Geregistreerd: 29-12-2008 Forum berichten: 1713 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 29 aug 2011 09:17
Ik kijk tegenwoordig meer naar VI dan naar Studio Voetbal, maar gisteravond was Jan Mulder toch een beetje ondeugend. Nadat zaakwaarnemer Rob Jansen eerder op de avond een ''meningsverschil'' had met Jan Mulder, vroeg Mulder zich later op de avond af of Jansen symbool stond voor de ondergang van het voetbal.
Geregistreerd: 15-11-2007 Forum berichten: 5208 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 2 sep 2011 14:56
Citaat:
Oververmoeide Van der Gijp moet voorlopig rust nemen
René van der Gijp heeft besloten zijn werkzaamheden voor Voetbal International (RTL7) en Evers staat op (Radio 53 voorlopig op te schorten. Dat meldt zijn management vrijdag via een persbericht.
'René heeft de afgelopen tijd teveel hooi op zijn vork genomen en is oververmoeid', zo zegt zijn zaakwaarnemer. 'Als je zo hard werkt als hij, loop je jezelf wel eens voorbij. Dan is rust de beste remedie'.
'Wij hopen, net als hijzelf, dat hij over enige tijd zijn werkzaamheden weer op kan pakken met het enthousiasme dat we zo goed van hem kennen.'
Geregistreerd: 22-01-2009 Forum berichten: 2348 Nieuws reacties: 2 Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 2 sep 2011 19:52
Het is prima vermaak en ik kijk er graag naar. Alles is toch beter dan die veer in de reet en sigaar in de mond met een cheque in de hand van Gelder, of die 'hele objectieve' oud keeper van PSV.
Geregistreerd: 03-06-2008 Forum berichten: 7454 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Ma 5 sep 2011 20:59
Dat zou ik ook krijgen van Derksen en Genee..
vd Gijp heeft denk ik heel veel last van het feit dat Korbach is overleden. Hij was hier blijkbaar zichtbaar van aangedaan alsdus verschillende mensen die hierbij waren...