Auteur
|
Bericht
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 23 okt 2009 15:28
|
|
Citaat: Niemand valt dit op, maar je moet er wel naar opzoek zijn. Ik ben hartstikke blij met deze man op de goal, want hij is op dit moment gewoon de beste doelman uit de eredivisie. Je kunt hem wel vergelijken met Van der Sar of zo, maar tegen Manchester United was dat schot niet gekomen, das nou eenmaal nog de onervarenheid van onze ploeg. Anita die niet meer kan denkt ach laat maar. Alderweireld stapt niet uit en die jongen mag in alle vrijheid schieten. En wij reageren hier heel wat af op een keeper, maar die moeten we buiten beschouwing houden. Je mag alleen reageren als hij fouten maakt als Dida en Cassilias. Want die maken er wel een potje van. Hij niet, want dit is gewoon een oorzaak gevolg verhaal.
Precies! Anita die niet wil ingrijpen omdat hij dan zijn 2e geel kreeg. Alderweireld die niet uitstapt (om wat voor reden dan ook) en de speler die een mooie geplaatste schuiver in de hoek legt.
Vind juist dat Stekelenburg zich de laatste tijd weer goed manifesteert. Hij lijkt een stuk scherper als de periode die hij vorig seizoen had.
Goal viel omdat De Zeeuw riep dat Vertonghen uit moest stappen, en Vertonghen riep dat de man voor De Zeeuw was (Bron: Demy zelf)
Tsja, spraakverwarringen krijg je met al die buitenlanders..
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Vr 23 okt 2009 23:16
|
|
Citaat: Los van het feit dat de verdediging de speler liet lopen, stond Stekelenburg te ver uit zijn goal. Bovendien dook hij, zoals zovaak, weer retetraag naar de grond.
Okay, ik geef toe dat Stekelenburg die bal had kunnen hebben. Maar dat wil nog niet zeggen dat die goal zijn fout was? Anita had die bal gewoon moeten hebben toen die de middenlijn overkwam. Anders Verthongen die wat later kwam kijken wat er aan de hand was. Als het een vlammend schot was naar de kruising in de verre hoek, was Stekelenburg kansloos geweest, en had jij nu op de verdediging gemekkert.
|
Seduction
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 08:43
|
|
Ondanks deze prima overwinning op az moeten we niet vergeten kritisch te blijven kijken naar dingen die niet goed waren aan Ajax kant.
Stekelenburg heeft een aantal prima reddingen verricht in 1 op 1 situaties. Dat mag gezegd worden.
Helaas moet ik alleen wel weer de conclusie trekken dat we gewoon een onnodige treffer tegen krijgen in de laatste minuut van de wedstrijd. Dit was ook al het geval tegen Zagreb.
De uitslag verbloemt de tegentreffer natuurlijk, maar dat deze gewoon nooit erin had mogen gaan moge duidelijk zijn.
Stekelenburg strompelde naar de bal toe en stond totaal verkeerd opgesteld. Door dit soort "missers" loop je dadelijk wederom het kampioensschap mis op een doelpunt of wat tegen.
Zoals ik al eerder zei, Stekelenburg heeft goede reddingen verricht, maar ook weer een onnodig doelpunten tegen gekregen. Wanneer gaat hij nou eens keepen naar zijn ervaringsniveau?
Het blijft middelmaat met Stekelenburg in het goal, en middelmaat moeten wij bij Ajax niet nastreven.
|
hannes
Forum berichten: 895
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 10:15
|
|
Maar we hebben op het moment niet beter en wees eerlijk, daar lagen aan het begin van het seizoen toch echt niet de prioriteiten. Plus het feit, vind je beter dan Stekelenburg en is dit ook betaalbaar?
Ik moet dan wel eerlijk bekennen dat ik geen idee heb hoever Padt en cons. zijn, maar ik denk niet dat ze na dit seizoen al over Stekelenburg heen gaan.
|
Ajaciedjuh
Forum berichten: 272
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 10:26
|
|
Stekelenburg maakt dit seizoen een prima indruk. 'We' vinden altijd maar dat een Ajacied foutloos moet spelen. Kijk naar de wedstrijd van Real tegen Milan. 2 topkeepers ........
