Auteur
|
Bericht
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 26 feb 2010 14:02
|
|
Citaat: De ondersteuning en beweging om hem heen was ook heel slecht, overigens. Maar in dit soort wedstrijden, met tegenstanders die zich helemaal insluiten, heb je verder weinig aan Pantelic.
Klopt: Sulejmani speelde veel meer aan de linkerkant dan een Suarez. Suarez zwerft meer in de buurt van Pantelic. Verder sloten de Jong en Eriksen ook slecht aan. Eriksen probeerde wel maar werd onder de voet gelopen door de italianen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Vr 26 feb 2010 16:31
|
|
Sulejmani was gister de minste van Ajax, heb hem niet gezien eigenlijk. Moet wel zeggen dat Grygera niet de minste tegenstander is, die speelde gister erg sterk.
|
RogerGarcia
Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Vr 26 feb 2010 16:45
|
|
Je kunt niet echt een minste aanwijzen, het was collectief falen, Juventus is een maatje te groot. Het is onzin om er 1 speler uit te halen en zeggen dat per se hij slecht speelde.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Vr 26 feb 2010 17:36
|
|
Citaat: Sulejmani was gister de minste van Ajax, heb hem niet gezien eigenlijk. Moet wel zeggen dat Grygera niet de minste tegenstander is, die speelde gister erg sterk.
Sulejmani is heel erg gebaat bij een goede aanvoer. Als het achter hem niet goed loopt, loopt hij ook niet goed. Het beste kun je hem in de diepte wegsturen maar Juventus speelde erg verdedigend waardoor er weinig ruimte achter de verdedigin lag om de bal in te leggen. Sulejmani is het best aan de bal, in de diepte met veel ruimte.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 26 feb 2010 19:21
|
|
Ja maar die ruimte lag er niet en dat was eigenlijk vooraf te verwachten, eigenlijk begreep ik de keuze voor Miralem niet, al scoorde hij wel in de thuiswedstrijd.
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Vr 26 feb 2010 19:38
|
|
Sulejmani heeft ook een goed schot en kan daarmee een wedstrijd openbreken. Daarnaast voelen Pantelic en Sulejmani elkaar goed aan. Jol had denk ik gehoopt op het bijsluiten van middenvelders (en Sulejmani) bij Pantelic. Helaas speelde Juventus erg compact en er is niemand die dan toch de ruimte vind.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Zo 14 maa 2010 20:33
|
|
Vier ballen goed geraakt, 1 goal, 1 assist, een goede één-twee met Emanuelson en die laatste kan ik me niet herinneren. Eerlijk is eerlijk, wanneer hij het dan eindelijk eens goed doet, dan doet hij het dan ook écht goed.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Ma 15 maa 2010 09:34
|
|
Vind Pantelic behoorlijk slecht gister. Veel balverlies in de kaats met als gevolg opstomende middenvelders. Een aantal gevaarlijke situaties kwamen door balverlies van Pantelic.
Hij maakt natuurlijk alles goed met de assist en goal.
Vraagje; Lag het nou aan mij of lekker Pantelic wat sneller tegen psv dan de afgelopen wedstrijd?
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 15 maa 2010 12:35
|
|
Citaat: Vind Pantelic behoorlijk slecht gister. Veel balverlies in de kaats met als gevolg opstomende middenvelders. Een aantal gevaarlijke situaties kwamen door balverlies van Pantelic.
Als aanvaller kan je wel eens balverlies lijden, maar verdedig dan tenminste mee. Gisteren liet hij z'n tegenstander zo ontzettend opzichtig lopen. Hij deed niet eens z'n best om achter de bal te komen.
En ik snap niet waarom hij iedere wedstrijd weer moet proberen iemand te passeren. Als hij het functioneel houdt wordt hij pas echt gevaarlijk.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 15 maa 2010 12:48
|
|
Nee, hoor. Is even snel/traag en weet door zijn slimheid 2 keer door de defensie van Psv te glippen na weggestuurd te worden. En, ja....gisteren was hij weer niet echt goed, maar weer superbelangrijk.
Met dat laatste ben ik het eens, Enganche. Zei ik gisteren ook in de chat.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 15 maa 2010 12:58
|
|
Helemaal mee eens. Z'n cijfers zijn indrukwekkend en hij begint zo langzamerhand ook het vertrouwen te winnen als spits voor in de grote wedstrijden, maar je weet wel dat het ook een speler is waarbij er iedere wedstrijd ook enorm veel mis zal blijven gaan. Hoe dan ook moet hij zich wel aan z'n defensieve taken houden. Zelfs Suárez in z'n begindagen liet z'n man op de helft van de tegenstander niet zo makkelijk weglopen. Die hield het in ieder geval vol tot de middellijn.
|
Benji
Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Ma 15 maa 2010 16:33
|
|
Sportweek:
Citaat: Pantelic: 'Ik hoef mezelf niet groter te maken in de media'
Door Bart Vlietstra
Met een treffer en een assist was Marko Pantelic (foto) ondanks veelvuldig balverlies toch weer belangrijk voor Ajax, afgelopen zondag tegen PSV (4-1). "We speelden niet heel goed, maar als je die wedstrijden wint, word je kampioen. Belangrijk was dat we met een sterk verlangen in ons hart speelden. We geloofden sterk dat we konden winnen. Voetbal is een heel interessante sport. Met één actie kan alles plotsklaps veranderen," aldus Pantelic tegen Sportweek.
