Auteur
|
Bericht
|
Geraldo
Forum berichten: 643
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Di 19 jan 2010 21:22
|
|
Een afwerkoefening van hoog niveau zie ik alweer:p
|
Frenk
Forum berichten: 220
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 19 jan 2010 21:31
|
|
Citaat: Een afwerkoefening van hoog niveau zie ik alweer:p
Inderdaad, voor die oefening hoef je niet gestudeerd te hebben, maar hoe ik die ene bal uit de lucht pakt is niet slecht(na ongeveer 1 minuut)
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Di 19 jan 2010 21:50
|
|
Oh ja, daarom lukt het steeds niet in de wedstrijd. De spelers vinden zo'n afwerking te makkelijk?
|
Geraldo
|
Geplaatst: Di 19 jan 2010 22:15
|
|
Citaat: Oh ja, daarom lukt het steeds niet in de wedstrijd. De spelers vinden zo'n afwerking te makkelijk?
Daar gaat het toch helemaal niet om Fregge, het is toch gewoon een simpel oefeningetje.. daar is verder helemaal niks achter te zoeken..
Jol zou vast nog wel wat nuttigers hebben gedaan vandaag met de jongens..
|
theumas
Forum berichten: 455
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 21:17
|
|
Op Ajax.nl is er een foto van de training van vandaag van Suk en een geel hesje. Anita heeft ook een geel hesje aan en verder is Pantelic nog aan het herstellen. Gaat dit betekenen dat deze jonge man zondag al op de bank zit of zelfs basis?
|
Geraldo
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 21:19
|
|
Citaat: Op Ajax.nl is er een foto van de training van vandaag van Suk en een geel hesje. Anita heeft ook een geel hesje aan en verder is Pantelic nog aan het herstellen. Gaat dit betekenen dat deze jonge man zondag al op de bank zit of zelfs basis?
Nadat Jol het al eerder met Eriksen heeft geprobeerd, zal dit me zeker niet verbazen theumas..
|
abruzzi
Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 21:52
|
|
Citaat: Op Ajax.nl is er een foto van de training van vandaag van Suk en een geel hesje. Anita heeft ook een geel hesje aan en verder is Pantelic nog aan het herstellen. Gaat dit betekenen dat deze jonge man zondag al op de bank zit of zelfs basis?
Nadat Jol het al eerder met Eriksen heeft geprobeerd, zal dit me zeker niet verbazen theumas..
Dan heeft hij blijkbaar een betere indruk achtergelaten dan Castillion.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 22:10
|
|
Het is iemand die inzet toont, daar houdt Jol volgens mij van..
Verder duurt zijn sprookje voort, wat een verhaal ook.
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 12:04
|
|
Ik heb misschien een minuut van hem gezien, maar wat ik zag, zag er goed uit. Balgevoel en een eindeloze inzet. Ik zou het wel aandurven om hem te laten starten tegen AZ. En dan zijn we weer terug bij af. Drie bewegende spelers voorin, dat zagen we onder Van Basten ook. Hopelijk heeft onze Koreaan een eerlijkere kans dan Cvitanich.
|
10Oele
Forum berichten: 386
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 13:23
|
|
Citaat: Ik heb misschien een minuut van hem gezien, maar wat ik zag, zag er goed uit. Balgevoel en een eindeloze inzet. Ik zou het wel aandurven om hem te laten starten tegen AZ. En dan zijn we weer terug bij af. Drie bewegende spelers voorin, dat zagen we onder Van Basten ook. Hopelijk heeft onze Koreaan een eerlijkere kans dan Cvitanich.
Het zou mij niets verbazen als hij zondag gaat starten. Pantelic is geblesseerd en ik vind Suarez toch beter aan de rechterkant, andere opties hebben we niet in de spits. Zeker gezien het feit dat Pocognoli niet meedoet en de andere backs van AZ niet echt geweldig zijn zou ik Suarez aan de buitenkant opstellen.
|
Crouch89
Forum berichten: 120
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 13:48
|
|
Citaat: Jol: "We hebben een paar opties. Suarez kan daar weer spelen. Siem de Jong is eigenlijk geen centrumspits en de Koreaan Hyun Jun Suk is pas achttien jaar. Hij heeft ons blij verrast maar is er ook niet helemaal klaar voor."
Hieruit blijkt dat Jol Suk niet in de basis laat starten lijkt me. Het zou me eerlijk gezegd niks verbazen als Sulejmani in de basis begint.
Bron: Voetbalprimeur.nl
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 13:49
|
|
Citaat: Ik heb misschien een minuut van hem gezien, maar wat ik zag, zag er goed uit. Balgevoel en een eindeloze inzet. Ik zou het wel aandurven om hem te laten starten tegen AZ. En dan zijn we weer terug bij af. Drie bewegende spelers voorin, dat zagen we onder Van Basten ook. Hopelijk heeft onze Koreaan een eerlijkere kans dan Cvitanich.
Het zou mij niets verbazen als hij zondag gaat starten. Pantelic is geblesseerd en ik vind Suarez toch beter aan de rechterkant, andere opties hebben we niet in de spits. Zeker gezien het feit dat Pocognoli niet meedoet en de andere backs van AZ niet echt geweldig zijn zou ik Suarez aan de buitenkant opstellen.
Of hij zet De Jong in de punt die zich regelmatig uit de punt laat inzakken om het statische duo te ontregelen en ruimte te creeeren voor anderen. Indien Eriksen weer op 10 begint kan de diepgaande Eriksen over De Jong heengaan wat moeilijker te verdedigen is voor een statische gelegenheidsdefensie dan dat er iemand vast in de punt staat. Az heeft net als Ajax een matige achterhoede welke de grootst mogelijke moeite heeft met lopende mensen. Bovendien wil ik Suarez wel tegenover Poulsen zien....
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 14:28
|
|
AZ heeft toch geen statisch centrum?
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 15:32
|
|
Citaat: AZ heeft toch geen statisch centrum?
Moreno schijnt onzeker te zijn dus dan hou je Moisander, Jaliens en Klavan over; nou niet de meest dynamische verdedigers van de Eredivisie.....
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Za 23 jan 2010 14:39
|
|
Ik denk dat je deze jongen net als Eriksen mag gaan beschouwen als selectiespeler van Ajax 1. Castillion moet nog even wachten.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Za 23 jan 2010 15:06
|
|
Citaat: Ik denk dat je deze jongen net als Eriksen mag gaan beschouwen als selectiespeler van Ajax 1. Castillion moet nog even wachten.
Inderdaad, zit ook in de selectie voor morgen. Ik verplaats deze topic naar De Spelers.
|
JS
Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Za 23 jan 2010 15:41
|
|
Wat een verhaal is dit toch! En het wordt mooier en mooier! Een basisplaats tegen AZ? Het zou mij niets verbazen. Bij gebrek aan beter natuurlijk, maar alsnog. Ik ben i.i.g. heel benieuwd!
|
Fregge
|
Geplaatst: Za 23 jan 2010 16:43
|
|
Citaat: Ik denk dat je deze jongen net als Eriksen mag gaan beschouwen als selectiespeler van Ajax 1. Castillion moet nog even wachten.
Inderdaad, zit ook in de selectie voor morgen. Ik verplaats deze topic naar De Spelers.
Pas dan ook de naam aan. Het is namelijk niet Seok
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Ma 1 feb 2010 17:41
|
|
Hier de beelden van Suk en Hiddink. Wat een mooie man is het toch ook.
|
Dijk
Forum berichten: 951
|
Geplaatst: Wo 3 feb 2010 23:12
|
|
Een hele verbetering ten opzichte van Pantelic. Een vrij aardige techniek plus bood zich prima aan. Kan een heel aardig duo vormen met Suarez. Verder vond ik het wel gênant hoe het Ajax publiek hem meteen omarmde terwijl die nog geen minuut bij Ajax had meegespeeld. Dat zouden heel wat spelers een klein beetje van willen hebben.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 3 feb 2010 23:16
|
|
Hij is op een bijzondere manier bij Ajax terecht gekomen. Het publiek omarmt hem als hun nieuwe cultheld. Ik kon er wel om lachen. Hij is in ieder geval lekker beweeglijk en een flink stuk sneller dan Pantelic. Zou een leuk koppel kunnen worden: Suk en Suarez.
|
Fregge
|
Geplaatst: Wo 3 feb 2010 23:41
|
|
Ik weet niet wie het er plaatste, maar Suk maakte z'n debuut na het derde doelpunt
|
dapperestrijders
Forum berichten: 17
|
Geplaatst: Do 4 feb 2010 08:14
|
|
@Bart
Thx, Grappig moment met Humberto. Zie http://www.youtube.com/watch?v=NreMXpXIoSc voor compilatie Suk tegen Roda. Lekker spelertje hoor....
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 4 feb 2010 14:16
|
|
Hij maakte een aantal verkeerde keuzes in balbezit. Wellicht omdat hij toch wat opgefokt raakte door alle aandacht van het publiek. Toch zag ik wel voldoende aanknopingspunten. Hij loopt goed op z'n voorvoeten, is constant (goed) in beweging zonder bal, is vrij snel, heeft een prima functionele techniek en gaat meer richting eerste paal of de bal bij voorzetten.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Vr 5 feb 2010 13:15
|
|
Suk plukt 'm uit de lucht.
|