Auteur
|
Bericht
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 18 jul 2009 23:11
|
|
Jongens, Ik vind dit nogal vreemd een jaar geleden was Stekeleburg nog een goede keeper, in Februari is het weer een drollevanger dan is het weer 2 weken een goede keeper daarna raakte hij ziek en heeft hij geen kans meer gekregen. Ik denk en ik kan het ook niet zeker weten natuurlijk ,maar als Steek niet ziek was geworden hadden we deze discussie niet eens gevoerd.
|
stekelfan
Forum berichten: 486
|
Geplaatst: Zo 19 jul 2009 00:06
|
|
Citaat: discussieerde hij
Zij.
Ah. Dat kan ook de onbeargumenteerbare voorkeur verklaren!
Jah ben een zij jah, Wat wil je hiermee zugereren? Dat vrouwen geen verstand van voetbal kunnen hebben.(Dat heb je mis)
|
stekelfan
|
Geplaatst: Zo 19 jul 2009 00:07
|
|
Citaat: Jongens, Ik vind dit nogal vreemd een jaar geleden was Stekeleburg nog een goede keeper, in Februari is het weer een drollevanger dan is het weer 2 weken een goede keeper daarna raakte hij ziek en heeft hij geen kans meer gekregen. Ik denk en ik kan het ook niet zeker weten natuurlijk ,maar als Steek niet ziek was geworden hadden we deze discussie niet eens gevoerd.
Je hebt helemaal gelijk.
|
Seduction
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 19 jul 2009 00:10
|
|
Citaat: Jongens, Ik vind dit nogal vreemd een jaar geleden was Stekeleburg nog een goede keeper, in Februari is het weer een drollevanger dan is het weer 2 weken een goede keeper daarna raakte hij ziek en heeft hij geen kans meer gekregen. Ik denk en ik kan het ook niet zeker weten natuurlijk ,maar als Steek niet ziek was geworden hadden we deze discussie niet eens gevoerd.
Je hebt helemaal gelijk.
Zugereren, je mening niet kunnen onderbouwen ( je gaat totaal niet in op wat ik vraag ), dit zegt inderdaad meer dan genoeg. Verblind omdat je een "fan" bent, maar fatsoenlijk Nederlands beheers je niet en argumenten waarom Stekelenburg een goede keeper is heb je niet.
I rest my case, als zelfs een doorgewinterde "fan" zijn enorme ontwikkeling en talent niet kan benoemen.
Het is trouwens suggereren.....
|
stekelfan
|
Geplaatst: Zo 19 jul 2009 00:19
|
|
Je hebt helemaal gelijk.
Zugereren, je mening niet kunnen onderbouwen ( je gaat totaal niet in op wat ik vraag ), dit zegt inderdaad meer dan genoeg. Verblind omdat je een "fan" bent, maar fatsoenlijk Nederlands beheers je niet en argumenten waarom Stekelenburg een goede keeper is heb je niet.
I rest my case, als zelfs een doorgewinterde "fan" zijn enorme ontwikkeling en talent niet kan benoemen.
Ik kan wel argumenten waarom Stekelenburg een veel betere keeper is dan Vermeer benoemen maar jij neemt mijn nooit serieus.Volgends jouw mag niemand een andere mening hebben dan jij hebt want dan heb je het fout.Jij respecteert mijn mening nooit.En ik ben niet verblind maar wel heel lang fan.En dat zijn 2 verschillende dingen.
|
Seduction
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Zo 19 jul 2009 00:25
|
|
Je hebt helemaal gelijk.
Ik kan wel argumenten waarom Stekelenburg een veel betere keeper is dan Vermeer benoemen maar jij neemt mijn nooit serieus.Volgends jouw mag niemand een andere mening hebben dan jij hebt want dan heb je het fout.Jij respecteert mijn mening nooit.En ik ben niet verblind maar wel heel lang fan.En dat zijn 2 verschillende dingen.
