Auteur
|
Bericht
|
Seduction
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 9 apr 2009 16:51
|
|
Citaat: Ik vind het laCHwekkend dat jij het spelt met een G. En ja hoor ik kan je al niet meer serieus nemen, als je een puntje wilt scoren omdat ik een spelfout maak zegt dat heel veel over jou als persoon.
Citaat: Dat je zegt dat er hier geen feiten zijn vind ik raar. Feiten hoeven niet altijd gelieerd te zijn aan cijfers. Feit is dat Stekelenburg gewoonweg niet goed genoeg is voor Ajax. Dat feit is gebaseerd op dat hij blunders maakt en ons onnodig veel punten kost. En dan kun je bijna twee meter lang zijn, als je niet genoeg talent hebt, redt je het gewoon niet. Dat is geen feit dat is een mening, ik vind Stekelenburg wel goed genoeg voor Ajax en als het een feit was zou ik nooit IK VIND kunnen zeggen.
Mooi dat je reageert op dat ik bewust even inging op je spelfout. Natuurlijk discussieer ik liever beschouwend, in plaats van iemand op zijn spelfouten te wijzen. Echter deed ik dit bewust, omdat jij degene was die begint over "lachwekkende" dingen, zoals dat ik vroeg om een onderbouwing van jouw mening. En dat jij het "lachwekkend" vind dat ik denk dat er hier ook feiten worden verteld.
Goed dat je het toch met mij eens bent dat dergelijke uitspraken niet in een discussie thuishoren.
Je laatste punt echter snap ik niet helemaal. Waarschijnlijk heb je het laatste stukje gemist wat ik heb geschreven, maar ik zal het nog even voor je herhalen:
Dat jij Stekelenburg een betere keeper vindt, dat mag en kan. Daar heb ik helemaal geen problemen mee, en ben ik blij dat jij niet de trainer bent van Ajax.
Ik begrijp dus niet waar je het vandaan haalt dat ik zeg dat jij dat een feit vindt.
Over dat Stekelenburg niet goed genoeg voor Ajax is en dat hij blunders maakt is echter wel een feit, die ik prima kan onderbouwen door middel van videobeelden en mocht je het willen desnoods ook cijfers.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 9 apr 2009 16:58
|
|
Citaat: Over dat Stekelenburg niet goed genoeg voor Ajax is en dat hij blunders maakt is echter wel een feit, die ik prima kan onderbouwen door middel van videobeelden en mocht je het willen desnoods ook cijfers. Ik ook vind dat Stekelenburg blunders heeft gemaakt, vooral dit seizoen, maar jij zegt het volgende:
Citaat: Allemaal leuk en aardig dat jij dat vindt, maar ik geloof dat de feiten toch iets anders liggen, dus ben ik nogal benieuwd naar je argumenten. Jij vindt dus dat het een feit is dat Stekelenburg niet meer potentieel heeft dan Vermeer en dat is een mening geen feit, daar had ik het over.
|
Seduction
|
Geplaatst: Do 9 apr 2009 17:19
|
|
Citaat: Over dat Stekelenburg niet goed genoeg voor Ajax is en dat hij blunders maakt is echter wel een feit, die ik prima kan onderbouwen door middel van videobeelden en mocht je het willen desnoods ook cijfers. Ik ook vind dat Stekelenburg blunders heeft gemaakt, vooral dit seizoen, maar jij zegt het volgende:
Citaat: Allemaal leuk en aardig dat jij dat vindt, maar ik geloof dat de feiten toch iets anders liggen, dus ben ik nogal benieuwd naar je argumenten. Jij vindt dus dat het een feit is dat Stekelenburg niet meer potentieel heeft dan Vermeer en dat is een mening geen feit, daar had ik het over.
Dat ik vind dat Stekelenburg niet goed genoeg is kan ik onderbouwen met feiten. Daarom vroeg ik dus ook aan jou om jouw mening te onderbouwen met feiten.
Maar dit begint op deze manier een discussie te worden om het discussieren, en daar heb ik geen trek in.
Laten we weer on topic gaan en dat is in dit geval Maarten Stekelenburg.
Welke club zou volgend jaar geinteresseerd in hem kunnen zijn? Ik denk namelijk dat er niet veel clubs zijn die op Stekelenburg zitten te wachten, zeker niet in de top of sub-top van buitenlandse competities.
Daarom denk ik dat Stekelenburg beter bij een Nederlandse club kan spelen zoals NEC of Willem 2.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Do 9 apr 2009 18:35
|
|
Alleen al omwille van zijn status is dat complete onzin, Seduction. En om precies dezelfde reden zal ie ook wel een club kunnen vinden in de (sub)top van een aardige competitie. Daar veranderen al je 'feiten' geen ene ruk aan. Er valt best wat voor je mening te zeggen, maar je slaat behoorlijk door in je slot. Wat je ook van hem vindt, dit is wel de doelman van Oranje.
|
Seduction
|
Geplaatst: Do 9 apr 2009 22:55
|
|
Citaat: Alleen al omwille van zijn status is dat complete onzin, Seduction. En om precies dezelfde reden zal ie ook wel een club kunnen vinden in de (sub)top van een aardige competitie. Daar veranderen al je 'feiten' geen ene ruk aan. Er valt best wat voor je mening te zeggen, maar je slaat behoorlijk door in je slot. Wat je ook van hem vindt, dit is wel de doelman van Oranje.
De doelman van oranje. Dat zegt lekker veel wou je zeggen? Status zegt mij helemaal niks. Status moet je opbouwen, Stekelenburg heeft het in zijn schoot geworpen gekregen. Vanaf het begin werd hij mede door zijn lengte al gelijk bekroond tot de nieuwe van der Sar. Hij mag nog niet eens de schoenveters van Edwin van der Sar strikken.
De beste kerel is een beroepsvisser en om nou eerste doelman te zijn van oranje met als enige concurrent Timmer is natuurlijk niet zo moeilijk.
En natuurlijk weet ik ook wel dat er altijd wel een club is die zo stom is iemand te kopen waar je eigenlijk geen reet aan hebt, kijk maar naar Ajax. Wij presteren het jaar na jaar wel een miskoop of twee te doen.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Vr 10 apr 2009 11:07
|
|
Seduction, je doet wel erg negatief over Stekelenburg. Zo slecht is hij helemaal niet. Vorig seizoen (aan het eind) heeft hij het goed gedaan en ik had er alle vertrouwen in dat hij dit seizoen die lijn zou door trekken. Hij heeft de pech dat hij door blessures zijn plaats is kwijtgeraakt aan Vermeer, die ook terug begint te vallen.
Onze keepers zitten niet zoveel van elkaar af, maar de 1 is jonger en kan dus nog verder groeien. Vermeer heeft ook nog genoeg te leren.
|
Marco
|
Geplaatst: Vr 10 apr 2009 11:19
|
|
Citaat: De doelman van oranje. Dat zegt lekker veel wou je zeggen? (...) En natuurlijk weet ik ook wel dat er altijd wel een club is die zo stom is iemand te kopen
Dank je. Ik wist wel dat je het met me eens zou zijn. Goed om te weten dat je ondanks je eigen o zo gepeperde mening toch nog iets van realiteitszin in huis hebt.
|
Seduction
|
Geplaatst: Vr 10 apr 2009 11:33
|
|
Citaat: Seduction, je doet wel erg negatief over Stekelenburg. Zo slecht is hij helemaal niet. Vorig seizoen (aan het eind) heeft hij het goed gedaan en ik had er alle vertrouwen in dat hij dit seizoen die lijn zou door trekken. Hij heeft de pech dat hij door blessures zijn plaats is kwijtgeraakt aan Vermeer, die ook terug begint te vallen.
Onze keepers zitten niet zoveel van elkaar af, maar de 1 is jonger en kan dus nog verder groeien. Vermeer heeft ook nog genoeg te leren.
Ik had van jou als ouwe rot toch wel een andere reactie verwacht. Als je al zo lang meeloopt bij Ajax, zouden de tranen in je ogen moeten staan met zo'n keeper als Stekelenburg. Dit is toch niet het niveau van Ajax zoals jij en ik ( in iets mindere mate ) gewend zijn?
