Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 12:12
|
|
Citaat: :Ad: Ik kan het gewoon niet laten om nog een keer even langs te komen en....
Je vindt dus wel dat hij er een reet van kan? Blijven terug komen, Adje! Je ziet toch dat we er wel een beetje verstand van hebben? Niet alles is zwart-wit.
Citaat: Ik denk dat ze zich vooral gaan richten op Suarez. Dat het weer duidelijk werd dat hij tekort komt voor de top, blablabla.
Inderdaad. De zoektocht naar een nieuwe scapegoat zal wel weer vervolgd worden.
Citaat: Het is gewoon lachwekkend hoe dat blad van een prima informatief voetbalblad is getransformeerd naar een tabloid die enkel bij RTL aan de bak kan komen. Ik heb laatst mijn abbonement, na 15 jaar opgezegd, net als mijn pa en nog wat anderen. Gewoon als klacht, ik koop hem nu nog wel eens los, maar dat is dat blad ook niet waard.
En Derksen was altijd al slecht, he. Ik heb onlangs VI's gekocht uit de jaren 82 en 83. Prachtig. Vooral prachtig omdat Derksen toen nog een journalist was en het blad de nek nog niet had omgedraaid, maar ook erg leuk om zijn 'journalistieke' evolutie te volgen. Die is er niet. Zonder naar de naam te kijken herkende ik zijn flutstukjes. Het zurige, het onnodig harde, de totale ondeskundigheid en het gebrek om klasse te herkennen...
voorbeeld. Hij beschreef het Jong Oranje van 1983. Een flutlichting. Alleen Van Basten en Koeman zouden internationals worden. Die andere zouden nooit iets bereiken. Alleen zaten er nog 5 spelers bij (Wouters, Rijkaard) die Europees Kampioen zouden worden in 1988. En zulke voorbeelden zijn er talrijk.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 12:23
|
|
Citaat: :Ad: Ik kan het gewoon niet laten om nog een keer even langs te komen en....
Je vindt dus wel dat hij er een reet van kan? Blijven terug komen, Adje! Je ziet toch dat we er wel een beetje verstand van hebben? Niet alles is zwart-wit.
Ik ben dus niet de enige die Hunkerd naar Ad zijn comments...
Citaat: Ik denk dat ze zich vooral gaan richten op Suarez. Dat het weer duidelijk werd dat hij tekort komt voor de top, blablabla.
Citaat: Inderdaad. De zoektocht naar een nieuwe scapegoat zal wel weer vervolgd worden.
Elke ajacied weet toch, Nobody likes us we don't care.. Ajax verkoopt dat weten ze donders goed bij VI. Ook bij die aanfluiting van voetbalzone.nl, waar de topics ook altijd standaard iets met ajax erin hebben staan.. Deze krijgen gewoon de meeste reacties..
Citaat: En Derksen was altijd al slecht,
Geloof ik best is alleen voor mijn tijd... Maar heb hem nog nooit serieus genomen en zal dat ook nooit doen..
Wat hoop ik dat ze bij RTL Derksen eens koppelen aan die Moraili...
Johan je bent de zwakste schakel tot ziens
|
Riejuh
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 12:28
|
|
Citaat: In Nederland hebben we een hekel aan spelers die zichzelf geweldig vinden en dus werd Marko Pantelic na zijn presentatie bij Ajax met argusogen bekeken. Ik ben de ontbrekende schakel bij Ajax is tenslotte een heel ander geluid dan doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Na een periode van gewenning maakt Pantelic zijn woorden echter waar. De Serviër nam Ajax tegen Vitesse met drie goals bij de hand en snoert zijn criticasters lees: jullie eigen hoofdredacteurvoorlopig de mond.
VI.nl Hot/NOT vd week
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 16:34
|
|
Citaat:
Welkom terug, Ad. Ik wil hem ook op zijn excuses zien aanbieden, maar hij zou wel zeggen: Pantelic kan natuurlijk wel wat, maar ik vond hem overbodig.
