Auteur
|
Bericht
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Zo 6 sep 2009 19:42
|
|
Vind dat er best een topic voor mag. Op dit moment staat Engeland- Nederland 1-1 in de 90ste minuut. 't Zal wat zijn als NL de finale haalt en ook wint. Het spel is niet om aan te zien, puur counter voetbal. Alles op die Melis (ofzo).
http://app.nos.nl/voetbal
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 6 sep 2009 20:44
|
|
Ze winnen niet Twas bizar slecht want Nederland liet zien. 1 kans in de hele 2e helft en verschrikkelijk veel geluk gehad. Tactisch zeer sterk maar technisch erbarmelijk. Maar hoe dan ook, een geweldig resultaat voor de Leeuwinnen.
|
MrGuide
Forum berichten: 479
|
Geplaatst: Ma 7 sep 2009 09:31
|
|
Tja, je kan het vergelijken met een beker duel in Nederland. Een hoofdklasser tegen een topploeg uit de eredivisie. Nederland heeft
1 speler profspeler in de selectie, bij Engeland lopen er volgens mij
een stuk of 7 alleen al in de beste vrouwencompetitie ter wereld
(Amerika). Hoe je dan speel maakt niet uit. Alles voor het resultaat.
Engeland had best nog wel spelers die aardig een bal konden raken,
vooral nummer 10 en nummer 7. Plus nog een lekkere 17-jarige kogelstootster van 1.90m en 90 kilo
|
Seduction
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 7 sep 2009 09:33
|
|
Ik vind het echt belachelijk slecht voetbal. Het lijken wel F'jes.
Behalve Anouk Hoogendijk, mooie meid.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Ma 7 sep 2009 09:45
|
|
Met Anouk Hoogendijk zou ik inderdaad ook wel raad weten . Erg mooie dame..
Ik vind het vrouwenvoetbal wel wat minder leuk om te zien. voornamelijk omdat het baltempo lager ligt.
Het leuke is wel, dat het een stuk sportiever is als het gewone voetbal!
En het is toch verdomd knap dat onze Nederlandse vrouwen de halve finale hebben gehaald.
Nederland staat toch qua vrouwenvoetbal nog in de kinderschoenen (de dames spelen allemaal op amateurbasis zo ongeveer).
Als je dan ziet dat ze Engeland zo lang op 1-1 kunnen houden (Engeland nagenoeg alleen fulltime profs) is dat gewoon ongekend knap!
Soort van Liechtenstein die het het Nederlands Elftal (de heren dus) moeilijk maakt ..
Chapeau naar de dames en een extraatje voor Anouk
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 7 sep 2009 11:53
|
|
Citaat: Ik vind het echt belachelijk slecht voetbal. Het lijken wel F'jes.
Behalve Anouk Hoogendijk, mooie meid.
Echt niet om aan te zien. Ik begrijp dat andere landen er wel iets van zouden moeten kunnen, maar ik kijk pas weer wanneer er een paar decennia evolutie overheen zijn gegaan.
|
MrGuide
Forum berichten: 479
|
Geplaatst: Ma 7 sep 2009 12:08
|
|
Het is niet voor niks dat onze vrouwelijke 'BVO's' tegen B-Junioren oefenen die vaak niet hoger dan Hoofdklasse spelen. En vaak verliezen ze nog kansloos.
Vergelijken met mannenvoetbal heeft geen zin. Ik ga ook niet zeggen dat de 400 meter voor vrouwen van een dramatisch niveau is, omdat de mannen zo veel sneller/beter lopen. Zo moet je dit EK ook zien.
Het spel van Nederland is dan nog weer minder dan het spel van de andere ploegen. 'We' zijn pas net begonnen. Het zal nog een jaar of 10 duren eer we ons voetbaltechnisch kunnen meten met de toplanden.
|
Seduction
|
Geplaatst: Ma 7 sep 2009 13:27
|
|
Ik vroeg me af he, kunnen we Lindgren niet ruilen met Anouk Hoogendijk?
Of Sno? Volgend jaar gewoon terughalen en ruilen met Utrecht. Wij worden er kwalitatief niet slechter op en hebben dan ook nog een leuke meid in de selectie. Beter kan niet!
De rest van het vrouwenteam lijkt wel een elftal kogelstootsters uit Hongarije. Vreselijk.
|
sincere1983
|
Geplaatst: Ma 7 sep 2009 13:32
|
|
Citaat: Ik vroeg me af he, kunnen we Lindgren niet ruilen met Anouk Hoogendijk?
Of Sno? Volgend jaar gewoon terughalen en ruilen met Utrecht. Wij worden er kwalitatief niet slechter op en hebben dan ook nog een leuke meid in de selectie. Beter kan niet!
De rest van het vrouwenteam lijkt wel een elftal kogelstootsters uit Hongarije. Vreselijk.
Goed idee, en dan wil ik best voetbal-man worden voor haar
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Ma 7 sep 2009 13:45
|
|
Citaat: Ik vroeg me af he, kunnen we Lindgren niet ruilen met Anouk Hoogendijk?
Goed idee, en dan wil ik best voetbal-man worden voor haar
De aanname van Hoogendijk is wellicht ook beter dan de aanname van Rommedahl. ( ik weet niet waar die Anouk speel welke positie) Maar als rommedahl rechtsbuiten kan spelen kan Anouk dat ook wel
|
sincere1983
|
Geplaatst: Ma 7 sep 2009 13:53
|
|
Citaat: De aanname van Hoogendijk is wellicht ook beter dan de aanname van Rommedahl. ( ik weet niet waar die Anouk speel welke positie) Maar als rommedahl rechtsbuiten kan spelen kan Anouk dat ook wel
Anouk mag van mij op/in alle soorten posities komen
|
Seduction
|
Geplaatst: Ma 7 sep 2009 13:57
|
|
Volgens mij is haar positie die van verdedigende middenvelder. Slechter dan Sno kan niet zou je denken.
En anders mag ze ook alleen maar mooi zitten wezen. Met welke opstelling je ook maakt, er zit altijd wel een speler bij waar je eigenlijk geen reet aan hebt in de huidige selectie.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Di 1 dec 2009 13:49
|
|
Citaat: 'Verliefde' speelsters uit Oranje gezet
Bron: Ad.nl
Claudia van den Heiligenberg (l) en Dyanne Bito.
Claudia van den Heiligenberg en Dyanne Bito zijn door bondscoach Vera Pauw uit de selectie van Het Nederlands Vrouwenelftal gezet. Reden hiervoor zou een liefdesrelatie zijn tussen de twee. Dit weet AD Sportwereld te melden.
"Persoonlijke redenen", geeft Pauw aan als reden voor haar beslissing. De bondscoach liet eerder weten dat het gedrag van Van den Heiligenberg en Bito 'geen positieve invloed had op de prestaties'.
Ook de twee internationals willen op dit moment niet dieper ingaan op de verwijdering. "Het is privé", aldus Van den Heiligenberg, die tot 45 duels in Oranje kwam. "Het is persoonlijk", vult Bito, goed voor 93 interlands, aan. Beide speelsters komen uit voor landskampioen AZ.
|
sincere1983
|
Geplaatst: Di 1 dec 2009 14:16
|
|
* Krijgt wilde fantasieen waar ook Anouk Hoogendijk aan mee doet*
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Di 1 dec 2009 14:20
|
|
Citaat: * Krijgt wilde fantasieen waar ook Anouk Hoogendijk aan mee doet*
Sorry Sincere, die Anouk Hoogendijk doet dat niet.. Die is namelijk van mij
(gaat rustig verder met dromen)..
Haha, tja daar wel gebeuren.. Lijkt me dan erg sterk dat dit nog nooit gebeurd is in de macho-cultuur van het mannenvoetbal..
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Di 1 dec 2009 14:57
|
|
Zo, wat een gedrochten. Zal wel geen toeval zijn dat die twee pot(ig) zijn.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Di 1 dec 2009 15:30
|
|
Zo heel erg lelijk is ze toch ook niet
Denk wel dat dat zou lukken..
|
sincere1983
|
Geplaatst: Di 1 dec 2009 15:34
|
|
Citaat: Zo heel erg lelijk is ze toch ook niet
riejuh, nou weet ik dat jij chemie studeert en toevallig heb ik zelf chemische technologie gestudeerd. Ik weet dat op die opleidingen het gemiddelde niveau van het vrouwelijk schoon verdomd laag is.
Maar kom op..lukken?????????
|
Riejuh
|
Geplaatst: Di 1 dec 2009 15:38
|
|
Haha.. Serieus ja.. Doe toevallig ook CT ..
Voor zo iemand zouden wij de quote hebben: Mwa zesje.. Niet super maar ook niet lelijk... Er zijn lelijkere vrouwen in dat oranje elftal..
Zij zou het gemiddelde op onze opleiding zo ongeveer wel laten zien jah.. Verder is het ook alweer bijna 4 uur, stagedag loopt ten einde en dan ben ik nie meer fris van geest
|
sincere1983
|
Geplaatst: Di 1 dec 2009 15:49
|
|
Citaat: Haha.. Serieus ja.. Doe toevallig ook CT ..
Voor zo iemand zouden wij de quote hebben: Mwa zesje.. Niet super maar ook niet lelijk... Zij zou het gemiddelde op onze opleiding zo ongeveer wel laten zien jah.. Verder is het ook alweer bijna 4 uur, stagedag loopt ten einde en dan ben ik nie meer fris van geest
Fris van geest of niet. Dat het je zou lukken op haar zegt genoeg over jou standaarden. Maar daar ben je student voor haha! Mijn standaarden waren ook wel wat lager als student .
Het gemiddelde bij mij op de opleiding lag een stukje lager zelfs.
|
De Dominee
Forum berichten: 283
|
Geplaatst: Di 1 dec 2009 16:34
|
|
Citaat: Zo, wat een gedrochten. Zal wel geen toeval zijn dat die twee pot(ig) zijn.
In vrijwel alle vrouwenteams (sowieso amateur) is het meerendeel lesbisch. Verbaast me dus niks.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Di 1 dec 2009 16:58
|
|
Ik neem aan dat een normale liefdesrelatie binnen een vrouwenelftal dan ook geen enkele reden voor ophef is. Wellicht dat de dames het te bont hebben gemaakt of binnen het team verblind blijven reageren door de liefde?
|
Seduction
|
Geplaatst: Di 1 dec 2009 17:23
|
|
Citaat: Zo heel erg lelijk is ze toch ook niet
riejuh, nou weet ik dat jij chemie studeert en toevallig heb ik zelf chemische technologie gestudeerd. Ik weet dat op die opleidingen het gemiddelde niveau van het vrouwelijk schoon verdomd laag is.
Maar kom op..lukken?????????
Kijk eens aan, een chemisch technoloog en aankomend CT.
Hier iemand met technische natuurkunde
Ik kan trouwens beamen dat het niveau van de vrouwen in de (petro)chemie wereld beneden alle peil is
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Di 1 dec 2009 21:02
|
|
[list">Twee voetbalsters uit Oranje gezet
Dyanne Bito en Claudia van den Heiligenberg zijn door bondscoach Vera Pauw om persoonlijke redenen gepasseerd voor het laatste WK-kwalificatieduel dat het Nederlands vrouwenteam anderhalve week geleden in Den Haag (1-1) tegen Wit-Rusland afwerkte. Beide internationals hebben een liefdesrelatie met elkaar. De verhouding, die al dateert van voor het afgelopen EK in Finland (eind augustus), zou voor Pauw niet de reden zijn om het tweetal te passeren.
Claudia van den Heiligenberg Dyanne Bito Van den Heiligenberg en Bito zouden de hiërarchie binnen de spelersgroep van Oranje hebben aangetast, waarop Pauw heeft besloten het duo voorlopig niet meer te selecteren. Een terugkeer van Van Heiligenberg en Bito is echter niet uitgesloten. "De deur staat nog op een kier", aldus Van den Heiligenberg.
In een persoonlijk onderhoud kreeg het voor AZ uitkomende tweetal in de week voorafgaand aan het duel van de bondscoach te horen dat zij zich niet hoefden te melden bij de selectie van Oranje. "Over de reden waarom kan ik niet teveel zeggen, maar het ging niet zozeer om de sportieve prestaties", laat Van den Heiligenberg, wiens moeder in het verleden ook voor het Nederlands elftal uitkwam, weten.
De toekomst van het duo in Oranje is nog niet uitgebreid besproken, omdat het team van Pauw pas eind maart weer in actie komt voor de WK-Kwalificatie. Eind februari neemt de ploeg deel aan de Cyprus Cup in dat land.
Telegraaf
[/list">
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Di 1 dec 2009 21:10
|
|
Kijk eens een aantal posts terug.
|