De laatste weken straalt Stekelenburg weer rust uit. Een prima keeper voor Ajax.
|
Seduction
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 11:08
|
|
Citaat: Stekelenburg maakt dit seizoen een prima indruk. 'We' vinden altijd maar dat een Ajacied foutloos moet spelen. Kijk naar de wedstrijd van Real tegen Milan. 2 topkeepers ........
De laatste weken straalt Stekelenburg weer rust uit. Een prima keeper voor Ajax.
Er moet eens opgehouden worden met het continue vergelijken van andere keepers met Stekelenburg. Kijk gewoon eens naar de kwaliteiten en prestaties van Stekelenburg, zonder altijd eerst over Vermeer of andere keepers te beginnen.
Missers van keepers zoals die gemaakt zijn door Casillas en Dida zijn daar incidenteel. Iedere keeper maakt wel eens een blunder. Oke, Dida keept de laatste seizoenen hopeloos (gekeken naar zijn niveau wat hij hiervoor haalde). Toch blijven dit soort dingen bij zulke keepers een incident.
Ik wil de 2e tegentreffer van az niet als blunder bestempelen, maar Stekelenburg heeft TE vaak dit soort momentjes met ballen die prima houdbaar zijn. Dan kun je de wedstrijd wel winnen, maar toch heb je wederom onnodig een tegentreffer moeten incasseren. Dit kan je later in de competitie wel de kop kosten.
Het gaat er niet om dat Ajacieden geen fouten mogen maken, of foutloos moeten zijn. Stekelenburg heeft te vaak dit soort dingen, en dat al seizoenen achter elkaar. Op het moment dat Stekelenburg tegen betere tegenstanders speelt, valt hij door de mand. Zoveel is wel duidelijk na de wedstrijden tegen bijvoorbeeld een psv, zagreb of az.
Tegen Anderlecht heeft hij daarentegen weer een prima pot gekeept en kon hij in mijn optiek niet veel meer aan de treffer doen. Oke, zijn handen hadden wel omhoog gemoeten, maar feit is en blijft dat de verdediging gewoon stond te slapen.
Nogmaals, ik zie ook liever dat Stekelenburg iedere wedstrijd prachtreddingen maakt en punten pakt voor ons Ajax. Ik vind alleen helaas dat Stekelenburg niet genoeg capaciteiten heeft om een goede keeper te zijn die Ajax in moeilijke momenten op de been kan houden. Kijk bijvoorbeeld naar een Issakson tegen Utrecht. Dat is je team op de been houden! En hoe dramatisch hij in sommige wedstrijden ook keept, dit was precies wat ik bedoel met punten pakken voor je team.
Om eerlijk te zijn heb ik Stekelenburg nooit op zulke acties of wedstrijden mogen betrappen.
En op de vraag van Hannes in te gaan:
Ik zou als trainer wel eens de gok willen wagen met Verhoeven. Stel die jongen op tegen Dordrecht. Laat hem maar eens zien of hij een concurrent voor Stekelenburg zou kunnen zijn. Stekelenburg keept nu redelijk consistent tegen kleine clubs, maar zodra het echt knallen voor het goal wordt, komt hij gewoonweg tekort.
|
hannes
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 11:24
|
|
Daar ben ik het helemaal met je eens. Alleen het Verhoeven idee zie ik niet zo zitten. HIj kan absoluut goed keepen, maar qua duikwerk vind ik hem nog trager dan Stekelenburg, dus ballen als afgelopen zondag zal Verhoeven ook niet hebben. Verhoeven zie ik als een leuke reserve, maar ook absoluut geen puntenpakker.
Is er btw iemand die me kan vertellen hoe het met de jonge jongens zit? Welk niveau, verwachting etc etc?
|
stekelfan
Forum berichten: 486
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 11:28
|
|
Citaat: Daar ben ik het helemaal met je eens. Alleen het Verhoeven idee zie ik niet zo zitten. HIj kan absoluut goed keepen, maar qua duikwerk vind ik hem nog trager dan Stekelenburg, dus ballen als afgelopen zondag zal Verhoeven ook niet hebben. Verhoeven zie ik als een leuke reserve, maar ook absoluut geen puntenpakker.
Is er btw iemand die me kan vertellen hoe het met de jonge jongens zit? Welk niveau, verwachting etc etc?
Kwa Sergio Padt en Marco Bizot bedoel je ?
|
hannes
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 11:29
|
|
Jup
|
Fregge
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 11:32
|
|
Citaat: Er moet eens opgehouden worden met het continue vergelijken van andere keepers met Stekelenburg. Kijk gewoon eens naar de kwaliteiten en prestaties van Stekelenburg, zonder altijd eerst over Vermeer of andere keepers te beginnen.
Tegen Anderlecht heeft hij daarentegen weer een prima pot gekeept en kon hij in mijn optiek niet veel meer aan de treffer doen. Oke, zijn handen hadden wel omhoog gemoeten, maar feit is en blijft dat de verdediging gewoon stond te slapen.
Even die 2 stukjes gepakt:
1. Waarom mogen we Stekelenburg niet vergelijken met andere keepers? Je kunt pas echt over iemands kwaliteiten beoordelen voordat je het vergelijkt met andere spelers vind ik. Op dit moment heb je Vermeer en Verhoeven achter Stekelenburg. Verhoeven valt af, simpel, hij is niet echt een superkeeper zoals hannes al heeft gezegd. Vermeer is een goede reservekeeper. Echter, wanneer hij eerste keeper wordt gezet, valt hij gigantisch door de mand. Dat hebben we vorig jaar wel gezien.
2. Zo is dat bij veel doelpunten. Als je het doelpunt van Zagreb er bijpakt, Dat is ook puur een verdedigingsfout. Die verdediger kan het halve veld oversteken, zonder maar enige hinder te krijgen. Dat hoort niet. Hier moest Anita of Enoh of zo gewoon in te grijpen. Dan maar je man laten lopen.
|
stekelfan
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 11:33
|
|
Citaat: Jup
2 geweldig talentvolle jongens. Sergio Padt keept elke week vrij goede wedstrijden maar heeft ook nog wel zijn onevaren foutjes.
Marco Bizot heeft een goed seizoen gedraaid in de A1 vorig seizoen en is nu reserve keeper van Jong Ajax.
Maar ik geloof dat dit niet het goede topic er voor is
|
hannes
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 11:50
|
|
Dat valt opzich wel mee hoor Stekelfan, want het gaat om de eventuele vervanger van Stekelenburg. Wij - om Seduction en ik bijvoorbeeld eens te pakken - zien het als puntenpakkende keeper niet zo zitten in Stekelenburg. Wij zijn dan ook van mening dat er vervanging moet komen, maar kopen zou zonde zijn als je die in principe al op je loonlijst hebt staan. Vandaar mijn vraag over Padt en Bizot of die er in een periode van 1 tot 1,5 jaar overheen gaan.
Verhoeven en Vermeer vind ik niet beter dan Stekelenburg en als Bizot en Padt ook niet over het talent beschikken - waar ik te weinig kijk op heb - ben ik dus van mening dat er een nieuwe moet komen die wél punten pakt als de overige 10 daar niet tot toe in staat zijn.
Citaat: Kijk bijvoorbeeld naar een Issakson tegen Utrecht. Dat is je team op de been houden! (...) dit was precies wat ik bedoel met punten pakken voor je team.
In - zoals Seduction al aangaf - zo'n situatie bijvoorbeeld. Als hij er moet staan, staat 'ons Steek' er gewoon niet.
|
Seduction
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 11:55
|
|
Citaat: Er moet eens opgehouden worden met het continue vergelijken van andere keepers met Stekelenburg. Kijk gewoon eens naar de kwaliteiten en prestaties van Stekelenburg, zonder altijd eerst over Vermeer of andere keepers te beginnen.
Even die 2 stukjes gepakt:
1. Waarom mogen we Stekelenburg niet vergelijken met andere keepers? Je kunt pas echt over iemands kwaliteiten beoordelen voordat je het vergelijkt met andere spelers vind ik. Op dit moment heb je Vermeer en Verhoeven achter Stekelenburg. Verhoeven valt af, simpel, hij is niet echt een superkeeper zoals hannes al heeft gezegd. Vermeer is een goede reservekeeper. Echter, wanneer hij eerste keeper wordt gezet, valt hij gigantisch door de mand. Dat hebben we vorig jaar wel gezien.