Noem ze dan eens. Iedereen kan en mag een mening hebben, maar onderbouw dat nou eens. Hopeloze one liners die niet onderbouwd zijn kan iedereen noemen. En dan kun je al jarenlang fan zijn. ik zie totaal geen progressie bij Stekelenburg. Dus leg mij en de overige forumleden nou eens uit waar Stekelenburg nog iedere keer in groeit en waar dat enorme talent van hem is, want hij weet het verdomd goed te verstoppen.
Bovendien zegt het eigenlijk al genoeg dat we met zoveel mensen een discussie voeren om een keeper die al vijf jaar lang eerste keeper is bij Ajax. Eigenlijk zou zijn positie dan onomstreden moeten zijn, echter wordt Stekelenburg door een hoop mensen omhoog geschreven en heeft hij niemand kunnen overtuigen van zijn "kwaliteiten".
|
stekelfan
|
Geplaatst: Zo 19 jul 2009 00:27
|
|
Je hebt helemaal gelijk.
Noem ze dan eens. Iedereen kan en mag een mening hebben, maar onderbouw dat nou eens. Hopeloze one liners die niet onderbouwd zijn kan iedereen noemen. En dan kun je al jarenlang fan zijn. ik zie totaal geen progressie bij Stekelenburg. Dus leg mij en de overige forumleden nou eens uit waar Stekelenburg nog iedere keer in groeit en waar dat enorme talent van hem is, want hij weet het verdomd goed te verstoppen.
Bovendien zegt het eigenlijk al genoeg dat we met zoveel mensen een discussie voeren om een keeper die al vijf jaar lang eerste keeper is bij Ajax. Eigenlijk zou zijn positie dan onomstreden moeten zijn, echter wordt Stekelenburg door een hoop mensen omhoog geschreven en heeft hij niemand kunnen overtuigen van zijn "kwaliteiten".
Want hij weet het verdomd goed te verstoppen(soliciteer jij naar een baan als komiek?)
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
|
Geplaatst: Zo 19 jul 2009 01:32
|
|
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Zo 19 jul 2009 15:45
|
|
Sterke comeback, stekelfan.
Je hebt op AN toch ook dezelfde kritiek gekregen of niet? Doe er iets mee, zou ik zeggen. Aan bakvisjes hebben we niets.
|
Robusto
Forum berichten: 324
|
Geplaatst: Zo 19 jul 2009 19:29
|
|
Citaat:
Ik kan wel argumenten waarom Stekelenburg een veel betere keeper is dan Vermeer benoemen
Noem ze dan eens, dat is alles wat we vragen.
|
Nr10
Forum berichten: 10
|
Geplaatst: Zo 19 jul 2009 20:10
|
|
OA hoge ballen bij voorzetten en corners/vrije trappen en kenneth heeft ook heel veel moeite met het klemmen van de bal of het verwerken van de bal als hij in een situatie is waar hij de bal niet kan klemmen.
|
hannes
Forum berichten: 895
|
Geplaatst: Zo 19 jul 2009 20:27
|
|
Zij.
Jah ben een zij jah, Wat wil je hiermee zugereren? Dat vrouwen geen verstand van voetbal kunnen hebben.(Dat heb je mis)
Ik zugereer hier helemaal niets mee. Zoals jij kan lezen maak ik zeer handig gebruik van het woord 'kan'. Het enige wat ik hiermee suggereer is dat het wel eens een optie zou kunnen zijn dat jij als vrouw zijnde een bepaald zwak hebt voor Stekelenburg.
Ik als man geef toe dat bepaalde vrouwen nooit fout kunnen doen bij mij hoe hopeloos ze bepaalde zaken ook verknallen.
Waar ik wel even op wil inhaken is Seduction. Het punt wat Seduction maakt is gewoon niet meer dan terecht. Je hebt nu hier, op de frontpage en op AN meerdere malen op verschillende manieren aangegeven dat Stekelenburg een 'held' is. Prima, die mening respecteer ik, maar om - mocht ik het hier eens of oneens mee zijn - hier een discussie over te hebben zijn er gewoon bepaalde argumenten nodig voor het waarom wel en waarom niet. De waarom niet argumenten zijn gegeven, maar de waarom wel's niet.
