Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Marko Panteli?
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Marko Panteli?
Maker: RinusBekeken: 53058
Status: InactiefBerichten: 870
+ Nieuw bericht <<<   <   21  |  22  |  23  |  24  |  25  |  26  |  27  |  28  |  29   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Bertje

Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Zo 10 jan 2010 12:21
Zal het inderdaad wel worden. Met Suk/Castillion als alternatief in de spits.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Geplaatst: Zo 10 jan 2010 17:44
Ik zie zelf twee mogelijkheden of Urby, Castillion, Suarez of Urby, Suarez, Rommedahl. Sulejmani, moet eerst maar eens vanaf de bank bewijzen dat hij een basisplaats verdient.
Fregge

Forum berichten: 4313
Geplaatst: Ma 11 jan 2010 08:31
Citaat:
Ik zou Suarez diepe spits zetten en Rennis de rechterflank laten bestrijken.

Heeft Ajax een nieuwe speler gekocht?

iig, ik zou Sulejmani echt z'n laatste kans geven.
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
Geplaatst: Ma 11 jan 2010 08:38
Citaat:
Ik zou Suarez diepe spits zetten en Rennis de rechterflank laten bestrijken.

Heeft Ajax een nieuwe speler gekocht?

iig, ik zou Sulejmani echt z'n laatste kans geven.

Sulejmani krijgt toch wel meer kansen. Jol weet ook wel dat hij op linksbuiten niet helemaal tot zijn recht komt.
Bart

Forum berichten: 4810
Geplaatst: Ma 11 jan 2010 22:26
Citaat:
Uit een MRI-scan die in Servië is gemaakt, is gebleken dat Marko Pantelic afgelopen zaterdag een verrekking aan de rechterhamstring heeft opgelopen tijdens het oefenduel tussen Ajax en Ajax zaterdag in Portugal.

De verwachting is dat Pantelic zich aan het einde van deze week in Amsterdam meldt.

Ajax.nl

Goed nieuws voor zowel Pantelic als Ajax.
AFCA_Seaman

Forum berichten: 1221
Geplaatst: Ma 11 jan 2010 22:47
Zelf hoopt Marko einde van de week weer fit te zijn. Ik hoop in ieder geval dat hij snel weer fit is. Ik zie het liefst een vaste samenstelling voorin, al ben ik behoorlijk benieuwd naar Suk en Castilion in een officiele wedstrijd.
ajacied boris

Forum berichten: 54
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 16:59
Pantelic is een goede spits hoor maar ik vind dat hij het nog niet heeft laten zien, ik hoop dat als hij terug is van zijn blessure dat hij beter gaat spelen.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Ma 8 feb 2010 15:06
Volledig mee eens. Een zeer bruikbare speler.
In tegenstelling tot wat Derksen heeft gezegd ligt hij gewoon goed in de groep. Dat zie je aan de lichaamstaal van de andere spelers.

Citaat:
Pantelic is zijn geld waard

Bron: Depers.nl

De miljoenen vliegen door de Arena, maar die voor Marko Pantelic lijken goed besteed. De spits speelde in de 3-0 zege op FC Twente een hoofdrol.

Dat miljoen euro dat Marko Pantelic per seizoen bij Ajax aan salaris opstrijkt, is dat nu veel of niet? Hij kreeg er in zijn begindagen een draai om zijn oren voor, want het laatste wat een club als Ajax – met 73 contractspelers – nodig had, was een dertiger uit Servië die na een jaar voetballen vijfenhalf keer de Balkenendenorm op zijn rekening krijgt bijgeschreven. Schandalig was het, niet meer van deze tijd. Pantelic was de voetballende bankier, veel verdienen en weinig presteren, zeker in zijn eerste weken in Amsterdam waarin hij zichzelf bijna ontwikkelde tot een cultheld. Dat je voor één jaar Pantelic slechts zes maanden Oleguer (salaris: 2 miljoen euro) of negen maanden Timothy Atouba (salaris: 1,3 miljoen euro) kunt ‘bewonderen’ was niet zo belangrijk. Pantelic was overbetaald, een overbodige zakkenvuller en een miskoop. Punt uit.

