Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 29 sep 2009 15:50
|
|
Citaat: Al is het alleen al om Johan Derksen de mond te snoeren.
Ik zie geen enkele reden om Derksen serieus te nemen. Als media-man is hij natuurlijk geniaal, maar je betrapt hem zelden op een zinnige opmerking over het spelletje zelf.
Citaat: Wie Jol na ADO thuis hoorde, weet dat Cvitanich de klos is. Ach, daarvoor was dat eigenlijk ook al duidelijk.
Ook terecht hoor. Vond hem weer zwak spelen. Ook in de wedstrijd tegen Nac vond ik hem, vooral de eerste helft, nogal matig spelen hoor.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Di 29 sep 2009 16:02
|
|
Ook de VI-Clubwatcher is erg positief over Pantelic: Klik hier voor de video met Simon Zwartkruis
|
Rein
Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Do 1 okt 2009 22:49
|
|
Deze kerel kan godverdomme ook helemaal niets, wat heb ik mij geërgerd deze wedstrijd aan hem! Hij heeft plannen om met AJAX kampioen te maken, op geschiedenis te schrijven en dat hij belangrijk wordt AJAX. Hij wilt een 'vaderfiguur' worden voor Miralem Sulejmani.
LEER GODVERDOMME EERST EENS EEN BAL OVER 5 METER DE PASSEN VOORDAT JE IN DE BASIS KOMT, LAAT STAAN WEDSTRIJDEN WINT, LAAT STAAN EERSTE KOMT TE STAAN, LAAT STAAN KAMPIOEN WORDT ENZ ENZ.
|
Seduction
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 1 okt 2009 22:59
|
|
Speelde slecht. Kan er weinig anders van maken. Inzet te over, de goede acties waren niet aanwezig.
|
abruzzi
Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Do 1 okt 2009 23:00
|
|
Helemaal mee eens, voegt niks toe, heeft geen actie, houdt de bal te lang vast etc etc. dan maar cvita of castillion een kans geven.
|
Seduction
|
Geplaatst: Do 1 okt 2009 23:02
|
|
Citaat: Helemaal mee eens, voegt niks toe, heeft geen actie, houdt de bal te lang vast etc etc. dan maar cvita of castillion een kans geven.
Cvitanich is in dit soort wedstrijden helemaal nergens. We hebben gewoon een probleem voorin tegen dit soort tegenstanders. Zodra de tegenstander niet vol aanvalt krijgen wij met de grootste moeite de bal erin (als het al lukt).
|
abruzzi
|
Geplaatst: Do 1 okt 2009 23:08
|
|
Citaat: Helemaal mee eens, voegt niks toe, heeft geen actie, houdt de bal te lang vast etc etc. dan maar cvita of castillion een kans geven.
Cvitanich is in dit soort wedstrijden helemaal nergens. We hebben gewoon een probleem voorin tegen dit soort tegenstanders. Zodra de tegenstander niet vol aanvalt krijgen wij met de grootste moeite de bal erin (als het al lukt).
Slechter dan Pantelic vandaag kan niet.
|
Seduction
|
Geplaatst: Do 1 okt 2009 23:09
|
|
Slechter dan Pantelic vandaag kan niet.
Cvitanich tegen den haag? Kwalitatief nog minder dan Anderlecht. Dus slechter kan wel degelijk.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Do 1 okt 2009 23:10
|
|
Geef aub Pantelic de tijd. Hij speelt net een maand in Nederland, en moet er volgens jullie gelijk staan? Sinds wanneer mag je aan een nieuw systeem niet wennen?
|
abruzzi
|
Geplaatst: Do 1 okt 2009 23:10
|
|
Citaat: Geef aub Pantelic de tijd. Hij speelt net een maand in Nederland, en moet er volgens jullie gelijk staan? Sinds wanneer mag je aan een nieuw systeem niet wennen?
Waarom laat jol hem dan heel de wedstrijd spelen .
|
iron_dennis
Forum berichten: 70
Nieuws reacties: 34
|
Geplaatst: Do 1 okt 2009 23:12
|
|
Blij dat deze speler alleen gehuurd is! Of zien we het nu echt zo verkeerd?
|
Fregge
|
Geplaatst: Do 1 okt 2009 23:14
|
|
Hoe moet ik dat weten?
|
abruzzi
|
Geplaatst: Do 1 okt 2009 23:14
|
|
Citaat: Blij dat deze speler alleen gehuurd is! Of zien we het nu echt zo verkeerd?
