Auteur
|
Bericht
|
Seduction
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 14:29
|
|
Citaat: Ik ben heel benieuwd wat Pantelic nog gaat laten zien, op mij heeft hij nog verre van indruk gemaakt, maar bijvoorbeeld Youri Mulder ziet hem er nog echt aan komen en Jol ook heb ik het idee.
Hoe denken jullie over deze speler?
Bij Youri Mulder is alles goed en positief als het met Duitsland of Twente te maken heeft. En Jol wil zijn miskoop natuurlijk verdedigen. Deze man voegt gewoon helemaal niks toe, van mij mag hij oprotten. Was gisteren weer een drama.
Wat een prachtig voorbeeld van een stukje niet onderbouwd geblaat in het luchtledige.
Wat heeft Jol nou precies te verdedigen? Pantelic heeft een contract voor 1 jaar, en hij heeft ons qua aanschaf niets gekost. Alleen het salaris voor een jaar.
Als Jol al als zodanig in elkaar zou steken dat hij zijn aankopen zou moeten verdedigen, zou Atouba daar dan niet meer voor in aanmerking komen? En laat diezelfde Atouba nou al een paar keer buiten de selectie gelaten zijn en zelden tot nooit in de basis spelen? Hoezo, Jol verdedigt zijn "aankoop"?
Pantelic werd volkomen terecht gewisseld ten bate van een tactische wissel, die prima heeft uitgepakt. Hij mist wedstrijdritme, maar laat bij vlagen zeer zeker wel zien over prima kwaliteiten te beschikken. Zodra Pantelic weer wat meer ritme in zijn spel krijgt, kan hij zomaar nog eens voor een verrassing zorgen.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 14:34
|
|
Citaat: Wat een prachtig voorbeeld van een stukje niet onderbouwd geblaat in het luchtledige.
Wat heeft Jol nou precies te verdedigen? Pantelic heeft een contract voor 1 jaar, en hij heeft ons qua aanschaf niets gekost. Alleen het salaris voor een jaar.
Dat salaris van Pantelic is niet te verwaarlozen. Die zal een flinke zak geld verdienen. Tel daarbij tekengeld en geld voor z'n zaakwaarnemer op en je zit al gauw aan een flink bedrag.
Citaat: Als Jol al als zodanig in elkaar zou steken dat hij zijn aankopen zou moeten verdedigen, zou Atouba daar dan niet meer voor in aanmerking komen? En laat diezelfde Atouba nou al een paar keer buiten de selectie gelaten zijn en zelden tot nooit in de basis spelen? Hoezo, Jol verdedigt zijn "aankoop"?
Nu kun je Atouba natuurlijk juist het best verdedigen door hem niet op te stellen.
Citaat: Pantelic werd volkomen terecht gewisseld ten bate van een tactische wissel, die prima heeft uitgepakt. Hij mist wedstrijdritme, maar laat bij vlagen zeer zeker wel zien over prima kwaliteiten te beschikken. Zodra Pantelic weer wat meer ritme in zijn spel krijgt, kan hij zomaar nog eens voor een verrassing zorgen.
Laat ik vooropstellen dat ik de speler Pantelic niet goed ken, maar wat hij vooralsnog bij Ajax heeft laten zien is simpelweg zonde van het geld.
|
Seduction
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 14:53
|
|
Citaat:
Dat salaris van Pantelic is niet te verwaarlozen. Die zal een flinke zak geld verdienen. Tel daarbij tekengeld en geld voor z'n zaakwaarnemer op en je zit al gauw aan een flink bedrag.
Waar zie jij in mijn tekst staan dat ik zeg dat zijn salaris te verwaarlozen is? Ik zeg alleen dat Ajax dat voor een periode van een jaar kwijt is aan hem. Los van dat feit, verdient Pantelic helemaal niet zo veel volgens mij. Enfin, het fijne van zijn contract blijft ook voor mij deels speculeren. Als ik dan kijk naar een Evander Sno die goed was voor 1,4 miljoen per jaar, weet ik niet waar ik me dan meer zorgen om moet maken. Bovendien kunnen we Pantelic, als hij niet bevalt, volgend jaar al weer kwijt zijn.
