Auteur
|
Bericht
|
Rooie
Forum berichten: 264
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 18 jan 2009 16:47
|
|
Bij de eerste tegendoelpunt staat hij weer eens te slapen...een goede doelman staat op de lijn of hij gaat naar die bal en niet op 3 meter van de doellijn gaan staan zodat de tegenstander doodeenvoudig de bal over hem heen kan kopen, waarmee ik niet wil zeggen dat als hij op de lijn had gestaan dat hij de bal eruit had gehaald, maar een positiefout was het wel weer van hem.
Ja en die 2e goal...ongelooflijk...mijn moeder had die nog gehad, de bal komt hoog en hij ligt alweer bijna op de grond...dit is niet de eerste keer dat hij zo een blunder begaat.
Kortom deze goal komt voor 100% op naam van hem met deze ongelooflijke blunder.
Bij Vermeer was deze zeker niet erin gegaan.
Ik ben er toch voor om Stekelenburg tweede keeper te maken want hij gaat ons zoals gewoonlijk weer punten kosten....we kregen eindelijk weer weinig tegendoelpunten tegen en de allerbeste keer dat hij op doel staat hangen er meteen weer twee in.
Met Vermeer was het maar 1 geweest of zelfs geen.
Kortom maak Stekelenburg maar 2e keeper...want een goed lopend elftal mag je nooit wijzigen...iets wat Marco nu dus wel heeft gedaan.
En ooooh ...ik houd mijn hart vast als Oranje moet spelen met hem in de goal....dit loopt vast en zeker mis.
|
svvenn
Forum berichten: 563
|
Geplaatst: Zo 18 jan 2009 16:50
|
|
Citaat: Bij de eerste tegendoelpunt staat hij weer eens te slapen...een goede doelman staat op de lijn of hij gaat naar die bal en niet op 3 meter van de doellijn gaan staan zodat de tegenstander doodeenvoudig de bal over hem heen kan kopen, waarmee ik niet wil zeggen dat als hij op de lijn had gestaan dat hij de bal eruit had gehaald, maar een positiefout was het wel weer van hem.
Ja en die 2e goal...ongelooflijk...mijn moeder had die nog gehad, de bal komt hoog en ligt alweer bijna op de grond...dit is niet de eerste keer dat hij zo een blunder begaat.
Kortom deze goal komt voor 100% op naam van hem met deze ongelooflijke blunder.
Bij Vermeer was deze zeker niet erin gegaan.
Ik ben er toch voor om Stekelenburg tweede keeper te maken want hij gaat ons zoals gewoonlijk weer punten kosten....we kregen eindelijk weer weinig tegendoelpunten tegen en de allerbeste keer dat hij op doel staat hangen er meteen weer twee in.
Met Vermeer was het maar 1 geweest of zelfs geen.
Kortom maak Stekelenburg maar 2e keeper...want een goed lopend elftal mag je nooit wijzigen...iets wat Marco nu dus wel heeft gedaan.
En ooooh ...ik houd mijn hart vast als Oranje moet spelen met hem in de goal....dit loopt vast en zeker mis. Ik vond hem vandaag inderdaad ook niet zo sterk, maar ook hij heeft zeker een goede periode gehad. Een mindere wedstrijd kan er altijd bijzitten. Ik vind het VEEL te voorbarig om hem te wisselen, gewoon vertrouwen blijven geven.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Zo 18 jan 2009 16:51
|
|
Hij moet natuurlijk weer even inkomen maar hij heeft ook een of twee geweldige reddingen gehad. Om meteen te roepen naar Vermeer is onzin en Stekelenburg heeft ons de afgelopen drie seizoenen meer punten opgeleverd dan gekost.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 18 jan 2009 16:53
|
|
Maar wanneer wordt hij gewisseld? Hij is nu aanvoerder, en wissel je een aanvoerder zomaar. Ik vond hem vandaag ook niet geweldig spelen, maar hij mist natuurlijk nog wedstrijdritme. Ik twijfel echt nog, ik vind Vermeer ook geweldig.
|
yk_93
Forum berichten: 546
|
Geplaatst: Zo 18 jan 2009 16:54
|
|
Stekelenburg moet gewoon op 1. De meeste mensen die denken dat Vermeer in de basis moet gaan letten op foutjes van Stekelenburg.
De 2-2 was inderdaad wel houdbaar, maar het schot was ook wel erg hard.
En volgens mij is plotseling iedereen vergeten dat Steek ons in de laatste minuten met een prachtreflax gered heeft!
|
Rein
Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Zo 18 jan 2009 17:11
|
|
Hmm.. beetje raar als je het nu al opgeeft voor Maarten. Ik geef toe dat hij vandaag inderdaad niet sterk speelde. Maar kom op, hij komt net terug van maandenlange blessure. Hij moet 1 hele wedstrijd spelen, dus moet inkomen. En ik snap niet dat mensen zeggen dat die 2e goal 100% zijn fout is. Het is een moeilijke bal, en ja, hij lag direct op de grond. Maar de bal kwam erg hard aan, dus was moeilijk te houden. Het was deels zijn fout, maar of het nou 100% zijn schuld was, nee, dat zeg ik niet.
Ik ben toch vóór Maarten. Ook al, speelt Vermeer de laatste tijd prima, en zit goed in zijn vel. Maarten is een goede keeper. Al was dit een zeker mindere wedstrijd. Ook zijn ballen naar voren. Veel over de zijlijn. Daar moet hij echt aan werken, daar ben ik het mee eens. Schiet vaak onrustig naar voren en ook schuin. Maar ik zou toch zeggen, blijf het vertrouwen houden in Maarten Stekelenburg. De eerste bal, na zijn blessure op het hoofd, redde hij toch prima. De bal werd aangeraakt dus de bal ging naar de verkeerde kant, daar redde hij prima. Hopen dat hij zo normaal ook speelt, en dat hij weer de oude wordt, c'mon Maarten!
|
yk_93
Forum berichten: 546
|
Geplaatst: Zo 18 jan 2009 17:14
|
|
Precies Rein!
|
stekelfan
Forum berichten: 486
|
Geplaatst: Zo 18 jan 2009 17:52
|
|
Helemaal mee eens, r.ein!
|
Rooie
|
Geplaatst: Zo 18 jan 2009 18:07
|
|
Citaat: Hij moet natuurlijk weer even inkomen maar hij heeft ook een of twee geweldige reddingen gehad. Om meteen te roepen naar Vermeer is onzin en Stekelenburg heeft ons de afgelopen drie seizoenen meer punten opgeleverd dan gekost.
Dat ben ik pertinent met je oneens....hij heeft punten gekost en beslist geen gewonnen voor Ajax.
Voor mij hoeft een speler er niet opnieuw in te komen als de plaatsvervanger het minstens zo goed doet...je kan toch wel het spreekwoord "never change a winning team"Ik vind dat Marco hier een voetbal"wet" overtreden heeft.
En de flauwekul van hij moet er nog inkomen en dergelijke uitspraken gaan er bij mij niet in.
Een keeper moet er staan...direct....anders moet de trainer de speler laten staan die het goed deed....
Voor mij is dit dus helemaal geen reden want de beste moet spelen en of de andere dan minder is omdat hij er een aantal maanden uitgelegen heeft is dan pech voor hem.
Stekelenburg is niet van die kwaliteit dat hij kan teren op zijn verleden ...zijn verleden is ook niet bepaald iets van een topper maar van een doodgewone middelmatige keeper met veel tekortkomingen.
Ik snap niet wat jullie nou aan hem vinden...vinden jullie hem een leuke gozer?..of vinden jullie hem knap (tenminste als jullie een van het vrouwelijk geslacht zijn, of homo)...of is het dat hij van de Ajaxopleiding is?
Hij komt tekort, en hij zit ook al op een leeftijd dat hij al top had moeten zijn....en blijkbaar is hij zeker geen top nu...dan ben ik ervoor dat iemand anders 4 jaar de kans krijgt om zijn kunnen te tonen net zoals hij al 4 jaar ligt te schutteren...trouwens ik vind 4 jaar voor een keeper die weinig presteert verdomd lang.
|
Rooie
|
Geplaatst: Zo 18 jan 2009 18:09
|
|
Citaat: Hmm.. beetje raar als je het nu al opgeeft voor Maarten. Ik geef toe dat hij vandaag inderdaad niet sterk speelde. Maar kom op, hij komt net terug van maandenlange blessure. Hij moet 1 hele wedstrijd spelen, dus moet inkomen. En ik snap niet dat mensen zeggen dat die 2e goal 100% zijn fout is. Het is een moeilijke bal, en ja, hij lag direct op de grond. Maar de bal kwam erg hard aan, dus was moeilijk te houden. Het was deels zijn fout, maar of het nou 100% zijn schuld was, nee, dat zeg ik niet.
