Auteur
|
Bericht
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 22 sep 2009 15:56
|
|
Citaat: Butt en Dida waren natuurlijk veel betere keepers in hun 'prime' dan Stekelenburg. Milan en Bayern gaan voor beesten. Niet voor sigaret rokende en "help, ik heb concurrentie en ik vecht er niet voor"-pussies als Stekelenburg.
Man je kan ook wel wat respect tonen voor Stekelenburg. Hij is geen topper maar hij heeft wel gewoon genoeg goed gedaan bij Ajax om de respect van de Ajax 'supporters' te hebben verdiend. Het seizoen 07/08 heeft hij behoorlijk wat punten voor Ajax gepakt en vorig seizoen zakte hij alleen terug door zijn blessure en de domme behandeling van Marco van Basten. Dit seizoen vind ik hem weer een redelijke zekerheid in het doel. Hij is geen topper en zal die ook nooit worden maar hij is wel een echte Ajacied en goed genoeg voor dit Ajax. Sowieso is er maar 1 keeper in de Eredivisie die beter dan hem is dus ik zeur niet. Waarom veel geld uit gaan geven aan een keeper als je Stekelenburg hebt? De kans dat die keeper dan ook nog eens niet slaagt is bij Ajax behoorlijk groot.
|
Seduction
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 22 sep 2009 16:26
|
|
Citaat: Butt en Dida waren natuurlijk veel betere keepers in hun 'prime' dan Stekelenburg. Milan en Bayern gaan voor beesten. Niet voor sigaret rokende en "help, ik heb concurrentie en ik vecht er niet voor"-pussies als Stekelenburg.
Man je kan ook wel wat respect tonen voor Stekelenburg. Hij is geen topper maar hij heeft wel gewoon genoeg goed gedaan bij Ajax om de respect van de Ajax 'supporters' te hebben verdiend. Het seizoen 07/08 heeft hij behoorlijk wat punten voor Ajax gepakt en vorig seizoen zakte hij alleen terug door zijn blessure en de domme behandeling van Marco van Basten. Dit seizoen vind ik hem weer een redelijke zekerheid in het doel. Hij is geen topper en zal die ook nooit worden maar hij is wel een echte Ajacied en goed genoeg voor dit Ajax. Sowieso is er maar 1 keeper in de Eredivisie die beter dan hem is dus ik zeur niet. Waarom veel geld uit gaan geven aan een keeper als je Stekelenburg hebt? De kans dat die keeper dan ook nog eens niet slaagt is bij Ajax behoorlijk groot.
Ik heb nog nooit zoveel gebakken lucht in 1 bericht gezien.
Typerend voor Stekelenburg en zijn fans, het ligt altijd aan een ander.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Di 22 sep 2009 17:00
|
|
Citaat: Typerend voor Stekelenburg en zijn fans, het ligt altijd aan een ander.
Ik ben een fan van elke Ajax speler en ik ben net zo'n Vermeer fan als Stekelenburg fan dus om je zelf maar eens te quoten:
Citaat: Ik heb nog nooit zoveel gebakken lucht in 1 bericht gezien.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Di 22 sep 2009 17:02
|
|
Misschien kunnen de heren in dit topic weer enigszins normale discussievormen aannemen? Als je een mening hebt...prima....als je hem ventileert op een bepaalde manier....ook prima...maar wel tot een zekere hoogte. Misschien moeten een aantal mensen in dit topic zich eens tot andere topics beperken en het Stekelenburg-verhaal even laten voor wat het is. Jullie zijn in de afgelopen 4 weken niks opgeschoten en gebruiken het topic vooralsnog voor het afzeiken en stigmatiseren van elkaar. Neem aan dat jullie wel wat beter met je tijd kunnen omspringen? Zoniet, moet je toch eens bij jezelf te rade gaan waarom je zoveel zeëen van tijd hebt om elkaar zo achterlijk te bejegenen hiero.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Di 22 sep 2009 17:04
|
|
Dat zeg je goed, waren inderdaad. Maar op dit moment vind ik Steek beter.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Di 22 sep 2009 17:05
|
|
Butt en Dida waren beter dan Stekelenburg ooit zou zijn guy. Maarten is gewoon een hele goede keeper voor Ajax, Ajax mag blij zijn met een keeper als Stekelenburg.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Di 22 sep 2009 17:13
|
|
Citaat: Dat zeg je goed, waren inderdaad. Maar op dit moment vind ik Steek beter.
Ja, kan zijn, maar ik wilde daarmee aangeven dat die clubs niet voor dat (Stekelenburg) niveau gaan, maar voor het niveau Kahn/Butt en Dida in goede tijden. Zo duidelijk?
Ik ben fan van AJAX en de spelers die AJAX naar de top kunnen brengen. Stekelenburg kan dat niet. Ik vind hem geen echte prof. Ik vind hem geen echte winnaar. Ik vind hem een mauwer zonder karakter. En daarvoor heb ik echt geen respect. Dan heb ik nog veel meer respect voor Kennedy.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Di 22 sep 2009 17:20
|
|
Citaat: Dat zeg je goed, waren inderdaad. Maar op dit moment vind ik Steek beter.
Ja, kan zijn, maar ik wilde daarmee aangeven dat die clubs niet voor dat (Stekelenburg) niveau gaan, maar voor het niveau Kahn/Butt en Dida in goede tijden. Zo duidelijk?
Ik ben fan van AJAX en de spelers die AJAX naar de top kunnen brengen. Stekelenburg kan dat niet. Ik vind hem geen echte prof. Ik vind hem geen echte winnaar. Ik vind hem een mauwer zonder karakter. En daarvoor heb ik echt geen respect. Dan heb ik nog veel meer respect voor Kennedy.
Dat klopt, maar Milan en Bayern hebben keepers die het niveau top niet aan kunnen, Rensing en bij Milan wisselt het nog eens..
@Fregge; dat zeg ik dus de hele tijd.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Di 22 sep 2009 17:25
|
|
Ze zullen echt niet bij Stekelenburg uitkomen. Er is niet voor niets een lobby om VDS terug te halen. Vorm is ook niet minder en zelfs hij is 'at best' een redelijke clubkeeper.
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Di 22 sep 2009 17:33
|
|
Wat is dit en wat blijft dit een kansloze discussie. Iedereen probeert hier elkaar maar te overtuigen van zijn of haar mening, terwijl er aan de mening van de ander toch nooit wat zal veranderen.
Het feit is gewoon dat Martin Jol, zijn assistenten, het Ajaxbestuur en de meerderheid van de supporters het volste vertrouwen hebben in de kwaliteiten van Maarten Stekelenburg. Hij heeft zo af en toe een slippertje (zoals elke gezonde keeper), maar hoevaak heeft hij ons wel niet gered. De afgelopen jaren is er niemand van Ajax geweest die heeft gezegd: IK vind Maarten niet goed genoeg en wil een nieuwe keeper. En dat terwijl er mensen met een heleboel meer voetbalverstand zitten en hebben gezeten die tijd dan wij hier met z'n allen. Is zelfs een tijdje aanvoerder geweest. Daarnaast zitten er hier ook een paar mierenneukers tussen die al beginnen te jammeren wanneer Stekelenburg bijwijze één stapje te ver naar links zet op het moment dat Suarez op het doel van de tegenstander schiet.
Stekelenburg is en blijft een keeper die meer dan goed genoeg is voor Ajax op dit moment. De tijd komt dat hij zal vertrekken en dan staat er een groepje mensen te juichen, maar wat zullen die zelfde mensen weer jammeren wanneer Kenneth Vermeer een 1-0 voorsprong weggeeft...
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
|
Geplaatst: Di 22 sep 2009 17:41
|
|
Ik vind Stekelenburg een redelijke keeper voor Ajax, niet meer en niet minder. Ik denk alleen dat nooit de top zal halen door zijn mentaliteit. Hooguit een subtopper.
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Di 22 sep 2009 18:22
|
|
Ik vond hem tegen VVV ok hoogst irritant, maar juist tegen VVV keepte hij wel een fantastische wedstrijd. Hij anticipeerde goed op schoten van schaken en (nog iemand, just forgot the name). Hij keepte echt heel goed. Naast de verdedeging ook wel de verdienste van een keeper. 5x de nul houden achter elkaar. Dan lukt dat Ajax een keer en dan is het weer niet goed.
|
stekelfan
Forum berichten: 486
|
Geplaatst: Di 22 sep 2009 18:34
|
|
Citaat: Wat is dit en wat blijft dit een kansloze discussie. Iedereen probeert hier elkaar maar te overtuigen van zijn of haar mening, terwijl er aan de mening van de ander toch nooit wat zal veranderen.
Het feit is gewoon dat Martin Jol, zijn assistenten, het Ajaxbestuur en de meerderheid van de supporters het volste vertrouwen hebben in de kwaliteiten van Maarten Stekelenburg. Hij heeft zo af en toe een slippertje (zoals elke gezonde keeper), maar hoevaak heeft hij ons wel niet gered. De afgelopen jaren is er niemand van Ajax geweest die heeft gezegd: IK vind Maarten niet goed genoeg en wil een nieuwe keeper. En dat terwijl er mensen met een heleboel meer voetbalverstand zitten en hebben gezeten die tijd dan wij hier met z'n allen. Is zelfs een tijdje aanvoerder geweest. Daarnaast zitten er hier ook een paar mierenneukers tussen die al beginnen te jammeren wanneer Stekelenburg bijwijze één stapje te ver naar links zet op het moment dat Suarez op het doel van de tegenstander schiet.
Stekelenburg is en blijft een keeper die meer dan goed genoeg is voor Ajax op dit moment. De tijd komt dat hij zal vertrekken en dan staat er een groepje mensen te juichen, maar wat zullen die zelfde mensen weer jammeren wanneer Kenneth Vermeer een 1-0 voorsprong weggeeft...
Jah je hebt helemaal gelijk.
En Stekelenburg heeft het vertrouwen van Jol en Van Marwijk en voelt dat vertouwen ook en dat vertrouwen neemt hij mee de wedstrijd in dan zie je dat hij met een zeer solide verdediging gewoon geweldige wedstrijden kan keepen en zoveel wedstrijden achter elkaar de 0 kan houden. En hij komt steeds meer terug in zijn vorm van 2 seizoenen geleden.
|
stekelfan
|
Geplaatst: Di 22 sep 2009 18:35
|
|
Citaat: Ik vond hem tegen VVV ok hoogst irritant, maar juist tegen VVV keepte hij wel een fantastische wedstrijd. Hij anticipeerde goed op schoten van schaken en (nog iemand, just forgot the name). Hij keepte echt heel goed. Naast de verdediging ook wel de verdienste van een keeper. 5x de nul houden achter elkaar. Dan lukt dat Ajax een keer en dan is het weer niet goed.
Ben het niet altijd met je eens maar nu ben ik het grotendeels met je eens. Vraag me alleen af wat je bedoelt met hoogst iritant (tijdrekken ?)
|
Seduction
|
Geplaatst: Di 22 sep 2009 18:51
|
|
Citaat: Typerend voor Stekelenburg en zijn fans, het ligt altijd aan een ander.
Ik ben een fan van elke Ajax speler en ik ben net zo'n Vermeer fan als Stekelenburg fan dus om je zelf maar eens te quoten:
Citaat: Ik heb nog nooit zoveel gebakken lucht in 1 bericht gezien.
Het gaat toch niet om Vermeer of wel? Bovendien geef je zelf toe net zo goed fan van Stekelenburg te zijn, dus wat je nou met mijn mooie quote bedoeld snap ik niet, want die is volkomen misplaatst.
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Di 22 sep 2009 18:51
|
|
Citaat: Ik vond hem tegen VVV ok hoogst irritant, maar juist tegen VVV keepte hij wel een fantastische wedstrijd. Hij anticipeerde goed op schoten van schaken en (nog iemand, just forgot the name). Hij keepte echt heel goed. Naast de verdediging ook wel de verdienste van een keeper. 5x de nul houden achter elkaar. Dan lukt dat Ajax een keer en dan is het weer niet goed.
Ben het niet altijd met je eens maar nu ben ik het grotendeels met je eens. Vraag me alleen af wat je bedoelt met hoogst iritant (tijdrekken ?)
Vond dat juist één van zijn mindere wedstrijden. Hij was idd overdreven veel aan het tijdrekken (zelfs na zijn gele kaart nog) en zag er niet altijd even lekker uit bij de corners.
|
Seduction
|
Geplaatst: Di 22 sep 2009 18:57
|
|
Serieus, ga alsjeblieft naar het forum van de Viva en open daar een topic over Stekelenburg. Wat ben jij vre-se-lijk kortzichtig.
Als je nu al niet eens meer ziet dat je held aan het tijdrekken was vanaf minuut 5 dan houdt alles op.
|
stekelfan
|
Geplaatst: Di 22 sep 2009 19:14
|
|
Serieus, ga alsjeblieft naar het forum van de Viva en open daar een topic over Stekelenburg. Wat ben jij vre-se-lijk kortzichtig.
Als je nu al niet eens meer ziet dat je held aan het tijdrekken was vanaf minuut 5 dan houdt alles op.
sorry maar je bent weer eens veeel te snel met je oordeel, Ik heb de wedstrijd niet live kunnen zien En uit de samenvatting hadden ze het tijdrekken van Stekelenburg eruit geknipt. En op internet stond alleen dat hij wegens spelvertraging een geele kaart kreeg. Heb van vrienden wel gehoort dat hij in de 40 ste min liep tijd te rekken en dus de geele kaart kreeg, Maar heb ze voorderest niet gehoord erover(dus vanaf de 5de min tijdrekken zal echt wel meegevallen hebben) als hij echt bijna de hele helft heeft tijdgerekt oke ja dan was de geele kaart terecht.