Hopelijk kom je vaker terug Ad.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 16:45
|
|
Zoiets. Derksen gaf al aan dat het vreemd zou zijn dat van alle spelers die Ajax onder contract heeft, er geen eentje bijzit die kan wat Pantelic kan. Een catchy one-liner die het wel goed zal doen aan een bar gevuld met leeghoofdige brulapen, maar simpel weerlegbare kolder als je de uitspraken van Jol er naast legt. Goedkoop scoren is inmiddels kennelijk belangrijker dan het spelletje waarmee ie zijn muziek-pensioen heeft verdiend.
En aangezien jullie geen mogelijkheid onbenut laten om er steeds weer over te beginnen, heeft ie nog een punt ook. Stelletje Calimero's!!
|
Seduction
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 16:50
|
|
Enerzijds roept iedereen hier dat Derksen uit zijn nek kletst, maar anderzijds proberen andere personen wel hier en elders hun gram te halen aangaande Pantelic.
Laat die bromsnor toch. Alsof zijn herziene mening dan opeens wel enige waarde zou hebben. Absoluut niet des Ajax dit. Gewoon laten zien op het veld, Derksen blijft zich toch wel voor lul zetten op televisie.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 19:12
|
|
Citaat: Pantelic: het is voor iedereen even wennen
Op sokken is hij niet veel groter dan de gemiddelde journalist, tussen wie Pantelic geduldig pendelt als de wedstrijd tegen Vitesse erop zit. Breed en gespierd is hij natuurlijk wel. Dat wordt nog eens extra duidelijk als de Servische spits zijn wedstrijdshirt uittrekt; een cadeautje voor het zoontje van Didier Martel, de Franse ex-prof die ooit vier seizoenen bij Vitesse speelde. Martels diepgebruinde hoofd steekt schril af bij de pipse Pantelic, wiens bakkebaarden tot fijne streepjes zijn geschoren. IJdelheid verschijnt in vele vormen.
Bij het afscheid geven de raspaardjes elkaar drie zoenen, beloven snel samen wat te gaan eten in Amsterdam en groeten elkaar in een wonderlijk mix van Frans en Engels. Pantelic sloft naar de volgende cameraploeg, waar hem de vraag wordt gesteld die hij vandaag al vaak heeft gehoord. Of hij verrast is dat hij nu drie keer gescoord heeft, nadat hij eerst zoveel kritiek over zich heen heeft gekregen?
Pantelic zou er niets van kunnen, hadden een gedeelte van de pers en van de Ajaxfans beslist, kort na zijn komst in Amsterdam. De oorsprong van die, naar nu blijkt, voorbarige conclusie is moeilijk te verklaren, maar het zelfvertrouwen dat de spits telkens in woord en gebaar tentoonspreidt, heeft er waarschijnlijk mee te maken. Dat zelfverzekerde trekt de nuchtere Hollandse aard nu eenmaal moeilijk.
Pas nu Pantelic aantoonbaar zijn stempel op het spel van Ajax drukt, groeit het begrip voor het eigenzinnige gedrag van de man die ook gisteren niet wars was van theater. Na zijn eerste goal drukte Pantelic de wijsvinger op zijn lippen en legde daarmee de harde kern van de Vitesse-aanhang uitdagend het zwijgen op. Misschien had hij het ook tegen zijn criticasters.
Pantelic sjokte vervolgens zo langzaam terug naar de eigen helft dat Martin Jol zich genoodzaakt voelde Pantelic tot wat meer vaart te manen. De trainer van Ajax bewaakt blijkbaar niet alleen voor zichzelf zorgvuldig de grens tussen zelfvertrouwen en arrogantie.
Bij zijn tweede goal - een tegendraadse kopbal - gunde Pantelic de eer nog opzichtig aan Vurnon Anita, die verantwoordelijk was voor de op maat gesneden voorzet met links. Na de vervolmaking van zijn drieluik liet de 31-jarige Serviër zich echter onderdompelen in een warm bad van persoonsverheerlijking. Hij sprintte naar het vak met de Amsterdamse aanhang, zette zijn hakken in de grond en spreidde zijn armen hoog in de lucht, alsof het hier de Messias zelf betrof.
Graag ziet Pantelic zichzelf ook als de redder van Ajax, dat het al vijf seizoenen zonder titel moet doen. In de strijd om het kampioenschap is hij gekomen om te helpen, laat Pantelic telkens optekenen.
Alsof dat niet genoeg is, heeft hij zowaar een lijstje met subdoelen opgesteld. Het beter maken van landgenoot Miralem Sulejmani staat daar ook op. De man van zestien miljoen was bezig aan de warming-up langs de zijlijn toen Pantelic na 69 minuten spelen moegestreden plaatsnam op de bank. Sulejmani kreeg van Pantelic een knipoog en een kushand toegeworpen.
Jol prijst die positieve invloed van Pantelic, die ook niet mopperde toen hij in kansrijke positie door Luis Suarez totaal over het hoofd werd gezien.
Verontwaardiging was op zijn plaats geweest, maar de Serviër koos zoals het hele seizoen al voor een opgestoken duim naar zijn falende ploeggenoot. Het is voor iedereen even wennen allemaal. (THOMAS RIJSMAN)
Parool.nl
|
Riejuh
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 21:21
|
|
....Gaan ze z'n juichen afkraken .. Toch een stelletje idioten...
HAHA Johan krabbelt met z'n pootjes terug.. Weer het al oude gezeik.. Sulejmani en Cvitanich zijn heel andere spelers..
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 21:22
|
|
Hij heeft wel gelijk.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 21:24
|
|
lamlul Snor: "Heb nooit gezegd dat ik vond dat Pantelic niet kon voetballen maar dat hij niet bij Ajax past".
Wat een enorme oetlul is die snor. Hij kan gewoon ook niet toegeven dat hij fout zat.
ZUCHT!
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
|
|
Citaat: Hij heeft wel gelijk. Nee.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
|
|
Nee. Maar sommige heren voelen zich waarschijnlijk aangesproken daar aan tafel door dat vingertje.
Geef hem groot gelijk.
|
Fregge
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 21:26
|
|
Hij had gewoon ook kunnen juichen. Bij het eerste doelpunt kon het niet. Bij het 3de doelpunt had ik het nog wel geaccepteerd.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 21:27
|
|
Citaat: Sulejmani en Cvitanich zijn heel andere spelers..
Inderdaad. Compleet verschillend. Dat geeft al aan dat hij er wer-ke-lijk geen reet verstand van heeft.
|
Fregge
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 21:32
|
|
Dat moet overigens wel toegegeven worden. Pantelic nam het wel goed op (bij die kans van Suárez). Stel je voor dat de rollen omgedraaid zou zijn. Suárez zou razend zijn geworden.
|
kimika
Forum berichten: 44
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 21:34
|
|
Hij had gewoon ook kunnen juichen. Bij het eerste doelpunt kon het niet. Bij het 3de doelpunt had ik het nog wel geaccepteerd.
Pantelic heeft gisteren gewoon de monden gesnoerd van alle mensen die hem al hadden afgeschreven. En dat vingertje voor de mond, daar kan ik alleen van genieten.
En het was zogenaamd een lastig mannetje. Toen Luis die bal af had moeten leggen, maar toch voor eigen succes ging, stond Panta nog in zijn handen te klappen. Ik denk dat iedere andere spits uit zijn plaat was gegaan.
En dan de interviews na de wedstrijd. Dat was zijn moment en hij genoot er van. Brede smile op zijn gezicht, want daar lachte hij eigenlijk alle mensen uit die hem eerder betitelde als mislukkeling. Wat een held!!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 21:39
|
|
We hebben het hier over de man die Ronaldinho en Christiano Ronaldo on geschikt voor een topclub betitelde <circuspaardjes>, die Bergkamp bij z'n debuut afschreef voor de top. Die Ibrahimovic volledig afbrandde.
De man die Bosschaart zo graag in Oranje zag, die Nicky Hofs naar Feyenoord een spectaculaire transfer vond. Die Ronald Koeman een toptrainer vond.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 21:40
|
|
Haha, mooie opsomming. Jammer dat we dat niet naar Derksen kunnen Twitteren
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 21:45
|
|
De eerste prijs is binnen: Gillette Speler van de Week.
|
Fregge
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 22:28
|
|
ha ha ha, dat was dan wel weer relaxed
|
De Eik van De Dijk
Forum berichten: 428
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 22:43
|
|
Ik ben vanaf het begin positief geweest over Pantelic, al mijn voetbalvrienden branden hem al helemaal, en ik heb mijn eer op het spel gezet om hem te beschermen(Marko, ik verwacht binnenkort een flesje wijn, een leuke Sauvignon Blanc uit de Loire doet m altijd goed). Maar ik ben toch een beetje huiverig om hem nu een lang contract aan te bieden. Ik ga voor een extra jaar, met een nieuw evaluatiemoment in de winterstop van volgend seizoen.
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 22:45
|
|
Eén jaar met een eenzijde mogelijkheid op verlenging van een jaar, lijkt mij erg mooi.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
|
Geplaatst: Di 1 dec 2009 01:37
|
|
Dit wordt een lastige beslissing. Normaal gesproken is Pantelic van een niveau en salarisniveau wat voor Ajax te hoog gegrepen is. Ik had ook nooit verwacht dat hij bij Ajax terecht zou komen. Je zou dan ook zeggen dat het goed is als hij nog een jaar blijft. Toch zit er weinig toekomst in Pantelic en zal hij ook wel salarisverhoging willen hebben.
Er zijn 2 varianten denkbaar:
Pantelic zijn contract wordt voor of in de winterstop verlengt.
Pantelic zijn contract wordt niet verlengd en Ajax legt voor of in de winterstop een spits vast voor volgend seizoen. Ik neem aan dat ze daar nu al volop mee bezig zijn.
Het hangt er dus vanaf of Ajax een nieuwe jongere spits weet te vinden.
|
10Oele
Forum berichten: 386
|
Geplaatst: Di 1 dec 2009 08:29
|
|
Ten eerste goed dat hij dat nu al aangeeft, dat wil zeggen dat hij het dus erg goed naar zijn zin heeft. Verlengen met Pantelic, ik weet het zo net nog niet. Misschien kun je een soort van prestatiecontract opstellen, hem dus per wedstrijd/doelpunt/assist betalen. Mocht je verlengen, dan ook zeker niet voor 3 á 4, maar gewoon 1 á 2 jaar max. Anders zitten we weer met een duur langlopend contract te krijgen.
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Di 1 dec 2009 09:41
|
|
Citaat:
10 november
Vanmorgen kwam het Duitse Bild met het bericht dat de manager van Hertha BSC onderhandelingen zou zijn gestart met Marko Pantelic over een terugkeer van de spits in de winterstop. De Duitse club zou er veel aan gelegen zijn Pantelic al in de winterstop over te nemen. Tegenover De Telegraaf liet de zaakwaarnemer van Pantelic weten dat een vertrek in de winterstop niet voor de hand ligt. "Er is informeel contact geweest en Marko heeft aangegeven zich nu alleen op Ajax te willen richten. Hij moet zo snel mogelijk fit worden en weer zijn waarde hebben. Hij is op de goede weg en wil die lijn doortrekken. Marko wil in de winter in gesprek met Ajax om te praten over de toekomst."
http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/2 ... %20BSC.php
Ik begrijp dan ook niet waarom er zo'n ophef is over het ''nieuws'' van gisteren.
|