Citaat:
Nu kun je Atouba natuurlijk juist het best verdedigen door hem niet op te stellen.
Moet ik hier nu serieus op reageren? Of begrijp je zelf ook wel dat deze opmerking werkelijk alle fundatie mist voor een fatsoenlijke discussie?
Citaat:
Laat ik vooropstellen dat ik de speler Pantelic niet goed ken, maar wat hij vooralsnog bij Ajax heeft laten zien is simpelweg zonde van het geld.
Er is vrijwel in het begin al gezegd dat Pantelic een flink tekort aan wedstrijdritme heeft. Dan kun je jezelf afvragen of het dan verstandig was hem te halen, omdat de behoefte er was naar een spits die er gelijk zou staan.
Los van dat feit, kun je bij een speler aan de manier van spelen, inzicht en acties zien of er al dan niet potentie in zit. Pantelic doet lang niet alles goed, maar heeft ook zijn momenten waarin hij laat zien zeer zeker wel over kwaliteiten te beschikken.
Ik wil het hier niet gaan opnemen voor Pantelic zijn spel, want dat kan vele malen beter, maar ongefundeerd geblaat als bovenstaande slaat ook nergens op.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 15:08
|
|
Ik vind het tot nu toe echt rampzalig slecht, wat hij laat zien. Je ziet inderdaad wel dat hij met de week wat fitter wordt en meer inzet toont, maar hij is veel te traag voor een moderne spits en hij loopt constant verkeerd in de diepte, waardoor hij ook amper gevaarlijk zou worden als hij wel snelheid had gehad. Wordt niets met die gozer.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 15:26
|
|
Het was ook een paniek aankoop van Jol. Los van dat had hij vier maanden niet gespeeld en was hij verre van fit. Die situatie had Jol beter moeten inschatten. Ajax moet hier gewoon lering uit trekken en de volgende keer niet zulke aankopen doen.
|
Bertje
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 15:34
|
|
Citaat: Waar zie jij in mijn tekst staan dat ik zeg dat zijn salaris te verwaarlozen is? Ik zeg alleen dat Ajax dat voor een periode van een jaar kwijt is aan hem. Los van dat feit, verdient Pantelic helemaal niet zo veel volgens mij. Enfin, het fijne van zijn contract blijft ook voor mij deels speculeren. Als ik dan kijk naar een Evander Sno die goed was voor 1,4 miljoen per jaar, weet ik niet waar ik me dan meer zorgen om moet maken. Bovendien kunnen we Pantelic, als hij niet bevalt, volgend jaar al weer kwijt zijn.
Sno was ook duur en een miskoop. Is natuurlijk geen maatstaf. Blijft staan dat Pantelic zeker niet gratis is.
Citaat: Moet ik hier nu serieus op reageren? Of begrijp je zelf ook wel dat deze opmerking werkelijk alle fundatie mist voor een fatsoenlijke discussie?
Moet je zelf weten. Atouba is dusdanig slecht dat Jol zichzelf minder voor lul zet als hij Atouba niet laat spelen en hem in de vergetelheid laat raken op de bank in het tweede elftal dan als hij hem zo nu en dan laat prutsen in het eerste elftal. Kun je van zeggen wat je wilt, maar een hele vreemde redenatie is het niet.
Citaat: Er is vrijwel in het begin al gezegd dat Pantelic een flink tekort aan wedstrijdritme heeft. Dan kun je jezelf afvragen of het dan verstandig was hem te halen, omdat de behoefte er was naar een spits die er gelijk zou staan.
En daar komt nog bij dat hij na dit jaar waarschijnlijk weg is. Pantelic mag nu even wedstrijdritme opdoen bij Ajax en zich in de kijker spelen van een club die dikkere salarissen uitbetaalt en dan is hij foetsie.
Citaat: Los van dat feit, kun je bij een speler aan de manier van spelen, inzicht en acties zien of er al dan niet potentie in zit. Pantelic doet lang niet alles goed, maar heeft ook zijn momenten waarin hij laat zien zeer zeker wel over kwaliteiten te beschikken.
Tsja, daar ben ik het dus niet helemaal mee eens. Zoals ik een paar dagen geleden elders op AF al heb verduidelijkt gaat er van Pantelic simpelweg totaal geen dreiging uit. Zijn gekaats brengt nooit een speler in stelling voor een gevaarlijke actie, hij is zelf niet aanspeelbaar in de diepte omdat hij belachelijk traag is en zijn loopacties zonder bal zijn ook al niets.
Citaat: Ik wil het hier niet gaan opnemen voor Pantelic zijn spel, want dat kan vele malen beter, maar ongefundeerd geblaat als bovenstaande slaat ook nergens op.
Zullen we teksten als ongefundeerd geblaat achterwege laten? Voor iemand die prat gaat op zijn goede onderbouwing valt bovenstaande allemaal redelijk tegen.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 15:41
|
|
Citaat: En daar komt nog bij dat hij na dit jaar waarschijnlijk weg is.
Daar lijkt me niks mis mee. Jol ziet hem waarschijnlijk als gefundenes Fressen én tussenpaus.
Van alles wat je van hem mag vinden, ik ga met Co mee; er zit ook iets fijns in Pantelic.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 15:42
|
|
Ik wil aan deze discussie toevoegen, dat Jol gisteren met de wissel Gabri voor Pantalic, zijn beste aanvaller eruit haalde, suarez had de hele 1e helft niks goeds gedaan. Pantalic was gevaarlijk, maar meer mensen niet. Urby was echt ongelovelijk slecht, leverde bijna elke bal in de hij kreeg. Ik ben het helemaal eens met Rene van der Gijp, als we op de helft van de tegenstander spelen (thuiswedstrijden en uitwedstrijdjes tegen RKC ofzo) heb je pas wat aan hem, hij is zoals Bertje terecht opmerkt is hij te langzaam. Maar technisch zit het heel goed met hem, hij kan goed koppen en is erg doelgericht. Tegen Dordrecht en Feyenoord (thuis) kun je hem prima gebruiken, maar uit tegen Twente hoort hij op de bank. Ook voegde Rene hieraan toe dat die jongen pas in vorm komt na de winterstop. Vooralsnog heeft hij een achterstand, maar met die achterstand vind ik hem beter dan Cvitanich die alleen scoort tegen de kleintjes.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 15:46
|
|
In het land der blinden was de man met 1 oog gisteren wellicht koning, maar ik vond Pantelic gistermiddag ook gewoon enorm slecht hoor.
Wat vond Adriaanse zo fijn aan Pantelic, Marco? Dat heb ik even gemist.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 15:48
|
|
Adriaanse voegde eraan toe dat je alleen iets aan Pantelic zou hebben als je thuis zou spelen. Samen met Suarez combinerend in de kleine ruimtes.
|
Bertje
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 15:50
|
|
Bond, welk gevaar gaat er dan van Pantelic uit? Ik vind juist dat er weinig tot geen gevaar van hem uitgaat.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 15:52
|
|
Zou Cvitanich het denk je beter doen, Bert?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 15:52
|
|
Citaat: Ik wil aan deze discussie toevoegen, dat Jol gisteren met de wissel Gabri voor Panteli?, zijn beste aanvaller eruit haalde, suarez had de hele 1e helft niks goeds gedaan. Panteli? was gevaarlijk, maar meer mensen niet. Urby was echt ongelovelijk slecht, leverde bijna elke bal in de hij kreeg. Ik ben het helemaal eens met Rene van der Gijp, als we op de helft van de tegenstander spelen (thuiswedstrijden en uitwedstrijdjes tegen RKC ofzo) heb je pas wat aan hem, hij is zoals Bertje terecht opmerkt is hij te langzaam. Maar technisch zit het heel goed met hem, hij kan goed koppen en is erg doelgericht. Tegen Dordrecht en Feyenoord (thuis) kun je hem prima gebruiken, maar uit tegen Twente hoort hij op de bank. Ook voegde Rene hieraan toe dat die jongen pas in vorm komt na de winterstop. Vooralsnog heeft hij een achterstand, maar met die achterstand vind ik hem beter dan Cvitanich die alleen scoort tegen de kleintjes.
Ja Bond, Cvitanich is alleen maar opgesteld tegen de "kleintjes" en/of hij was geblesseerd. Word er een beetje ziek van, deze opmerking.
|
Bertje
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 15:55
|
|
Citaat: Zou Cvitanich het denk je beter doen, Bert?
Weet ik niet. Van Cvitanich gaat an sich iets meer dreiging uit en hij is ook iets actiever. Daarentegen is praktisch iedere bal die je aan Cvitanich geeft balverlies.
Allebei zijn ze niet Ajaxwaardig.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 16:01
|
|
Jol zei een paar weken terug dat hij meer moet gaan meevoetballen en balvaster worden en dat daaraan gewerkt wordt. Tegen Dordrecht gaan we het zien.
|
Bertje
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 16:05
|
|
Ik geloof er niets van dat Cvitanich zich op dat gebied gaat verbeteren.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 16:08
|
|
Citaat: Ja Bond, Cvitanich is alleen maar opgesteld tegen de "kleintjes" en/of hij was geblesseerd. Word er een beetje ziek van, deze opmerking.
Dit is een opmerking die ik al vorig seizoen heb geconstateerd. Deze jongen is echt een goed scorend vermogen als hij de tijd krijgt. Tegen NAC kreeg hij die en dan scoort hij er 3. Maar die krijgt hij niet tegen Ron Vlaar van Feyenoord of Douglas van Twente. Vorig seizoen viel hij ook terug tegen de grotere clubs, waar Huntelaar nog wel eens een slechte wedstrijd van ons liet doen vergeten door 1 moment van pure klasse, maar dit heeft hij niet. Daarom zeg ik dit seizoen Pantalic en volgend seizoen Castillion een speler met potentie om wel een spits te worden met een AJAX-klasse.
Citaat: Bond, welk gevaar gaat er dan van Pantelic uit? Ik vind juist dat er weinig tot geen gevaar van hem uitgaat.
Dat ging om de 1e helft tegen AZ waarin alleen hij iets kon forceren. Suarez was onzichtbaar.
|
Seduction
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 16:48
|
|
Citaat:
Sno was ook duur en een miskoop. Is natuurlijk geen maatstaf. Blijft staan dat Pantelic zeker niet gratis is.
Heb ik ook nergens gezegd. Prima dus.
Citaat:
Moet je zelf weten. Atouba is dusdanig slecht dat Jol zichzelf minder voor lul zet als hij Atouba niet laat spelen en hem in de vergetelheid laat raken op de bank in het tweede elftal dan als hij hem zo nu en dan laat prutsen in het eerste elftal. Kun je van zeggen wat je wilt, maar een hele vreemde redenatie is het niet.
Dan moet je het wel in zijn gehele context plaatsen. In reageerde op het bericht van "guy-ajax" met betrekking tot het verdedigen van Pantelic door hem op te blijven stellen. In die context raakt jouw opmerking dus wel degelijk kant noch wal. Los van het feit dat je uiteraard gelijk hebt met Atouba, die jongen kan voorlopig beter uit de basis blijven.
Citaat:
En daar komt nog bij dat hij na dit jaar waarschijnlijk weg is. Pantelic mag nu even wedstrijdritme opdoen bij Ajax en zich in de kijker spelen van een club die dikkere salarissen uitbetaalt en dan is hij foetsie.
Als hij zich in de kijker wil spelen, mag hij wel eens als de sodemieter wedstrijdritme gaan ontwikkelen, want zo wordt het niets.
Citaat:
Tsja, daar ben ik het dus niet helemaal mee eens. Zoals ik een paar dagen geleden elders op AF al heb verduidelijkt gaat er van Pantelic simpelweg totaal geen dreiging uit. Zijn gekaats brengt nooit een speler in stelling voor een gevaarlijke actie, hij is zelf niet aanspeelbaar in de diepte omdat hij belachelijk traag is en zijn loopacties zonder bal zijn ook al niets.
Pantelic komt ritme tekort en dat zie je heel duidelijk. Ik vind het niet kloppen dat je zegt dat er geen dreiging van Pantelic uitgaat. Welliswaar niet op het niveau zoals het zou moeten, maar hij pikt toch zijn leuke acties mee in de zestien. Nu nog het rendement er uit zien te halen. Uiteraard bieden in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst, daarom heeft Pantelic niet het eeuwige krediet. Hij zal net als ieder ander op een nabij moment moeten gaan opstaan en waarmaken wat hij heeft beloofd.
Voor wat betreft zijn traagheid, ik neem aan dat jij Huntelaar dan ook veel te traag vindt om een goede spits te zijn?
Citaat:
Zullen we teksten als ongefundeerd geblaat achterwege laten? Voor iemand die prat gaat op zijn goede onderbouwing valt bovenstaande allemaal redelijk tegen.
Dat mijn onderbouwing niet rijmt met die van jou, betekent niet dat het tegen valt. Jouw mening doe ik immers ook niet af als zijnde tegenvallend. Dingen roepen zonder serieus en objectief naar de situatie te kijken doet afbreuk aan de discussie. Ik denk niet dat je mij er van kunt betichten dat ik ongenuanceerd en niet onderbouwd mijn visie op het forum verkondig.
Iets wat door andere personen wel eens wordt nagelaten.
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 17:53
|
|
Pantelic is gewoon veel te langzaam. Dat zag je gister ook. Pantelic had een hele mooie actie, tussen twee spelers door. Daarna heeft hij wel gewoon een goede bedoeling, maar de gepasseerde spelers zijn binnen 2sec weer terug omdat hij zo langzaam is. Daar moet hij echt aan werken, voor de rest is het prima vind ik.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 18:12
|
|
Z'n snelheid zal met de jaren mee alleen nog maar meer achteruit hollen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 18:34
|
|
ik word een beetje moe van al dat opportunisme. (een aantal mensen daargelaten)
Pantelic was een van de betere spitsen in de bundesliga, daar zijn de mensen die het Duitse voetbal hebben gevolgd het allemaal over eens. Hij heeft een periode niet gespeeld en is nu weer bezig op niveau te komen.
Voor een spits is het belangrijk om ondersteuning te krijgen. Zeker een type als Pantelic die graag combineert en het niet van zijn snelheid moet hebben. Op dit moment krijgt Pantelic alleen ondersteuning van de Zeeuw en Suarez. Al loopt de combinatie met Suarez nog niet geweldig. Vanaf de zijkanten komt weinig tot niets. Dat is erg lastig spelen voor een spits. Pantelic is ook geen Suarez die alles zelf creëert.
Iemand die vorig jaar nog een van de betere spitsen in Duitsland was, is voor Ajax natuurlijk een aanwinst. Zeker omdat hij gezien zijn kwaliteiten past in het Ajax spel. Laten we daarom eerst eens afwachten en hem niet massaal afschrijven.
