Auteur
|
Bericht
|
Bertje
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 28 apr 2009 13:10
|
|
Sympathiek bedoeld of niet: als de technische staf zegt dat je moet keepen, keep je.
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Di 28 apr 2009 13:29
|
|
Citaat: Sympathiek bedoeld of niet: als de technische staf zegt dat je moet keepen, keep je.
Dat heeft ie toch ook gedaan? De vraag blijft alleen wat het verhaal is ACHTER dat ene zinnetje uit dat artikel. Zowel jij als ik weet dat niet dus om dan meteen zo stelling te nemen dat snijdt niet echt hout.
|
Bertje
|
Geplaatst: Di 28 apr 2009 13:32
|
|
Ik bedoel te zeggen dat een dergelijk 'gebaar' ook nergens goed voor is. Je probeert op zo'n manier (bewust of onbewust) het gezag van de staf te ondermijnen. Nergens goed voor. Net alsof de mensen bij Ajax niet over de situatie van Padt hebben nagedacht.
|
methodmich
Forum berichten: 787
|
Geplaatst: Di 28 apr 2009 14:02
|
|
Citaat: Atletico heeft al een andere goede keeper. Leo Franco mocht alleen in de CL keepen.
Toch knap dat ie 25 keer in de competitie heeft gekeept dan.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 9 mei 2009 14:54
|
|
Het is de juiste beslissing van Van Basten om op te stappen, maar het is wel klote dat Stekelenburg nu weer denkt een kans te kunnen maken. Vermeer zag er de laatste wedstrijden niet goed uit, maar Stekelenburg wordt niet beter. Is al jaren een middelmatige keeper met soms een topvorm wat hem dan even een redelijk goede keeper maakt.
De nieuwe coach zal weer opnieuw moeten ondervinden dat Stekelenburg geen puntenpakker is voor AJAX en dan zijn we weer een jaar verder.
|
r-style
Forum berichten: 375
|
Geplaatst: Za 9 mei 2009 14:59
|
|
En morgen start hij dus in de basis in plaats van de geblesseerde Vermeer. Kan hij zijn praatjes waar maken.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Za 9 mei 2009 15:00
|
|
Stekelenburg is geen topper maar toch wel redelijk constant van het niveau dat Ajax nodig heeft. Ik hoef geen andere keeper en als Stekelenburg de komende 10 jaar nog keeper van Ajax blijft zou ik dat erg leuk vinden.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Za 9 mei 2009 19:25
|
|
Citaat: Het is de juiste beslissing van Van Basten om op te stappen, maar het is wel klote dat Stekelenburg nu weer denkt een kans te kunnen maken. Vermeer zag er de laatste wedstrijden niet goed uit, maar Stekelenburg wordt niet beter. Is al jaren een middelmatige keeper met soms een topvorm wat hem dan even een redelijk goede keeper maakt.
De nieuwe coach zal weer opnieuw moeten ondervinden dat Stekelenburg geen puntenpakker is voor AJAX en dan zijn we weer een jaar verder.
Ja hoor en Vermeer is wel een puntenpakker. Met hem staan we in de min Hij maakt fouten Vermeer. Stekelenburg is jong en een erg goede keeper. Kijk naar Van der Sar, die is 37 en keepte nog nooit zo goed. Hem moeten we houden een klasse keeper.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Za 9 mei 2009 19:39
|
|
Stekelenburg wordt dit jaar 27 en keept nog steeds als een talent. Het was een logische keuze om Vermeer de kans te geven, maar ook hij heeft het niet waar gemaakt. Als ik de nieuwe trainer van Ajax was zou ik een nieuwe keeper zoeken.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Za 9 mei 2009 19:49
|
|
Citaat: Stekelenburg wordt dit jaar 27 en keept nog steeds als een talent. Het was een logische keuze om Vermeer de kans te geven, maar ook hij heeft het niet waar gemaakt. Als ik de nieuwe trainer van Ajax was zou ik een nieuwe keeper zoeken.
Nee, ik zou hem vertrouwen geven, herriner me nog goed de wedstrijd tegen Fiorentina. Een foutloze wedstijd. Onbegrijpelijk dat hij na een ziekte voor Vermeer koos. Stekelenburg is een sub-topper, maar die alleen nog beter wordt. Ik zeg het er even bij, want ik ben Stekelenburg supporter en ik zou het verschrikkelijk vinden als hij weg zou gaan.
|
Bertje
|
Geplaatst: Za 9 mei 2009 19:52
|
|
Ik ben Ajax-supporter en zou het onbegrijpelijk vinden als een volgende trainer opnieuw het wiel zou willen uitvinden met Stekelenburg.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Za 9 mei 2009 19:53
|
|
Die wedstrijd tegen Fiorentina deed hij inderdaad weinig fout, maar zoveel kreeg hij nou ook weer niet te doen. En je vergeet voor het gemak even dat hij voor Fiorentina uit een reeks van 5-6 wedstrijden neerzette waarin hij iedere wedstrijd wel een fout maakte. En de thuiswedstrijd daarna tegen Volendam ging hij ook meteen twee keer in de fout (bij de goal en in blessuretijd).
|
stekelfan
Forum berichten: 486
|
Geplaatst: Wo 13 mei 2009 19:07
|
|
Hij heeft gezegt te blijven bij Ajax
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Wo 13 mei 2009 19:24
|
|
Als dat inderdaad zo is, is Stekelenburg volgend seizoen 'gewoon' weer eerste keeper. Daar durf ik een flesje whiskey op in te zetten..
|
skieto
Forum berichten: 803
|
Geplaatst: Wo 13 mei 2009 20:12
|
|
Stekelenburg heeft zijn Ajax tijd wel gehad man. Weg ermee, Vermeer in goal. Maar Maarten is wel een prima keeper hoor.
|
Seduction
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Do 14 mei 2009 13:45
|
|
Citaat: Hij heeft gezegt te blijven bij Ajax
Ja, want anders raakt hij zijn plek in oranje kwijt. En dat heeft hij zelf gezegd. Aparte reden om te willen blijven bij een club.
Weg met deze drollenvanger.
Laat Vermeer zich maar bewijzen met een nieuw fris seizoen. Ook van zijn kwaliteiten ben ik nog niet geheel overtuigd, maar veel slechter dan Stekelenburg is toch niet mogelijk.
|
stekelfan
|
Geplaatst: Do 14 mei 2009 16:39
|
|
Citaat: Hij heeft gezegt te blijven bij Ajax
Ja, want anders raakt hij zijn plek in oranje kwijt. En dat heeft hij zelf gezegd. Aparte reden om te willen blijven bij een club.
Weg met deze drollenvanger.
Laat Vermeer zich maar bewijzen met een nieuw fris seizoen. Ook van zijn kwaliteiten ben ik nog niet geheel overtuigd, maar veel slechter dan Stekelenburg is toch niet mogelijk.
Slechter dan Stekelenburg kan wel.
Vermeer is namelijk slechter.
En Stekelenburg heeft gezegt te willen afwachten wat de trainer beslist en als de trainer beslist dat hij weer reserve keeper wordt dan is het misschien beter om naar een andere club uittezien omdat hij ook graag naar het wk 2010 wil . Maar als de trainer beslist dat hij weer eerste keeper wordt dan blijft hij graag bij Ajax.(dat heeft hij gezegt)
Stekelenburg verdient het om weer eerste keeper te zijn bij Ajax omdat hij veel beter is dan Vermeer.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Do 14 mei 2009 17:06
|
|
Haha veel beter? Waarom kijk je alles door die roze Maarten bril heen? Misschien is hij beter met een vriendin, maar niet in het keepen.
|
stekelfan
|
Geplaatst: Di 9 jun 2009 15:30
|
|
Stekelenburg is een goede keeper die steeds beter wordt
er staat een intervieuw met Stekelenburg in de sportweek van deze week.
|
Rein
Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Di 9 jun 2009 18:42
|
|
Waarop baseer jij dat Maarten steeds beter wordt?
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Di 9 jun 2009 18:56
|
|
Naja, ik zie liever Stekelenburg dan Vermeer. Gewoonweg omdat ik hem beter vind. Hij pakt geen punten maar dat doet Vermeer ook niet. Als je ziet dat van der Sar, hij ontwikkelt zich ook nog steeds tot een betere keeper. Terwijl hij nota bene 10 jaar ouder is. Dan kan Stekelenburg ook nog beter worden.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
|
Geplaatst: Vr 12 jun 2009 10:59
|
|
Citaat: Met de komst van Martin Jol naar Ajax hoopt Maarten Stekelenburg zich komend seizoen weer in het elftal te spelen. Dit liet de doelman van het Nederlands elftal zich vrijdag ontvallen tegenover het tijdschrift Sportweek. “Hij lijkt me een ander type dan Van Basten, meer een familieman”, zo liet De Steek weten over de nieuwe trainer. Van een vertrek uit Amsterdam is inmiddels geen sprake meer.
Stekelenburg, vice-aanvoerder en jarenlang eerste keeper van Ajax, moest eind februari na een aantal mindere wedstrijden zijn plaats afstaan aan collegadoelman Kenneth Vermeer. “Ik werd keihard afgerekend op een korte, mindere periode, maar mocht me niet revancheren. Daar kon ik totaal geen begrip voor opbrengen,” zegt de doelwachter over de situatie onder de inmiddels vertrokken Marco van Basten.
De mogelijkheid om de ArenA vroegtijdig te verlaten speelde dan ook enige tijd door het hoofd van de Haarlemmer, zeker als Van Basten gebleven was. “In dat geval was het moeilijk geweest om te blijven. Volgend jaar is er het WK, als ik daar naar toe wil, moet je spelen.” Sinds het afgelopen EK van vorig jaar is Stekelenburg onder Bert van Marwijk de nummer één onder de lat bij het Nederlands elftal.
Nu wacht Stekelenburg rustig de eerste ontmoeting af met Jol, de nieuwe trainer die overkomt van het Noord-Duitse Hamburger SV. “Hij lijkt me een ander type dan Van Basten, meer een familieman. Van de internationals die onder hem getraind hebben, hoor ik positieve verhalen. Op 29 juni meld ik me weer in Amsterdam, ik heb geen behoefte aan een eerder gesprek. Een vertrek is nu niet meer aan de orde. Ik wil gewoon bij Ajax blijven. Bouwen aan een team dat wel kampioen kan worden. Dat is veel te lang geleden.”
VZ
Totaal geen begrip? Wat een drollenvanger zeg, en een waardeloze persoonlijkheid.
|
Eurysaces
Forum berichten: 375
|
Geplaatst: Vr 12 jun 2009 11:14
|
|
Helemaal mee eens Nr 10, ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Arrogante kwal, bah. Laat Vermeer zich maar zo snel mogelijk terugvechten.
|
mike_zuid2
Forum berichten: 590
|
Geplaatst: Vr 12 jun 2009 13:16
|
|
Stekelenburg is geen arrogante kwal. Kan je van een aantal spelers wel zeggen, maar niet van Maarten. Maarten is altijd aanspreekbaar.
We wachten verder af wie de nummer 1 gaat worden.
|
mike_zuid2
Forum berichten: 590
|
Geplaatst: Vr 12 jun 2009 13:17
|
|
Stekelenburg is geen arrogante kwal. Kan je van een aantal spelers wel zeggen, maar niet van Maarten. Maarten is altijd aanspreekbaar.
We wachten verder af wie de nummer 1 gaat worden.
|