Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Marko Panteli?
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Marko Panteli?
Maker: RinusBekeken: 53060
Status: InactiefBerichten: 870
+ Nieuw bericht <<<   <   22  |  23  |  24  |  25  |  26  |  27  |  28  |  29  |  30   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
RogerGarcia

Forum berichten: 1469
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Ma 15 feb 2010 23:34
Maximaal 1 jaar vind ik, daarna moeten we weer het geld hebben om een jonge spits te halen die goed genoeg is, of Castillion of Suk moeten goed genoeg zijn.
Empulse

Forum berichten: 917
Geplaatst: Di 16 feb 2010 09:29
Citaat:
Maximaal 1 jaar vind ik, daarna moeten we weer het geld hebben om een jonge spits te halen die goed genoeg is, of Castillion of Suk moeten goed genoeg zijn.

Ik ben het wel met je eens, maar ik vind dat Ajax eerst moet trachten om Pantelic in ieder geval een extra seizoen aan zich te binden tegen eenzelfde of iets hoger salaris. Waarom er wordt gesuggereerd dat hij moet inleveren weet ik niet, maar VI berichtte daar gisteren niets over.

Pantelic zelf noemde Ajax onlangs een weeshuis. Met andere woorden: er is een gebrek aan ervaren spelers die voorop gaan in de strijd en opstaan wanneer dat nodig is. Dat is dan voor mij ook de reden dat ik vind dat Pantelic moet blijven en dat dit best wat (lees 1-1.3 miljoen) mag kosten.

Edit:

Ik las net dit op Voetbalprimeur:

Citaat:
De Serviër vraagt zich af of de club daar aan kan voldoen. "De financiën zullen een rol spelen en in deze fase van mijn carrière wil ik geen kortlopende contracten meer. De vraag is of Ajax de middelen heeft om aan mijn wensen te voldoen. Het zou me niet verbazen als onze samenwerking na dit seizoen eindigt."

Martin Jol benadrukt dat hij de aanvaller wil behouden. "Maar zoals bekend zijn we bij Ajax in onderhandelingen beperkt in onze mogelijkheden. Bovendien is het ons beleid dat we meerjarige contracten aan jonge jongens aanbieden, niet aan spelers die de dertig zijn gepasseerd en waarschijnlijk geen transfergeld meer opleveren."

De oefenmeester van de Amsterdammers hoopt dat er alsnog een akkoord bereikt kan worden. "Laten we nog niet op de feiten vooruit lopen. Het mooiste zou zijn als we er toch met Pantelic kunnen uitkomen."
guy_ajax

Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
Geplaatst: Di 16 feb 2010 09:43
Contractverlenging Pantelic bij Ajax nog ver weg
Ajax en Marko Pantelic willen graag met elkaar verder. De Amsterdammers en de 31-jarige Servische spits hebben echter beide een andere interpretatie over de duur van het contract. 'Ze weten wat ik wil, de keuze is aan de club.'

Het voorstel van Ajax is dat zijn deze zomer aflopende contract wordt verlengd met een extra jaar. Daar zit dan een optie in die gelicht wordt als Pantelic een bepaald aantal wedstrijden speelt. De aanvaller zelf wil een meerjarig contract. 'Ik heb mijn eenjarige contract bij Ajax niet vanwege het geld getekend: in Engeland had ik drie keer zo veel kunnen verdienen. Dit seizoen ben ik akkoord gegaan met de huidige voorwaarden', vertelt Pantelic aan Voetbal International.

'Voor een langer verblijf bij Ajax zijn andere voorwaarden nodig. De financiën zullen een rol spelen en in deze fase van mijn carrière wil ik geen kortlopende contracten meer', is de Serviër duidelijk. 'De vraag is of Ajax de middelen heeft om aan mijn wensen te voldoen. Het zou me niet verbazen als onze samenwerking na dit seizoen eindigt.'

'We willen Marko graag behouden', laat coach Martin Jol weten. 'Maar zoals bekend zijn we bij Ajax in onderhandelingen beperkt in onze mogelijkheden. Bovendien is het ons beleid dat we meerjarige contracten aan jonge jongens aanbieden, niet aan spelers die de dertig zijn gepasseerd en waarschijnlijk geen transfergeld meer opleveren. Laten we nog niet op de feiten vooruit lopen. Het mooiste zou zijn als we er toch met Pantelic kunnen uitkomen.'

