Auteur
|
Bericht
|
skieto
Forum berichten: 803
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 11 aug 2008 22:15
|
|
Citaat: Ik denk dat de verdediging aankomend seizoen sterker staat en dan heeft Stekelenburg ook meer rust.
Ik ben het niet met je eens. Onze verdediging is te jong, te onervaren. Na Oleguer hebben we niet echt een overtuigend iemand achterin lopen. Vorig seizoen stonden we nog met Stam en Heitinga achterin. En dan hadden we in de back Silva en Emanuelson. Toen stam aangaf dat hij per direct stopte met voetballen, kon ik al merken dat het achter slordiger werd. We misten ervaring en kwaliteit. Nu hebben we Oleguer, maar wie naast hem? Van der Wiel, zeker een talent, word zeker een topverdediger bij een groote club. Maar nu is hij nog te jong voor een vaste waarde, Vertongen zie ik liever als een back of in het middenveld. Vermaelen is een goede verdediger, hij kan naast Oleguer staan, maar is in mijn ogen niet altijd zeker van zichzelf. Toen Ajax tegen Arsenal speelde in de AT (3-2 verlies) kon je merken dat het achterin niet helemaal in orde was. We misten welliswaar de spelers die in peking zijn. Dus we zijn in de verdediging minder dan vorig seizoen. Ajax moet sowieso nog een centraal verdediger halen, en dan misschien nog een linksback.
Maar Stekelenburg doet het uitstekend, en dan hebben we ook nog talent Vermeer.
|
stekelfan
Forum berichten: 486
|
Geplaatst: Za 23 aug 2008 20:40
|
|
http://www.sportweek.nl/voetbal/69017/M ... ember_zijn
Een interview met Stekelenburg aan Sportweek.
|
Strongman
Forum berichten: 19
|
Geplaatst: Vr 5 sep 2008 11:02
|
|
t blijft een geweldige keeper!!:)
nu alleen verdediging nog beetje aansterken en dan komt t wel goed!!:)
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Vr 5 sep 2008 11:33
|
|
Zo geweldig vond ik hem zondag niet hoor. Hij moet volgens mij wat meer vertrouwen in zichzelf hebben, dan komt het wel goed.
Maar hoe hij bij de corner in actie kwam, deed mij denken aan Timmer tegen Oostenrijk. Zeer slecht dus.
|
Maurice
Forum berichten: 2062
|
Geplaatst: Vr 5 sep 2008 14:10
|
|
Citaat: Zo geweldig vond ik hem zondag niet hoor. Hij moet volgens mij wat meer vertrouwen in zichzelf hebben, dan komt het wel goed.
Maar hoe hij bij de corner in actie kwam, deed mij denken aan Timmer tegen Oostenrijk. Zeer slecht dus
Klopt, Stekelenburg is een goede keeper, geen geweldenaar. Wat er vooral aan schort is dat hij niet constant genoeg speelt. De ene week red hij alles, de andere week maakt hij een slechte en ongemotiveerde indruk.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Za 6 sep 2008 03:41
|
|
Wat ik zo bizar aan Stekelenburg blijf vinden is hoe een keeper die één op één zoveel lef en assertiviteit toont, in de lucht wordt gedegradeerd tot een doetje die zelfs in z'n eigen keepershokgebied niet alle hoge ballen heeft.
|
Jobo
Forum berichten: 673
|
Geplaatst: Za 6 sep 2008 09:19
|
|
Stekelenburg is op alle facetten van het keepersvak uitstekend te noemen. Behalve op hoge ballen, en dat is wel jammer gezien zijn lengte. Hij zou meer uit zijn lengte kunnen halen.
|
stekelfan
|
Geplaatst: Za 6 sep 2008 16:34
|
|
Stekelenburg ontwikkelt zich op alle fronten geweldig
en die hoge ballen worden ook steeds beter !
en hij zegt ook over willem2-ajax in een intervieuw op ajax tv op www.ajax.nl dat dat niet zijn beste wedstrijd was nee
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 6 sep 2008 16:44
|
|
Citaat: en die hoge ballen worden ook steeds beter !
Daar heb ik i.i.g. nog niets van gezien. Daarom ben ik ook benieuwd hoe je tot deze constatering bent gekomen. Zal wel aan je naam liggen.
|
Jeroen
Forum berichten: 672
|
Geplaatst: Za 6 sep 2008 16:51
|
|
Ik vind Stekelenburg ook behoorlijk kwetsbaar bij ballen van de zijkanten. Daarnaast krijg je bij hem nooit het idee dat hij heerst in het strafschopgebied. Ook bij Gomes viel dat wel mee, die stompte het liefst alle ballen uit de zestien, wat geregeld voor gevaarlijke situaties zorgde. Maar er stond wel iemand in het doel die wat uitstraalde. Stekelenburg zou met zijn atletische lijf zich wat meer moeten gelden. Ik heb de indruk dat hij onder L'ami een redelijke progressie boekt, maar dan vooral op de facetten die hij al beheerste. Zijn uittrap bijvoorbeeld is een gevaarlijk wapen geworden.
|
TvP
|
Geplaatst: Zo 7 sep 2008 09:37
|
|
Maarten speelde gister goed vond ik. Al had hij wel wat geluk bij dat schot van Holman. Maar hij tikte wel mooi een hoge bal weg.