Beoordeel hem pas over een maand of 2. Ik houd het vertrouwen in hem
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 18:39
|
|
Er is weinig opportunistisch aan mijn mening, JL10. Het leek me niets toen hij kwam en het lijkt me nu nog steeds niets. Ik vind hem ook helemaal niet zo goed bij Ajax passen. Hij zet in fysiek opzicht wel stapjes, maar is amper dreigend, heeft geen snelheid in z'n actie, loopt nooit diagonaal van z'n tegenstander af, heeft geen diepgang, heeft geen snelheid, is niet kopsterk en blijft vaak wat lullig bij de tweede paal of de stip hangen in plaats van agressief naar de bal/eerste paal te trekken. Hij kan aardig combineren, maar met een tegenstander in de rug schermt hij de bal nou ook weer niet al te goed af. Meestal is hij hem dan gewoon kwijt.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 18:53
|
|
Citaat: Er is weinig opportunistisch aan mijn mening, JL10. Het leek me niets toen hij kwam en het lijkt me nu nog steeds niets. Ik vind hem ook helemaal niet zo goed bij Ajax passen. Hij zet in fysiek opzicht wel stapjes, maar is amper dreigend, heeft geen snelheid in z'n actie, loopt nooit diagonaal van z'n tegenstander af, heeft geen diepgang, heeft geen snelheid, is niet kopsterk en blijft vaak wat lullig bij de tweede paal of de stip hangen in plaats van agressief naar de bal/eerste paal te trekken. Hij kan aardig combineren, maar met een tegenstander in de rug schermt hij de bal nou ook weer niet al te goed af. Meestal is hij hem dan gewoon kwijt.
Niet kopsterk, dat is hij juist wel. Ik heb veel samenvattingen gekeken en ook van het duitse voetbal. Maar voor de rest ben ik het redelijk met je eens, onder andere dat hij niet bij AJAX past, nee dat was vooraf ook al bekend, het was niet de AJAX-spits, maar gewoon een hele goede speler, die een tijdje niet heeft gevoetbald. Vooral op de delen die jij opnoemt moet hij of zijn draai nog vinden of komt zijn achterstand zichtbaar, op dingen als zijn snelheid na, want dat heeft hij gewoon niet. Na de winterstop is ie pas in vorm, vooralsnog kun je hem alleen gebruiken in thuiswedstrijden en tegen de wat zwakkere tegenstanders, uit tegen Zagreb en Twente voegt hij op dit moment echt helemaal niks toe.
Laat hem wedstrijdritme opdoen en na de winterstop gaat Pantalic ons enorm verrassen. In de moeilijke wedstrijden kunnen we beter nu een Rommedahl erbij zetten en Suarez in de spits dan hem.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 21:52
|
|
Citaat: Wat een prachtig voorbeeld van een stukje niet onderbouwd geblaat in het luchtledige.
Citaat: Als Jol al als zodanig in elkaar zou steken dat hij zijn aankopen zou moeten verdedigen, zou Atouba daar dan niet meer voor in aanmerking komen? En laat diezelfde Atouba nou al een paar keer buiten de selectie gelaten zijn en zelden tot nooit in de basis spelen? Hoezo, Jol verdedigt zijn "aankoop"?
Citaat: Pantelic werd volkomen terecht gewisseld ten bate van een tactische wissel, die prima heeft uitgepakt. Hij mist wedstrijdritme, maar laat bij vlagen zeer zeker wel zien over prima kwaliteiten te beschikken. Zodra Pantelic weer wat meer ritme in zijn spel krijgt, kan hij zomaar nog eens voor een verrassing zorgen.
Zoals Bertje al zegt, Pantelic verdient vast wel een flink salaris (en de loonlijst is al zo vol) en hij heeft vast flink tekengeld gekregen. Toch zonde voor een speler die je niet nodig hebt.
En over Atouba ben ik het met Bertje ook eens, die kan je het beste verdedigen door hem niet op te stellen.
Maar een verdediger is iets kwetsbaarder als een aanvaller hé. En twee miskopen is een beetje teveel van het goede om dan ook nog MvB af te kraken met z'n ''erfenis''.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 21:53
|
|
Citaat: Ik vind het tot nu toe echt rampzalig slecht, wat hij laat zien. Je ziet inderdaad wel dat hij met de week wat fitter wordt en meer inzet toont, maar hij is veel te traag voor een moderne spits en hij loopt constant verkeerd in de diepte, waardoor hij ook amper gevaarlijk zou worden als hij wel snelheid had gehad. Wordt niets met die gozer.
Hij heeft idd geen explosiviteit ''om Ajax er weer bovenop te helpen'' zoals hij in de Vi zei.
|