VI.nl
Zou er niet mee zitten als hij niet verlengt. Tot 2011 vind ik lang genoeg, dan is het écht over met die gast hoor. Als hij 33, 34, 35 is hebben we toch niks aan deze gozer? Zonde van al die miljoenen en hij is het absoluut niet waard.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Di 16 feb 2010 09:46
1 jaar met een eenzijdige optie voor nog 1 jaar lijkt mij genoeg. Hij is het salaris meer dan waard. Vindt maar eens een betere spits voor zo weinig geld.
Riejuh

Forum berichten: 7454
Geplaatst: Di 16 feb 2010 10:10
Citaat:
1 jaar met een eenzijdige optie voor nog 1 jaar lijkt mij genoeg. Hij is het salaris meer dan waard. Vindt maar eens een betere spits voor zo weinig geld.

Zoiets lijkt mij ook. Of een "verlenging" na het kijken van hoeveel wedstrijden Marko heeft gespeeld..
Zoals hij nu speelt heeft hij ook een meerwaarde en ook zijn salaris meer dan waard. Loopt ongeveer 1 op 2 en scoort ook tegen "grotere" teams, iets wat Cvitanich veel minder goed afging. Een betere spits voor zo weinig geld vind je niet.. Ook al is Ajax bezig geweest in de winterstop met A. Kone (oud psv/Roda)..
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Di 16 feb 2010 10:16
En hoeveel assists heeft Pantelic achter zijn naam? Weet iemand dat?
Benji

Forum berichten: 785
Geplaatst: Di 16 feb 2010 10:19
Zes assists volgens VI
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Di 16 feb 2010 10:23
Dank je, Benji. Koploper is Suarez zeker?
Riejuh

Geplaatst: Di 16 feb 2010 10:24
Citaat:
Dank je, Benji. Koploper is Suarez zeker?

Jah, en daarna komen er volgens mij nog een aantal voordat Pantelic komt.

12 Dzsudszak, Suarez
9Lazovic
7 Honda
6 Lovre, De Zeeuw en Pantelic

4 o.a. Anita en Rommedahl

Opvallend dat Anita er meer heeft dan de speler voor hem Emanuelson.
Benji

Forum berichten: 785
Geplaatst: Di 16 feb 2010 10:27
Suarez en Dzsudzsak samen bovenaan met 12 assists.
ssvoogel

Forum berichten: 908
Geplaatst: Di 16 feb 2010 10:52
8 goals, 6 assists. Hij is dus halverwege de competitie betrokken bij 14 goals. Dat is niet slecht want we mogen niet vergeten dat hij slechts 15 wedstrijden heeft gespeeld. Dan loop je in je goal/assist ratio bijna 1-op-1
guy_ajax

Geplaatst: Di 16 feb 2010 12:03
Citaat:

Zoiets lijkt mij ook. Of een "verlenging" na het kijken van hoeveel wedstrijden Marko heeft gespeeld..
Zoals hij nu speelt heeft hij ook een meerwaarde en ook zijn salaris meer dan waard. Loopt ongeveer 1 op 2 en scoort ook tegen "grotere" teams, iets wat Cvitanich veel minder goed afging. Een betere spits voor zo weinig geld vind je niet.. Ook al is Ajax bezig geweest in de winterstop met A. Kone (oud psv/Roda)..
Tegen welk ''groter'' team heeft Pantelic gescoord? Twente en Feyenoord, je kan mij niet wijs maken dat Cvitanich die ballen er niet in getikt had. Die had de spits van een een willekeurig G-Team ook gescoord.
En dan kan je je ook afvragen hoeveel minuten heeft Cvitanich tegen de grotere teams gespeeld? Amper. Voorig jaar was hij geblesseerd of geschorst en dit jaar viel hij tegen PSV 5 minuutjes in.
Riejuh

Geplaatst: Di 16 feb 2010 12:06
Je moet nog altijd op die positie staan Guy, dat is een kwaliteit die niet elke spits is gegeven.. Verder is Pantelic ook goed aan de bal, is veel balvaster dan Cvitanich (die grossierde in balverlies) en zorgt ervoor dat andere spelers beter renderen.. Pantellic is niet de snelste maar weet zich meestal wel "sneaky" vrij te lopen..
Cvitanich heeft aan het begin van dit seizoen zijn kans gehad en niet gegrepen.
thyza

Forum berichten: 696
Geplaatst: Di 16 feb 2010 12:24
Ik vond de opmerking van Rene v.d Gijp wel mooi gister in Voetbal International:
"Als je je traagheid zo kan maskeren als een spits ben je echt een goede voetballer"
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
Geplaatst: Di 16 feb 2010 12:32
Het is jammer dat Pantelic pas zo laat in het seizoen is gehaald en pas in november fit was. Anders hadden we ongetwijfeld meer punten gehad en hoger op de ranglijst gestaan.
ssvoogel