Wat je huren noemt. Gewoon een 1-jarig contract. Slim van Ajax om hem niet meteen een 3-jarig contract te geven.
|
RosarioCentral
Forum berichten: 454
|
Geplaatst: Do 1 okt 2009 23:15
|
|
Los van het feit dat de meeste mensen zonder enige reden positief zijn over Pantelic, want hij laat werkelijk niets zien terwijl hij wel tof loopt te doen, gaat het niet over Cvitanich of Pantelic. Er zit geen systeem in het spel van Ajax. Cvitanich is geen reus, dus hij verliest het als hij tegen reuzen speelt. Pantelic ook. Zo moet je dan ook niet spelen. Als je in samenspel met het middenveld (meestal is er geen aansluiting) goed combineert, kan Cvitanich prima uit de voeten. Was het voor een keer volledig met Aad de Mos eens. Persoonlijk vind ik Cvitanich beter, maar al zet je er een topspits neer, als Ajax geen lijn in het spel brengt, zal niemand slagen.
|
michelAFCA
Forum berichten: 122
|
Geplaatst: Do 1 okt 2009 23:16
|
|
Ik heb me zitten ergeren aan deze man.
|
iron_dennis
Forum berichten: 70
Nieuws reacties: 34
|
Geplaatst: Do 1 okt 2009 23:16
|
|
Citaat: Geef aub Pantelic de tijd. Hij speelt net een maand in Nederland, en moet er volgens jullie gelijk staan? Sinds wanneer mag je aan een nieuw systeem niet wennen?
Dit heeft niks met systeem te maken. Hij lijkt basis te missen en handelingssnelheid.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Do 1 okt 2009 23:19
|
|
Mwoah, zo slecht vond ik het niet, hoor.
Hield een paar keer goed de bal bij en hij had nog een mooie actie bij een gevaarlijke aanval. Cvita had het echt niet beter gedaan. Cvita is bewegelijker, ja, maar wat heb je eraan? Alsof Cvita zo'n balvaste spits is.
|
Fregge
|
Geplaatst: Do 1 okt 2009 23:19
|
|
Dat heeft dus alles met het systeem te maken. In Nederland wordt er anders verdedigd dan in Duitsland. Hier worden vaak fouten gemaakt, waar je in moet duiken aka improviseren. In Duitsland is het: Verdediger: "Heey! Ik heb een bal!" *BOEM* Keeper tegenstander: "Wat doet die bal hier?". Wegwerk voetbal. In Nederland is het dit: Verdediger: "Heey, ik heb een bal. Laat ik hem overspelen, en mee naar voren gaan." Combinatie voetbal dus.
|
abruzzi
|
Geplaatst: Do 1 okt 2009 23:20
|
|
Suarez en Pantelic voelde elkaar ook 0% aan.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Do 1 okt 2009 23:23
|
|
Citaat: Mwoah, zo slecht vond ik het niet, hoor.
Hield een paar keer goed de bal bij en hij had nog een mooie actie bij een gevaarlijke aanval. Cvita had het echt niet beter gedaan. Cvita is bewegelijker, ja, maar wat heb je eraan? Alsof Cvita zo'n balvaste spits is.
Precieus, zo dramatisch als de meeste doen beweren vond ik hem niet. Hij hield in ieder geval soms de bal goed vast.
|
abruzzi
|
Geplaatst: Do 1 okt 2009 23:24
|
|
Precieus, zo dramatisch als de meeste doen beweren vond ik hem niet. Hij hield in ieder geval soms de bal goed vast.
Soms ook iets te lang, dan kon die hem snel doorspelen maar hield hij hem telang vast en was de bal kwijt.
|
RosarioCentral
Forum berichten: 454
|
Geplaatst: Do 1 okt 2009 23:26
|
|
Daar heb je veel aan als er een systeem in het spel wordt gebracht. Het gaat helemaal niet om die balvaste spits waar iedereen het steeds over heeft. In een ploeg waar een systeem in zit, de bal snel rond gaat, heb je veel meer aan een Cvitanich dan Pantelic. Nogmaals, ik heb veel liever Cvitanich, maar je kunt Pantelic ook niet overal de schuld van geven. Of een aanval goed loopt heeft niet alleen van Suarez en de tweede spits (Cvitanich of Pantelic) te maken. De buitenspelers, de middenvelders, het syteem en de coach hebben daar nog meer invloed op.
|
thyza
Forum berichten: 696
|
Geplaatst: Vr 2 okt 2009 00:36
|
|
Pantelic oogde niet sterk, maar dat is ook mede door de flanken die niet goed functioneerde. Als Pantelic aan de bal was, had hij geen aanspeelpunten links en rechts en moest hij wel gaan kloten om vrij te komen voor de keeper, wat hij overigens wel beter kon doen. Hopen dat hij daar aan kan werken . Wordt alleen lastig op zo'n leeftijd en met zo veel zelfvertrouwen.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Vr 2 okt 2009 01:30
|
|
Er was voor deze wedstrijd geen serieuze aanleiding om hem in de basis te zetten en na deze wedstrijd is dat er al helemaal niet. Althans, niet op basis van eerdere wedstrijdprestaties. Wat een slome, zeg. Bakte er in mijn ogen niets van.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Vr 2 okt 2009 14:08
|
|
Citaat:
Hahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Weer zo iemand die denkt dat hij alles weet.......
Sorry, maar vind die Pantelic helemaal NIKS.... En dat gevoel kreeg ik nadat ik een paar intervieuwtjes met hem had gezien. Tè aardig en tè sociaal. En bovendien lijkt het alsof hij continue stoned is.
En nu moet ik lachen om al die mensen die Dario weg wilden hebben. Want die Pantelic is zooooo goed. Zelfs mn vader zei het, die Pantelic, ja die is goed! Heb net zn excusus aangehoord.
Wil niet zeggen dat Dario zo ontzettend goed is hoor, maar wel beter dan Pantelic, vind ik dan.
|