Maar 23 wedstrijden, twaalf doelpunten en 416.666 euro aan salaris verder liep Pantelic gisteren na de 3-0 zege op FC Twente van het veld als een van de beste aanvallers in de eredivisie. Pantelic maakte indruk in de Arena, met zijn doelpunt (2-0), zijn gevoel voor positie en zijn werklust. Hij maakte samen met Luis Suarez het verschil tegen FC Twente, dat in de eerste twintig minuten van de wedstrijd drie uitgelezen kansen kreeg om Ajax definitief uit te schakelen voor het kampioenschap. Kenneth Perez (twee keer) en Blaise N’Kufo bewezen echter dat zij de beste jaren van hun carrière achter zich hebben.

Ajax bleef, ook na de levensgrote kansen van FC Twente, vasthouden aan het strijdplan dat van tevoren was afgesproken: pressie over het hele veld, het middenveld en de verdediging van FC Twente zo snel mogelijk vastzetten en in de omschakeling toeslaan. Dat Ajax met díé instelling de wedstrijd begon was eigenlijk een rooksignaal naar de tegenstander: wij geloven er niet in dat jullie net zo goed zijn als wij. Probeer maar onder onze druk uit te komen. Wij denken dat jullie het niet kunnen.

De gasten hadden geen antwoord. Toen Demy de Zeeuw na ruim twintig minuten met een afstandschot de score opende, bleek meteen de kwetsbaarheid van de kampioenskandidaat uit het oosten. ‘Het verval was erg groot’, treurde Steve McClaren na afloop. ‘Ik weet niet hoe dat komt, ik had het ook niet verwacht.’

Illustrerend voor de onmacht van FC Twente was Blaise N’Kufo die als spits op dít niveau tekortkomt. McClaren weigert categorisch zijn aanvaller te wisselen, omdat hij denkt dat tegenstanders nog steeds angst voor de Zwitserse aanvoerder hebben. Ooit speelde de Engelsman met Middlesbrough tegen Newcastle United. Een bloedeloze 0-0 was het, totdat zijn collega-coach bij Newcastle het aandurfde om Alan Shearer naar de kant te halen. Tóén kreeg Middlesbrough opeens de hoop op een overwinning, want hoe slecht de sterspeler bij de opponent ook speelde, het bleef een angstfactor. Middlesbrough won.

Maar N’Kufo is allang geen Shearer meer. Sterker nog, hij begint de achilleshiel van de Tukkers te worden in wedstrijden op topniveau. Pantelic daarentegen begint steeds meer angst in te boezemen bij tegenstanders, al was het maar om zijn indrukwekkende gemiddelde van doelpunten. Maar een Alan Shearer? Dat valt ook wel mee. Zeker gezien het jaarsalaris dat de Engelsman destijds incasseerde: 9 miljoen euro. Dan valt dat miljoen van Pantelic in Amsterdam eigenlijk wel mee.
guy_ajax

Forum berichten: 2698
Geplaatst: Wo 10 feb 2010 20:19
Citaat:
Pantelic is een goede spits hoor maar ik vind dat hij het nog niet heeft laten zien, ik hoop dat als hij terug is van zijn blessure dat hij beter gaat spelen.

Pantelic ziet het spelletje goed en is vrij slim. Maar hij is helaas verschrikkelijk sloom en slap. Als hij fysiek iets sneller en sterker was was het een geweldige speler voor ons.
thyza

Forum berichten: 696
Geplaatst: Wo 10 feb 2010 20:35
Hij is niet echt slap , meer een zwakke balans. Je trekt even aan hem en hij ligt al met een halve salto onderuit. Dat is erg jammer. Daarentegen gebruikt hij wel slim zijn lichaam om de bal de beschermen en door te tikken. Hij mag van mij ook best wat vaker van afstand schieten
bugs

Forum berichten: 405
Geplaatst: Vr 12 feb 2010 11:40
Ik hoop dat ze zijn contract gaan verlengen, het is een prima speler met een goede instelling echt een winnaar en ik denk dat hij in de groep ook erg belangrijk kan zijn.
GertJan020

Forum berichten: 2175
Geplaatst: Vr 12 feb 2010 17:41
Citaat:
Ik hoop dat ze zijn contract gaan verlengen, het is een prima speler met een goede instelling echt een winnaar en ik denk dat hij in de groep ook erg belangrijk kan zijn.

Ik hoop het niet, want dat zou betekenen dat Suk & Castaillon net zo goed/ beter zijn. Dat zie ik veel liever dan Pantelic, die gewoon snelheid tekort heeft. Dat wel fantastisch compenseert, maar toch geen toekomstperspectief biedt.
sincere1983

Forum berichten: 3150
Geplaatst: Za 13 feb 2010 12:37
Citaat:

Ik hoop het niet, want dat zou betekenen dat Suk & Castaillon net zo goed/ beter zijn. Dat zie ik veel liever dan Pantelic, die gewoon snelheid tekort heeft. Dat wel fantastisch compenseert, maar toch geen toekomstperspectief biedt.

Inhakend op het verhaal dat Ajax interesse heeft in Ben Khalifa en die dus in de zomer willen halen, verwacht ik dat Pantelic hier na dit seizoen weg is.
Ik vermoed ook dat Pantelic een behoorlijk fiks salaris vraagt na dit jaar. Ik meen dat hij in zijn laatste jaren bij Hertha iets van 4 miljoen opstreek.
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
Geplaatst: Za 13 feb 2010 12:58
Ik weet niet of ik Pantelic een nieuw contract aan zou bieden. Hij wil natuurlijk veel meer verdienen dan nu en voetballend vind ik hem niet de ideale nummer 9. Daarintegen is hij wel een paar keer belangrijk geweest met zijn doelpunten (heeft ook een redelijk gemiddelde) en is zijn persoonlijkheid een aanwinst voor de club. Verder twijfel ik of Ajax erin slaagt om een betere nummer 9 te vinden voor volgend seizoen, geld is er in ieder geval niet dus dat wordt een heel lastige klus. Ik ben benieuwd wat Van den Boog en Jol in dit geval gaan doen.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Za 13 feb 2010 14:28
Het is heel simpel. AJAX zal niet over de nieuwe salarismax gaan. Lijkt me sterk dat Pantelic niet ergens anders een beter contract zal kunnen krijgen en dan is hij gevlogen. Hij kiest voor zekerheid en dat is te begrijpen in deze fase van zijn loopbaan.
Jammer. Was hij 24 jaar geweest, dan had AJAX hem een 5-jarig contract moeten aanbieden, want Pantelic komt het dichtst bij een AJAX-spits wat we de laatste 13 jaar bij AJAX hebben gezien.
RogerGarcia

Forum berichten: 1469
Geplaatst: Za 13 feb 2010 15:42
Ik vind Pantelic voetballend eigenlijk te zwak voor Ajax. Als hij aan de bal is dan straalt hij soms hele erge onrust uit. Het lijkt alsof hij in zijn hoofd meer wil dan hij nog kan.

Ik vind niet dat Ajax het contract moet verlengen eigenlijk.
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Za 13 feb 2010 15:53
Ik weet niet hoeveel Pantelic nu verdient (schijnt ongeveer één miljoen te zijn), maar een flinke verhoging is hij zeker niet waard. Daar mist hij simpelweg de snelheid en explosiviteit voor. Leuke Eredivisiespits, maar daar houdt het ook op.