2. Zo is dat bij veel doelpunten. Als je het doelpunt van Zagreb er bijpakt, Dat is ook puur een verdedigingsfout. Die verdediger kan het halve veld oversteken, zonder maar enige hinder te krijgen. Dat hoort niet. Hier moest Anita of Enoh of zo gewoon in te grijpen. Dan maar je man laten lopen.
Je kan Stekelenburg niet vergelijken met andere keepers, omdat je nooit weet hoe een andere keeper zou reageren in een bepaalde spelsituatie.
Ik beoordeel Stekelenburg graag op zijn acties in het veld en dus niet aan de hand van een eventuele mogelijkheid dat als er een andere keeper zou hebben gestaan, de bal er wel of niet in het goal zou liggen. Dat is speculeren, iets wat een objectieve mening niet ten goede komt.
Vergelijk jij Suarez ook met andere spelers? Je ziet toch zonder het vergelijk ook wel of iemand wel of niet presteert? Nou zou dat met Stekelenburg opeens niet kunnen of mogen?
Je zegt dat Vermeer gigantisch door de mand is gevallen. Hoe vaak is Stekelenburg de afgelopen vijf seizoenen al door de mand gevallen?
Aangaande je reactie omtrent de verdediging, gaat uiteraard de verdediging nooit vrijuit. Maar er is een verschil tussen een houdbaar schot en een onhoudbaar schot. Die tegen Anderlecht was in mijn optiek gewoon zo goed als onhoudbaar.
Het schot van Zagreb kwam tot stand uit een verdedigingsfout van Anita, maar het schot was absoluut houdbaar. Daar ligt het essentieverschil. Dat zijn continue ballen waar Stekelenburg heel duidelijk laat zien niet over de gewenste capaciteiten te beschikken voor Ajax. Althans, niet in mijn optiek that is.
|
stekelfan
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 18:46
|
|
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Uitlooptraining-Ajax.htm
|
stekelfan
|
Geplaatst: Vr 30 okt 2009 09:28
|
|
Citaat: Dat valt opzich wel mee hoor Stekelfan, want het gaat om de eventuele vervanger van Stekelenburg. Wij - om Seduction en ik bijvoorbeeld eens te pakken - zien het als puntenpakkende keeper niet zo zitten in Stekelenburg. Wij zijn dan ook van mening dat er vervanging moet komen, maar kopen zou zonde zijn als je die in principe al op je loonlijst hebt staan. Vandaar mijn vraag over Padt en Bizot of die er in een periode van 1 tot 1,5 jaar overheen gaan.
Verhoeven en Vermeer vind ik niet beter dan Stekelenburg en als Bizot en Padt ook niet over het talent beschikken - waar ik te weinig kijk op heb - ben ik dus van mening dat er een nieuwe moet komen die wél punten pakt als de overige 10 daar niet tot toe in staat zijn.
Citaat: Kijk bijvoorbeeld naar een Issakson tegen Utrecht. Dat is je team op de been houden! (...) dit was precies wat ik bedoel met punten pakken voor je team.
In - zoals Seduction al aangaf - zo'n situatie bijvoorbeeld. Als hij er moet staan, staat 'ons Steek' er gewoon niet.
Hij heeft ons gister een aantal keer op de been gehouden En kan zeker wel punten pakken voor ajax. Hij was gister trouwens een van de weinige die een goede wedstrijd speelde.
|
Seduction
|
Geplaatst: Vr 30 okt 2009 11:11
|
|
Citaat: Dat valt opzich wel mee hoor Stekelfan, want het gaat om de eventuele vervanger van Stekelenburg. Wij - om Seduction en ik bijvoorbeeld eens te pakken - zien het als puntenpakkende keeper niet zo zitten in Stekelenburg. Wij zijn dan ook van mening dat er vervanging moet komen, maar kopen zou zonde zijn als je die in principe al op je loonlijst hebt staan. Vandaar mijn vraag over Padt en Bizot of die er in een periode van 1 tot 1,5 jaar overheen gaan.
