Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 11 feb 2009 22:01
|
|
Nee, Koen. Het is toch echt Stekelenburg zijn slechte vorm. En het is al geen grootheid. Nu ook weer tegen Tunesie. Goede genade.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 11 feb 2009 22:05
|
|
Citaat: Nee, Koen. Het is toch echt Stekelenburg zijn slechte vorm. En het is al geen grootheid. Nu ook weer tegen Tunesie. Goede genade.
Inderdaad Toby, Die bal paakt Maarten ook gewoon.
Mij op keeperstraining vroeger is geleerd om met 2 handen naar een bal te gaan. Steek gaat er alleen naar toe met een vuist, het slechtste wat een keeper kan doen.
Hieruit valt te concluderen dat Maarten geen zelf vertrouwen heeft.
Het klinkt heel erg lullig maar ik zou hem passeren tegen Feyenoord.
Dit kan ajax nog veel punten kosten.
|
PindaBoy
Forum berichten: 77
|
Geplaatst: Wo 11 feb 2009 22:32
|
|
Ik weet het nu gewoon 100% zeker dat Vermeer op doel moet,
|
wwe-marijn
Forum berichten: 559
|
Geplaatst: Wo 11 feb 2009 22:46
|
|
Erg treurig allemaal, dit gun je Maarten echt niet.
|
skieto
Forum berichten: 803
|
Geplaatst: Wo 11 feb 2009 22:49
|
|
Gewoon drama dat ie zo'n bal doorlaat. Ongeloofelijk
Nee, hij mag niet keepen tegen Feyenoord. Vermeer moet erin.
|
skieto
|
Geplaatst: Wo 11 feb 2009 22:51
|
|
Citaat: Hans van Breukelen geeft op een andere site zelfs nog aan dat AJAX Stekelenburg misschien wel kan ruilen met Gomes.
Dat zou te mooi voor woorden zijn.
|
Rein
Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Wo 11 feb 2009 22:55
|
|
Citaat: Hans van Breukelen geeft op een andere site zelfs nog aan dat AJAX Stekelenburg misschien wel kan ruilen met Gomes.
Dat zou te mooi voor woorden zijn.
Als hij zijn niveau van PSV dan terugkrijgt wel. Ik weet niet hoe het nu zit, maar het begin bij de Spurs was ook niet echt van een leien dakje gegaan.. Maar we zouden er wel op vooruit gaan.. Want wat je nu ook weer zag.. Dit was geen keepen man! Dit was gewoon een spelletje doen op de training, maar dan keepen zonder handen, want anders is het hands! Gaat nergens over!
|
skieto
|
Geplaatst: Wo 11 feb 2009 23:17
|
|
Ja maar wat ik raar vond is zijn reactie. Word ie boos op de verdediging. Ja terecht, die Saïhi speelde de verdedigers te makkelijk weg, maar zo'n bal moet je hebben. Je doet dan net zo veel fout, dus ik vind dat ie niet eens het recht heeft om te zeiken.
|
Koen
Forum berichten: 69
|
Geplaatst: Wo 11 feb 2009 23:43
|
|
Citaat: Nee, Koen. Het is toch echt Stekelenburg zijn slechte vorm. En het is al geen grootheid. Nu ook weer tegen Tunesie. Goede genade.
Natuurlijk is hij niet in grootse vorm. Maar een keeper moet je vertrouwen geven. Moet Vermeer dan als hij straks 3 mindere wedstrijden keept ook weer het veld ruimen? Dan kan je wel aan de gang blijven.
|
Seduction
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Wo 11 feb 2009 23:44
|
|
Citaat: Ja maar wat ik raar vond is zijn reactie. Word ie boos op de verdediging. Ja terecht, die Saïhi speelde de verdedigers te makkelijk weg, maar zo'n bal moet je hebben. Je doet dan net zo veel fout, dus ik vind dat ie niet eens het recht heeft om te zeiken.
Dat doet hij bij ajax ook altijd. Beetje zuur lopen kijken als hij weer een bal uit het netje kan vissen. Maar vaak is het toch echt zijn eigen schuld. Ik snap wel dat verdedigers het niet prettig vinden als hij in het goal staat.
Met zo'n grote pleurismuil terwijl hij zelf de ene na de andere bal doorlaat. Ik ben die vent meer dan zat. Hij heeft ons al genoeg ellende gekost, ik wil Vermeer op het goal tegen die rotterdammers en snel.
Stekelenburg is het prototype van een arrogant, misplaatst en zich zelf op een verschrikkelijke manier overschattende overbetaalde talentloze keeper.
|
skieto
|
Geplaatst: Wo 11 feb 2009 23:56
|
|
Citaat: Ja maar wat ik raar vond is zijn reactie. Word ie boos op de verdediging. Ja terecht, die Saïhi speelde de verdedigers te makkelijk weg, maar zo'n bal moet je hebben. Je doet dan net zo veel fout, dus ik vind dat ie niet eens het recht heeft om te zeiken.
Dat doet hij bij ajax ook altijd. Beetje zuur lopen kijken als hij weer een bal uit het netje kan vissen. Maar vaak is het toch echt zijn eigen schuld. Ik snap wel dat verdedigers het niet prettig vinden als hij in het goal staat.
Met zo'n grote pleurismuil terwijl hij zelf de ene na de andere bal doorlaat. Ik ben die vent meer dan zat. Hij heeft ons al genoeg ellende gekost, ik wil Vermeer op het goal tegen die rotterdammers en snel.
Stekelenburg is het prototype van een arrogant, misplaatst en zich zelf op een verschrikkelijke manier overschattende overbetaalde talentloze keeper.
Haha, jij mag hem echt niet he?
Toen Lobont bij Ajax keepte, werd Stekelenburg op een gegeven moment eerste keus. Nog altijd begrijp ik niet waarom. Ik vind Lobont een prima keeper en had hem graag veel langer bij Ajax willen zien keepen.
Ik denk dat Maarten naar het buitenland kan gaan, maar dan wel een middenmoter uit Italie, Spanje, Engeland of een subtopper bij Duitsland.
Voor mij staat vast dat ik liever Vermeer hebt dan Maarten.
|
skieto
|
Geplaatst: Wo 11 feb 2009 23:57
|
|
Natuurlijk is hij niet in grootse vorm. Maar een keeper moet je vertrouwen geven. Moet Vermeer dan als hij straks 3 mindere wedstrijden keept ook weer het veld ruimen? Dan kan je wel aan de gang blijven.
Stekelenburg heeft kansen genoeg gehad man. Hij moet leren minder te reageren op anderen en meer op zich zelf letten. Vermeer vind ik een rustige keeper. Reageerd alleen als het echt nodig is om je verdediging scherp te houden.
|
Koen
Forum berichten: 69
|
Geplaatst: Do 12 feb 2009 00:01
|
|
Stekelenburg heeft kansen genoeg gehad man. Hij moet leren minder te reageren op anderen en meer op zich zelf letten. Vermeer vind ik een rustige keeper. Reageerd alleen als het echt nodig is om je verdediging scherp te houden.
Ik had afgaande op je avatar al verwacht dat je moeilijk te overtuigen bent;)
|
Seduction
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Do 12 feb 2009 00:50
|
|
Ik denk zelfs dat mensen die niks tegen Stekelenburg hadden, het nu wel hebben. Of in ieder geval enorme twijfels beginnen te krijgen omtrent de capaciteiten van hem.
|
stekelfan
Forum berichten: 486
|
Geplaatst: Do 12 feb 2009 13:52
|
|
Citaat: Ik vind het typerend voor de mentaliteit van de spelers bij Ajax dit verhaal. Allemaal kijken ze al verder naar een andere club.
Ik vind wat hij zegt niet heel schokkend. Die man is hoe oud, 26, 27? Als er dan door een journalist naar gevraagd wordt, en hij geeft gewoon eerlijk antwoord dat hij wel eens aan een transfer denkt, prima toch? Elke andere speler die zegt dat hij dat niet doet, liegt gewoon. Ik kan deze eerlijkheid wel waarderen.
De timing is natuurlijk jammerlijk. Het is natuurlijk wel opmerkelijk dat Sportweek juist deze quote aanhaalt. Ze weten natuurlijk zelf ook dondersgoed dat er dan weer gezeik van komt. Maarja, zo gaat dat kennelijk tegenwoordig in de sportjournalistiek.
Al met al vind ik dat De Steek gewoon nog het vertrouwen moet krijgen de komende wedstrijden. Iedereen keept wel eens een mindere wedstrijd, hij komt er vanzelf weer bovenop. Hem meteen slachtofferen zou nergens op slaan, het was een collectieve wanprestatie afgelopen zondag, niet alleen van de keeper.
Daarnaast werd hem ook de tegengoal tegen Heerenveen verweten, maar als je ziet hoe de muur daar springt.... die bal gaat er gewoon tussendoor....daar zouden ze 'ns wat aan moeten doen!
Ik vindt dat je gelijk hebt Koen !
en over die tegengoal van gister tegen Tunesie wie zegt dat hij (alleen) boos werd op zijn verdediging ?!
als er een iemand zelfkritisch is dan is het Stekel wel !
|
thyza
Forum berichten: 696
|
Geplaatst: Do 12 feb 2009 13:58
|
|
Citaat: Ik vind het typerend voor de mentaliteit van de spelers bij Ajax dit verhaal. Allemaal kijken ze al verder naar een andere club.
Ik vind wat hij zegt niet heel schokkend. Die man is hoe oud, 26, 27? Als er dan door een journalist naar gevraagd wordt, en hij geeft gewoon eerlijk antwoord dat hij wel eens aan een transfer denkt, prima toch? Elke andere speler die zegt dat hij dat niet doet, liegt gewoon. Ik kan deze eerlijkheid wel waarderen.
De timing is natuurlijk jammerlijk. Het is natuurlijk wel opmerkelijk dat Sportweek juist deze quote aanhaalt. Ze weten natuurlijk zelf ook dondersgoed dat er dan weer gezeik van komt. Maarja, zo gaat dat kennelijk tegenwoordig in de sportjournalistiek.
Al met al vind ik dat De Steek gewoon nog het vertrouwen moet krijgen de komende wedstrijden. Iedereen keept wel eens een mindere wedstrijd, hij komt er vanzelf weer bovenop. Hem meteen slachtofferen zou nergens op slaan, het was een collectieve wanprestatie afgelopen zondag, niet alleen van de keeper.
Daarnaast werd hem ook de tegengoal tegen Heerenveen verweten, maar als je ziet hoe de muur daar springt.... die bal gaat er gewoon tussendoor....daar zouden ze 'ns wat aan moeten doen!
en over die tegengoal van gister tegen Tunesie wie zegt dat hij (alleen) boos werd op zijn verdediging ?!
Aan de ene kant heb je gelijk. Aan de andere kant is het wel een feit dat Ajax word gebruikt tegenwoordig om je in de kijkers te spelen bij andere topclubs.
Maarten daarentegen verdient een transfer. Opgeleid door Ajax en is jong en getalenteerd. Een echt clubmens. En wat hij al aangaf is dat zn beste maatjes nu in Spanje zitten ( huntelaar / heitinga / sneijder ) word de keuze toch makkelijker om weg te gaan helaas...
Hij werd volgens mij niet echt boos op zn verdediging. Het zag er meer uit alsof hij tegen zichzelf schold, alhoewel de aanvaller NOOIT zoveel ruimte had mogen hebben om te schieten. Als je zo verdedigt tegen Engeland of Duitsland had hij er ook hard in gezeten, alleen dan met een curl of met een gigantisch hard schot...
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Do 12 feb 2009 14:11
|
|
Stekelenburg doet het op dit moment gewoon ronduit slecht. Als je een keeper als Vermeer op de bank hebt, die niet veel onder doet voor Maarten, zou ik nu Vermeer erin zetten. Ik heb altijd gevonden dat Vermeer een grotere potentie heeft dan Stekelenburg. Als hij nu zegt dat hij wil vertrekken zou ik hem voor een flinke som verkopen. Padt komt er trouwens ook aan en kan mooi achter Vermeer aansluiten. Misschien nog een ervaren keeper erbij en je bent er weer helemaal klaar voor + dat je een flinke zak geld hebt liggen voor het doorselecteren.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 12 feb 2009 14:32
|
|
Van Basten had een keeper die uit m'n hoofd twee fouten heeft gemaakt waar doelpunten uit vielen. Namelijk Utrecht thuis en Aston Villa uit. Stekelenburg heeft sinds z'n terugkeer in de goal bij Ajax al vier fouten bij Ajax en één fout bij Oranje gemaakt. Het is natuurlijk ook nooit een topper geweest, maar nog los daarvan is deze vormcrisis misschien wel een mooie gelegenheid om Vermeer weer in de goal te zetten. Vermeer en Stekelenburg blijven na dit seizoen niet allebei bij Ajax. Het zijn allebei bewezen prima keepers en geen van beide gaat bij Ajax op de bank zitten. Dan zou ik er voor kiezen om de jongere, talentvollere keeper met minder marktwaarde in de goal te plaatsen en z'n contract te laten verlengen. Stekelenburg vind ik iets minder, is ouder en zal meer geld opleveren. Als je Vermeer nu de rest van het seizoen de kans geeft weet je aan het einde van het seizoen meteen of je op zoek moet naar een andere keeper.
|
stekelfan
|
Geplaatst: Do 12 feb 2009 16:32
|
|
Aan de ene kant heb je gelijk. Aan de andere kant is het wel een feit dat Ajax word gebruikt tegenwoordig om je in de kijkers te spelen bij andere topclubs.
Maarten daarentegen verdient een transfer. Opgeleid door Ajax en is jong en getalenteerd. Een echt clubmens. En wat hij al aangaf is dat zn beste maatjes nu in Spanje zitten ( huntelaar / heitinga / sneijder ) word de keuze toch makkelijker om weg te gaan helaas...
Hij werd volgens mij niet echt boos op zn verdediging. Het zag er meer uit alsof hij tegen zichzelf schold, alhoewel de aanvaller NOOIT zoveel ruimte had mogen hebben om te schieten. Als je zo verdedigt tegen Engeland of Duitsland had hij er ook hard in gezeten, alleen dan met een curl of met een gigantisch hard schot...
Jah, inderdaad! en ik had ook het gevoel dat hij niet echt op zijn verdediging aan het schelden was, maar zoals jij al zegt als je zo verdedigt tegen toplanden, dan ga je verschrikkelijk de boot in.
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Do 12 feb 2009 16:55
|
|
Boosheid heb ik niet gezien, de gigantische blunder wel...
Maar dan baalt hij echt heel flink, zie hem niet snel op zich zelf boos zijn.. Ik geef hem nog wel het een vertrouwen maar moet echt niet meer veel fouten maken.
|
stekelfan
|
Geplaatst: Do 12 feb 2009 17:02
|
|
Citaat: Boosheid heb ik niet gezien, de gigantische blunder wel...
Maar dan baalt hij echt heel flink, zie hem niet snel op zich zelf boos zijn.. Ik geef hem nog wel het een vertrouwen maar moet echt niet meer veel fouten maken.
Zag je niet hoe hard hij met zun handen op het veld sloeg !
maar vertrouwen en steun dat is het enigste waar stekel nu mee geholpen wordt !
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 12 feb 2009 17:44
|
|
Lees het nu pas, maar hier heb je natuurlijk wel gelijk in. De de betreffende journalist gaat vast niet vrijuit. Toch zou het Stekelenburg sieren als hij op zo'n moment bijvoorbeeld even geen interview zou geven. Niet omdat hij niets mag zeggen, maar vooral omdat hij kan weten dat dit soort vragen gesteld zullen worden. En dat eerlijke antwoord wekt dan weer irritatie op.
Maar goed, van mij mag Stekelenburg best zeggen dat hij een transfer zal overwegen hoor. Graag zelfs. Zoals gezegd zou ik het vertrouwen aan Vermeer geven. En dat is niet opportunistisch, ik twijfelde voor de terugkeer van Stekelenburg aan wie ik nou beter vind. Dat zegt wel wat over hoe Stekelenburg me de afgelopen jaren heeft overtuigd. Hij doet me in deze vorm eigenlijk wel een beetje aan Isaksson denken. Hij gaat echt als een zoutzak naar de bal toe. Het uitkomen is al helemaal verschrikkelijk. In z'n beste vorm haalt hij het niveau van Waterreus of zo.
|
skieto
|
Geplaatst: Do 12 feb 2009 19:36
|
|
Citaat:
Dan moet je toch beter mijn posten gaan lezen vriend. Iedereen werd negatief tegenover Stekelenburg. Ik had nog altijd vertrouwen in hem gehad. Ergens in het forum is ook te lezen dat ik zei dat ik tot eind van dit seizoen Stekelenburg in goal wou zien en daarna vermeer. (ervanuit gaand dat Maarten weg gaat). Maar gisteren was echt de druppel voor mij.
|
stekelfan
|
Geplaatst: Do 12 feb 2009 20:13
|
|
Citaat:
Dan moet je toch beter mijn posten gaan lezen vriend. Iedereen werd negatief tegenover Stekelenburg. Ik had nog altijd vertrouwen in hem gehad. Ergens in het forum is ook te lezen dat ik zei dat ik tot eind van dit seizoen Stekelenburg in goal wou zien en daarna vermeer. (ervanuit gaand dat Maarten weg gaat). Maar gisteren was echt de druppel voor mij.
Gister was de druppel voor jouw ?! hoe kan dat nou in een OEFENINTERLAND ?!
Ik vindt dat Stekel gewoon het vertrouwen en de steun moet blijven houden ! dan komt hij vanzelf weer in zijn vorm !
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Do 12 feb 2009 20:19
|
|
Citaat:
Gister was de druppel voor jouw ?! hoe kan dat nou in een OEFENINTERLAND ?!
Ik vindt dat Stekel gewoon het vertrouwen en de steun moet blijven houden ! dan komt hij vanzelf weer in zijn vorm !Het is gewoon dat die niet goed keept de laatste tijd en dan kan het wel is de druppel zijn en dan maakt het niks uit of het in een vriendschappelijke wedstrijd en in een normale wedstrijd.
stekelfan zou je in het vervolg wat minder uitroeptekens wilen plaatsen.
|