Auteur
|
Bericht
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 15 okt 2009 01:59
|
|
ARGENTINA! ARGENTINA! ARGENTINAAA!!!
Wat een opluchting, huilende Maradona die omhelsd word. Betere tv kan je niet krijgen, kippevelmoment. Wat die man niet allemaal heeft moeten doorstaan, niet normaal. En hij flikt het toch maar, in zijn oh zo prille trainerscarrière. Het kon makkelijker, maar een lijdensweg is typerend voor de mens Maradona. En dat maakt het verhaal alleen maar mooier. Uruguay was zonder de meer de betere, of gewoon minder slecht staat beter op z'n plaats. Maar dat kon ook niet anders. Argentina kon op z'n gelijk spel rekenen en toeslaan als het moest dus van hun kant hoefde het niet per sé zolang ze die 0 konden houden. Suarez zo bleekjes, Forlan te egoistisch. M'n beeld van Caceres is toch veranderd, heb altijd gedacht dat het een nichtje was. Want wat hij bij Barça toonde, echt ballerina voetbal. Maarja, die kaart is echt wel 'oliedom' zoals de commentator het zei. En dan valt die goal toch zeker, Bolatti dan nog wel. Het was weer zo'n typische vechtvoetbalwedstrijd, waar alleen de sterkste overeind blijft.
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Do 15 okt 2009 02:41
|
|
Tegenvallende wedstrijd maar het ontplofte hier, zaten een paar meisjes buiten (binnen was geen plaats meer) en die begonnen ineens te juichen. Iedereen kijken wat is daar loos, 5 seconde later de 0-1. Hadden blijkbaar radio verbinding.
Dat rode hesje moest van Amarilla (de Paraguayaanse scheids) omdat de jas van Maradona op dat shirt van de Argentijnen leek.
En wie scoort er dan, Bolatti, hoe kun je het verzinnen. Iedereen van Maradona wat doe je nu op moment dat die Bolatti inbrengt en juist hij dan. Wat een scenario.
Billardo in een inmense omhelsing met Maradona na de wedstrijd. Billardo was nog gekker dan Maradona. Hebben flink overhoop gelegen met elkaar de laatste dagen.
Maar moment van de wedstrijd was toch het wisselen van Suarez, was de enige die voor gevaar zorgde. Die gekke Abreu erin, ongelooflijk.
Forlan die er niets van bakte. Die rode kaart zag je aankomen, die Caseres had er al eerder afgekunt met een 2e geel. Heinze is goed weggekomen dat die geen 2e geel kreeg.
Al met al mooi dat Maradona erbij is, zou wat zijn als die Wereld kampioen wordt. Ze gaan gewoon weer ver komen.
Uruguay gaat het wel redden tegen Costa Rica of Honduras.
Costa Rica verrassend voor in en tegen de USA. 0-2 eerste helft.
El Salvador - Honduras nog 0-0.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 15 okt 2009 09:35
|
|
Eerste helft was matig inderdaad. Na 60 minuten kon ik mijn ogen niet meer openhouden en ben ik maar gaan slapen. Eerste tien minuten waren voor Uruguay maar daarna was Argentinië de betere.
Rodriquez was het volgens mij, die had al in de eerste helft eraf gemoeten met een sliding op de achterlijn op Di Maria. Hopelijk wint Uruguay haar playoff wedstrijd. Dan is iedereen blij. Weet iemand wanneer die is...
Iemand beelden van een huilende Maradona na afloop?
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Do 15 okt 2009 09:41
|
|
Mooie pot (vecht)voetbal. Jammer van Suarez maar twas het opblijven waard. Lekker spannend! Overigens vond ik de 'herschappij' van Argentinië wel meevallen en had af en toe het idee dat hun middenveld enigszins overlopen werd die eerste helft. 2e helft was voor Argentinië zonder tot kansen te komen. Beetje lullige goal maar goed, Uruguay had ook nergens recht op.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 15 okt 2009 18:13
|
|
Ben echt héééééééééél blij!