Ik ben toch vóór Maarten. Ook al, speelt Vermeer de laatste tijd prima, en zit goed in zijn vel. Maarten is een goede keeper. Al was dit een zeker mindere wedstrijd. Ook zijn ballen naar voren. Veel over de zijlijn. Daar moet hij echt aan werken, daar ben ik het mee eens. Schiet vaak onrustig naar voren en ook schuin. Maar ik zou toch zeggen, blijf het vertrouwen houden in Maarten Stekelenburg. De eerste bal, na zijn blessure op het hoofd, redde hij toch prima. De bal werd aangeraakt dus de bal ging naar de verkeerde kant, daar redde hij prima. Hopen dat hij zo normaal ook speelt, en dat hij weer de oude wordt, c'mon Maarten!
Kom nou jongen ...die 2e bal was moeilijk?......zelden een keeper gezien in een topteam die zo een eenvoudige bal die RECHT op hem afkomt niet tegenhoud...nogmaals mijn moeder had deze bal gehad!
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Zo 18 jan 2009 18:13
|
|
Ik weet nog steeds niet wat, maar Vermeer mist gewoon iets.
Ik ben voorstander van Steek maar dan moet hij de volgende week wel eventjes wat beter keepen
maar Rooie: dus eigenlijk vind jij dat Sulejmani nu nog niet moet spelen want hij is nog niet helemaal aan zijn top zit en je moet pas iemand opstellen als hij helemaal aan zijn top is? Natuurlijk heeft die blessure er iets mee te maken.
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Zo 18 jan 2009 18:15
|
|
Citaat: Hmm.. beetje raar als je het nu al opgeeft voor Maarten. Ik geef toe dat hij vandaag inderdaad niet sterk speelde. Maar kom op, hij komt net terug van maandenlange blessure. Hij moet 1 hele wedstrijd spelen, dus moet inkomen. En ik snap niet dat mensen zeggen dat die 2e goal 100% zijn fout is. Het is een moeilijke bal, en ja, hij lag direct op de grond. Maar de bal kwam erg hard aan, dus was moeilijk te houden. Het was deels zijn fout, maar of het nou 100% zijn schuld was, nee, dat zeg ik niet.
Kom nou jongen ...die 2e bal was moeilijk?......zelden een keeper gezien in een topteam die zo een eenvoudige bal die RECHT op hem afkomt niet tegenhoud...nogmaals mijn moeder had deze bal gehad!
Laat die moeder een keer met ajax mee trainen de bal was wel hard hoor en of hij recht op hem af kwam weet ik niet dan zou ik even moeten terug kijken maar volgens mij was het een best lastige bal hij had WEL iemand mee moeten laten lopen met (de doelpuntenmaker) hem hij coachte de verdediging in de 16 wel goed maar vergat dat er iemand mee op kwam bij de vrijetrap.
|
Rooie
|
Geplaatst: Zo 18 jan 2009 19:13
|
|
Laat die moeder een keer met ajax mee trainen de bal was wel hard hoor en of hij recht op hem af kwam weet ik niet dan zou ik even moeten terug kijken maar volgens mij was het een best lastige bal hij had WEL iemand mee moeten laten lopen met (de doelpuntenmaker) hem hij coachte de verdediging in de 16 wel goed maar vergat dat er iemand mee op kwam bij de vrijetrap.
Hij had iemand moeten laten meekomen met de doelpunten maker?
Nou ik denk dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen tegenspeler en niet iemand anders.
Maar nogmaals....Deze vette blunder van Stekelenburg heb ik hem al een paar keer eerder zien maken, hij heeft in zijn loopbaan al een aantal tegengoals geincasseerd op een bal die boven hem in het doel komt terwijl hij naar de grond gaat?...hetzelfde als bij deze goal...in godsnaam waarom gaat hij naar de grond terwijl de bal hoog komt?....