Forum berichten: 908
Geplaatst: Di 16 feb 2010 12:56
Ik ben benieuwd hoe we hadden gestaan als hij had meegedaan tegen PSV en tegen FC Twente niet na 13 minuten geblesseerd was uitgevallen. Die 2 wedstrijden hebben we verloren die we hadden kunnen winnen met Pantelic
Riejuh

Geplaatst: Di 16 feb 2010 12:57
Citaat:
Ik ben benieuwd hoe we hadden gestaan als hij had meegedaan tegen PSV en tegen FC Twente niet na 13 minuten geblesseerd was uitgevallen. Die 2 wedstrijden hebben we verloren die we hadden kunnen winnen met Pantelic

Die vraag ga je helaas nooit beantwoord zien worden. Alhoewel Twente-thuis al een wedstrijd was waarin Pantelic belangrijk was. Hoe dit tegen PSV zal zijn is afwachten..
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Di 16 feb 2010 13:12
Citaat:

Hij is zijn huidige salaris waard, ja. Een verhoging zou complete onzin zijn.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Di 16 feb 2010 13:30
Ik had het ook niet over verhoging, he? AJAX moet de salarishuishouding op orde houden, dus wat mij betreft leggen ze hem een contract voor met minder salaris zoals ze dat met Furby deden.
Dijk

Forum berichten: 951
Geplaatst: Di 16 feb 2010 13:43
Ajax moet de afweging gaan maken of je haalt een nieuwe spits of je gaat nog twee jaar door met Pantelic. Een nieuwe spits kost ook geld plus zal ook zijn salaris betaalt moeten worden. Als je het contract van Pantelic verlengt ben je relatief goedkoper uit dan dat je een nieuwe spits haalt, maar dat is korte termijn denken. Verder is het ook afwachten hoe Suk zich ontwikkelt want daar kun je de keuze van Pantelic ook laten afhangen. Mocht je dan toch het contract van Pantelic verlengen dan zou ik eerder voor een prestatiecontract kiezen omdat ik twijfel over zijn blessuregevoeligheid.
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Di 16 feb 2010 13:50
Punt is dat je met salarissen altijd moet oppassen, want als je Pantelic een exorbitant salaris geeft, dan willen Vertonghen en Enoh hetzelfde en krijg je dus scheve gezichten in de kleedkamer. Gewoon bieden wat iemand waard is en anders kan hij lekker een andere club zoeken. Ik ben benieuwd of er een fatsoenlijke club is die hem een langdurig contract wil bieden.
Bolkestein

Forum berichten: 514
Geplaatst: Di 16 feb 2010 13:53
Ik vind Pantelic een heerlijke spits maar 4 jaar is absoluut belachelijk. 2011 met een optie voor nog een jaar is echt het uiterste.
guy_ajax

Geplaatst: Di 16 feb 2010 15:22
Citaat:

Waarschijnlijk hadden we dan met 4-1 verloren van PSV. Suárez had dan nemlijk niet in de spits gestaan en Pantelic zie ik die 2 goals niet maken. Daar is hij veel te traag voor.
Riejuh

Geplaatst: Di 16 feb 2010 16:10
Citaat:

Waarschijnlijk hadden we dan met 4-1 verloren van PSV. Suárez had dan nemlijk niet in de spits gestaan en Pantelic zie ik die 2 goals niet maken. Daar is hij veel te traag voor.

Misschien stond daardoor Suarez op een andere positie waardoor b.v. een Bakkal weer minder ruimte had gekregen en hij zijn 2 goals ook niet had kunnen maken.. Dat is Gissen en ga je Nooit achterkomen..
10Oele

Forum berichten: 386
Geplaatst: Di 16 feb 2010 17:08
Pantelic moet je natuurlijk nooit een 4-jarig contract geven omdat hij daar punt 1 te duur voor is en punt 2 te oud voor is. Vind dat Ajax goed handelt door hem een 1 jarig contract aan te bieden met een optie voor nog 1 extra jaar. Hij is op dit moment absoluut van waarde voor het team, maar als je moet snijden in contracten en salarissen dan ga je Pantelic geen duur langdurig contract aanbieden. Hij zal in de zomer dus hoogswaarschijnlijk wel vertrekken.
+ Nieuw bericht <<<   <   22  |  23  |  24  |  25  |  26  |  27  |  28  |  29  |  30   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.888
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.312.848 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Marko Panteli?
Ga
Zoeken: