Auteur
|
Bericht
|
Jobo
Forum berichten: 673
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 5 feb 2010 13:31
|
|
Jeetje. Die bal pikt onze Suk wel heel makkelijk uit de lucht. Hij heeft in ieder geval wel techniek. Mooie aanname.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Vr 5 feb 2010 14:28
|
|
Zooo hé, die kerel is goed zeg. Hopelijk in de basis zondag. Hij kan door zijn techniek en lichaam de bal langer vasthouden dan Pantelic denk ik.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Vr 5 feb 2010 16:02
|
|
Dat is een puike aanname!! In ieder geval gelijk duidelijk dat hij atletisch is!
Hopelijk krijgt hij weer minuten tegen Twente..Wat ik tegen Roda zag beviel me erg goed. Was nog wat ongelukkig in zijn acties maar je ziet wel gelijk dat hij kan voetballen (techniek, snelheid, kopsterk en nu blijkt, atletisch).
|
Ping
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 5 feb 2010 16:14
|
|
Zo jeetje, hij schopte bijna zichzelf voor z'n hoofd, haha!
Ik hoop ook datie weer speelminuten krijgt!!
|
Marnix
Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Vr 5 feb 2010 16:47
|
|
Mooi om te zien al die lachende koppies. 1 balaanname zegt natuurlijk weinig, maar het ziet er vrij aardig uit.
|
silvo
Forum berichten: 492
|
Geplaatst: Vr 5 feb 2010 18:03
|
|
Nu snap ik ook waarom jol hem bruce lee noemt
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Vr 5 feb 2010 20:22
|
|
Goede aannamen, maar ook weer niet zó bijzonder. Ik denk wél dat het iets kan worden met deze jonge, hij heeft wel iets.
Maar ik heb nog nooit iemand zó slecht zien debuteren als hij! Die gast wilde meteen 3x scoren, hij speelde véél te geforceerd. Maar dat is ook mooi aan die jonge, nu kan het nog.
Vind h et ook een mooi verhaal hoe hij bij Ajax terrecht is gekomen. Moet je je ff inleven in Jol. Vraagt een Koreaan of je met hem op de foto wil. Hij kan geen Engels, en al helemaal geen andere taal behalve Koreaans. Vraagt hij ondertussen of hij een keertje mag mee trainen. Jol moest in een deuk hebben gelegen van het lachen!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Vr 5 feb 2010 20:54
|
|
Ik denk dat Ajax er verstandig aan doet Pantelic zijn contract niet te verlengen ( hij ligt toch tot en met volgend seizoen vast ) Dan kan Suk goed doorgroeien want het is zeker een spits met veel potentie, lang kopsterk snel een hard schot. Trouwens wel een brute aanname
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Vr 5 feb 2010 20:59
|
|
Citaat: Ik denk dat Ajax er verstandig aan doet Pantelic zijn contract niet te verlengen ( hij ligt toch tot en met volgend seizoen vast ) Pantelic heeft een 1 jarig contract getekend dus ligt vast tot 01-07-2010 . Is gewoon transfervrij vanaf juli.
|
Dijk
Forum berichten: 951
|
Geplaatst: Vr 5 feb 2010 21:15
|
|
Pantelic moet je niet willen verlengen. Zijn contracteisen zullen hoger liggen dan wat die nu verdient. Daarbij zal zijn handelingssnelheid afnemen plus dat die steeds blessuregevoeliger zal worden. Dit jaar heeft die ook weer twee spierblessures gehad. Dat is geen toeval bij hem.
Of Suk dan de opvolger moet worden bij Ajax zal de toekomst moeten uitwijzen, maar Suk moet nog wel flink verbeteren om hem als eerste spits te zien vooral omdat die gewend is in een 4-4-2 systeem te voetballen als diepste spits. Maar deze jongen heeft zeker potentie om een redelijke spits te worden voor Ajax.
|
Marnix
Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Vr 5 feb 2010 21:36
|
|
Citaat: Goede aannamen, maar ook weer niet zó bijzonder. Ik denk wél dat het iets kan worden met deze jonge, hij heeft wel iets.
Maar ik heb nog nooit iemand zó slecht zien debuteren als hij! Die gast wilde meteen 3x scoren, hij speelde véél te geforceerd. Maar dat is ook mooi aan die jonge, nu kan het nog.
Vind h et ook een mooi verhaal hoe hij bij Ajax terecht is gekomen. Moet je je even inleven in Jol. Vraagt een Koreaan of je met hem op de foto wil. Hij kan geen Engels, en al helemaal geen andere taal behalve Koreaans. Vraagt hij ondertussen of hij een keertje mag mee trainen. Jol moest in een deuk hebben gelegen van het lachen!
Hehe, dat gedeelte kende ik niet van het verhaal? Ik hoorde alleen dat hij met Jong-Ajax mee wilde trainen.
|
Dijk
Forum berichten: 951
|
Geplaatst: Vr 5 feb 2010 21:43
|
|
Kennismaken met Ajacied Suk.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Vr 5 feb 2010 21:51
|
|
Citaat:
Geweldig, die vraag en toen stond je aan de ArenA om te kijken naar een training van ajax..