De Servische spits rekent zich nog niet rijk. "Het is niet in onze handen. Of ik volgende week voor PSV ben als zij FC Twente treffen? Nee, ik ben altijd alleen supporter van mijn eigen team, moedig nooit een ander team aan."
Pantelic heeft niet het gevoel dat hij nu pas tot wasdom aan het komen is bij Ajax. "Ik ben groot en ik hoef mezelf niet groter te maken in de media. Ik wist altijd wat ik kon. Dat sommige critici niet in mij geloofden, doet me niets." Hij heeft nog geen beslissing genomen over zijn toekomst. "Dit is geen thema waar ik over wil praten."
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Vr 26 maa 2010 10:19
|
|
Wat was hij gisteren weer waardeloos zeg. Deed vrijwel alles fout. Leuk hoor, dat hij scoort, maar dat betekent niet dat hij vrij uit gaat. Tegen PSV had hij ook één geniaal moment, maar van een Ajax-spits mag men meer verwachten dan dat. Zijn inzicht is erg sterk, maar dat is helaas voor hem niet afdoende.
Hopelijk kiest hij geen eieren voor zijn geld en vertrekt hij aan het einde van het seizoen.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Vr 26 maa 2010 10:37
|
|
Citaat: Wat was hij gisteren weer waardeloos zeg. Deed vrijwel alles fout. Leuk hoor, dat hij scoort, maar dat betekent niet dat hij vrij uit gaat. Tegen PSV had hij ook één geniaal moment, maar van een Ajax-spits mag men meer verwachten dan dat. Zijn inzicht is erg sterk, maar dat is helaas voor hem niet afdoende.
Hopelijk kiest hij geen eieren voor zijn geld en vertrekt hij aan het einde van het seizoen.
Deed meerdere dingen goed, gaten trekken voor de inkomende de Jong.. Je ziet dat er een goede wisselwerking is tussen Siem en Marko, wat het lastig te verdedigen maakt. Bij de 2-0 van Pantelic zie je dat hij wacht op de 16 waarbij de Jong over hem heenkomt.. Dit maakt het lastig te verdedigen door de tegenstander.. Verder laat hij het elftal vooral beter voetballen..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 26 maa 2010 10:39
|
|
Precies. En dat is nu juist het verschil tussen iemand als Pantelic en Emanuelson. Die laatste doet echt maar wat. Zit geen enkel idee achter.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Vr 26 maa 2010 10:41
|
|
Citaat: Precies. En dat is nu juist het verschil tussen iemand als Pantelic en Emanuelson. Die laatste doet echt maar wat. Zit geen enkel idee achter.
Ja maar dat gaat bij Urby op de PS-3 met FiFa-2010 wel goed... Dus Pantelic houden Urby verkopen.
|
Empulse
|
Geplaatst: Vr 26 maa 2010 10:56
|
|
Citaat: Deed meerdere dingen goed, gaten trekken voor de inkomende de Jong.. Je ziet dat er een goede wisselwerking is tussen Siem en Marko, wat het lastig te verdedigen maakt. Bij de 2-0 van Pantelic zie je dat hij wacht op de 16 waarbij de Jong over hem heenkomt.. Dit maakt het lastig te verdedigen door de tegenstander.. Verder laat hij het elftal vooral beter voetballen..
Natuurlijk deed hij meerde dingen goed. Maar dit is Go Ahead Eagles. Tegen Juventus zag je hem niet - zeker voor een spits met zijn ervaring mag je hem dat kwalijk nemen. Daarnaast is hij enorm traag, heeft een zeer lage handelingssnelheid en leidt hij veel te vaak balverlies.
Ik gaf aan dat hij veel inzicht heeft en dat is positief, maar helaas is dat niet afdoende voor een Ajax spits.
|
Geraldo
Forum berichten: 643
|
Geplaatst: Vr 26 maa 2010 11:57
|
|
Citaat:
Pantelic: 'Vasthouden tweede plaats is het hoofddoel'
Hoewel Ajax de voorbije weken de vorm van een kampioen tentoonspreid en de Amsterdammers na de enigszins overtrokken 0-6 bekerzege op Go Ahead Eagles nog kans maken op de dubbel, tempert spits Marko Pantelic de verwachtingen. "We staan tweede in de competitie, dus we zijn nog steeds op titelkoers. Toch is het hoofddoel om de tweede plaats vast te houden. We willen Champions League spelen volgend seizoen", stelt Marko Pantelic.
Over zijn eigen toekomst bij de Amsterdamse club is de Servische aanvaller nog in het ongewisse. Als het aan Pantelic zelf ligt zal hij ook komend seizoen spelen in de ArenA. "Ik hou van Amsterdam. De mensen zijn vriendelijk en de stad is geweldig. Ik vind het leuk om hier te wonen", laat de Servisch international op de website van de FIFA weten.
Daarnaast zegt de Ajax-spits goede hoop te hebben komende zomer zijn debuut te maken op een WK. "Ik zie niet in waarom bondscoach Radomir Antic mij niet zou uitnodigen. Ik speel regelmatig bij Ajax en de coach weet wie ik ben en wat mijn kwaliteiten zijn", aldus Pantelic.
Bron: www.voetbalcentraal.nl
|
Empulse
|
Geplaatst: Za 27 maa 2010 11:13
|
|
Citaat: Marko Pantelic zal aan het einde van dit seizoen vertrekken bij Ajax. De Amsterdammers willen het contract van de Servische aanvaller graag met één seizoen verlengen, terwijl Pantelic aast op een langer verblijf.
"Ajax wil me graag behouden, helaas wil de club werken met een contract van een seizoen, maximaal twee seizoenen. Op mijn leeftijd moet ik ook denken aan mijn familie", zegt Pantelic in gesprek met Kicker.
"Daarom ben ik op zoek naar een club die me een driejarig contract zal aanbieden", gaat de aanvaller van Ajax verder. "Op dit moment heb ik al een aantal aanbiedingen uit Engeland."
Goed nieuws. Twee seizoenen had ik al te veel gevonden. Ik zie hem sowieso liever vertrekken, maar als hij had gebleven dan voor één seizoen plus een optie voor nog een seizoen.
Was een prima tijdelijke optie.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Za 27 maa 2010 17:26
|
|
Citaat: Marko Pantelic zal aan het einde van dit seizoen vertrekken bij Ajax. De Amsterdammers willen het contract van de Servische aanvaller graag met één seizoen verlengen, terwijl Pantelic aast op een langer verblijf.
"Ajax wil me graag behouden, helaas wil de club werken met een contract van een seizoen, maximaal twee seizoenen. Op mijn leeftijd moet ik ook denken aan mijn familie", zegt Pantelic in gesprek met Kicker.
"Daarom ben ik op zoek naar een club die me een driejarig contract zal aanbieden", gaat de aanvaller van Ajax verder. "Op dit moment heb ik al een aantal aanbiedingen uit Engeland."
Goed nieuws. Twee seizoenen had ik al te veel gevonden. Ik zie hem sowieso liever vertrekken, maar als hij had gebleven dan voor één seizoen plus een optie voor nog een seizoen.
Inderdaad, ik kan Pantelic wel begrijpen, hij heeft ook een gezin maar ik vind dat hij gewoon een contract moet krijgen voor 1 jaar met een optie op een 2e jaar. Wel jammer aangezien ik Suk nog niet goed genoeg acht om Pantelic ''op te volgen'' maar ja we zullen zien. Misschien legt hij er wel 25 in .
|
skieto
Forum berichten: 803
|
Geplaatst: Za 27 maa 2010 17:51
|
|
Inderdaad, ik kan Pantelic wel begrijpen, hij heeft ook een gezin maar ik vind dat hij gewoon een contract moet krijgen voor 1 jaar met een optie op een 2e jaar. Wel jammer aangezien ik Suk nog niet goed genoeg acht om Pantelic ''op te volgen'' maar ja we zullen zien. Misschien legt hij er wel 25 in .
Ik zou niet verwachten dat Suk hem zal opvolgen hoor. Dario Cvitanich word verhuurd dacht ik, dus als het niet anders kan moet hij er staan. Tja, we zullen zien
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Za 27 maa 2010 18:12
|
|
Cvitanich is tot en met december verhuurd.
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Za 27 maa 2010 18:20
|
|
En heeft een optie tot koop dus we kunnen hem niet zomaar terughalen, alleen als Pachuca die optie niet licht.
|
skieto
Forum berichten: 803
|
Geplaatst: Zo 28 maa 2010 10:42
|
|
Dan is het of toch een verlenging met Pantelic proberen te regelen, of Suarez in de spits of een spits kopen met het geld dat we eigenlijk niet hebben.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 29 maa 2010 00:44
|
|
Weet iemand eigenlijk waarom Pantelic niet speelde vandaag? Ik vond het opvallend, want verder heeft hij sinds hij een basisplaats heeft deze niet meer hoeven afstaan.
|