Auteur
|
Bericht
|
El Lute
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 13 okt 2009 19:55
|
|
[size=200">Uruguay - Argentina[/size">
Woensdag 14 oktober 2009
Estadio Centenario te Montevideo
19.00uur lokale tijd
24.00uur Nederlandse tijd
Te volgen via:
http://www.teleargentina.com/television.html
Na 1930
http://www.youtube.com/watch?v=u-AvuD8siFA
is deze klassieker nooit meer zo beladen geweest.
Huidige stand:
1. Brasil 17-33
2. Paraguay 17-33
3. Chile 17-30
4. Argentina 17-25
5. Uruguay 17-24
6. Ecuador 17-23
7. Venezuela 17-21
8. Colobia 17-20
9. Bolivia 17-15
10. Peru 17-10
Uruguay - Argentina
Chile - Ecuador
Paraguay - Colombia
Peru - Bolivia
Brasil - Venezuela
|
Ché
Forum berichten: 250
|
Geplaatst: Di 13 okt 2009 19:59
|
|
Tegen beter weten in toch een gelijkspelletje en anders kaarsjes branden dat de Chilenen niet verliezen thuis van Ecuador.
De vermoedelijke opstelling ziet er trouwens weer geweldig uit.
Mijn god.
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 13 okt 2009 20:02
|
|
Citaat: Tegen beter weten in toch een gelijkspelletje en anders kaarsjes branden dat de Chilenen niet verliezen thuis van Ecuador.
De vermoedelijke opstelling ziet er trouwens weer geweldig uit.
Mijn god.
Had erbij gezet gelijkspelletje maar is niet doorgekomen blijkbaar.
Misschien dat een mod toe kan voegen, lukt me niet namenlijk.
Argentina blijft tot op de dag van de wedstrijd in Buenos Aires, ze willen niet getoort worden door honderden fans van Uruguay bij het hotel.
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 13 okt 2009 20:10
|
|
Silvina, waar ben je?
Willen allemaal weten wat jij voelt bij deze clash, neem aan dat je ook gaat kijken?
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Di 13 okt 2009 20:14
|
|
Ik kies Uruguay. Het land gaat zich doodvechten tot de laatste snik. Argentinië staat onder immense druk. Kan Maradona dat wegnemen? Ik vrees van niet. Ik hoop allebij de landen terug te zien op het WK. Argentinie hoort er toch bij te zijn. Suarez wil ik er ook graag zien schitteren. De uitslag doet mij er niet toe. Ik wacht in spanning af.
Sorry
|
Ché
Forum berichten: 250
|
Geplaatst: Di 13 okt 2009 20:15
|
|
Citaat: Argentina blijft tot op de dag van de wedstrijd in Buenos Aires, ze willen niet getoort worden door honderden fans van Uruguay bij het hotel.
Dat zijn altijd van die geweldige taffarelen bij het hotel ja.
Maar goed, zal morgen voor velen nagels bijten worden. Uruguay dat móet winnen, en Argentinië dat met de beperkte verdediging (met wellicht 4 centrale verdedigers) op de counter gaat gokken.
Alle 3300 kaarten aan de man gebracht in Argentinië ?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Di 13 okt 2009 20:18
|
|
VAMOS ARGENTINA
Ik hoop Uruguay in de play-offs
En Ajaxied for life. het is MARADONA, dus met 1 N!!!
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 13 okt 2009 20:18
|
|
Citaat: Ik kies Urugay. Het land gaat zich doodvechten tot de laatste snik. Argentinië staat onder immense druk. Kan Maradonna dat wegnemen? Ik vrees van niet. Ik hoop allebei de landen terug te zien op het WK. Argentinie hoort er toch bij te zijn. Suarez wil ik er ook graag zien schitteren. De uitslag doet mij er niet toe. Ik wacht in spanning af.
Het is Uruguay en niet Urugay beste ajacied_for_life, lullig tikfoutje.
Maar twee landen staan op hun kop, ze hebben buiten het voetbal al meer dan 2 jaar ook een politiek conflict en dat is dat ze aan de kant van Uruguay pulpmolens willen bouwen, Fins bedrijf.
Argentina wilt dit niet en heeft al vele malen tot grote en lange blokkades van de grens geleid. Ook dit wordt er weer bijgehaald.
Is al 2 of 3 keer voorgeweest bij het tribunaal in Den Haag en Uruguay is elke keer in gelijk gesteld.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 13 okt 2009 20:20
|
|
Jezus Luut, wat ben ik blij met jouw nieuwe avatar!!!!!!!!!!!
Eindelijk die vreselijke B---- weg
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 13 okt 2009 20:22
|
|
Citaat: Jezus Luut, wat ben ik blij met jouw nieuwe avatar!!!!!!!!!!!
Eindelijk die vreselijke B---- weg
Hahaha, vind je hem mooi?
Dank gaat uit naar Toby!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 13 okt 2009 20:26
|
|
DUS IK BEN TOT NU TOE DE ENIGE DIE OP ARGENTINA STEMT?????
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 13 okt 2009 20:31
|
|
Graag gedaan, Luutje!
Ik heb ook gestemd. Je weet wel op wie. Ik zie Argentinie het gewoon niet redden, helaas.
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Di 13 okt 2009 20:31
|
|
Jij en ik, Gallina. Ik kan niet anders, zou me geen River-fan voelen moest ik niet op Argentina stemmen. Het gaat knallen morgen, niet normaal voor het menselijk hart als je daar in dat stadion gaat zitten.
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 13 okt 2009 20:34
|
|
Citaat: Jij en ik, Gallina. Ik kan niet anders, zou me geen River-fan voelen moest ik niet op Argentina stemmen. Het gaat knallen morgen, niet normaal voor het menselijk hart als je daar in dat stadion gaat zitten.
Op die link die ik gegeven hebt, hoop dat die werkt, kun je gewoon de hele dag kijken. Dit betekend dus ook de voorbeschouwing wat zeer de moeite waard is. Argentijnen weten wel hoe ze voetbal moeten brengen en zeker voorbeschouwingen.
Het zal dood en dood stil zijn op straat in beide landen. En mooie neve bijkomstigheid is dat het hier ook wat drukker is. Schone zaak.
|
abruzzi
Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Di 13 okt 2009 20:38
|
|
Luis Suarez ! Maar ik hoop dat ze allebei doorgaan.
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Di 13 okt 2009 20:44
|
|
Citaat: Jij en ik, Gallina. Ik kan niet anders, zou me geen River-fan voelen moest ik niet op Argentina stemmen. Het gaat knallen morgen, niet normaal voor het menselijk hart als je daar in dat stadion gaat zitten.
Op die link die ik gegeven hebt, hoop dat die werkt, kun je gewoon de hele dag kijken. Dit betekend dus ook de voorbeschouwing wat zeer de moeite waard is. Argentijnen weten wel hoe ze voetbal moeten brengen en zeker voorbeschouwingen.
Het zal dood en dood stil zijn op straat in beide landen. En mooie neve bijkomstigheid is dat het hier ook wat drukker is. Schone zaak.
Gracias, Lute. Ik zal de wedstrijd zeker zien. Kan het waarschijnlijk ook op satelliet zien. Heb die link geprobeerd voor River - Independiente maar wou niet werken. Heb de wedstrijd via TVU Player dan maar gezien, goeie kwaliteit overigens.
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 14 okt 2009 20:07
|
|
D-Day, overal hebben ze het over maar 1 ding en dat is de wedstrijd van straks. Nog 3 uur en 42 minuten.
Vamos!
Nog een mooi verhaaltje.
Stel dat Argentina 5e wordt dan spelen ze misschien tegen Honduras.
Honduras waar al weken inmense problemen zijn waaronder de President afgezet. En er lijkt maar geen oplossing opkomst.
Het kan dus maar zo zijn dat de FIFA Honduras uit de competitie zet. Plaats wordt dan door El Salvador ingenomen, die worden dan 2 keer met 10-0 opgerolt door Maradona en zijn mannen.
De Vice President van de AFA is u kent hem wel, Grondona.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Wo 14 okt 2009 20:14
|
|
Ik gok op een 2-1 overwinning voor Uruguay. Wordt een beladen duel met veel gele kaarten en minimaal één rode kaart. Jammer van de tijdstip, maar dat weerhoudt de échte voetballiefhebber niet om het duel niet te zien. Ik denk dat hoe dan ook de pleuris uitbreekt op de tribunes als Argentinië of Uruguay het niet haalt. En O ja, voorspelling: Suarez scoort het eerste doelpunt voor Uruguay.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Wo 14 okt 2009 20:16
|
|
Citaat: VAMOS ARGENTINA
Ik hoop Uruguay in de play-offs
En Ajacied for life. het is MARADONA, dus met 1 N!!!
Schandalig, heiligschennis!
Citaat:
Het moet echt geweldig zijn om daar nu rond te lopen of zelfs in het stadion te zitten. Kunnen wij Europeanen nog veel van leren, dat enthousiasme is echt prachtig.
Citaat: DUS IK BEN TOT NU TOE DE ENIGE DIE OP ARGENTINA STEMT?????
Kan het niet helpen, ik denk dat Argentinië op dit moment niet sterk genoeg is om te winnen in Uruguay, al hoop ik dat wel. Ik moet er echt niet aan denken dat Argentinië er straks niet bij is. Sinds ik voetbal volg is het altijd mijn tweede land geweest op het Wk. Die shirts, die supporters, dat voetbal en nu ook nog Messi..
Het win-win scenario zou zijn als Argentinië de play-offs in moet en de klus daar klaart, want ik gun Suarez natuurlijk ook een WK. Spannend vanavond en ik ga zeker kijken!
Heel veel succes vanavond en hou jullie harten heel!
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Wo 14 okt 2009 20:24
|
|
Hoe zijn de weersomstandigheden momenteel in Uruguay, El Lute? Ik hoop dat het niet regent straks. Zou het spel niet ten goede komen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 14 okt 2009 20:31
|
|
Het is niet warm en een beetje regenachtig.
Zit nu een echte Argentijn bij mij thuis haha, sfeerverhogend voor straks!
Nu moeten ze wel winnen..............
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 14 okt 2009 20:38
|
|
Ben je inmiddels al weer terug in Argentinië dan Gallina?
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Wo 14 okt 2009 20:41
|
|
Ik hoop persoonlijk dat Uruguay wint. Het tandem Forlan-Suarez is prachtig om te zien en met wat creatieve jongens daarachter heeft Uruguay een leuke ploeg. Argentinie gaat er denk ik ook aan wanneer ze weer die Argentijnen uit eigen competitie opstellen. Met Higuain gaat Uruguay wel veel problemen krijgen, Messi idem dito.
Het word in ieder geval een prachtige pot. Ik ga kijken!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 14 okt 2009 20:42
|
|
Citaat: Ben je inmiddels al weer terug in Argentinië dan Gallina?
Nee schat, er zijn ook Argentijnen in Nederland weet je.... niet veel maar ze zijn er.
Over 3 weken zit ik er weer.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 14 okt 2009 20:45
|
|
Haha dat weet ik hoor, heb een half-Argentijnse ex-vriendin;)
Balen dat je daar niet zit nu? Zou graag de sfeer aan die kant meemaken vanavond, zeker al Argentinië weet te winnen natuurlijk.
|