Bruce lee: Ja, Kijken
Hij ziet ook veel aan de lichaamstaal van Jol..
|
bugs
Forum berichten: 405
|
Geplaatst: Vr 5 feb 2010 21:58
|
|
Geweldig mannetje, je moet al lachen als je hem ziet, en hij heeft een geweldige instelling.
|
Suave
Forum berichten: 1
|
Geplaatst: Vr 5 feb 2010 22:08
|
|
Zou fantastisch zijn wanneer Suk slaagt bij Ajax en uitgroeit tot een hele goede speler. Behalve dat dit natuurlijk simpelweg een prachtig verhaal zou zijn, is het ook een prima manier om kapitaal te creëren. Juist in deze financieel onzekere tijden is dat meer dan welkom.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Vr 5 feb 2010 22:11
|
|
Sportief gezien zou het een succes zijn, financieel ook. Want dan krijgen we namelijk naams bekendheid in Korea ..
|
Zlajan
Forum berichten: 2
|
Geplaatst: Vr 5 feb 2010 22:19
|
|
Help Suk aan een AH-voetbalplaatje door hem je stem te geven: http://voetbalplaatjes.ah.nl
Het zou zijn toch al mooie verhaal nog weer een stukje mooier maken. Let wel, AH brengt maar extra voetbalkaartjes uit van 3 spelers, dus hij heeft flink wat stemmen nodig. En let daarbij ook erop dat hij concurrentie heeft van zijn eigen teamgenoten, hou daar rekening mee.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Vr 26 feb 2010 13:49
|
|
Is nog niet bepaald klaar voor Ajax 1.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 26 feb 2010 13:52
|
|
Kun je uit zo'n wedstrijd niet opmaken. Alhoewel het wel lijkt alsof hij elektrisch geladen is. Veel te onstuimig en zich te veel willen bewijzen.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Vr 26 feb 2010 14:02
|
|
Dat laatste, inderdaad. Viel bij iedere invalbeurt tot nu toe op.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Vr 26 feb 2010 14:06
|
|
Citaat: Dat laatste, inderdaad. Viel bij iedere invalbeurt tot nu toe op.
Helaas hebben we maar 2 centrumspitsen (Pantelic, Suk) die Jol selecteert. Ook omdat het salarishuis uitpuilt etc.. Het beste voor Suk zou zijn als hij gewoon een heel seizoen in jong-ajax zou spelen zodat hij zich rustig kan "settelen" en kan aclimatiseren aan Nederland.. Nu gaat het voor Suk allemaal te snel en hij kan daar niet zo goed mee omgaan..
Anders eens Hiddink polsen over hoe hiermee om te gaan, hij weet daar vast wel raad mee..
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
|
Geplaatst: Ma 1 maa 2010 23:57
|
|
Ik weet niet of het toeval was of aan mij lag maar zondag voor de wedstrijd zag ik veel zuid koreanen rond de ArenA lopen.... zou dat daar zo snel gaan?? echt apart! helaas voor hen zat hij op de tribune.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Di 2 maa 2010 00:03
|
|
Citaat: Ik weet niet of het toeval was of aan mij lag maar zondag voor de wedstrijd zag ik veel zuid koreanen rond de ArenA lopen.... zou dat daar zo snel gaan?? echt apart! helaas voor hen zat hij op de tribune.
Laat er maar 1000 per week komen en allemaal een shirtje van Suk kopen, Dan begin je geld eraan te verdienen.. Ik heb zijn meerwaarde tot nu toe nog niet gezien in Ajax-1 maar wat niet is kan nog komen.
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
|
Geplaatst: Di 2 maa 2010 00:10
|
|
Citaat: Ik weet niet of het toeval was of aan mij lag maar zondag voor de wedstrijd zag ik veel zuid koreanen rond de ArenA lopen.... zou dat daar zo snel gaan?? echt apart! helaas voor hen zat hij op de tribune.
Laat er maar 1000 per week komen en allemaal een shirtje van Suk kopen, Dan begin je geld eraan te verdienen.. Ik heb zijn meerwaarde tot nu toe nog niet gezien in Ajax-1 maar wat niet is kan nog komen.
Nee meerwaarde nog niet gezien, al heeft ie daar ook nog niet al te veel kansen voro gehad. Tegen Juve valt hij in en krijgt gelijk een kans, als die erin gaat maakt hij de 2-2... hadden we er in Turijn toch iets beter voo gestaan...
Hopen dat Spits Uit Korea binnenkort ook gaat scoren, dat is dan landelijk nieuws daar volgens mij!
|
Benji
Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Di 2 maa 2010 00:12
|
|
Hij is daar nu al booming ja, het is niet voor niets dat dat filmpje van Ajaxlife over de welbekende aanname al meer dan 160.000 keer is bekeken.
|