Hij heeft ons gister een aantal keer op de been gehouden En kan zeker wel punten pakken voor ajax. Hij was gister trouwens een van de weinige die een goede wedstrijd speelde.
Gisteren heeft Stekelenburg gewoon gekeept zoals het hoort. Geen bijzondere reddingen hoeven te verrichten, maar gewoon keurig gedaan wat een keeper moet doen.
Let wel: Dit is tegen Dordrecht. Tegen betere tegenstanders heeft Stekelenburg nog nimmer kunnen overtuigen. Daar gaat het om. Niet alleen naar een moment kijken, maar naar het totaalplaatje.
Als Stekelenburg al zou gaan blunderen tegen een Dordrecht is het einde helemaal zoek natuurlijk.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Vr 30 okt 2009 16:13
|
|
Eerlijk is eerlijk Seduction, de laatste weken keept Maarten prima. Ik vind het ook nog steeds geen absolute topper en als die binnen handbereik zou zijn zeg ik: Halen! Maar op dit moment voldoet hij in ieder geval aan het gewenste niveau, dat was in de eerste paar wedstrijden van dit jaar en vooral in het vorige seizoen wel anders. Langzaamaan komt zijn niveau van 2 seizoenen geleden weer terug en ik ben allang blij dat we niet meer 7 kleuren stront hoeven te schijten bij hoge ballen!
|
stekelfan
|
Geplaatst: Do 5 nov 2009 13:01
|
|
Achter dit duo (Aderweireld en Vertonghen) staat iemand die volgens jol klaar is voor de top: Maarten Stekelenburg is de beste shotstopper die ik heb meegemaakt. Zijn reactie's zijn fenomenaal. De kritiek op zijn optreden buiten het doel kan de prullenbak in. Maarten heerst dit seizoen in zijn vijfmeter gebied.
Pantelic zei nog tegen me Maarten is unbelievable coach. En ook hij heeft al aardig wat keepers meegemaakt.
Jol in de sportweek over zijn eerste keeper
|
svvenn
Forum berichten: 563
|
Geplaatst: Do 5 nov 2009 23:09
|
|
Citaat: Achter dit duo (Alderweireld en Vertonghen) staat iemand die volgens jol klaar is voor de top: Maarten Stekelenburg is de beste shotstopper die ik heb meegemaakt. Zijn reactie's zijn fenomenaal. De kritiek op zijn optreden buiten het doel kan de prullenbak in. Maarten heerst dit seizoen in zijn vijfmeter gebied.
Pantelic zei nog tegen me Maarten is unbelievable coach. En ook hij heeft al aardig wat keepers meegemaakt.
Stekelenburg is helemaal niet klaar voor de top. Doet het redelijk de laatste tijd en als hij vertrouwen heeft keept hij zoals het hoort, maar niet uitzonderlijk. Beste shotstopper? Van der Sar niet meer meegemaakt neem ik aan? Verder wat Pantelic zegt moet je niet al te serieus nemen, als ze hem wat zouden vragen over Wielaert zou die nog antwoorden dat Wielaert o zo belangrijk is voor dit Ajax. Weer lekker subjectief..
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Vr 6 nov 2009 07:46
|
|
Ten eerste zal Wieleart buiten het veld heel belangrijk zijn, maar dat doet er niet toe.
Stekelenburg staat de laatste weken fantastisch te keepen. Loopt over van zelfvertrouwen, dat was ook wel te zien hoe hij die bal pakte, gister in de laatste minuten. Die vrije trap bedoel ik. Echt geen makkelijke bal, vanwege de stuit. Maar goed gedaan. Voor de rest viel hij op vanwege het goed meevoetballen en de snelle spelhervattingen. Niet altijd even precies op maat, maar dat zorgt, zeker met een anspeelpunt als Pantelic en de actie/snelheid van Suarez, altijd voor gevaar.
Stekelenburg is een duidelijk verschil tussen dit jaar en vorig jaar. De spelers krijgen door Jol weer hun vertrouwen terug. Van Basten was niet 'liefdevol' genoeg. Een speler gaat beter spelen van knuffeltjes en complimentjes.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Vr 6 nov 2009 08:48
|
|
Citaat: Stekelenburg is een duidelijk verschil tussen dit jaar en vorig jaar. De spelers krijgen door Jol weer hun vertrouwen terug. Van Basten was niet 'liefdevol' genoeg. Een speler gaat beter spelen van knuffeltjes en complimentjes.
Absoluut. Steek is tot dusver een solide en punten pakkende doelman gebleken. Als hij dit vasthoudt dan kan het niet anders dat clubs voor hem gaan komen.
Overigens werd er in het verleden door een paar leden hier de vergelijking getrokken met Isaksson. Issakson mocht dromen dat hij de meevoetballende kwaliteiten, de rust, de uitstraling en de persoonlijkheid had van Steek.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Vr 6 nov 2009 08:55
|
|
Citaat: Stekelenburg is een duidelijk verschil tussen dit jaar en vorig jaar. De spelers krijgen door Jol weer hun vertrouwen terug. Van Basten was niet 'liefdevol' genoeg. Een speler gaat beter spelen van knuffeltjes en complimentjes.
Absoluut. Steek is tot dusver een solide en punten pakkende doelman gebleken. Als hij dit vasthoudt dan kan het niet anders dat clubs voor hem gaan komen.
Overigens werd er in het verleden door een paar leden hier de vergelijking getrokken met Isaksson. Issakson mocht dromen dat hij de meevoetballende kwaliteiten, de rust, de uitstraling en de persoonlijkheid had van Steek.
Volledig mee eens, maar Isaksson is wel een geweldige lijnkeeper! Wat een reflex heeft die man (zie bijvoorbeeld de wedstrijd gisteren).
|
Pariah
Forum berichten: 148
|
Geplaatst: Vr 6 nov 2009 09:18
|
|
Wat mij vooral gisteren is opgevallen aan Stekelenburg, is het feit dat hij alle ballen klemvast had! Vroeger stompte en tikte hij er op los, waardoor er veel rebounds ingingen en corners werden weggegeven.
Offtopic: Ik ben blij dat wij onze zegenreeks tegen de kleintjes hebben doorgetrokken tegen de betere ploegen! (AZ, Zagreb, Feijenoord, Zagreb) Algewel ik Zagreb ook weer niet zo spetterend vond, maar opvallend is dat ik bijna geen enkele ploeg meer vind spetteren tegen ons. Volgens mij hebben ze niet meer het gevoel dat er iets te halen valt. (Mede door het fantastisch druk zetten!)
|
stekelfan
|
Geplaatst: Vr 6 nov 2009 10:29
|
|
Citaat: Achter dit duo (Alderweireld en Vertonghen) staat iemand die volgens jol klaar is voor de top: Maarten Stekelenburg is de beste shotstopper die ik heb meegemaakt. Zijn reactie's zijn fenomenaal. De kritiek op zijn optreden buiten het doel kan de prullenbak in. Maarten heerst dit seizoen in zijn vijfmeter gebied.
Stekelenburg is helemaal niet klaar voor de top. Doet het redelijk de laatste tijd en als hij vertrouwen heeft keept hij zoals het hoort, maar niet uitzonderlijk. Beste shotstopper? Van der Sar niet meer meegemaakt neem ik aan? Verder wat Pantelic zegt moet je niet al te serieus nemen, als ze hem wat zouden vragen over Wielaert zou die nog antwoorden dat Wielaert o zo belangrijk is voor dit Ajax. Weer lekker subjectief..
Jol heeft het over de keepers die hij heeft meegemaakt als trainer bij een club En kwa Pantelic heb je helemaal gelijk, Die heeft overal wel een mening over. Maar kwa wat jol zegt ben ik het wel grotendeels mee eens. Die vrije trap gister in de 89ste min was een goede redding van hem. Stekelenburg straalt weer o.a vertrouwen uit en dat is de verdienste van Martin Jol.
off topic Issakson is zeker een goede lijnkeeper.
|
Fregge
|
Geplaatst: Vr 6 nov 2009 11:30
|
|
De grootste fout van Van Basten vorig jaar omtrent Stekelenburg is dat hij Stekelenburg gelijk weer opstelde na z'n blessure, zonder enig wedstrijdritme op te doen bij Jong Ajax.
|