Dus waarom is Stekelenburg onomstreden in jouw ogen? Wat heeft hij wat andere keepers van Ajax niet hebben? Waarom is Vermeer niet geschikt als eerste doelman?
|
Robusto
|
Geplaatst: Ma 20 jul 2009 08:10
|
|
Ik zugereer dat zugereren eigenlijk suggereren moet zijn
|
hannes
Forum berichten: 895
|
Geplaatst: Ma 20 jul 2009 10:18
|
|
Citaat: Ik zugereer dat zugereren eigenlijk suggereren moet zijn
En daarmee maak jij een geweldige net-niet opmerking!
|
stekelfan
|
Geplaatst: Ma 20 jul 2009 22:53
|
|
Zij.
Ik zugereer hier helemaal niets mee. Zoals jij kan lezen maak ik zeer handig gebruik van het woord 'kan'. Het enige wat ik hiermee suggereer is dat het wel eens een optie zou kunnen zijn dat jij als vrouw zijnde een bepaald zwak hebt voor Stekelenburg.
Ik als man geef toe dat bepaalde vrouwen nooit fout kunnen doen bij mij hoe hopeloos ze bepaalde zaken ook verknallen.
Waar ik wel even op wil inhaken is Seduction. Het punt wat Seduction maakt is gewoon niet meer dan terecht. Je hebt nu hier, op de frontpage en op AN meerdere malen op verschillende manieren aangegeven dat Stekelenburg een 'held' is. Prima, die mening respecteer ik, maar om - mocht ik het hier eens of oneens mee zijn - hier een discussie over te hebben zijn er gewoon bepaalde argumenten nodig voor het waarom wel en waarom niet. De waarom niet argumenten zijn gegeven, maar de waarom wel's niet.
Dus waarom is Stekelenburg onomstreden in jouw ogen? Wat heeft hij wat andere keepers van Ajax niet hebben? Waarom is Vermeer niet geschikt als eerste doelman?
Een vraag hoe weten jullie hoe ik heet op AN ?
|
stekelfan
|
Geplaatst: Ma 20 jul 2009 23:19
|
|
Hij begon vorig seizoen goed,Raakte toen gebleseerd en toen hij weer fit was heeft hij nooit het volle vertrouwen meer gehad van van basten.Dan is het logisch dat iemand niet lekker in zijn vel zit.en naast het feit dat hij vertrouwen miste miste hij ook wedstrijdritme.Maar op het moment dat hij weer in vorm kwam met goede wedstrijden tegen Volendam,Feyenoord,Fiorentina (uit) werd hij gepaseerd.Maar het seizoen ervoor had hij het vertrouwen van de technise staf en was hij een van de betere en werd hij ajacied van het jaar
Stekelenburg heeft ervaring,geweldige uitrappen,uitstraling,geweldige reddingen,penaltykiller en wordt steeds beter in hoge ballen en heerst steeds meer in de 16 meter
Stekelenburg in Vorm is een geweldige keeper
Ik kan er nog wel meer vertellen maar ik ga slapen tot morgen
Ik wacht met spanning of hoe jullie dit verhaal afkraken(o.a seduction)
En ik kijk als vrouw echt niet alleen naar het uiterlijk maar ook naar de prestatie's en die zijn echt niet alleen maar slecht.En in voor en tegenspoed je favoriet steunen he(ben ik de enigste vrouw op dit forum ?) wordt ik daarom nooit serieus genomen.
Ik ga nu echt slapen.Tot morgen.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Ma 20 jul 2009 23:31
|
|
Ik vind Stekelenburg geen topper maar voor Ajax is hij een goede man in het doel en beter krijgen we het de komende jaren zeker niet. Een eerste keeper moet je opleiden nooit kopen want dat is zonde van het geld dus hebben we Stekelenburg, Vermeer, Padt en Bizot die nu in de voorbereiding mee hebben gedaan. Padt en Bizot hebben talent maar zijn zeker geen topper die de komende jaren al op het niveau van Stekelenburg komen en Vermeer heeft vorig seizoen Ajax meer punten gekost dan Grim (de brokkenpiloot) in zijn minste seizoen. Stekelenburg heeft de ervaring en was erg goed in het seizoen 07/08, ik vertrouw erop dat hij die vorm weer kan terug vinden en doet hij dat dan is hij een van de betere keepers in de Eredivisie en de beste Nederlandse keeper die beschikbaar is voor Oranje.
De opmerkingen die suggereren dat Stekelfan doordat ze een vrouw is niet goed/objectief over hem oordeelt slaan echt nergens op en ik heb veel liever iemand zoals zij die niet naar een korte periode kijkt maar ook herinnert hoe de persoon in kwestie het seizoen daarvoor was. Dat gebeurt zo vaak niet bij Ajax fans en dat is een van de redenen dat veel aankopen mislukken, ze krijgen de tijd niet. Ik doe er soms ook aan mee (zoals bij Wielaert) maar dat is nooit tegen eigen jeugd of spelers van onder de 25 want die moeten alleen maar steun krijgen want dan gaan ze optimaal presteren.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Ma 20 jul 2009 23:37
|
|
Citaat: Een vraag hoe weten jullie hoe ik heet op AN ?
Ja, alsof dat zo moeilijk te zien is.
Je wordt niet serieus genomen vanwege jouw gebrek aan argumenten en redelijke spelling (Ik wordt?).
Oh, en graag de volgende keer graag een punt zetten en daarna een spatie, zodat het niet allemaal zo op elkaar staat aub.
Stekelenburg heeft er gewoon een zooitje van gemaakt. Veel blessures (ligt ook aan zijn stijl van keepen), amper progressie geboekt in 7 jaar en vele blunders ook oa met Het Nederlands Elftal. Sorry, maar een goede keeper staat er gelijk weer of maakt 1 foutje en is er door. Schrijvers, Van der Sar en zelfs Menzo, Lobont en Didulica stonden er gelijk.
Hij is een matige keeper met soms redelijke momenten, maar hij zal nooit de glans krijgen van een Schrijvers, Menzo of een Van der Sar. Gewoonweg te matig.
|
stekelfan
|
Geplaatst: Ma 20 jul 2009 23:46
|
|
Citaat: Ik vind Stekelenburg geen topper maar voor Ajax is hij een goede man in het doel en beter krijgen we het de komende jaren zeker niet. Een eerste keeper moet je opleiden nooit kopen want dat is zonde van het geld dus hebben we Stekelenburg, Vermeer, Padt en Bizot die nu in de voorbereiding mee hebben gedaan. Padt en Bizot hebben talent maar zijn zeker geen topper die de komende jaren al op het niveau van Stekelenburg komen en Vermeer heeft vorig seizoen Ajax meer punten gekost dan Grim (de brokkenpiloot) in zijn minste seizoen. Stekelenburg heeft de ervaring en was erg goed in het seizoen 07/08, ik vertrouw erop dat hij die vorm weer kan terug vinden en doet hij dat dan is hij een van de betere keepers in de Eredivisie en de beste Nederlandse keeper die beschikbaar is voor Oranje.
De opmerkingen die suggereren dat Stekelfan doordat ze een vrouw is niet goed/objectief over hem oordeelt slaan echt nergens op en ik heb veel liever iemand zoals zij die niet naar een korte periode kijkt maar ook herinnert hoe de persoon in kwestie het seizoen daarvoor was. Dat gebeurt zo vaak niet bij Ajax fans en dat is een van de redenen dat veel aankopen mislukken, ze krijgen de tijd niet. Ik doe er soms ook aan mee (zoals bij Wielaert) maar dat is nooit tegen eigen jeugd of spelers van onder de 25 want die moeten alleen maar steun krijgen want dan gaan ze optimaal presteren.