De rode kaart was dom, maar hij kon er vrij weinig aan doen. Gewoon een slechte pass van Heitinga.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Ma 8 sep 2008 20:27
|
|
Jammer zaterdag, niet meer, niet minder..
|
bakhoven
Forum berichten: 14
|
Geplaatst: Di 9 sep 2008 11:10
|
|
Hij deed wat hij moest doen. En volgens het boekje een terechte rode kaart.
Dat gaf hij zelf ook aan.
|
Maurice
Forum berichten: 2062
|
Geplaatst: Di 9 sep 2008 14:56
|
|
Inderdaad, hij offerde zichzelf op voor een doelpunt... Subjectief gezien geen rode kaart na mijn mening, Objectief gezien (zie: regels) wel een rode kaart.
|
stekelfan
|
Geplaatst: Di 9 sep 2008 20:35
|
|
jah volgends de regels is het Rood
en vindt het ook erg profesoneel dat stekel ook toegeeft dat het terecht rood was
maar hij zij ook ik had nog effe hoop dat ie geel zou geven omdat het een oefeninterland was
ik vindt dat je in een oefeninterland voor zon lichte overtreding ook best geel had kunnen geven
|
TvP
|
Geplaatst: Di 9 sep 2008 20:58
|
|
Citaat: jah volgends de regels is het Rood
en vindt het ook erg profesoneel dat stekel ook toegeeft dat het terecht rood was
maar hij zij ook ik had nog effe hoop dat ie geel zou geven omdat het een oefeninterland was
ik vindt dat je in een oefeninterland voor zon lichte overtreding ook best geel had kunnen geven Alsjeblieft zeg, jij maakt nog meer fouten dan heel Jong Oranje net bij elkaar Probeer alsjeblieft op je spelling te letten, dit leest echt verschrikkelijk.
Verder ben ik het met de inhoud zeker eens. Ik hoopte ook dat het geel zou worden, opzich had dat voor de wedstrijd ook wel beter geweest. Het is toch maar een oefeninterland. Maar ja, geef je geen rood, dan hoef je voor sommige overtredingen ook weer geen kaarten te trekken. Dus opzich is het ook wel weer logisch.
|
stekelfan
|
Geplaatst: Do 11 sep 2008 19:45
|
|
Stekel keepte gister een aardige wedstrijd met een aantal geweldige reddingen !
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Do 11 sep 2008 19:55
|
|
Citaat: Stekel keepte gister een aardige wedstrijd met een aantal geweldige reddingen !
Ik denk zelfs dat je mag zeggen dat Oranje de 3 punten meenam uit Macedonië dankzij Stekelenburg.
|
stekelfan
|
Geplaatst: Do 11 sep 2008 20:24
|
|
Citaat: Stekel keepte gister een aardige wedstrijd met een aantal geweldige reddingen !
Ik denk zelfs dat je mag zeggen dat Oranje de 3 punten meenam uit Macedonië dankzij Stekelenburg.
Jah, die ene redding in de 2 de helft was ook grandioos. Hij redde en de rebound had ie ook.
bron: www.oranje.nn.nl
http://www.oranje.nn.nl/Oranje/WebTV/Na ... entid=4179
|
TvP
|
Geplaatst: Ma 22 sep 2008 15:41
|
|
Ik ben vandaag naar de training van Ajax geweest. En grote afwezige was Maarten Stekelenburg. Of is het gebruikelijk dat de keeper geen rondjes gaat rennen na een 2-2 tegen Feyenoord de dag ervoor?
Oleguer en Vermaelen waren van de basisspelers, overigens ook niet van de partij. Net als Siem de Jong. Misschien dat er meer speelt bij de laatste. Want zondag zat hij ook al niet bij de selectie.
Weet iemand meer over Siem?
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Ma 22 sep 2008 17:00
|
|
Siem de Jong zal wel met Jong Ajax meedoen.
|
stekelfan
|
Geplaatst: Ma 22 sep 2008 18:58
|
|
Stekelenburg is vandaag 26 jr geworden
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 22 sep 2008 19:00
|
|
Dat is leuk voor hem. Gaat hij nu ook ballen in z'n eigen gebied gewoon weg stompen of blijft hij toekijken?
|
stekelfan
|
Geplaatst: Ma 22 sep 2008 19:11
|
|
Citaat: Ik ben vandaag naar de training van Ajax geweest. En grote afwezige was Maarten Stekelenburg. Of is het gebruikelijk dat de keeper geen rondjes gaat rennen na een 2-2 tegen Feyenoord de dag ervoor?
Oleguer en Vermaelen waren van de basisspelers, overigens ook niet van de partij. Net als Siem de Jong. Misschien dat er meer speelt bij de laatste. Want zondag zat hij ook al niet bij de selectie.
Weet iemand meer over Siem?
siem de jong doet misschien mee met Jong ajax vanavond
Stekelenburg is wel jarig vandaag misschien dat ie er daarom niet was
of misschien heeft het een andere reden
|
Marnix
Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Ma 22 sep 2008 19:11
|
|
Citaat: Dat is leuk voor hem. Gaat hij nu ook ballen in z'n eigen gebied gewoon weg stompen of blijft hij toekijken?
Thomas doelt op de situatie van gisteren waaruit de goal viel. Stekelenburg had hier wel wat agressiever mogen optreden in zijn ogen.
|