Auteur
|
Bericht
|
stekelfan
Forum berichten: 486
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 5 feb 2009 12:14
|
|
Citaat: Stekelenburg is verder een goede gast en een echte Ajacied, hoor, maar ik hoop dat hij vertrekt. Naar een ploeg zoals Atletico Madrid of zo. Daar ligt zijn absolute top.
met het eerste stukje t/m een echte ajacied ben ik volkomen met je eens maar je hoopt dat hij vertrekt en naar atletico ben ik je zeker niet met je eens !
|
Seduction
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 5 feb 2009 12:15
|
|
Citaat: Stekelenburg is verder een goede gast en een echte Ajacied, hoor, maar ik hoop dat hij vertrekt. Naar een ploeg zoals Atletico Madrid of zo. Daar ligt zijn absolute top.
met het eerste stukje t/m een echte ajacied ben ik volkomen met je eens maar je hoopt dat hij vertrekt en naar atletico ben ik je zeker niet met je eens !
Maar toch is dat het beste voor ajax. Hoe vervelend ook voor jou stekelfan. Hij pakt gewoon geen punten voor ajax.
|
mike_zuid2
Forum berichten: 590
|
Geplaatst: Do 5 feb 2009 13:09
|
|
Ik ga er wel vanuit dat hij vertrekt na dit seizoen.
|
Cheers
Forum berichten: 181
|
Geplaatst: Do 5 feb 2009 14:26
|
|
Dit is gewoon niet de Steek die we kennen, voor zijn blessure maakte hij steeds meer en meer indruk op me, eigenlijk al klaar voor de top.
Maar nu heeft hij gewoon een flinke terugval, ik zou hem in het tweede ofzo laten keepen en Vermeer weer kans geven.
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Do 5 feb 2009 15:38
|
|
Maar toch is dat het beste voor ajax. Hoe vervelend ook voor jou stekelfan. Hij pakt gewoon geen punten voor ajax.Dat laatste ben ik het niet met je eens. Stekelenburg heeft de afgelopen jaren zeker wel punten voor Ajax gepakt. Goede keeper, alleen na zijn blessure maakt hij wat stomme fouten, ik zie ook liever Vermeer op goal, ook al maakt ook hij fouten! Een bal als die van Van den Bergh had hij trouwens wel gehad denk ik.
|
Janta
Forum berichten: 243
|
Geplaatst: Do 5 feb 2009 16:09
|
|
Maar toch is dat het beste voor ajax. Hoe vervelend ook voor jou stekelfan. Hij pakt gewoon geen punten voor ajax.Dat laatste ben ik het niet met je eens. Stekelenburg heeft de afgelopen jaren zeker wel punten voor Ajax gepakt. Goede keeper, alleen na zijn blessure maakt hij wat stomme fouten, ik zie ook liever Vermeer op goal, ook al maakt ook hij fouten! Een bal als die van Van den Bergh had hij trouwens wel gehad denk ik.Men vergees gemakshalve die penalties die hij gestopt heeft vorig seisoen. Steek is een lange tijd uit de running geweest en dat is "nog" te zien, alleen bij een keeper als hij een fout maakt dan is het bijna zeker een doelpunt. Wat mij betreft heeft hij nog wat credits.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 5 feb 2009 16:21
|
|
Van mij mag hij in het tweede laten zien of hij het nog kan, om hem in het eerste ritme te laten doen is gewoon zonde want hij heeft nu al vier keer matig gekeeped waar doelpunten uit kwamen. Die van Van den Bergh was bijvoorbeeld houdbaar, maar indiezelfde wedstrijd was hij ook weer onzeker in de lucht.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 5 feb 2009 17:23
|
|
Citaat: Ik ga er wel vanuit dat hij vertrekt na dit seizoen.
Wat zei hij dan tegen jou, Mike? Stekelenburg staat al iets van vier jaar in de goal en heeft in die tijd amper iets gewonnen en niet of nauwelijks Champions League gespeeld, dus ik kan me wel voorstellen dat hij het een beetje gehad heeft bij Ajax.
|
mike_zuid2
Forum berichten: 590
|
Geplaatst: Vr 6 feb 2009 13:00
|
|
Citaat: Ik ga er wel vanuit dat hij vertrekt na dit seizoen.
Wat zei hij dan tegen jou, Mike? Stekelenburg staat al iets van vier jaar in de goal en heeft in die tijd amper iets gewonnen en niet of nauwelijks Champions League gespeeld, dus ik kan me wel voorstellen dat hij het een beetje gehad heeft bij Ajax.
Hij zei het niet letterlijk, maar op een gegeven moment hadden we het over de acties die we voor Heitinga en Huntelaar gedaan hadden en toen hadden we indirect over zijn toekomst. En toen leek het er verdacht veel op dat hij wel eens kan gaan vertrekken na dit seizoen.
|
PindaBoy
Forum berichten: 77
|
Geplaatst: Zo 8 feb 2009 13:24
|
|
Sinds Stekelenburg speelt, 9 doelpunten tegen, vermeer moet terug klaar.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Zo 8 feb 2009 13:28
|
|
Citaat: Sinds Stekelenburg speelt, 9 doelpunten tegen, vermeer moet terug klaar. Of dat alleen maar aan Stekenlenburg ligt.Bij het tweede doelpunt staat Gabri helemaal niks te doen en laat hem maar schieten
|
PindaBoy
|
Geplaatst: Zo 8 feb 2009 13:30
|
|
Citaat: Sinds Stekelenburg speelt, 9 doelpunten tegen, vermeer moet terug klaar. Of dat alleen maar aan Stekenlenburg ligt.Bij het tweede doelpunt staat Gabri helemaal niks te doen en laat hem maar schieten
Maar alsnog, 9 doelpunten! Vermeer heeft er in die tijd dat hij keepte mischien nog minder
|
Bart
|
Geplaatst: Zo 8 feb 2009 13:32
|
|
Toen liep het ook wat beter met Ajax.Vermeer heeft ook fouten gemaakt net zoals Stekelenbrg.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Zo 8 feb 2009 13:32
|
|
Stekelenburg is gewoon slecht, een mietje. Laat Vermeer gewoon keepen.
|
PindaBoy
|
Geplaatst: Zo 8 feb 2009 13:33
|
|
Citaat: Stekelenburg is gewoon slecht, een mietje. Laat Vermeer gewoon keepen.
Precies, iemand die het snapt
|
Bart
|
Geplaatst: Zo 8 feb 2009 13:33
|
|
Citaat: Stekelenburg is gewoon slecht, een mietje. Laat Vermeer gewoon keepen. Waar slaat het nou op dat het een mietje is?
|
stekelfan
|
Geplaatst: Zo 8 feb 2009 13:48
|
|
Het ligt lang niet allemaal aan Stekelenburg!!!!!!
|
michiel23
Forum berichten: 400
|
Geplaatst: Zo 8 feb 2009 13:50
|
|
Inderdaad Stekelfan. Hou toch is op allemaal Maarten af te zeiken. Ligt eerder aan die kut verdediging, en aan de geweldige opstelling van v. Basten. Nou kunnen die verdedigers er ook niets aan doen dat ze niet beter zijn.
|
PindaBoy
|
Geplaatst: Zo 8 feb 2009 13:50
|
|
Citaat: Het ligt lang niet allemaal aan Stekelenburg !!!!!!
Niet allemaal maar je mag het nu wel toegeven dat vermeer gewoon beter is.
|
PindaBoy
|
Geplaatst: Zo 8 feb 2009 14:00
|
|
Goed uitgekomen steek!
|
La Ling
Forum berichten: 43
|
Geplaatst: Zo 8 feb 2009 14:42
|
|
Citaat: Het ligt lang niet allemaal aan Stekelenburg !!!!!!
Niet allemaal maar je mag het nu wel toegeven dat vermeer gewoon beter is.Steek laat inderdaad niet zien dat hij beter is dan Vermeer.Ik zou zeggen...Vermeer weer in de basis!
|
stekelfan
|
Geplaatst: Zo 8 feb 2009 14:48
|
|
Citaat: Inderdaad Stekelfan. Hou toch is op allemaal Maarten af te zeiken. Ligt eerder aan die kut verdediging, en aan de geweldige opstelling van v. Basten. Nou kunnen die verdedigers er ook niets aan doen dat ze niet beter zijn.
Jah precies
Stekelenburg is zkkr nog niet in goede doen maar hoe wij verdedigen laat zeer zeker ook de wensen over !
en sulejmani hoort niet op 10 maar op links en zo kan ik nog veel meer punten opnoemen waardoor het slecht gaat !
dus het legt bij langena niet alleen aan stekelenburg
|
Rein
Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Zo 8 feb 2009 14:49
|
|
Dat klopt, en dat ben ik ook zeker met jullie eens. Alleen Maarten redt ook geen punten voor ons. En echt een topkeeper moet er staan wanneer de verdediging er niet staat. Nu weet ik wel dat dat niet altijd kan, maar als je echt een topkeeper bent en mee wilt doen in Europa met een topclub in NL, en je wilt een zekere basisplek in het NL-elftal, moet je punten kunnen rédden voor je ploeg, en punten wíllen en kúnnen pakken. Ik wijs één keeper aan: Gomes.
|
stekelfan
|
Geplaatst: Zo 8 feb 2009 15:28
|
|
Citaat: Dat klopt, en dat ben ik ook zeker met jullie eens. Alleen Maarten redt ook geen punten voor ons. En echt een topkeeper moet er staan wanneer de verdediging er niet staat. Nu weet ik wel dat dat niet altijd kan, maar als je echt een topkeeper bent en mee wilt doen in Europa met een topclub in NL, en je wilt een zekere basisplek in het NL-elftal, moet je punten kunnen rédden voor je ploeg, en punten wíllen en kúnnen pakken. Ik wijs één keeper aan: Gomes.
Ik snap jouw verhaal zeker weten, maar een Stekel in vorm pakt ook punten voor Ajax. Nu volgt het NL elftal, misschien is het wel effe goed voor hem een andere team, andere omgeving.
|
Jobo
Forum berichten: 673
|
Geplaatst: Zo 8 feb 2009 15:40
|
|
Jullie weten het allemaal hoe ik al lange tijd over Stekelenburg denk. Waarom blijft hij het nou in godsnaam bevestigen. Pakt geen hoge bal. Nu gaat hij ook nog blunders op de lijn maken.
|