Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Kenneth Perez
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Kenneth Perez
Maker: 343Bekeken: 16141
Status: InactiefBerichten: 6
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Za 22 sep 2007 13:33
Citaat:
Perez: 'Ik had verkeerde trainer op verkeerde moment

Bron: ELF

Kenneth Perez koestert geen haatgevoelens tegenover Ajax. De Deen, die tegenwoordig voor PSV speelt, vindt ook niet dat hij in Amsterdam mislukt is. ,,De algemene mening is, denk ik, toch wel dat ik daar heb gepresteerd. Bij Ajax heb ik mijn beste gemiddelde ooit gehaald. Ik denk dat andere trainers blij waren geweest met dat rendement. Ik zat in een heel moeilijke situatie en toch heb ik belangrijke goals gemaakt. Dat heeft me veel voldoening gegeven."

Perez laat weten wel mislukt te zijn in zijn doel om bij Ajax die speler te worden die hij graag wilde zijn. ,,Ik wilde graag belangrijk zijn. Uiteindelijk moet je constateren dat ik de verkeerde trainer ben tegengekomen op het verkeerde moment. Wat ik bij Ajax heb gevoeld is: de trainer (Henk ten Cate) probeerde eerst alle andere opties en pas als het echt niet meer kon, dan moest hij wel een beroep op mij doen."
Lucas

Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
Geplaatst: Za 22 sep 2007 13:44
Hij heeft gewoon groot gelijk. Ten Cate heeft hier zijn persoonlijke voorkeur laten prevaleren boven het belang van Ajax. Ach, dat doet hij wel vaker nietwaar..Colin boven vd Wiel. :crazy:
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Za 22 sep 2007 13:45
:rofl: Nee, jammergenoeg niet. Dat leek me wel leuke comedy.
El Chícharito

Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Vr 16 nov 2007 12:06
Kenneth kan zeggen wat hij wil maar óók bij PSV zal hij niet slagen. Is een jongen die teveel met zichzelf bezig is en een hele wedstrijd niet meer aankan. Is jammer, maar voor 60 minuten is hij nog wel goed genoeg. Overigens kan hij het CL niveau bij lange na niet aan en mag hij blij zijn dat hij bij PSV speelt...

En dan denk ik terug aan de tijd dat de PSV´ers zo blij waren dat hij kwam. En inmiddels gaat hij na elke wissel van Jantje Wouters chagrijnig naar het kleedhonk, wat een vent die Kenneth :crazy:
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Ma 10 dec 2007 11:26
Citaat:
Kenneth Perez op zijspoor bij PSV

Bron: Sportweek

Kenneth Perez (foto, links) hoeft de komende weken niet op veel speeltijd in het eerste elftal van PSV te rekenen. De voetballer kreeg dit vorige week van zijn trainer Jan Wouters te horen. De oefenmeester kiest voor meer dynamische middenvelders zoals Otman Bakkal en Ibrahim Afellay.

In het Algemeen Dagblad staat dat Perez zijn hoop heeft gevestigd op Sef Vergoossen, de nieuwe trainer van de Eindhovenaren. Vergoossen haalde de Deen in 1997 naar Nederland. Perez begon destijds zijn carrière bij MVV. Bij die ploeg was Vergoossen op dat moment hoofdtrainer.
Lucas

Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
Geplaatst: Ma 10 dec 2007 20:29
Ik zeg, terughalen in de winterstop
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Ma 10 dec 2007 20:38
Ja, goed voor de sfeer! :crazy:
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.887
Berichten: 213.631 Onderwerpen: 2.462 Nieuwste lid: vpdzflq308
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.311.437 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Kenneth Perez
Ga
Zoeken: