Auteur
|
Bericht
|
Robusto
Forum berichten: 324
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 22:36
|
|
Citaat: jawel, anderhalf hitje. Voor de rest heeft hij de top 40 niet gehaald.
Top 40 comerciele troep, zoals Lady gaga, Britney spears daar houden veel mensen van omdat die niet echt een muziek smaak hebben maar luisteren wat er in de top 40 staat waardoor je alleen maar Lady Gaga krijgt enzo. Maar wat waren die anderhalve hitjes dan als ik vragen mag?
Top 40 troep wordt gebaseerd op verkoopcijfers, dezelfde cijfers waarop jij de 'grootsheid' van dat spelletje baseerd vrind, je meet nu met twee maten.
Vrind jij ging net ook zeuren over slecht nederlands dus begin ik ook eventjes vrind .
Us rap chart:
- One blood: 15
- Lets ride: 14
- Games pain: 9
- My life: 4.
Rap muziek komt sowieso niet hoog meestal, dus die 2 halve hitjes en deze zijn toch best oke.
nee knulletje, ik zeurde niet over slecht Nederlands, lees maar terug.
Nederlands forum, Nederlandse top 40. Als je een subcategorie pakt is een hitje krijgen wel heel makkelijk. In de hitlijst "nederlandstalig, onder de douche gezonden, uit de postcode 1502" kan ik ook simpel op nummer 1 komen, maar dat wil niet zeggen dat het ook echt een hit is. En rap komt niet hoog? Whoehahahaha, wat een lachertje, de top van de hitparades staat vol met R&B en rap.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 22:41
|
|
Top 40 comerciele troep, zoals Lady gaga, Britney spears daar houden veel mensen van omdat die niet echt een muziek smaak hebben maar luisteren wat er in de top 40 staat waardoor je alleen maar Lady Gaga krijgt enzo. Maar wat waren die anderhalve hitjes dan als ik vragen mag?
Top 40 troep wordt gebaseerd op verkoopcijfers, dezelfde cijfers waarop jij de 'grootsheid' van dat spelletje baseerd vrind, je meet nu met twee maten.
Vrind jij ging net ook zeuren over slecht nederlands dus begin ik ook eventjes vrind .
Us rap chart:
Rap muziek komt sowieso niet hoog meestal, dus die 2 halve hitjes en deze zijn toch best oke.
Rechtstreeks uit de Van Dale (officiële graadmeter voor de Nederlandse taal):
vrind de; m -en (deftig of iron) kameraad, vriend
|
$_Tim_$
Forum berichten: 158
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 22:44
|
|
Citaat: 2pac ! Wat vinden jullie van hem?
Legende, maar helaas ... net als B.I.G en Dilla te vroeg heen gegaan.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 22:48
|
|
Pac leeft toch nog?
Citaat: is zooooooooooooooo vreselijk mooi
Brilfuckinjant.
|
$_Tim_$
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 22:50
|
|
Citaat: ?
Citaat: is zooooooooooooooo vreselijk mooi
Brilfuckinjant.
Ja er zijn zoveel van die dingen, hij heeft schoenen aan in een clip die pas na zijn dood uitkwamen. Hij is van de zijkant neergeschoten maar zijn bodyguards die naast hem zaten hebben niks? Er zijn heel veel liedjes waar je tup. hoort maar dat kan tegenwoordig makkelijk. Zijn stem namaken of woorden van een ander nummer van Tupac gebruiken dus ik geloof het allemaal niet.
|
stekelfan
Forum berichten: 486
|
Geplaatst: Do 3 sep 2009 11:17
|
|
Citaat: " Succes met muziekverkoop: graadmeter voor kwaliteit?"
Pff... naar mijn mening jammer genoeg niet... als ik zie wat de hitparades tegenwoordig op één slingeren van breingevoelzenuwcelloos gebral... kan een mens alleen maar triest van worden, dronken is ook een optie natuurlijk....
Maar Nick en Simon....zijn dat die twee van 'Suzanne' ? Niet echt mijn ding... al vind ik het op één of andere angstaanjagende manier wel een fascinerend genre... (te vergelijken met de nieuwsgierigheid die iemand tgo misdadigers heeft, zou poen hier de enige beweegreden zijn?)
Geef mij maar de klassiekers; Dire Straits, Radiohead, Madness, The Clash, 'den Astor' of zelf Brel ....
Je weet toch wel wie Nick en Simon zijn En ik denk dat jij het liedje Rosanne bedoelt Ze hebben geen liedje die Suzanne heet.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 3 sep 2009 11:19
|
|
Curlie is geen 'gezellige' pauper die van dit soort troep houdt, stekelfan. Zij is geen bakvis. Is ook 1 van de redenen waarom ik van haar hou.
|
$_Tim_$
|
Geplaatst: Do 3 sep 2009 15:24
|
|
Us rap chart:
nee knulletje, ik zeurde niet over slecht Nederlands, lees maar terug.
Nederlands forum, Nederlandse top 40. Als je een subcategorie pakt is een hitje krijgen wel heel makkelijk. In de hitlijst "nederlandstalig, onder de douche gezonden, uit de postcode 1502" kan ik ook simpel op nummer 1 komen, maar dat wil niet zeggen dat het ook echt een hit is. En rap komt niet hoog? Whoehahahaha, wat een lachertje, de top van de hitparades staat vol met R&B en rap.
Nee staat vol met commerciele teletubbies k3 rap. Niks underground wat de echte muziek is maar types als Ali B. omdat mensen die een beetje raar in hun hoofd zijn daar naar luisteren en dat kopen.
|
Robusto
|
Geplaatst: Do 3 sep 2009 15:37
|
|
Citaat: Nee staat vol met commerciele teletubbies k3 rap. Niks underground wat de echte muziek is maar types als Ali B. omdat mensen die een beetje raar in hun hoofd zijn daar naar luisteren en dat kopen.
en types als die halve dollar en the game zijn geen commerciele teletubbies?
|
$_Tim_$
|
Geplaatst: Do 3 sep 2009 16:00
|
|
Citaat: Nee staat vol met commerciele teletubbies k3 rap. Niks underground wat de echte muziek is maar types als Ali B. omdat mensen die een beetje raar in hun hoofd zijn daar naar luisteren en dat kopen.
en types als die halve dollar en the game zijn geen commerciele teletubbies?
Dat zeg ik niet, 50 cent heet die man kan jij ook wel gewoon zeggen of is dat lastig? Maar ik had het ook over ' underground rap die niet hoog komt' en die komt ook niet hoog dat weet jij ook ( hoop ik ).
|
Robusto
|
Geplaatst: Do 3 sep 2009 16:42
|
|
maar Curtis Jackson en Jayceon Terrell Taylor zijn geen underground rappers, dat zijn commerciele top 40 teletubbies, alleen lukt het Jayceon Terrell Taylor niet echt om te scoren. En in zijn geval ligt dat aan een gebrek aan kwaliteit.
|
$_Tim_$
|
Geplaatst: Do 3 sep 2009 16:58
|
|
Citaat: maar Curtis Jackson en Jayceon Terrell Taylor zijn geen underground rappers, dat zijn commerciele top 40 teletubbies, alleen lukt het Jayceon Terrell Taylor niet echt om te scoren. En in zijn geval ligt dat aan een gebrek aan kwaliteit.
Persoonlijke mening, ligt bij iedereen anders. Als mensen soms de moeite namen om naar The game te luisteren zou hij denk ik wel hoger komen. Want sommige nummers die zijn gewoon goed, goede teksten en klinkt gewoon lekker. Maarja is voor iedereen een persoonlijke mening.
|
Robusto
|
Geplaatst: Do 3 sep 2009 17:05
|
|
Timmy, ik heb naar The Game geluisterd, in 2005 heb ik The Document gedownload, paar keer opgezet en weer van mn harde schijf gegooid. 13 in een dozijn rappertje.
|
$_Tim_$
|
Geplaatst: Do 3 sep 2009 17:14
|
|
Citaat: Timmy, ik heb naar The Game geluisterd, in 2005 heb ik The Document gedownload, paar keer opgezet en weer van mn harde schijf gegooid. 13 in een dozijn rappertje.
Robbie dan is dat jouw mening, er zijn genoeg mensen die die man wel goed vinden want The documentary 6 miljoen keer. Maar als je het nu pas had gedownload, hoe kon je er dan eerder al iets over zeggen als je het nog niet kende?
|
Robusto
|
Geplaatst: Do 3 sep 2009 17:22
|
|
Citaat: Timmy, ik heb naar The Game geluisterd, in 2005 heb ik The Document gedownload, paar keer opgezet en weer van mn harde schijf gegooid. 13 in een dozijn rappertje.
Robbie dan is dat jouw mening, er zijn genoeg mensen die die man wel goed vinden want The documentary 6 miljoen keer. Maar als je het nu pas had gedownload, hoe kon je er dan eerder al iets over zeggen als je het nog niet kende?
Citaat: heb ik The Document gedownload, paar keer opgezet en weer van mn harde schijf gegooid. 13 in een dozijn rappertje.
En dat er genoeg mensen zijn die hem wel goed vinden zegt me niets, er zijn ook veel mensen die Frans Bauer, Jan Smit, Britney Spears en Irene Moors & de Smurfen goed vinden.
|
$_Tim_$
|
Geplaatst: Do 3 sep 2009 17:24
|
|
Okee daar las ik niet goed, maar als je dat album niet goed vindt, waar houd je dan van? Want de meeste Hip-Hop liefhebbers of luisteraars vinden dat gewoon een goed album maar wat luister jij als ik vragen mag?
|
mally
Forum berichten: 7
|
Geplaatst: Do 3 sep 2009 18:33
|
|
Welke mix is van de The Game wel goed vind is deze:
http://www.youtube.com/watch?v=_o2Qrd0NEl4&feature=PlayList&p=A1493A03CE523DCC&index=27&playnext=2&playnext_from=PL
Is trouwens wel een leuke playlist, maar zitten ook veel mindere liedjes tussen.
[size=50">Ik heb de playlist niet gemaakt.[/size">
|
Robusto
|
Geplaatst: Do 3 sep 2009 19:48
|
|
Citaat: Okee daar las ik niet goed, maar als je dat album niet goed vindt, waar houd je dan van? Want de meeste Hip-Hop liefhebbers of luisteraars vinden dat gewoon een goed album maar wat luister jij als ik vragen mag?
Waar ik van hou staat op de vorige pagina, en als je specifieke hiphop namen wilt hebben, zoek het dan in de old school hoek (KRS-One, DJ Kool, Kool Moe Dee, de eerste paar albums van LL Cool J voordat hij een sell-out werd) en de wat hardere hiphop (House of Pain, Cyrpress Hill, Public Enemy). Van de huidige generatie vind ik Nas wel goed en Moss Def. En natuurlijk het Cubaanse Orishas en De Jeugd van Tegenwoordig uit ons eigen kikkerlandje.
|
$_Tim_$
|
Geplaatst: Do 3 sep 2009 21:33
|
|
Citaat: Okee daar las ik niet goed, maar als je dat album niet goed vindt, waar houd je dan van? Want de meeste Hip-Hop liefhebbers of luisteraars vinden dat gewoon een goed album maar wat luister jij als ik vragen mag?
Waar ik van hou staat op de vorige pagina, en als je specifieke hiphop namen wilt hebben, zoek het dan in de old school hoek (KRS-One, DJ Kool, Kool Moe Dee, de eerste paar albums van LL Cool J voordat hij een sell-out werd) en de wat hardere hiphop (House of Pain, Cyrpress Hill, Public Enemy). Van de huidige generatie vind ik Nas wel goed en Moss Def. En natuurlijk het Cubaanse Orishas en De Jeugd van Tegenwoordig uit ons eigen kikkerlandje.
Ja de old school is zeker goed , maar De jeugd van tegenwoordig ben ik niet zo fan van. Zij zeggen echt dingen die nergens op slaan opzich grappig maar ik neem hun niet echt serieus. '' ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben dat ik ga waar ik ga dat ik bla bla bla''. Dat vind ik geen serieuze teksten weetje zo kan iedereen rijmen.
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Do 3 sep 2009 21:43
|
|
Hebben we het over serieuze muziek? Dan wil ik graag applaus voor/van de Jeugd van Tegenwoordig. Ik luister niet naar deze muziek voor de tekst. Als je goede tekst wil, kun je beter een boek lezen ofzo..
|
$_Tim_$
|
Geplaatst: Do 3 sep 2009 21:54
|
|
Citaat: voor/van de Jeugd van Tegenwoordig. Ik luister niet naar deze muziek voor de tekst. Als je goede tekst wil, kun je beter een boek lezen ofzo..
Haha, nee liever luisterboeken. Nee ik hou wel van wat serieuzere teksten zoals Kempi maar ik denk dat niemand dat hier echt goede muziek vindt.
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Do 3 sep 2009 21:59
|
|
Citaat: voor/van de Jeugd van Tegenwoordig. Ik luister niet naar deze muziek voor de tekst. Als je goede tekst wil, kun je beter een boek lezen ofzo..
Haha, nee liever luisterboeken. Nee ik hou wel van wat serieuzere teksten zoals Kempi maar ik denk dat niemand dat hier echt goede muziek vindt.Ik kan wel luisteren naar Wakker in duh cel, zoveel stress en Hier Ver Vandaan..
Maar ik kan over het algemeen heel veel muziek wel waarderen, vooral na een paar keer luisteren.
|
$_Tim_$
|
Geplaatst: Do 3 sep 2009 22:13
|
|
Haha, nee liever luisterboeken. Nee ik hou wel van wat serieuzere teksten zoals Kempi maar ik denk dat niemand dat hier echt goede muziek vindt.Ik kan wel luisteren naar Wakker in duh cel, zoveel stress en Hier Ver Vandaan..
Maar ik kan over het algemeen heel veel muziek wel waarderen, vooral na een paar keer luisteren.
Mixtape 3.2, aanrader om te luisteren. Vooral mooie dromen met Dio, revolutie ( remix ) met the outlawz de gang van tupac, Als ik val, vergiffenis. En er is ook een nummer met de jeugd van tegenwoordig dus van alles wat!
|
Robusto
|
Geplaatst: Do 3 sep 2009 22:24
|
|
Haha, nee liever luisterboeken. Nee ik hou wel van wat serieuzere teksten zoals Kempi maar ik denk dat niemand dat hier echt goede muziek vindt.
de slappe rijmelarij van Kempi over de ghetto van Woensel vind jij serieuze teksten? Kempi is a joke! Hij mag nog niet eens in de schaduw staan van de muzikale genialiteit van de Jeugd.
Ik vergat in mijn vorige post nog de naam Snoop Dogg te noemen, fantastische rapper, fantastische entertainer.
|
$_Tim_$
|
Geplaatst: Do 3 sep 2009 22:41
|
|
de slappe rijmelarij van Kempi over de ghetto van Woensel vind jij serieuze teksten? Kempi is a joke! Hij mag nog niet eens in de schaduw staan van de muzikale genialiteit van de Jeugd.
Ik vergat in mijn vorige post nog de naam Snoop Dogg te noemen, fantastische rapper, fantastische entertainer.
Du zoon, 3.2. Sinds hij bij topnotch zit is hij al helemaal niet te houde. Zijn underground dingen waren amateuristisch ja maar sinds hij bij topnotch zit is het echt goed.
|