Was in mijn ogen geen beste wedstrijd.
Hoop wel dat Uruguay ook doorgaat. Wat die trainer nou bezielde om Luis(misschien was hij moe) eraf haalde en in de plaats daarvoor El Loco Abreu of all players er in deed was mij een raadsel.
Maar goed, ze zijn door ben heel erg opgelucht, nu nog een goede trainer voor volgend jaar.
En El M; we hebben de poll gewonnen
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Do 15 okt 2009 18:17
|
|
Citaat: Ben echt héééééééééél blij!
Was in mijn ogen geen beste wedstrijd.
Hoop wel dat Uruguay ook doorgaat. Wat die trainer nou bezielde om Luis(misschien was hij moe) eraf haalde en in de plaats daarvoor El Loco Abreu of all players er in deed was mij een raadsel.
Maar goed, ze zijn door ben heel erg opgelucht, nu nog een goede trainer voor volgend jaar.
En El M; we hebben de poll gewonnen
Ik vind het ook erg vreemd dat Suarez zo snel gewisseld werd. Als hij moe was zal hij zaterdag niet meedoen, maar dat zien we dan wel.
Ik gun het Maradona wel. Een goede kwalificatie hoeft niet meteen een goed eindtoernooi te betekenen. Andersom geld natuurlijk precies hetzelfde. Voor mij is deze ploeg toch een van de favouriten.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Do 15 okt 2009 18:42
|
|
Allereerst gefeliciteerd aan al onze Argentijnse vrienden! Ben erg blij dat ze er gewoon bij zijn volgend jaar, een WK zonder Argentinië is geen echt WK natuurlijk.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 15 okt 2009 19:05
|
|
Citaat: Allereerst gefeliciteerd aan al onze Argentijnse vrienden! Ben erg blij dat ze er gewoon bij zijn volgend jaar, een WK zonder Argentinië is geen echt WK natuurlijk.
Haha gracias! Ja,voor mij zou het idd een stuk minder interessant worden.
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 15 okt 2009 19:32
|
|
De wraak van Maradona en hoe.....
http://www.youtube.com/watch?v=vANJ7bf1xck
helemaal de draad kwijt. Maradona is Maradona!
Ene Toti Pasman heeft het helemaal verbruikt bij Maradona. Verslaggever van América.
|
Ché
Forum berichten: 250
|
Geplaatst: Do 15 okt 2009 19:42
|
|
Zoals verwacht een fel begin van Uruguay met de lange bal naar voren, na een minuut of 20 minuut totaal niet meer in de problemen geweest en de wedstrijd volledig onder controle gehad. Twee blokken van 4. Messi, en dan Higuain als centrale man voorin. Had wat weg van Argentinië tijdens de WK in Italië. Maar goed, kwalificatie was het belangrijkste.
Amarilla (Pereyra had er voor rust al afgekund) deed zijn naam eer aan door af en toe makkelijk gele kaarten uit te delen, wat de wedstrijd korthield en het niet echt gemeen werd in El Centenario.
Zaterdag tegen Perú voor het eerst dit seizoen wedstrijdminuten gemaakt en gisteren een ouderwetse Demichelis zoals we hem van een seizoen of 2 terug van Bayern München kennen.
http://www.youtube.com/watch?v=fXA8LKbnnO4
Citaat:
Al was vanmorgen in de Nederlandse media een toch wat meer gecensureerde versie te lezen. 'Jullie kunnen mijn rug op'.
Benieuwd of ie doorgaat nu de kwalificatie voltooid is.
Wel nog genoeg werk te verrichten wanneer ze op de WK ook maar enige rol van betekenis willen spelen.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Do 15 okt 2009 20:18
|
|
Vond het fantastisch. Bij ons was het dan 'Loop naar de hel' of 'Jullie kunnen de pot op'. Geweldig, moet ook eens kunnen de pers lekker afmaken. Hij had naar zo'n journalist moeten spugen ofzo, om het helemaal perfect te maken haha.
