Auteur
|
Bericht
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 2 dec 2009 14:33
|
|
Citaat: Ik wil best drie miljoen salaris zien hoor voor je absolute sterspelers.. Ben het daarom ook eens wat Seduction zegt. Zulk soort spelers brengen je naar een hoger niveau.. Echter kan dit alleen als je dus die tweede rangs spelers, die op de tribune zitten en overbodig zijn in het eerste verslijt..
Ook al is Suarez nu even wat minder bezig, denk toch dat hij vermoeid aan het raken is..
Jol en vd Boog zullen dit heus wel snappen. Dat je voor je sterspelers net iets extra's neer kan leggen..
Drie miljoen aan salaris? Dat heeft Ajax volgens mij nog nooit aan iemand betaald. Dit is echt opportunisme ten top hoor. Tot aan Zagreb uit bakte Pantelic er he-le-maal niets van en ook daarna heeft hij nog matige tot slechte wedstrijden gespeeld (respectievelijk Feyenoord thuis en AZ uit). Twee wedstrijdjes goed spelen en meteen is meneer een sterspeler en moet hij meer verdienen dan welke speler dan ook in de geschiedenis van Ajax.
Natuurlijk is het erg oppertunistisch van mezelf maar het was ook meer een indicatie, 3mil is veel maar als hij op deze voet doorblijft voetballen.. Verder niet 4 jaar een contract maar 1 jaar met een eenzijdige optie(vanuit Ajax) voor nog een jaar. Ik heb van het begin af gedacht dat Pantelic een meerwaarde zou zijn.. Ik vond Feyenoord-thuis helemaal niet zo slecht (aantal assists), je zag dat hij er in iedergeval al meer van bakte dan Cvitanich.. Elke spits heeft ritme nodig, zie Huntelaar enkele uitzonderingen daargelaten (Zlatan, Drogba).
Ajax moet niet beginnen aan salarissen van 3 miljoen. En helemaal niet voor dertigers. Ajax moet verdienen aan spelers. Zolang Pantelic niet zo goed is dat hij Ajax naar de Champions League schiet, lijdt de club alleen maar verlies op hem.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Wo 2 dec 2009 14:36
|
|
Citaat: Die kerel is niet meer geloofwaardig.. Filmpje kijk ik straks thuis wel gaat lastig op stage.. Zelfs die boeren hier beginnen dat door te krijgen, ook zij lachen Derksen uit.. Blijkbaar zit er toch nog wat verstand tussen de varkens en de koeien..
Wat ik dan wel weer mooi vind is dat er iets later in dat filmpje dit te zien is:
|
Rein
Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Wo 2 dec 2009 15:37
|
|
Het idiote van Derksen is dat hij stug blijft volhouden dat het een domme zet was van AJAX hem aan te trekken. Dat is natuurlijk onzin. Als Pantelic nu in een stijgende lijn blijft zitten en hij schiet de ene bal na de andere erin, we worden kampioen, we komen 2 rondes verder in Europa, we verkopen Pantelic over een paar jaar voor minstens 10 miljoen. Had het dan ook geen zin? Was het dan nog een domme zet? Onzin!
|
Fenix
Forum berichten: 240
|
Geplaatst: Wo 2 dec 2009 15:45
|
|
Citaat: Het idiote van Derksen is dat hij stug blijft volhouden dat het een domme zet was van AJAX hem aan te trekken. Dat is natuurlijk onzin. Als Pantelic nu in een stijgende lijn blijft zitten en hij schiet de ene bal na de andere erin, we worden kampioen, we komen 2 rondes verder in Europa, we verkopen Pantelic over een paar jaar voor minstens 10 miljoen. Had het dan ook geen zin? Was het dan nog een domme zet? Onzin!
Maar als Pantelic stopt met scoren vanaf nu is het de miskoop alles tijden, het is allemaal als als als. En hem over een paar jaar voor 10 miljoen verkopen lijkt me ook onlogisch aangezien zijn leeftijd. Er is geen club die 10 miljoen neer legt voor een oude speler.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Wo 2 dec 2009 15:53
|
|
Hij noemt het toch ook niet als een waarschijnlijk scenario, maar als hypothese om een punt maken, is dat nou zo moeilijk om dat uit zijn woorden te filteren..?
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Wo 2 dec 2009 15:53
|
|
Pantelic mag blij zijn als hij überhaupt nog een paar jaar voetbalt, aangezien ik nu al kruipend sneller ben.
|
Fenix
Forum berichten: 240
|
Geplaatst: Wo 2 dec 2009 15:55
|
|
Citaat: Hij noemt het toch ook niet als een waarschijnlijk scenario, maar als hypothese om een punt maken, is dat nou zo moeilijk om dat uit zijn woorden te filteren..?
Ja.
|
Rein
Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Do 3 dec 2009 10:52
|
|
Citaat: Hij noemt het toch ook niet als een waarschijnlijk scenario, maar als hypothese om een punt maken, is dat nou zo moeilijk om dat uit zijn woorden te filteren..?
Ja.
Ik bedoel maar dat Derksen alleen maar blijft zeggen dat het een domme zet was om Pantelic aan te trekken. Als Wilfred dan zegt dat hij nu begint te scoren en AJAX wedstrijden wint, zegt hij niet dat het goed is uitgekomen. Nee, hij zegt dat Sulejmani en Cvitanich daar ook wel hadden kunnen spelen. En dat hij er wel 10 had op kunnen noemen die daar ook hadden gescoord. Later wordt hem, eerst door Hans Kraay, maar daarna nog een keer, verteld dat Sulejmani geen diepe spits is. Aangezien Dario het niet beter deed dan Pantelic nu, is het natuurlijk onzin wat hij zegt.
Dan moet hij, als hoofddirecteur van de redactie van Voetbal International , toch toe kunnen geven dat het achteraf wel goed is uitgepakt, omdat er nu ook andere spelers doelpunten maken dan alleen Suárez. En niet alleen Pantelic daarbij, maar ook Emanuelson en De Zeeuw.
En inderdaad is Pantelic niet snel. Zeg maar gerust sloom. Maar hoe hij die 1-2 maakte gisteren was mooi om te zien. Gewoon hoe hij het hoofd koel houdt en die bal erin schuift. Hij is niet de snelste, wat nog wel tegen kan werken, maar moet je in de Eredivisie nou zo snel kunnen lopen om een balletje te scoren? Misschien tegen de echte topclubs, maar ik denk lang niet altijd. In Europa wordt het lastiger, maar dan moeten we dan kijken hoe dat loopt.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Do 3 dec 2009 15:55
|
|
Citaat:
Maar als Pantelic stopt met scoren vanaf nu is het de miskoop alles tijden, het is allemaal als als als.
Derksen moet eens ophouden met het woord miskoop --> Hij was transfervrij. Jij begint er nu ook over, hij kost meer dan een miljoen salaris en voor dat miljoen heeft hij al aanwijzbare goede dingen gedaan. Verder zeg je als Pantalic nu stopt met scoren is het de miskoop, maar het belangrijkste deel van zijn spel is het beter laten functioneren van andere spelers.
|
De Eik van De Dijk
Forum berichten: 428
|
Geplaatst: Do 3 dec 2009 16:16
|
|
Citaat:
Maar als Pantelic stopt met scoren vanaf nu is het de miskoop alles tijden, het is allemaal als als als.
Derksen moet eens ophouden met het woord miskoop --> Hij was transfervrij. Jij begint er nu ook over, hij kost meer dan een miljoen salaris en voor dat miljoen heeft hij al aanwijzbare goede dingen gedaan. Verder zeg je als Panteli? nu stopt met scoren is het de miskoop, maar het belangrijkste deel van zijn spel is het beter laten functioneren van andere spelers.
Hier sluit ik me 100% bij aan, een miskoop is iemand die een hoop transfergeld heeft opgebracht en met veel verwachtingen binnen werd gehaald en niet weet te presteren. Ooijer is bijvoorbeeld een miskoop, maar daar hoor je Derksen niet over. Pantelic is een prima oplossing, al is nog maar te zien of hij dit niveau aan kan houden.
|
MRD_AFCA
Forum berichten: 3
|
Geplaatst: Zo 6 dec 2009 11:22
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=5mu8P_qy4kU
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Di 15 dec 2009 14:55
|
|
Van de frontpage:
[list">Spits Marko Pantelic is met zijn club Ajax in achtervolging op koploper FC Twente en runner-up PSV. De spits weet wel hoe dit moet.
"We moeten soms nog wat Duitser worden'', zegt de spits tegenover Sportweek. ''Gewoon geduld tonen en onze kansen benutten."
Pantelic weet nog niet of hij volgend jaar in de Arena speelt. Hij gokt op een 4-jarig contract bij de Amsterdammers, terwijl Ajax niet verder wil kijken dan 2 jaar.
"Het ligt bij mijn managers. Daar betaal ik ze voor. Om over mijn toekomst te praten. Ik kan alleen maar zeggen dat Ajax de eerste club is waarmee ik praat. Ik blijf hopen op een mooi contract", aldus de Serviër. [/list">
|
kimika
Forum berichten: 44
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 15 dec 2009 15:41
|
|
Citaat: Van de frontpage:
[list">Spits Marko Pantelic is met zijn club Ajax in achtervolging op koploper FC Twente en runner-up PSV. De spits weet wel hoe dit moet.
"We moeten soms nog wat Duitser worden'', zegt de spits tegenover Sportweek. ''Gewoon geduld tonen en onze kansen benutten."
Pantelic weet nog niet of hij volgend jaar in de Arena speelt. Hij gokt op een 4-jarig contract bij de Amsterdammers, terwijl Ajax niet verder wil kijken dan 2 jaar.
