lijntje gehouden worden en bankzitten maar net als Stekelenburg destijds het vertrouwen krijgen. Je iets gedurfder opstellen in deze kan geen kwaad.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Wo 24 maa 2010 00:26
|
|
Citaat: En je investering in Vermeer daarmee teniet doen? Lijkt me niet verstandig. Die moet niet nog drie jaar aan het lijntje gehouden worden en bankzitten maar net als Stekelenburg destijds het vertrouwen krijgen. Je iets gedurfder opstellen in deze kan geen kwaad.
Vermeer is een mindere keeper dan Stekelenburg dus als je Stekelenburg niet goed genoeg vind kan je nooit tevreden zijn met Vermeer als eerste keeper. Ik weet dat Vermeer 'pas' 24 is en nog kan groeien in zijn ontwikkeling maar beter dan Stekelenburg is zal hij nooit worden. Misschien kan hij wel van het niveau Stekenburg worden maar ik denk dat de top van Stekelenburg hoger licht dan de top van Vermeer.
|
Leonel
|
Geplaatst: Wo 24 maa 2010 09:14
|
|
Citaat: En je investering in Vermeer daarmee teniet doen? Lijkt me niet verstandig. Die moet niet nog drie jaar aan het lijntje gehouden worden en bankzitten maar net als Stekelenburg destijds het vertrouwen krijgen. Je iets gedurfder opstellen in deze kan geen kwaad.
Vermeer is een mindere keeper dan Stekelenburg dus als je Stekelenburg niet goed genoeg vind kan je nooit tevreden zijn met Vermeer als eerste keeper. Ik weet dat Vermeer 'pas' 24 is en nog kan groeien in zijn ontwikkeling maar beter dan Stekelenburg is zal hij nooit worden. Misschien kan hij wel van het niveau Stekenburg worden maar ik denk dat de top van Stekelenburg hoger licht dan de top van Vermeer.
Dan moeten we daar achterkomen vind je niet? Want ik ben van mening dat Vermeer zijn top hoger ligt dan die van Stekeleburg.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Wo 24 maa 2010 15:12
|
|
@ajaxspanje,
Daar komt Vermeer lengte voor te kort. Nooit zal hij de baas worden over zijn strafschopgebied. Een leuke reflex heeft hij wel. Met Vermeer in de goal hebben we een gigantisch probleem bij dode spelsituaties. Laat staan dat hij nog altijd een lijnkeeper is. Met Stekelenburg in de goal, is dit naarmate het seizoen beter gegaan. Zijn zwakke punten die ik laatst eens noemde zie ik steeds verbeteren, waaronder de hoge ballen. Ook houd hij nu regelmatig een knappe bal tegen, die ik hem aan het begin van het seizoen niet zag pakken.
Iedereen kan wel roepen dat we hem moeten verkopen, maar het alternatief is Vermeer.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Wo 24 maa 2010 15:55
|
|
Vermeer zal net zoveel heersen in het strafschopgebied als Stekelenburg...
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Wo 24 maa 2010 16:00
|
|
Citaat: Vermeer zal net zoveel heersen in het strafschopgebied als Stekelenburg...
En dat is zeker niet goed. Als Vermeer's top ligt bij het niveau van Stekelenburg dan heb ik liever Stekelenburg die zijn top nog niet heeft bereikt. Daarbij is Vermeer NOG niet zo goed als Stekelenburg dus zal je kwalitatief omlaag gaan.
|
Leonel
|
Geplaatst: Wo 24 maa 2010 17:18
|
|
Citaat: Vermeer zal net zoveel heersen in het strafschopgebied als Stekelenburg...
En dat is zeker niet goed. Als Vermeer's top ligt bij het niveau van Stekelenburg dan heb ik liever Stekelenburg die zijn top nog niet heeft bereikt. Daarbij is Vermeer NOG niet zo goed als Stekelenburg dus zal je kwalitatief omlaag gaan.
Voor hoeveel zou jij Stekeleburg laten gaan?
@Bond
Lengte zeg niet alles. Ik zoul Kenneth wel eens een seizoen lang willen, want bij Ajax zal Stekeleburg niet meer groeien. Iets wat ik bij hem zie en niet bij Stekeleburg is durf. Stekeleburg komt bij mij bang en onzeker en om dat te camoufleren schelt hij zijn verdediging verrot. Het is trouwens toch van de zotte dat je reserve doelman, die weinig ervaring heeft in het eerste, bijna of net zo goed is als de eerste keeper die al 8 jaar meegaat. Jammer, want hij had toch echt wel redelijk veel talent. Maar na 8 jaar kunnen we toch wel concluderen dat hij er niet veel op vooruit is gegaan toch?
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Wo 24 maa 2010 18:20
|
|
Hoezo zou Stekelenburg bij Ajax niet meer kunnen groeien in zijn ontwikkeling. Dit seizoen is hij duidelijk stukken beter bij hoge ballen dan de seizoenen hier voor. Dat is een zeer goede ontwikkeling en onder een goede keeperstrainer zijn er nog genoeg zwaktes in het spel van Stekelenburg waar aan gewerkt kan worden.
Vermeer is klein en zelf met zijn sprongkracht zal hij nooit heel erg hoog kunnen komen. Dat maakt het voor hem gewoon een stuk moeilijker bij hoge ballen. Daarbij zal hij door zijn lengte nooit zo snel bij de hoeken van het doel kunnen zijn als een keeper die langer is en een net zo'n goede sprongkracht heeft.
Ik zou Stekelenburg laten vertrekken bij een bod van 7.5 miljoen of meer. Dat is erg veel geld voor een keeper en ik denk dat Ajax dan best een goede opvolger moet kunnen vinden. Deze zal zeker niet zo goed zijn als Stekelenburg want als er een keeper beter is dan Stekelenburg en minder dan 7.5 miljoen euro zou kosten dan was die ook wel al bekend bij grotere clubs en onhaalbaar voor Ajax. Ik zou kijken naar Tim Krul of als een buitenlandse keeper nodig is Pantilimon en Brkic.
|
Fregge
|
Geplaatst: Wo 24 maa 2010 21:10
|
|
Citaat: Ik zoul Kenneth wel eens een seizoen lang willen
Ik vond 3 maanden al meer dan genoeg. Toen heb ik al genoeg billen zitten knijpen met hem in doel. Begrijp me niet verkeerd, maar Vermeer is een prima invalkeeper, een goede keeper voor op de bank, maar meer ook niet. Als eerste doelman doet de druk te veel met hem. Dat was bij Willem 2 zo, en dat was bij Ajax zo.
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Do 25 maa 2010 11:02
|
|
Vermeer scheelt twee centimeter met Valdes. Vier centimeter met Casillas. Dat Vermeer te klein is, vind ik dus een non-argument. Stekelenburg doet het nu goed, maar mocht er een club langskomen die bereid is om een bod van meer dan 6 miljoen te doen op Maarten, dan moet je hem gewoon laten gaan. Ajax zit niet in de beste financiële positie en bovendien kun je nu flink besparen op de salariskosten. Vermeer is niet zoveel slechter dan onze huidige nummer 1. Bovendien is er een andere druk wanneer een trainer vertrouwen in je uitspreekt. Bij zowel Willem II als Ajax wist hij dat hij eigenlijk nog steeds 2e keeper was. Bovendien heeft hij aardig wat goede wedstrijden al gespeeld voor Ajax.
|
Leonel
|
Geplaatst: Do 25 maa 2010 17:00
|
|
Citaat: Vermeer scheelt twee centimeter met Valdes. Vier centimeter met Casillas. Dat Vermeer te klein is, vind ik dus een non-argument. Stekelenburg doet het nu goed, maar mocht er een club langskomen die bereid is om een bod van meer dan 6 miljoen te doen op Maarten, dan moet je hem gewoon laten gaan. Ajax zit niet in de beste financiële positie en bovendien kun je nu flink besparen op de salariskosten. Vermeer is niet zoveel slechter dan onze huidige nummer 1. Bovendien is er een andere druk wanneer een trainer vertrouwen in je uitspreekt. Bij zowel Willem II als Ajax wist hij dat hij eigenlijk nog steeds 2e keeper was. Bovendien heeft hij aardig wat goede wedstrijden al gespeeld voor Ajax.
Ik ben het met je eens TvP. Alleen zou ik Maarten bij 5 miljoen al llaten gaan.
|