En nee mijn vrienden zijn lang niet allemaal Stekelenburg fan.
|
Robusto
Forum berichten: 324
|
Geplaatst: Di 22 sep 2009 19:18
|
|
fantastisch? Heb je de keren niet gezien dat hij onder de bal doorging? Hij had een paar mooie reddingen, maar hij zat ook een paar keer goed mis wat zo maar een tegendoelpunt had kunnen opleveren.
sorry maar je bent weer eens veeel te snel met je oordeel, Ik heb de wedstrijd niet live kunnen zien En uit de samenvatting hadden ze het tijdrekken van Stekelenburg eruit geknipt. En op internet stond alleen dat hij wegens spelvertraging een geele kaart kreeg. Heb van vrienden wel gehoort dat hij in de 40 ste min liep tijd te rekken en dus de geele kaart kreeg, Maar heb ze voorderest niet gehoord erover(dus vanaf de 5de min tijdrekken zal echt wel meegevallen hebben) als hij echt bijna de hele helft heeft tijdgerekt oke ja dan was de geele kaart terecht.
Kom meisje, je weet toch zelf wel dat je geen gele kaart krijgt na 1 keer tijdrekken, voordat een scheidsrechter een kaart trekt moet je toch een tijd bezig zijn geweest. En het begon inderdaad al in de 5de minuut.
|
Robusto
Forum berichten: 324
|
Geplaatst: Di 22 sep 2009 19:22
|
|
Citaat:
Het feit is gewoon dat Martin Jol, zijn assistenten, het Ajaxbestuur en de meerderheid van de supporters het volste vertrouwen hebben in de kwaliteiten van Maarten Stekelenburg. Hij heeft zo af en toe een slippertje (zoals elke gezonde keeper), maar hoevaak heeft hij ons wel niet gered.
en hoevaak heeft hij ons wel geen punten gekost?
|
stekelfan
|
Geplaatst: Di 22 sep 2009 19:30
|
|
fantastisch? Heb je de keren niet gezien dat hij onder de bal doorging? Hij had een paar mooie reddingen, maar hij zat ook een paar keer goed mis wat zo maar een tegendoelpunt had kunnen opleveren.
Kom meisje, je weet toch zelf wel dat je geen gele kaart krijgt na 1 keer tijdrekken, voordat een scheidsrechter een kaart trekt moet je toch een tijd bezig zijn geweest. En het begon inderdaad al in de 5de minuut.
Met de scheidsrechters hier in nederland weet je het maar nooit. Maar ik zei al als het echt in de 5de min begon. Dan is het een terechte gele kaart, Maar hij heeft in de 2de helft ook nog een paar keer lopen tijdrekken heb ik gehoord. Maar voorderest heeft hij een goede wedstrijd gekeept. Hij oogt weer meer zekrder dan vorig seizoen. (vorig seizoen voor zijn blesure keepte hij ook goed) Zonde dat hij die lijn vanwege een schouderblesure niet kon doortrekken.
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Di 22 sep 2009 19:56
|
|
Citaat:
Het feit is gewoon dat Martin Jol, zijn assistenten, het Ajaxbestuur en de meerderheid van de supporters het volste vertrouwen hebben in de kwaliteiten van Maarten Stekelenburg. Hij heeft zo af en toe een slippertje (zoals elke gezonde keeper), maar hoevaak heeft hij ons wel niet gered.
en hoevaak heeft hij ons wel geen punten gekost?
Ja, die vraag heb ik onderhand al 100 keer gelezen hier op dit forum. Ik heb net mijn mening gegeven en ik ga niet meer op zulke onnozele reacties zoals deze reageren. Kom maar eens een keer met goede argumenten waarom Stekelenburg zo slecht is, inplaats van altijd maar dat geroep over hoeveel punten hij ons gekost heeft. Dat valt van elke keeper te zeggen. Kortzichtig noemt men dat.
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Di 22 sep 2009 21:15
|
|
Jongens ( en meisjes), Houd toch op met discusieren, volgens mij is het een feit dat Steek er regelmatig niet goed bij zit.En daar mag je best wel eens iets over zeggen,maar moet dat elke week? We hebben niks beters en moeten het er dus maar mee doen. Dan heeft zeuren geen zin daar worden wij en hij al helemaal niet beter van.
|
yk_93
Forum berichten: 546
|
Geplaatst: Di 22 sep 2009 21:20
|
|
Discusieren hoort toch op een forum?
Gaat er niet om dat spelers er beter van worden.
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Di 22 sep 2009 21:21
|
|
Citaat: Discusieren hoort toch op een forum?
Gaat er niet om dat spelers er beter van worden.
Dat klopt, maar deze '' Discussie'' is bijna geen Discussie meer te noemen, ze proberen elkaar alleen maar aftekraken en zijn/haar gelijk te halen.
|