Stekelenburg begint al op leeftijd te komen, en is gewoon nauwelijks gegroeid. Ik zeg niet dat Vermeer een superkeeper zal worden, dat zal zich wijzen in de toekomst. Ik zeg alleen wel dat Vermeer op dit moment al een betere keeper is dan Stekelenburg.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Vr 10 apr 2009 11:35
|
|
Citaat: Seduction, je doet wel erg negatief over Stekelenburg. Zo slecht is hij helemaal niet. Vorig seizoen (aan het eind) heeft hij het goed gedaan en ik had er alle vertrouwen in dat hij dit seizoen die lijn zou door trekken. Hij heeft de pech dat hij door blessures zijn plaats is kwijtgeraakt aan Vermeer, die ook terug begint te vallen.
Ik had van jou als ouwe rot toch wel een andere reactie verwacht. Als je al zo lang meeloopt bij Ajax, zouden de tranen in je ogen moeten staan met zo'n keeper als Stekelenburg. Dit is toch niet het niveau van Ajax zoals jij en ik ( in iets mindere mate ) gewend zijn?
Stekelenburg begint al op leeftijd te komen, en is gewoon nauwelijks gegroeid. Ik zeg niet dat Vermeer een superkeeper zal worden, dat zal zich wijzen in de toekomst. Ik zeg alleen wel dat Vermeer op dit moment al een betere keeper is dan Stekelenburg.
Ouwe rot?
|
Seduction
|
Geplaatst: Vr 10 apr 2009 11:37
|
|
Citaat: De doelman van oranje. Dat zegt lekker veel wou je zeggen? (...) En natuurlijk weet ik ook wel dat er altijd wel een club is die zo stom is iemand te kopen
Dank je. Ik wist wel dat je het met me eens zou zijn. Goed om te weten dat je ondanks je eigen o zo gepeperde mening toch nog iets van realiteitszin in huis hebt.
Mijn o zo gepeperde mening? Haha, ik moet er wel om lachen.
In hoeverre is mijn "mening" dan niet realistisch?
Dat ik bepaalde dingen chargeer neem je hopelijk toch niet als reden om te denken dat ik af en toe mijn impulsen niet onder controle kan houden of dat ik ongenuanceerd mijn "mening" loop te verkondigen?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Vr 10 apr 2009 11:40
|
|
Ik ben oud en rot en ik deel de mening van Seduction volledig. Stekelenburg is op een goede dag nationale top, maar zal nooit internationale top worden. Zelfs Menzo haalde per saldo meer punten voor AJAX binnen.
|
Marco
|
Geplaatst: Vr 10 apr 2009 12:04
|
|
Citaat: Dat ik bepaalde dingen chargeer neem je hopelijk toch niet als reden om te denken dat ik af en toe mijn impulsen niet onder controle kan houden of dat ik ongenuanceerd mijn "mening" loop te verkondigen?
Bijna wel Er zijn mensen die er alles aan doen om zo scherp mogelijk te debatteren en de consequentie daarvan als realiteit zien. Je zat op het randje met die opmerking over Stekelenburg's volgende club. ;)
Citaat: In hoeverre is mijn "mening" dan niet realistisch?
Dat heb ik toch niet zo gezegd? Zolang je het bij zijn keepen houdt, is er niet zoveel aan de hand. Hoeft ook niet, want Stekelenburg heeft nog teveel momenten waarop ie niet kan overtuigen en dus is er zat ruimte voor stevige kritiek. Daar zal je mij niet over horen, ik ben ook niet zo'n fan van deze jongen. Maar als je gaat zeggen dat ie het in schoot geworpen heeft gekregen, draaf je wat mij betreft door. Zoiets vind ik een tikkie flauw en gemakkelijk. Trouwens, je kan ook zeggen dat het etiket 'de nieuwe van der Sar' juist tegen hem zou kunnen werken. Dat is per slot van rekening nogal een verwachtingspatroon. Wat het ook is, waargemaakt heeft ie 't i.m.o. in ieder geval niet en daar houdt het bij mij op.
Over iets van je op de vorige pagina; Hong Man Choi Highlight
|
Seduction
|
Geplaatst: Vr 10 apr 2009 14:34
|
|
Citaat: Dat ik bepaalde dingen chargeer neem je hopelijk toch niet als reden om te denken dat ik af en toe mijn impulsen niet onder controle kan houden of dat ik ongenuanceerd mijn "mening" loop te verkondigen?
Bijna wel Er zijn mensen die er alles aan doen om zo scherp mogelijk te debatteren en de consequentie daarvan als realiteit zien. Je zat op het randje met die opmerking over Stekelenburg's volgende club. ;)
Citaat: In hoeverre is mijn "mening" dan niet realistisch?
Dat heb ik toch niet zo gezegd? Zolang je het bij zijn keepen houdt, is er niet zoveel aan de hand. Hoeft ook niet, want Stekelenburg heeft nog teveel momenten waarop ie niet kan overtuigen en dus is er zat ruimte voor stevige kritiek. Daar zal je mij niet over horen, ik ben ook niet zo'n fan van deze jongen. Maar als je gaat zeggen dat ie het in schoot geworpen heeft gekregen, draaf je wat mij betreft door. Zoiets vind ik een tikkie flauw en gemakkelijk. Trouwens, je kan ook zeggen dat het etiket 'de nieuwe van der Sar' juist tegen hem zou kunnen werken. Dat is per slot van rekening nogal een verwachtingspatroon. Wat het ook is, waargemaakt heeft ie 't i.m.o. in ieder geval niet en daar houdt het bij mij op.
Over iets van je op de vorige pagina; Hong Man Choi Highlight
Of het makkelijk is weet ik niet, wat ik wel weet is dat Stekelenburg te lang onder de lat heeft gestaan bij Ajax. Altijd kreeg de verdediging de schuld, terwijl er vaak ook gekeken had moeten worden naar de missers van Stekelenburg. En die zijn niet gering.
Daarom haalde ik dat punt aan. Stekelenburg heeft ook onder bepaalde "supporters" een status bereikt die hij eigenlijk helemaal niet waard is op basis van zijn keepen. Het is van de zotte dat iemand geen kritiek zou mogen krijgen omdat hij al gedurende een flink aantal jaren bij Ajax speelt. Al ben je de paus, als je niet presteert heb je niks te zoeken op het veld.
Mooie K.O. inderdaad. De beste man heeft niks te zoeken in het K1 circuit. Net zoals Bob Sapp, ook zo'n wildebras met de motoriek van een walrus.
|
Marco
|
Geplaatst: Vr 10 apr 2009 15:00
|
|
Citaat: Of het makkelijk is weet ik niet, wat ik wel weet is dat Stekelenburg te lang onder de lat heeft gestaan bij Ajax. Altijd kreeg de verdediging de schuld, terwijl er vaak ook gekeken had moeten worden naar de missers van Stekelenburg. En die zijn niet gering.
Hmja, ok, da's dan een verschil in perceptie. Ik heb nooit het idee gehad dat Stekelenburg onverdeelde steun kreeg van de meute en vanaf het moment dat Vermeer meer en meer in beeld kwam helemaal niet meer. Verder zijn we het in grote lijnen wel eens, dat Vermeer nu de voorkeur krijgt heeft mij dan ook niet verrast. Loon naar werken, al mag ie op examen de komende weken.
K1 fan? Want dan open ik zo even een topic over 's werelds leukste fight scene..
|
Seduction
|
Geplaatst: Vr 10 apr 2009 15:02
|
|
Citaat: Of het makkelijk is weet ik niet, wat ik wel weet is dat Stekelenburg te lang onder de lat heeft gestaan bij Ajax. Altijd kreeg de verdediging de schuld, terwijl er vaak ook gekeken had moeten worden naar de missers van Stekelenburg. En die zijn niet gering.
Hmja, ok, da's dan een verschil in perceptie. Ik heb nooit het idee gehad dat Stekelenburg onverdeelde steun kreeg van de meute en vanaf het moment dat Vermeer meer en meer in beeld kwam helemaal niet meer. Verder zijn we het in grote lijnen wel eens, dat Vermeer nu de voorkeur krijgt heeft mij dan ook niet verrast. Loon naar werken, al mag ie op examen de komende weken.
K1 fan? Want dan open ik zo even een topic over 's werelds leukste fight scene..
Ja, K1 mag ik altijd graag kijken, dus ik zou zeggen; wat let je?!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Ma 13 apr 2009 18:12
|
|
Oh, jah. Anderlecht schijnt belangstelling te hebben voor de Steek.
|
Seduction
|
Geplaatst: Ma 13 apr 2009 19:50
|
|
Citaat:
Dat vind ik een mooie club voor hem. Minder dan Ajax, beter dan de meeste clubs hier in Nederland.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Ma 13 apr 2009 20:21
|
|
Ik hoop niet dat het Anderlecht word. Ik heb liever een club uit Spanje / Engeland / Italie dat goed wil betalen voor onze keeper. Dan hebben we weer wat centjes om te besteden. . Maar dat Maarten wegmoet staat buiten kijf. Kenneth is nu al beter ( of in ieder geval gelijkwaardig ) aan Stekelenburg en dat is niet goed voor Maarten. Maar het is wel leuk dat hij eindelijk eens de realiteit onder ogen kan zien dat hij niet zo goed is als gedacht word.
|
JS
Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Ma 13 apr 2009 20:27
|
|
Er moet toch ook wel een Engelse club te vinden zijn die zo gek is om 4-5 miljoen voor hem op tafel te leggen?
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Ma 13 apr 2009 20:37
|
|
Zeker weten. Op het eiland zijn ze zo gek als een deur van 5 of 6 miljoen minder kijken ze ook niet raar op...
|
Seduction
|
Geplaatst: Ma 13 apr 2009 20:52
|
|
Citaat: Zeker weten. Op het eiland zijn ze zo gek als een deur van 5 of 6 miljoen minder kijken ze ook niet raar op...
Als ze 20 miljoen voor de Jong neertellen, dan moet er voor Stekelenburg toch wel 7 miljoen te vangen zijn.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Di 28 apr 2009 12:35
|
|
Lees vandaag in de telegraaf en ook op voetbalsite's dat Maarten zich gisteren voor niets moest melden op de training, dit vind ik een grote fout. Verder zou hij ook aan hebben gegeven niet te willen keepen, iets wat ik ook begrijp... Dit vind ik toch een redelijk opvallend foutje van de technische staf..
Vandaag las ik het bericht dat Leo Franco van Atletico weg ging naar Galatasary. Is Stekelenburg niet iets voor Atletico..
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Di 28 apr 2009 12:43
|
|
Belachelijk dat Stekelenburg niet wilde keepen. Werkweigering.
|
Gruijt
Forum berichten: 141
|
Geplaatst: Di 28 apr 2009 12:54
|
|
Atletico heeft al een andere goede keeper. Leo Franco mocht alleen in de CL keepen.
Ik vind het ergens wel begrijpelijk, maar niet heel professioneel. Toch heeft ie zich tijdens de wedstrijd professioneel gedragen en natuurlijk is hij daaromheen teleurgesteld. Ook het feit dat ze hem zijn vergeten in te lichten is natuurlijk lachwekkend.
Ik blijf erbij (en zei het toen ook al), hij had eerste keeper moeten blijven. Vervolgens aan het eind van het seizoen een mooie transfer geven en Vermeer doorschuiven. Gemiste kans helaas! Nu heb je een teleurgestelde keeper die je waarschijnlijk niet (of voor weinig geld) kwijtraakt.
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Di 28 apr 2009 12:58
|
|
Citaat: Belachelijk dat Stekelenburg niet wilde keepen. Werkweigering.
Tja het is maar hoe je het interpreteert, je zou het ook kunnen uitleggen als dat hij de vaste keeper van Jong Ajax (wat min of meer toch Padt is) het kampioensduel gunt aangezien hij wel aangaf graag de laatste twee duels te keepen. Deze interpretatie duidt op een zeer symphatiek gebaar van Stekelenburg.
Wat precies het verhaal is ACHTER dat ene zinnetje in het stukje dat is bij niet insiders natuurlijk niet bekend. Tot zover blijft het dus bij gissen.....
|