Auteur
|
Bericht
|
AFCA_Seaman
Forum berichten: 1221
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 3 okt 2009 13:50
|
|
Citaat: Had ik niet gezegd
Het was dan ook een vraag.
Citaat: Heb ook niet beweerd dat ik hem goed vond spelen.
Ging het ook niet om, het ging om Ajax' veldbezetting. Na de komst van Rommedahl deed rechts wat links naliet, terwijl 't in 't centrum bomvol was.
Citaat: Misschien wordt die niet beter maar ik vindt Cvitanich op dit moment niet beter
Geschikter. Cvitanich zal een prima (doelgerichte) spits zijn, maar voor Ajax wordt het een ander verhaal. Pantelic is ook niet ideaal, maar lijkt in ieder geval wat handiger. Moet wel zeggen dat zijn positionering in de 16 tot nu toe behoorlijk tegen valt. Dat heeft weinig met aanpassing en dat soort dingen te maken, dat draait om instinct.
Ik ben het met je eens Marco over die punten,
Toch blijf ik erbij dat Marko wel meer gaat laten zien, en uiteraard wil ik ook gewoon dat Cvitanich gaat slagen. Tijd zal het leren.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 5 okt 2009 00:09
|
|
En hij mag maar blijven aanknoeien. Scoort niet, laat het elftal niet beter voetballen, krijgt amper kansen omdat hij te sloom en afwachtend is. Nee, het was weer niets.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Ma 5 okt 2009 08:50
|
|
Gooi die Pantelic er alsjeblieft uit inderdaad.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 5 okt 2009 09:04
|
|
Tijd voor Castillion, Bert... Of terugschakelen naar een 3 spitsen systeem?
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Ma 5 okt 2009 09:18
|
|
Brengt nog niet wat hij hoort te brengen..
Doet het ook niet ongekend slecht, maar goed is anders..
Overigens zat ik eens te denken, zouden ze Pantelic niet voor een groot deel gehaald hebben in de hoop dat hij Mickey onder zijn hoede nam in de hoop dat Mickey dan weer zou opleven?
Dus niet zozeer vanwege de kwaliteiten van Pantelic (die er op zich wel zijn) maar meer vanwege Sulejmani?
|
Bertje
|
Geplaatst: Ma 5 okt 2009 09:19
|
|
Citaat: Tijd voor Castillion, Bert... Of terugschakelen naar een 3 spitsen systeem?
Ik weet niet hoe Castillion erop staat. Als hij meer kan brengen dan Cvitanich of Pantelic zou ik hem brengen.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Ma 5 okt 2009 09:26
|
|
Citaat: Brengt nog niet wat hij hoort te brengen..
Doet het ook niet ongekend slecht, maar goed is anders..
Overigens zat ik eens te denken, zouden ze Pantelic niet voor een groot deel gehaald hebben in de hoop dat hij Mickey onder zijn hoede nam in de hoop dat Mickey dan weer zou opleven?
Dus niet zozeer vanwege de kwaliteiten van Pantelic (die er op zich wel zijn) maar meer vanwege Sulejmani?
Nee, denk het niet. Jol zag nog graag een spits bijkomen, maar wel een andere soort type dan Panteli? . Heeft Jol zelf ook nog te kennen gegeven. Ach, ik zou Mickey gewoon het vertrouwen geven en een paar wedstrijden achter elkaar opstellen. Spelers als Aissati en Kennedy mogen wel een paar wedstrijden achter elkaar prutsen, maar Sulejmani MOET goed spelen anders wordt hij na een halve wedstrijd gewisseld. Dan trek je wat mij betreft geen één lijn.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Ma 5 okt 2009 10:55
|
|
Ik ben benieuwd hoe Pantelic het doet in een 4-2-3-1 als diepe spits. Achter hem Suarez, waar Rommedahl en Sulejmani op de flanken spelen.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Za 10 okt 2009 21:03
|
|
Pantelic staat in de basis bij Servie - Roemenie. Samen met 8 andere ''ic'es''.
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Za 10 okt 2009 21:43
|
|
En hij scoort de 2-0.
Hij geeft ook nog eens 2 assists.
EDIT: Off Topic, Chivu kreeg in de zelfde wedstrijd nog een rode kaart.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Za 10 okt 2009 23:02
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=CuJSfMxPiUc
Ziet er goed uit van Marko. Die assist op de 3-0 is klasse!
|
benny_villa
Forum berichten: 47
|
Geplaatst: Zo 11 okt 2009 00:56
|
|
1 goal en 2 assisten met Servië-Roemenië. ik ben zelf een Serviër en heb de wedstrijd gezien. Hij was goed vandaag. Zijn passes die bij Ajax nog te slap waren, waren vandaag goed en hij kwam ook weer is naar de bal toe. En oog voor zijn medespelers. Om te zeggen dat hij bij Servië een beter team heeft dan bij Ajax klopt ook niet helemaal. En notabene speelde hij niet tegen de slechtste spelers. Als hij nou is gaat combineren met Luis net als hij vandaag met Jovanovic deed dan belooft het nog wat. Zijn goal was wel echt pure klasse zoals we hem ook gezien hebben bij Hertha Bsc. 1 beweging mee nemen met zijn linkerbeen en hard inschieten met rechts. Als hij elke wedstrijd zo speelt bij Ajax ben ik nog heel benieuwd! Ik ben het helemaal mee eens met Martin Jol hij komt er nog wel.
|
Fregge
|
Geplaatst: Zo 11 okt 2009 12:09
|
|
Laten we wel zeggen dat het een grote fout is van de man die bij Pantelic stond. Die gaat op de bal af, waardoor Pantelic helemaal vrij komt te staan. Al met al, een goede goal.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Zo 11 okt 2009 12:15
|
|
Scoort hij een keer een goed doelpunt ga je het nog zitten te mierenneuken. Op tijd gegeven door Krasic, loopt weg uit de rug van z'n tegenstander, neemt de bal goed mee met links waardoor hij hem klaar legt voor z'n rechter en beheerst afgemaakt. Prima Tor.
|
Fregge
|
Geplaatst: Zo 11 okt 2009 12:17
|
|
Nee, hij loopt niet weg van z'n verdediger, z'n verdediger loopt weg van hem
|
D_skilled
|
Geplaatst: Zo 11 okt 2009 12:37
|
|
Citaat: Nee, hij loopt niet weg van z'n verdediger, z'n verdediger loopt weg van hem
Hij stapte voor buitenspel, maar het was al te laat.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Zo 11 okt 2009 13:23
|
|
Voor de geïnteresseerde, iemand heeft de wedstrijd van Servië in z'n geheel op zijn youtube account gezet.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Zo 11 okt 2009 15:42
|
|
Citaat: gezet.
Bedankt! Ik vond Pantelic erg goed spelen. Hij is alleen geen balvaste spits en daar waren we wel naar opzoek. Ik denk dat je met een zwervende Suarez en Pantelic een eind kunt komen.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Zo 11 okt 2009 17:20
|
|
De overwinning op Roemenië en daarmee de kwalificatie voor het WK werd gisteren groots gevierd door de Serviërs. Op een tourbus werd er door de stad gereden.
|
Fregge
|
Geplaatst: Ma 19 okt 2009 18:46
|
|
Ik lees links en rechts wat negatieve opmerkingen over de beste man. Maar wat is er nou precies mis met Pantelic? Zo slecht is ie toch niet? Hij speelde zaterdag z'n beste wedstrijd voor Ajax, maar nog is het een vervelende, luie spits. Ik denk dat Pantelic nu eindelijk z'n draai begint te vinden. Ben benieuwd, want ik hoop dat die de lijn van zijn wedstrijden tegen Roemenië en Willem 2 door kan zetten.
|
Bertje
|
Geplaatst: Ma 19 okt 2009 19:20
|
|
Dat zaterdag z'n beste wedstrijd voor Ajax was zegt meer over de voorgaande wedstrijden dan over afgelopen zaterdag. Pantelic zet geen druk, gaat geen duels aan (laat staan dat hij ze wint), trekt geen ruimte en doet weinig tot geen moeite om aan de bal te komen.
Zijn goal was netjes afgerond, maar tegen een beetje een fatsoenlijke verdediging had hij natuurlijk een meter buitenspel gestaan. Af en toe goed voor een individueel momentje in de Eredivisie. Tegen echte tegenstanders kom je met zo'n spits noch tot goed voetbal, noch is hij een meerwaarde als doelpuntenmaker.
Een momentenvoetballer. En ook nog eens een trage, die flink op z'n retour is. Hebben we bij Ajax geen behoefte aan.
|
Rooie
Forum berichten: 264
|
Geplaatst: Ma 19 okt 2009 20:33
|
|
Citaat: gezet.
Bedankt! Ik vond Pantelic erg goed spelen. Hij is alleen geen balvaste spits en daar waren we wel naar opzoek. Ik denk dat je met een zwervende Suarez en Pantelic een eind kunt komen.
Ik vond Pantelic toch de zwakste van het veld.
Creerde niks, kwam geen man voorbij.
Leed ontzettend veel balverlies.
Als ik het voor het zeggen had dan kwam hij vanaf komende zondag toch op de reservebank en keerde Cvitanich of Sulejmani terug in de basis.
|
AFCA82
Forum berichten: 363
|
Geplaatst: Wo 21 okt 2009 12:29
|
|
Geef hem toch even de tijd.
Hij heeft idd een erg grote mond dat siert hem niet,
maar laat hem ff wennen en hij kan nog een grote waarde worden,
ik geloof in hem!
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Do 22 okt 2009 15:56
|
|
http://www.parool.nl/parool/nl/13/AJAX/ ... ning.dhtml
Volgens de Ajaxwatchers van het Parool een zeer indrukwekkende, goede speler die binnekort gaat laten zien wat hij kan.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Do 22 okt 2009 23:45
|
|
Ik vond hem vandaag ook niet slecht i.t.t. velen maar ik beoordeel hem dan ook wat breder dan op z'n wat slome voorkomen of z'n uitspraken in de pers. Pantelic kan nog best van waarde zijn voor dit Ajax. Met name omdat hij de bal kan vasthouden en daardoor de rest van de aanval kan laten bijsluiten. Zag vandaag ook nog een actie tussen drie verdedigers in in de 27ste minuut, dat ging net mis maar de manier waarop hij daar aan de bal bleef verraadt klasse.
Zag dat Aad 'afkoopsom - ik ben een garantie voor succes' De Mos weer kritiek had op z'n interview, moest er wel om lachen zoveel hypocricie.
|