Geef Suk dan maar de kans.
guy_ajax

Forum berichten: 2698
Geplaatst: Za 13 feb 2010 16:47
Citaat:

Inhakend op het verhaal dat Ajax interesse heeft in Ben Khalifa en die dus in de zomer willen halen, verwacht ik dat Pantelic hier na dit seizoen weg is.
Ik vermoed ook dat Pantelic een behoorlijk fiks salaris vraagt na dit jaar. Ik meen dat hij in zijn laatste jaren bij Hertha iets van 4 miljoen opstreek.
4 Miljoen is hij natuurlijk niet waard. Zelfs Suárez krijgt geen 4 miljoen.
ssvoogel

Forum berichten: 908
Geplaatst: Za 13 feb 2010 16:49
Ook in Duitsland geven ze dat salaris niet meer hoor. Overal in de wereld gaan de salarissen naar beneden met uitzondering van de absolute top die een suikeroom hebben (Chelsea, Man City, AC Milan en Real Madrid).

Pantelic zal bij een andere club geen hoger salaris krijgen met de financiele situatie van dit moment
Scio

Forum berichten: 1939
Geplaatst: Zo 14 feb 2010 17:11
Citaat:
Ook in Duitsland geven ze dat salaris niet meer hoor. Overal in de wereld gaan de salarissen naar beneden met uitzondering van de absolute top die een suikeroom hebben (Chelsea, Man City, AC Milan en Real Madrid).

Pantelic zal bij een andere club geen hoger salaris krijgen met de financiele situatie van dit moment

Van Nistelrooij krijgt het gewoon bij HSV hoor.
ssvoogel

Forum berichten: 908
Geplaatst: Zo 14 feb 2010 17:22
Citaat:

Van Nistelrooij krijgt het gewoon bij HSV hoor.

Ja, maar Pantelic is geen van Nistelrooy. Voor een speler van het kaliber Pantelic word dat salaris natuurlijk nooit betaald.
thyza

Forum berichten: 696
Geplaatst: Zo 14 feb 2010 18:11
Citaat:
Ik vind Pantelic voetballend eigenlijk te zwak voor Ajax. Als hij aan de bal is dan straalt hij soms hele erge onrust uit. Het lijkt alsof hij in zijn hoofd meer wil dan hij nog kan.

Ik vind niet dat Ajax het contract moet verlengen eigenlijk.

Dat vond ik nou ook van Kanu. Maar die stond er wel wanneer het nodig was.

Pantelic is een prima aanspeelpunt die Suarez beter laat renderen. Daarvoor is hij ook gehaald.
Dijk

Forum berichten: 951
Geplaatst: Zo 14 feb 2010 19:00
Kanu had wel meer kwaliteiten dan Pantelic. Als je die met elkaar vergelijkt is het een diskwalificatie naar Kanu toe. Het is voor Kanu jammer dat zijn carrière is misgelopen vanwege zijn problemen met zijn hart.

Het contract van Pantelic moet je niet willen verlengen. Ook al zou die hetzelfde salaris vragen zoals die dat nu heeft. Zal nog langzamer worden in zijn handelingssnelheid plus dat erg gevoelig is voor spierblessures. Die jongen is gewoon op wat betreft het fysieke deel van hem.
Bart

Forum berichten: 4810
Geplaatst: Ma 15 feb 2010 21:00
Volgens Johan Derksen in Voetbal Inside wil Marko Pantelic zijn contract met vier jaar verlengen bij Ajax. Ajax is tevreden over Pantelic, maar een vierjarig contract voor de dertiger is volgens het bestuur geen optie. Trainer Martin Jol begrijpt die houding. "De club geeft alleen meerjarige contracten aan jonge spelers. Niet aan spelers die de dertig gepasseerd zijn en geen transferbedrag meer opleveren"
abruzzi

Forum berichten: 1144
Geplaatst: Ma 15 feb 2010 22:57
Maximaal 2 jaar en een veel lager salaris.
+ Nieuw bericht <<<   <   21  |  22  |  23  |  24  |  25  |  26  |  27  |  28  |  29   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.888
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.312.833 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Marko Panteli?
Ga
Zoeken: