Auteur
|
Bericht
|
AFCA_Seaman
Forum berichten: 1221
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 15 feb 2009 18:08
|
|
Citaat: Veel hoefde hij niet te doen, maar ja hij heeft de nul gehouden en dat is goed voor zijn zelfvertrouwen.
Absoluut! maar gelukkig stond de verdediging dan ook eindelijk weer eens stabiel.
Ik ga me toch afvragen of Oleguer hier iets mee temaken heeft?
Ik vond Oleguer goed spelen, niet te opvallend maar voerde z'n taken goed uit en had geen problemen met de voorhoede van Feyenoord.
Ik ben trouwens niet zo negatief over Oleguer in het algemeen.
|
stekelfan
Forum berichten: 486
|
Geplaatst: Vr 20 feb 2009 10:25
|
|
Stekel keepte een fantastische wedstrijd gister in florence straalde rust uit en maakte een zeer betrouwbare indruk !
|
Rein
Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Vr 20 feb 2009 11:21
|
|
Ik moet zeggen, stekelfan, dat Maarten inderdaad een goede wedstrijd pakte. Zo goed als foutloos. Hij kwam bij de voorzetten dit keer gewoon uit, en had de bal klem vast. Hij speelde inderdaad een goede wedstrijd, wat ook wel nodig was, tegen Fiorentina. Al waren ze niet erg gevaarlijk met gevaarlijke schoten op doel, of zo. Maar ik hoop dat hij zo doorgaat als Van Basten hem zo opstelt, want dan hoop ik dat hij snel weer in zijn goede vorm komt.
|
Janta
Forum berichten: 243
|
Geplaatst: Vr 20 feb 2009 13:16
|
|
Steek heeft tegen Fiorentina een onopvallende en juist daarom een uitstekende wedstrijd gespeeld. Je kan zien dat hij op de weg terug is en zijn vertrouwen groeiende is.
|
Seduction
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 20 feb 2009 14:47
|
|
God, god, hij heeft 1 wedstrijd de nul gehouden en een belangrijke bal gehouden. Nu niet meteen weer hosanna he?
Eerst maar eens zien of hij vanaf nu een constante reeks kan neerzetten.
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Vr 20 feb 2009 15:13
|
|
Citaat: God, god, hij heeft 1 wedstrijd de nul gehouden en een belangrijke bal gehouden. Nu niet meteen weer hosanna he?
2 wedstrijden he ... nee maar je hebt gelijk . Ik heb wel vertrouwen in Steek
|
Seduction
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 20 feb 2009 15:18
|
|
Citaat: God, god, hij heeft 1 wedstrijd de nul gehouden en een belangrijke bal gehouden. Nu niet meteen weer hosanna he?
Vond jij die tegen de Rotterdammers een wedstrijd dan? Hij heeft niks te doen gehad.....
Bij Stekelenburg ben ik gewoon erg waakzaam. 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Bovendien heb je in het geval van Stekelenburg een hele zwerm van die krengen nodig.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Vr 20 feb 2009 15:25
|
|
Vond jij die tegen de Rotterdammers een wedstrijd dan? Hij heeft niks te doen gehad.....
Bij Stekelenburg ben ik gewoon erg waakzaam. 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Bovendien heb je in het geval van Stekelenburg een hele zwerm van die krengen nodig.
|
SamsungU700
Forum berichten: 545
|
Geplaatst: Vr 20 feb 2009 15:27
|
|
Maakt niet uit Seduction, Stekelenburg heb ook tijd nodig gehad om in zijn wedstrijdritme te komen aangezien hij natuurlijk geblesseerd was (ook al mag dat geen excuus zijn). Heb het gevoel dat hij aardig de oude begint te worden en dat was gister ook te merken.
|
Janta
Forum berichten: 243
|
Geplaatst: Vr 20 feb 2009 17:27
|
|
Eerst maar eens zien of hij vanaf nu een constante reeks kan neerzetten. Wat is daar zo raar aan, juist in deze crusiale wedstrijden heeft Steek laten zien waarom hij in de basis staat. Goed, hij was niet helemaal zeker en klemvast maar dat had te maken met vertrouwen en wedstrijdritme maar op basis van deze 2 wedstrijden kan je wel concluderen dat hij op de weg terug is.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Vr 20 feb 2009 18:36
|
|
Stekelenburg keepte een redelijke tot goede wedstrijd, maar we moeten ook niet of die geweldige reddingen heeft geraakt.Hopelijk trekt die de lijn door, zodat die meer vertrouwen krijgt in zichzelf.
|
michiel
Forum berichten: 15
|
Geplaatst: Vr 20 feb 2009 19:20
|
|
Volgens mij was het meer andersom. Stekelenburg keept twee wedstrijden minder en hij wordt gelijk afgeserveerd. Gisteren keepte hij gewoon erg goed.
|
stekelfan
|
Geplaatst: Vr 20 feb 2009 20:05
|
|
Volgens mij was het meer andersom. Stekelenburg keept twee wedstrijden minder en hij wordt gelijk afgeserveerd. Gisteren keepte hij gewoon erg goed.
Jah inderdaad.
Maakte een betrouwbare maar ook sterke indruk en straalde rust uit
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Zo 22 feb 2009 21:49
|
|
En vandaag liet hij weer een houdbare bal los. Iets wat Ajax bijna twee punten had gekost. Haal die vent toch uit de goal.
|
SamsungU700
Forum berichten: 545
|
Geplaatst: Zo 22 feb 2009 21:59
|
|
Citaat: En vandaag liet hij weer een houdbare bal los. Iets wat Ajax bijna twee punten had gekost. Haal die vent toch uit de goal.
Bijna is niet helemaal
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 22 feb 2009 22:04
|
|
Maar die fout van Stekelenburg was zo volledig als maar kan hoor.
|
jamesgf
Forum berichten: 420
|
Geplaatst: Zo 22 feb 2009 22:13
|
|
Maar is een Vermeer in vorm beter dan een Stekelenburg in vorm? Om hem nu tweede keeper te maken lijkt mij geen goed idee. Wat als Vermeer een paar fouten maakt en je hem geen vertrouwen meer geeft? Dan is het einde zoek. Maak het seizoen met hem af en verkoop hem aan een leuke Engelse subtopper. Verleng het contract van Vermeer en ga volgend seizoen met hem in de goal door. Geen probleem.
|
wwe-marijn
Forum berichten: 559
|
Geplaatst: Zo 22 feb 2009 22:17
|
|
Ik heb maar een deel van de wedstrijd gezien, maar het zag er wisselvallig uit, af en toe een goede redding maar ook vaak te makkelijk gedaan zoals het te zacht wegstompen van een bal terwijl hij hem kon pakken.
|
PindaBoy
Forum berichten: 77
|
Geplaatst: Zo 22 feb 2009 22:22
|
|
Moh het is dat het buitenspel was anders had steek weer 2 doelpunten tegen door 2 blunders van hem.
|
stekelfan
|
Geplaatst: Ma 23 feb 2009 11:21
|
|
Maar dat doelpunt was buitenspel dus je kunt niet praten over een bijna blunder ! Wat wel telde was de goede redding van hem zodat FC Volendam niet op 2-2 kwam .
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 23 feb 2009 12:48
|
|
Een bijna blunder? Sinds wanneer is een fout alleen een fout wanneer er een tegengoal uit komt? Het was gewoon een blunder, want hij liet de bal onnodig los en creëerde gevaar voor z'n eigen ploeg.
|
PindaBoy
|
Geplaatst: Ma 23 feb 2009 15:59
|
|
Citaat: Een bijna blunder? Sinds wanneer is een fout alleen een fout wanneer er een tegengoal uit komt? Het was gewoon een blunder, want hij liet de bal onnodig los en creëerde gevaar voor z'n eigen ploeg.
Precies, Het was gewoon een blunder. Zo'n fout mag je gewoon niet maken. Net alsof hij wist dat het buitenspel was en de bal los liet.
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Ma 23 feb 2009 16:26
|
|
Citaat: Moh het is dat het buitenspel was anders had steek weer 2 doelpunten tegen door 2 blunders van hem.
Tuurlijk was het een blunder ( de net niet 2-2) . Maar die eerste was geen blunder van hem, maar van Onze spaanse vriend en onze uitblinker in italie die beide op hun dooie gemak terug lopen.
|
PindaBoy
|
Geplaatst: Ma 23 feb 2009 16:27
|
|
Citaat: Moh het is dat het buitenspel was anders had steek weer 2 doelpunten tegen door 2 blunders van hem.
Tuurlijk was het een blunder ( de net niet 2-2) . Maar die eerste was geen blunder van hem, maar van Onze spaanse vriend en onze uitblinker in italie die beide op hun dooie gemak terug lopen.
Vanaf de tribune had stekelenburg veeel eerder moeten uitkomen.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 23 feb 2009 17:20
|
|
Precies. Lindgren hield in omdat hij rekende op Stekelenburg.
|