Auteur
|
Bericht
|
thyza
Forum berichten: 696
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 2 okt 2009 14:30
|
|
Citaat:
Hahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Weer zo iemand die denkt dat hij alles weet.......
Sorry, maar vind die Pantelic helemaal NIKS.... En dat gevoel kreeg ik nadat ik een paar intervieuwtjes met hem had gezien. Tè aardig en tè sociaal. En bovendien lijkt het alsof hij continue stoned is.
En nu moet ik lachen om al die mensen die Dario weg wilden hebben. Want die Pantelic is zooooo goed. Zelfs mn vader zei het, die Pantelic, ja die is goed! Heb net zn excusus aangehoord.
Wil niet zeggen dat Dario zo ontzettend goed is hoor, maar wel beter dan Pantelic, vind ik dan.
wel makkelijk achteraf posten . Denk dat er maar weinig mensen op dit forum Dario zien willen vertrekken, meer dat mensen geinterresseerd waren wat Pantelic te bieden had na al die lovende interviews van hem.
En Ajacieden uit gaan lachen of foute analyses uitlachen kan je beter aan mensen in Rotterdam laten eerlijk gezegd. Zo ga je niet achter je club staan Galina. Zeker niet op forums waar fans zich dagelijks bevinden
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 2 okt 2009 14:36
|
|
Ik snap niet waarom Pantelic nu al zo afgebrand wordt, hoor. Cvita is een sympathieke gast. Net als Rosales een modelprof, maar als iemand die goed een bal kan vasthouden is hij niet geschikt. Pantelic is daar beter geschikt voor. Iets meer krediet mag wel.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Vr 2 okt 2009 14:43
|
|
Ik lach niemand uit hier van het forum. Ik lach alleen die vent van dat filmpje uit. Want ik hou niet zo van sportjournalisten, dat heb ik al eerder een keer aangegeven. Die zijn net zo erg als van de Privé.
En als je dit achteraf vind, prima, maar ik heb het allang hier een keer geschreven dacht ik en zo niet met familie, collega's , vrienden over gehad. Het was gewoon een voorgevoel.
En ik lees ook wel eens op een ander forum, daar is hij gewoon de hemel ingeprezen. Je moet gewoon uitkijken voordat je een speler afkraakt of in de hemel prijst. Want dat kan wel eens verkeerd gaan, dat zie je nu.
En er zijn hier ook mensen geweest die vonden dat Dario moest wijken voor Pantelic. Komen die er nu van terug???
En nog wil dat niet zeggen dat ik er verstand van heb, want eerlijk gezegd vind ik dat van mezelf helemaal niet, jullie weten dat vaak veel beter.
Dit geval behoorde gewoon tot mijn onderbuik gevoel als je begrijpt wat ik bedoel Die jongen is te enthousiast door iedereen binnengehaald en nu krijg je dit.
Maar misschien gaat hij het nog wel beter doen, ondanks zijn arrogantie.
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Vr 2 okt 2009 14:46
|
|
Citaat: Ik snap niet waarom Pantelic nu al zo afgebrand wordt, hoor. Cvita is een sympathieke gast. Net als Rosales een modelprof, maar als iemand die goed een bal kan vasthouden is hij niet geschikt. Pantelic is daar beter geschikt voor. Iets meer krediet mag wel.
Helemaal mee eens. Maar Atouba ( speelde wel slechter als Pantelic tot nu toe) werd ook al na 2 wedstrijden afgebrand.
|
Seduction
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Vr 2 okt 2009 14:58
|
|
Zal de afkomst van Cvitanich ook niet meespelen bij bepaalde mensen op dit forum? Ik denk het wel.
|
AFCAKatwijk
Forum berichten: 1903
|
Geplaatst: Vr 2 okt 2009 15:00
|
|
ik vind hem niet zo balvast hoor!?
Gestopt
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Vr 2 okt 2009 15:02
|
|
Balvaster dan Cvita in ieder geval.
|
AFCAKatwijk
Forum berichten: 1903
|
Geplaatst: Vr 2 okt 2009 15:26
|
|
Ja is ook waar.
Hij oogt niet heel sterk..
we zullen zien.