Op dit stukje na (Ik vind Stekelenburg geen topper) ben ik het volkomen met je eens
Stekelenburg is nog niet van het nivo Vd Sar maar dat is ook onmogelijk.
En JohnDylan ik ben blij dat er tenminste 1 persoon is op dit forum die mij serieus neemt.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Ma 20 jul 2009 23:49
|
|
Dat ligt niet enkel aan andere forumleden.
Ik zou nog steeds voor Vermeer gaan, omdat hij 'vooruit' kan keepen en Stekelenburg maar niet vooruit gaat. Verder stoor ik me, net als Toby, aan jou spelling. Het is toch niet moeilijk om een fatsoenlijke zin te typen?
|
Robusto
|
Geplaatst: Di 21 jul 2009 00:21
|
|
Citaat: Ik zugereer dat zugereren eigenlijk suggereren moet zijn
En daarmee maak jij een geweldige net-niet opmerking!
damn, valt het zo op dat ik jou probeer te imiteren?
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Di 21 jul 2009 10:46
|
|
Stekelenburg is een goede keeper en veel verder dan Vermeer. Vermeer is een leuke keeper om naar te kijken, maar alleen als die invalt, niet als die eerste keeper is. Dan komt er te veel druk op hem, waardoor hij te veel fouten gaat maken, of zich te groot gaat voelen. Ook wel een Leonardotje te noemen. Stekelenburg kan daarintegen wel de druk aan. Een van de grote fouten van Van Basten was om Stekelenburg er direct na z'n blessure weer op te stellen. Zou je Stekelenburg eerst bij Jong Ajax wedstrijdritme op hebben laten doen, dan zou het de rest van de 2de seizoenshelft hebben staan keepen als een aap die alle bananen probeert te pakken.
Oh ja, als Jol even doorhamert op z'n roken, en zorgt dat hij er mee stopt, dan is het helemaal een beunhaas.
|
Anonymous
Forum berichten: 4060
|
Geplaatst: Di 21 jul 2009 18:26
|
|
Citaat:
(ben ik de enige vrouw op dit forum ?)
Nee hoor, ik lees vooral dat je spelling een bron van irritatie is, probeer er wat meer op te letten posts hoeven écht niet 'het nederlands dictee waardig te zijn, dus dat moet lukken, toch?
Dus niet jammeren en denken dat je je 'als meid' extra moet gaan bewijzen... werkt gelijk als een rooie lap...
|
stekelfan
|
Geplaatst: Di 21 jul 2009 22:43
|
|
Citaat: Stekelenburg is een goede keeper en veel verder dan Vermeer. Vermeer is een leuke keeper om naar te kijken, maar alleen als die invalt, niet als die eerste keeper is. Dan komt er te veel druk op hem, waardoor hij te veel fouten gaat maken, of zich te groot gaat voelen. Ook wel een Leonardotje te noemen. Stekelenburg kan daarintegen wel de druk aan. Een van de grote fouten van Van Basten was om Stekelenburg er direct na z'n blessure weer op te stellen. Zou je Stekelenburg eerst bij Jong Ajax wedstrijdritme op hebben laten doen, dan zou het de rest van de 2de seizoenshelft hebben staan keepen als een aap die alle bananen probeert te pakken.
Oh ja, als Jol even doorhamert op z'n roken, en zorgt dat hij er mee stopt, dan is het helemaal een beunhaas.
Ik ben het helemaal met je eens jah,Alleen over het rook stukje heb ik niet echt een mening.(Ik weet dat hij rookt alleen als je er verandwoord mee kan omgaan vindt ik niet dat je iemand dat moet verbieden).Al zou je het wel verbieden,Je kan nooit controleren wat ze thuis doen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Di 21 jul 2009 22:52
|
|
Maar het tekent wel z'n mentaliteit...niet de mentaliteit van een topspeler i.i.g.
Nu vind ik dat Vermeer z'n kans gehad heeft en zonodig nog onrustiger en matiger in de goal was, het maakt Stekelenburg geen topspeler maar slechts het minst slechte alternatief.
|