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 15 okt 2009 22:23
|
|
Vond Argentina behoorlijk nerveus in begin, wilde ze in de aanval en direct Uruguay er fel bovenop. Dacht de eerste 5 minuten het is wachten op de 1-0 maar die kwam dus niet.
Vond vooral Forlan tegenvallen, nam ook bijna alle vrije ballen en corners. Op 1 na, Lugano, kwam daar niets van terecht.
Suarez moest te veel werken en had uiteindelijk te weinig steun.
Weet de verklaring niet waarom die gewisselt werd, als het tactisch was dan is dat de fatale zet geweest. Die Abreu, mensen toch.
Verder zijn ze hier allemaal vol lof over Romero, die het goed gedaan heeft tegen Peru en ook nu tegen Uruguay.
Ellende is dat iedereen me aan de kop zeurt waarom die bij AZ keept en wat dat nu voor een club is.
Veron ook toppie voor die ouwe, over een jaar is die wel 1 jaar ouder. Veel wedstrijden waar die na adem moet happen op einde. Gisteren vielhet mee, waarschijnlijk het koele klima.
Net een enquete gezien op tv over hoe de Argentijnen denken over de persconferentie van Maradona. 97% vond het maar niets.
Moet nog zien of ze hem mee laten gaan naar Zuid-Afrika. Was in ieder geval geen drank verschijnselen wat die in zijn ogen had, wat weet ik niet maar niet veel goeds.
O.a. Messi heeft het gehad met Maradona. Kijkt hem bijna niet aan. Moet nog zien hoe de 'Europese spelers' dit gaan verwerken.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Do 15 okt 2009 22:42
|
|
Het was gewoon wraak in z'n ogen, echt haat naar allee mensen die hem probeerden kapot te maken? Ach, hij heeft zoveel werk in dit team gestopt. Ik vind het dan niet meer als normaal dat hij met deze ploeg ook naar het WK moet. En ja Messi, ik moet eerlijk zijn die jongen moet gewoon eens leren dat het niet altijd van een leie dakje kan gaan. Voetballers zijn echt flikkers geworden, de mannelijkheid is ver te vinden laatste jaren.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Do 15 okt 2009 22:43
|
|
Citaat:
Haha, ja inderdaad. Het mooiste voetballand moet er gewoon bij zijn he, Gallina
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Za 17 okt 2009 15:15
|
|
Maradona zegt noch 'jullie kunnen m'n rug op', noch 'krijg de klere'. Hij zegt 'zuig me', toch?
Bizar slechte wedstrijd trouwens.
|
El Lute
|
Geplaatst: Za 17 okt 2009 20:23
|
|
Dinsdag wordt er beslist door de FIFA of ze Maradona straffen of niet.
Blattler zat nog in Egypte vanwege de WK jeugd.
Er wordt gesproken over 5 wedstrijden officieel plus boete. Betekend dus geen oefenwedstrijden. Als het gebeurt dan geen Mundial voor Maradona.
Voorlopig heeft die nog wel de steun van Grondona.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Za 17 okt 2009 22:07
|
|
Citaat: Maradona zegt noch 'jullie kunnen m'n rug op', noch 'krijg de klere'. Hij zegt 'zuig me', toch?
'Je kan erop zuigen.' Leuk dat jij nog eens op het forum te zien bent, Thomas
|
El Lute
|
Geplaatst: Za 17 okt 2009 23:23
|
|
Maradona kwam zojuist in zijn 'eigen' stadion om de match Argentinos Juniors - Racing te zien. Werd als held onthaald.
Racing met nieuwe trainer.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 19 okt 2009 00:11
|
|
Citaat: Maradona zegt noch 'jullie kunnen m'n rug op', noch 'krijg de klere'. Hij zegt 'zuig me', toch?
'Je kan erop zuigen.' Leuk dat jij nog eens op het forum te zien bent, Thomas
Thanks, Youness. Zal binnenkort wel weer wat meer gaan posten. Heb het even druk, de komende tijd.
|