Gestopt
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Vr 2 okt 2009 16:04
|
|
Vond hem sowieso meer verrassing in z'n spel hebben dan ik tot nu toe van Dario heb gezien. Balletjes in 1x door en functionele hakjes. Dat hij geen passeeractie had....sja...net alsof Dario die wel had....
|
Seduction
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Vr 2 okt 2009 16:08
|
|
Citaat: Vond hem sowieso meer verrassing in z'n spel hebben dan ik tot nu toe van Dario heb gezien. Balletjes in 1x door en functionele hakjes. Dat hij geen passeeractie had....sja...net alsof Dario die wel had....
Nee, maar Cvitanich is een Argentijn. Die spelers hebben een streepje voor bij sommige mensen.
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Vr 2 okt 2009 16:18
|
|
Pantelic was heel erg ongelukkig gister. Irriteerde me zelfs, overal om klappen. Ik weet het niet. Ik ben niet echt fan van Cvitanich maar die zie ik, op zo'n manier, liever spelen. Jammer dat Jol maar 2x wisselde. Dit leek mij echt de ideale wedstrijd voor De Jong. ER was op het middenveld van Anderlecht veel ruimte. Hij zou het verschil kunnen maken, jammer dat Jol dat niet deed.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 2 okt 2009 16:23
|
|
Citaat: Pantelic was heel erg ongelukkig gister. Irriteerde me zelfs, overal om klappen. Ik weet het niet. Ik ben niet echt fan van Cvitanich maar die zie ik, op zo'n manier, liever spelen. Jammer dat Jol maar 2x wisselde. Dit leek mij echt de ideale wedstrijd voor De Jong. ER was op het middenveld van Anderlecht veel ruimte. Hij zou het verschil kunnen maken, jammer dat Jol dat niet deed.
Hoe zo dan?
En ja Seduction je hebt nu inmiddels 2x gezegd dat Argentijnen een streepje voor hebben bij mij en ja dat is ook zo.
Ik hou nou eenmaal van dat land. Dus dan let je meer op Argentijnen in Nederland.
Maar ik kan wel eerlijk zeggen dat Dario ook soms loopt te klunzen.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Vr 2 okt 2009 16:30
|
|
Als ik je zo hoor ben je eigenlijk in het verkeerde land geboren, Gallina. Jij ademt, eet en leeft Argentinië. Zit je niet te denken om te emigreren...
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 2 okt 2009 16:37
|
|
Citaat: Als ik je zo hoor ben je eigenlijk in het verkeerde land geboren, Gallina. Jij ademt, eet en leeft Argentinië. Zit je niet te denken om te emigreren...
Ja D Skilled dat ga ik ook doen. Over een tijdje...........
|
AFCA_Seaman
Forum berichten: 1221
|
Geplaatst: Vr 2 okt 2009 18:00
|
|
Pantelic moet helemaal niet afgebrand worden, idd balvaster dan Cvitanich. Pantelic speelt een wedstrijd in de basis, is ongelukkig en gelijk is het waardeloos en een lachertje en dit en dat?. Wat is Sulejmani dan? die presteert ook al ( hij is voorruit gegaan dit seizoen, dat weer wel ) onder z'n kunnen, en dat in meer dan een vol seizoen. En kom aub niet met, 'Ja maar Sulejmani is nog jong bla bla, hij is veel geblesseerd geweest bla bla' Sulejmani komt er wel, en Pantelic ook.
Dit is zijn eerste wedstrijd in de basis waar het gelijk ook nog om het 'echie' gaat, in een uitwedstrijd, ander systeem etc etc...zo kan ik ook heel diep gaan graven. Daarbij heeft Marko in Duitsland laten zien dat hij van grote waarde kan zijn voor een club alleen heb ik het idee dat mensen een spits pas goed vinden als ze er 30 inleggen. Zo'n spits is Pantelic nou eenmaal niet maar is ook niet nodig, als hij er straks maar staat! Als Ajax blijft lopen komt hij ook meer in de picture en de samenwerking met Luis zal straks ook verbeteren. Niet iedereen kan probleemloos van club naar club gaan en gelijk presteren.
Ik heb vertrouwen in hem en mocht het niks worden dan oordeel ik dat wel aan het einde van het seizoen.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Vr 2 okt 2009 18:17
|
|
Maar als Ajax punten gaat verspelen, oordeel je eerder?
Pantelic had gister een paar aardige momenten, maar ook veel knullige. Dat moet er echt uit. Hij zal zuiniger moeten spelen om naast Suárez te kunnen spelen. Twee spelers met hetzelfde euvel voorin is vragen om problemen.
Of het bla bla is laat ik aan jou over, maar het lijkt mij toch wel vrij duidelijk dat Pantelic gister geen potten kon breken terwijl Ajax eenmaal in de tweede helft wel degelijk iemand vanaf de linkerkant kon gebruiken.
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Vr 2 okt 2009 18:17
|
|
Citaat: Pantelic was heel erg ongelukkig gister. Irriteerde me zelfs, overal om klappen. Ik weet het niet. Ik ben niet echt fan van Cvitanich maar die zie ik, op zo'n manier, liever spelen. Jammer dat Jol maar 2x wisselde. Dit leek mij echt de ideale wedstrijd voor De Jong. ER was op het middenveld van Anderlecht veel ruimte. Hij zou het verschil kunnen maken, jammer dat Jol dat niet deed.
Hoe zo dan?
En ja Seduction je hebt nu inmiddels 2x gezegd dat Argentijnen een streepje voor hebben bij mij en ja dat is ook zo.
Ik hou nou eenmaal van dat land. Dus dan let je meer op Argentijnen in Nederland.
Maar ik kan wel eerlijk zeggen dat Dario ook soms loopt te klunzen.
Ik weet niet waarom ik Pantelic irritant vond, ik vind zijn uitstraling gewoon niks, en als hij dan met zijn voeten ook niks laat zien ben ik geen fan van hem. Geef mij dan de hardwerkende Cvitanich maar. Ik mag die Cvitanich wel.
|
Fcaa
Forum berichten: 125
|
Geplaatst: Vr 2 okt 2009 18:23
|
|
Ik wil niet na een paar wedstrijden al een oordeel vellen over pantelic, maar tot nu toe heeft hij nog niks goeds gedaan en doet hij alsof hij een of ander 'ster-imago' heeft.
Cvitanich en Suarez kunnen een fantastisch duo vormen. Cvitanich loopt er nu ook wat ongelukkig bij, als je hem het vertrouwen geeft is het een goede aanvaller.
|
Fcaa
Forum berichten: 125
|
Geplaatst: Vr 2 okt 2009 18:27
|
|
Citaat: Balvaster dan Cvita in ieder geval.
Als Cvita het vertrouwen krijgt en meerdere malen de wedstrijd uit mag spelen zal hij zeker balvast zijn. Jol zegt tegen Cvitanich dat hij een aanspeelpunt moet zijn, hij geeft te vaak af op een moment dat hij zelf moet gaan. Ik vind Pantelic een draak die totaal NIET bij Ajax past.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Vr 2 okt 2009 18:56
|
|
Ik vond hem vooral een trage balhandeling hebben.
|
AFCA_Seaman
|
Geplaatst: Vr 2 okt 2009 21:00
|
|
Citaat: Maar als Ajax punten gaat verspelen, oordeel je eerder?
Pantelic had gister een paar aardige momenten, maar ook veel knullige. Dat moet er echt uit. Hij zal zuiniger moeten spelen om naast Suárez te kunnen spelen. Twee spelers met hetzelfde euvel voorin is vragen om problemen.
Of het bla bla is laat ik aan jou over, maar het lijkt mij toch wel vrij duidelijk dat Pantelic gister geen potten kon breken terwijl Ajax eenmaal in de tweede helft wel degelijk iemand vanaf de linkerkant kon gebruiken.
Marco, met 'niks worden' bedoel ik Pantelic, niet de gehele prestaties van Ajax aan het einde van het seizoen, dat is een team kwestie, geen individuele kwestie. Pantelic kan er alsnog 10 inleggen dit seizoen, of hij kan gewoon echt zijn draai niet vinden voor de rest van het seizoen. Ik ga niet na één wedstrijd basis plaats oordelen of die slecht of goed genoeg is voor Ajax. En Bla Bla Bla, ik heb ook niet gezegd dat Pantelic gister goed speelde toch? daarom hoeft hij niet gelijk neergehaald te worden of bestempeld te worden als een spits die niks kan.
En dat er iemand links had moeten staan die er voor bedoeld is, ben ik ook mee eens.
Je stribbelt me hier tegen met dingen waar ik het integendeel zou hebben gezegd, dan zou ik het bericht toch een keer opnieuw lezen.
|
Marco
|
Geplaatst: Vr 2 okt 2009 22:08
|
|
Citaat: Marco, met 'niks worden' bedoel ik Pantelic
Dat snapte ik, maar als Pantelic de komende wedstrijden niet verbetert en Ajax gaat morsen, is geduld over het algemeen snel op. Pantelic moet verbeteren en snel ook. Je hebt 't over 't eind van het seizoen, zo lang wachten we natuurlijk niet.
Citaat: Ik ga niet na één wedstrijd basis plaats oordelen of die slecht of goed genoeg is voor Ajax.
Geschikt genoeg lijkt me beter. Hoeveel ie erin gaat prikken, interesseert me niet zoveel.
Citaat: Je stribbelt me hier tegen met dingen waar ik het integendeel zou hebben gezegd, dan zou ik het bericht toch een keer opnieuw lezen.
Breed begrip, dat tegenstribbelen. Wat voor 'integendeel'? Ik zeg alleen maar het niet onlogisch zou zijn geweest om nou net Sulejmani, die jij om wat voor reden dan ook noemt, te laten spelen/invallen voor Pantelic.
|
AFCA_Seaman
|
Geplaatst: Vr 2 okt 2009 23:54
|
|
Citaat: Maar als Ajax punten gaat verspelen, oordeel je eerder?
Had ik niet gezegd,
Citaat: Of het bla bla is laat ik aan jou over, maar het lijkt mij toch wel vrij duidelijk dat Pantelic gister geen potten kon breken
Heb ook niet beweerd dat ik hem goed vond spelen.
Enigste wat ik aangaf is dat na één wedstrijd afbranden onnodig is, als dat zo met iedere speler zou gaan zou een Sulejmani nu compleet afgemaakt zijn, die heeft in geen tijden iets laten zien, ja bij Jong Ajax.
Magoed, we kijken anders over 5 wedstrijden wel weer, is Pantelic beter te beoordelen. Ik heb bij hem niet gelijk iets van ' Zo! die gaat Ajax beter maken' maar heb ook zeker niet van ' hou maar op, dit wordt niks'
|
AFCA_Seaman
|
Geplaatst: Vr 2 okt 2009 23:58
|
|
Citaat: Afca_Seaman schreef:
Marco, met 'niks worden' bedoel ik Pantelic
Dat snapte ik, maar als Pantelic de komende wedstrijden niet verbetert en Ajax gaat morsen, is geduld over het algemeen snel op. Pantelic moet verbeteren en snel ook. Je hebt 't over 't eind van het seizoen, zo lang wachten we natuurlijk niet.
Misschien wordt die niet beter maar ik vindt Cvitanich op dit moment niet beter, al hebben ze allebei hun eigen kwaliteiten, ook Cvitanich is helaas te afwisselend en heeft mij nog niet overtuigd al had ik er goede hoop op in het begin.
|
Marco
|
Geplaatst: Za 3 okt 2009 13:15
|
|
Citaat: Had ik niet gezegd
Het was dan ook een vraag.
Citaat: Heb ook niet beweerd dat ik hem goed vond spelen.
Ging het ook niet om, het ging om Ajax' veldbezetting. Na de komst van Rommedahl deed rechts wat links naliet, terwijl 't in 't centrum bomvol was.
Citaat: Misschien wordt die niet beter maar ik vindt Cvitanich op dit moment niet beter
Geschikter. Cvitanich zal een prima (doelgerichte) spits zijn, maar voor Ajax wordt het een ander verhaal. Pantelic is ook niet ideaal, maar lijkt in ieder geval wat handiger. Moet wel zeggen dat zijn positionering in de 16 tot nu toe behoorlijk tegen valt. Dat heeft weinig met aanpassing en dat soort dingen te maken, dat draait om instinct.
|