"Het ligt bij mijn managers. Daar betaal ik ze voor. Om over mijn toekomst te praten. Ik kan alleen maar zeggen dat Ajax de eerste club is waarmee ik praat. Ik blijf hopen op een mooi contract", aldus de Serviër. [/list">
Ik hoop dat hij snel bijtekend. Hij is tot nu toe erg belangrijk voor het team. Is bij veel doelpunten betrokken een echte teamspeler dus. Maar jah een 4-jarig contract voor een 31 jarige speler gaat wel wat ver natuurlijk.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Di 15 dec 2009 15:42
|
|
Waarom staat dat bericht dat je daar hebt gepost niet meer op de Frontpage, Fregge?
|
abruzzi
Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Di 15 dec 2009 16:43
|
|
Ik hoop dat hij niet bijtekent, leuk voor dit jaar maar volgend jaar moet er gewoone een goeie spits staan met toekomst..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Di 15 dec 2009 16:52
|
|
als hij geen 3 mil salaris meer wil zoals bij Hertha en gewoon genoegen neemt met tussen de 1 en 2 miljoen, kun je hem gerust 2 jaar vastleggen. Castillion en Suk vechten de toekomst wel uit wie er in de spits staat.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Di 15 dec 2009 17:42
|
|
Pantelic zou ik hem een jarig contract laten tekenen met een optie voor nog een jaar. Hij heeft de leeftijd bereikt dat het steeds minder word. Vooral zijn snelheid word dan een probleem op termijn. Verder moet Ajax kijken naar de toekomst kijken en een talentvolle spits halen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Di 15 dec 2009 17:53
|
|
Citaat: Waarom staat dat bericht dat je daar hebt gepost niet meer op de Frontpage, Fregge?
Was een dubbelpost. Stond al iets over Pantelic met dezelfde strekking.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 18 dec 2009 13:34
|
|
Waar zijn al die mensen die na twee goede wedstrijden hun gelijk wilden halen nu? Inmiddels staat de beste man al op iets van 12 wedstrijden en zeker 8 daarvan waren gewoon erg slecht. Gisteravond was het ook weer niets.
|
Seduction
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Vr 18 dec 2009 13:36
|
|
Citaat: Waar zijn al die mensen die na twee goede wedstrijden hun gelijk wilden halen nu? Inmiddels staat de beste man al op iets van 12 wedstrijden en zeker 8 daarvan waren gewoon erg slecht. Gisteravond was het ook weer niets.
Gisteren was niemand iets. Pantelic stond wederom weer eens op een eiland.
Dus agh, je kan iedereen dan wel gaan zitten afzeiken. Voorlopig heeft hij aangetoond met de manier waarop hij scoort zeker over klasse te beschikken.
Dat je nu je gram probeert te halen is een beetje jammer. Zeik dan de complete selectie af van top tot teen. Hij was sowieso niet de meest hopeloze speler van het veld gisteren.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 18 dec 2009 13:47
|
|
Kijk de andere topics er maar op na. Ik zeik genoeg spelers af. Ik vind Pantelic gewoon niets toevoegen en in mijn ogen heeft hij op twee of drie wedstrijden na dan ook niets laten zien. Ik reageerde juist op de mensen die na die twee leuke potjes meteen hun gelijk kwamen halen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 18 dec 2009 14:02
|
|
Nee, dat deed ik na die zogenaamde slechte potjes al. Verder ook onzin om hem nu te slachten terwijl werkelijk de hele ploeg door het ijs zakt.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 18 dec 2009 14:25
|
|
Twee of drie aardige potjes, 343. That's it. Hij voegt gewoon weinig toe aan Ajax. Komende week nog even onder druk komen bij NAC en je hebt weer niets aan hem.
|
Ajacied
Forum berichten: 143
|
Geplaatst: Vr 18 dec 2009 14:50
|
|
Pantelic is een erg matige spits. Je had het kunnen weten want een speler die op zijn 30ste bij Herta BSC speelt is sowieso niks voor Ajax. Hij is traag, heeft een lage handelingssnelheid, slecht in positiespel en heeft een gebrekkige techniek. Leuke spits voor Herta BSC maar bij Ajax verwacht ik meer.
Een speler die op zijn 24ste nog niet bij een topclub speelt zal nooit goed genoeg zijn voor Ajax. Allemaal middelmaat krijg je dan spelers als Atouba, Oleguer, Gabri, Pantelic, Delorge, Kennedy etc.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 18 dec 2009 14:51
|
|
Aan welke spits hebben we wel iets wanneer AJAX onder druk komt? 2 a 3 aardige potjes? Heb er wel meer geteld dat dat. Maar goed...daar komen we niet uit. Natuurlijk ben ik het er wel mee eens dat AJAX iets beters en jongers zou moeten scouten, maar als lapmiddel voor 1 jaartje is Pantelic prima
|