En nee mijn moeder hoeft niet mee te trainen want ze is er niet meer...en als ze er nog was dan heb je voor dit soort ballen geen training nodig....als je begrijpt wat ik meen.
Ik begin het langzaam schandalig te vinden dat een jonge gast zoals Vermeer op deze manier ernaast wordt gezet...die jongen deed het doodgewoon beter dan Stekelenburg.
|
Rooie
|
Geplaatst: Zo 18 jan 2009 19:16
|
|
Citaat: Ik weet nog steeds niet wat, maar Vermeer mist gewoon iets.
Ik ben voorstander van Steek maar dan moet hij de volgende week wel eventjes wat beter keepen
maar Rooie: dus eigenlijk vind jij dat Sulejmani nu nog niet moet spelen want hij is nog niet helemaal aan zijn top zit en je moet pas iemand opstellen als hij helemaal aan zijn top is? Natuurlijk heeft die blessure er iets mee te maken.
Klopt, ook Vermeer mist misschien iets...maar hij begint pas in Ajax 1, Stekelenburg mist al 4 jaar iets...of iets, zeg maar veel.
En jou reactie op Sulejmani...sorry maar hier kan ik geen antwoord op geven....want ik weet niet hoe ik hier op moet antwoorden zonder weer zo een vraag terug te krijgen.
|
Rein
Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Zo 18 jan 2009 20:06
|
|
Rooie. Jij kijkt gewoon plat, denk ik. Jij kijkt gewoon púúr naar het doelpunt. Maar als je verder kijkt dan alleen het doelpunt, is er veel meer aan de hand. Waarom stond El Akchaoui zo helemaal vrij? Omdat er slecht verdedigd werd! Er stonden 2 spelers van AJAX bij de bal. Die zagen El Akchaoui voorbij lopen en deden verder niets. Pas toen die de bal kreeg, liepen ze erachter aan, wat dus al te laat was. Daarbij stond hij in een lastige hoek àla Robben, dus hij had ook voor de voorzet kunnen gaan. Aangezien je je dan op 2 kanten moet gaan opstellen, sta je niet 100% bij één kant, dus heb je hem niet zeker weten. Toen hij zich liet vallen, wist hij pas dat hij via die hoek ging schieten. Daarbij raakte Steek hem wel, maar dus niet goed genoeg. Maar het schot wat zo dichtbij, en zó hard, dat het lastig was om hem te pakken, dus deed hij snel gewoon zijn armen omhoog. Misschien had hij hem moeten pakken, maar ik vind het niet echt zijn schuld.
Wat ik wel opmerkelijk vind, is dat hij er nu niet in moet, omdat hij geen winstpunten zou opleveren. Oké.. Hij is vanaf begin oktober eruit. Dat is dus ruim 3 maanden. Die kerel heeft een operatie en al moeten ondergaan. Dan speelt hij één wedstrijd weer in de competitie, en laat 2 (knappe) doelpunten door. Oké, dit is niet echt een ramp, maar wel 2 doelpunten. Maar wat daarbij mag worden gezegd.. Herinner je je de competitie debuut van Kenneth Vermeer nog? Heerenveen uit, 5 oktober 2008.. Zegt je dat wat? Precies! 5-2 verlies. Hij is er toch ook in gebleven? Met hem haalden we toch ook prima resultaten daarna, en waarom met Maarten niet, die bovendien langer is, meer ervaring heeft en eerste aanvoerder is.. Tuurlijk speelde heel AJAX slecht op die dag, maar Vermeer kon er wel wát aan doen..
1-0: Vermeer komt slap in bij een inkomende Paulo Henrique (?)
2-0: Mooi ingeschoten, maar wat doet hij daar?
Bij minuut 1:42, zat Vermeer er ook helemaal naast, die had er ook in kunnen vliegen.
Over de 3-0 kun je discussieren of hij goed uit kwam.
De 4e en 5e goal waren penalty's en kon Vermeer dus niets aandoen.
Vermeer speelde trouwens een goede wedstrijd, met goeie reflexes, dat wel. Maar het resultaat? Bagger! Steek had vandaag ook een paar goede reddingen. Maarja, we winnen ook nog eens. Ik zou toch Maarten op nummer 1 zetten. Sorry Rooie, ik vind Vermeer ook goed, maar ik zou toch gaan voor Stekelenburg. En nee, ik ben niet verliefd op hem of wa, maar ervaring, lengte en de coaching doen het hem!
|
stekelfan
Forum berichten: 486
|
Geplaatst: Zo 18 jan 2009 20:45
|
|
Belachelijk trouwens dat de overtreding van Zomer op Stekelenburg onbestraft blijft
|
Lucas
Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
|
Geplaatst: Zo 18 jan 2009 20:57
|
|
Vermeer is beter dan Stekelenburg. Kan wel een heel verhaal gaan huden, maar dit is waar het feitelijk op neer komt
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Zo 18 jan 2009 20:59
|
|
Citaat: Vermeer is beter dan Stekelenburg. Kan wel een heel verhaal gaan huden, maar dit is waar het feitelijk op neer komt Haha leuk dit soort nutteloze meningen die verder totaal niet worden onderbouwt.
|
SamsungU700
Forum berichten: 545
|
Geplaatst: Zo 18 jan 2009 21:10
|
|
Dit is pas ze 2e wedstrijd sinds hij geblesseerd is geweest, moet weer terug in ze ritme komen. Daarna komt hij echt wel weer terug in ze ritme hoor.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Zo 18 jan 2009 21:14
|
|
Citaat: Dit is pas ze 2e wedstrijd sinds hij geblesseerd is geweest, moet weer terug in ze ritme komen. Daarna komt hij echt wel weer terug in ze ritme hoor. Natuurlijk moet die in het ritme komen, maar dat mag nooit ten koste gaan van de ploeg.Ik vind Stekelenburg ook beter dan Vermeer maar vandaag was die niet goed genoeg.
|
mike_zuid2
Forum berichten: 590
|
Geplaatst: Zo 18 jan 2009 22:18
|
|
De Steek heeft wel betere wedstrijden gekeept dan vandaag.
Ik was wel blij dat hij zijn gele shirt had aangedaan, hadden we hem gevraagd (misschien heeft hij het bewust gedaan)
Komt wel goed.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 19 jan 2009 05:08
|
|
Dat zal allemaal wel, maar ik vind het wel raar om te lezen dat Vermeer zogenaamd van alles fout heeft gedaan. Ik kan me persoonlijk twee fouten voor de geest halen. Thuis tegen Utrecht en uit bij Villa. Dat hij onrustig oogt kan kloppen, het is ten slotte z'n eerste seizoen in de basis bij een topclub. Ik heb Stekelenburg ook veel fouten in het eerste zien maken. Sterker nog, hij maakt ze nog steeds. Die tweede van NEC was gewoon makkelijk houdbaar.
Stekelenburg was op de leeftijd van Vermeer in ieder geval niet zo ver als Kenneth nu is. Het grootste probleem dat ik voorzie voor Vermeer is z'n lengte. Echt groeien zal hij niet meer.
|
Lucas
Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
|
Geplaatst: Ma 19 jan 2009 10:23
|
|
Citaat: Vermeer is beter dan Stekelenburg. Kan wel een heel verhaal gaan huden, maar dit is waar het feitelijk op neer komt Haha leuk dit soort nutteloze meningen die verder totaal niet worden onderbouwt.
Tja, dat gebeurt wel eens, niet onderbouwen
Citaat: Sulejmani is geen aanvallende middenvelder maar een aanvaller.
|
De Dominee
Forum berichten: 283
|
Geplaatst: Ma 19 jan 2009 12:33
|
|
Citaat: De Steek heeft wel betere wedstrijden gekeept dan vandaag.
Ik was wel blij dat hij zijn gele shirt had aangedaan, hadden we hem gevraagd (misschien heeft hij het bewust gedaan)
Komt wel goed.
Waarom het gele shirt?
|
mike_zuid2
Forum berichten: 590
|
Geplaatst: Ma 19 jan 2009 13:02
|
|
Citaat: De Steek heeft wel betere wedstrijden gekeept dan vandaag.
Komt wel goed.
Waarom het gele shirt?
Gewoon een persoonlijk iets. Kom ik later wel op terug.
|