Auteur
|
Bericht
|
Koningtinus
Forum berichten: 47
Nieuws reacties: 48
|
Geplaatst: Wo 11 mei 2011 10:36
|
|
Citaat: Nee van Gangelen zat er gisteren, die tukker kwam gelukkig maar 3 minuten maximaal in beeld..
SV heb ik niet gezien en dat boeit me ook weinig verder.. Overigens ligt bij het programma na VI het Ajax-gehalte wel heel erg hoog met pa en dochter Barend die beide hun voorliefde voor Ajax niet onder stoelen of banken schuiven.
Dat is waar maar ik denk niet dat Barend & Barend heel goed bekeken wordt. Ik kijk het in ieder geval zelden. Ik heb vorige week gekeken toen de broertjes De Jong te gast waren, dat vond ik nog wel interessant. Bovendien zat er een chick aan tafel met enorm dikke tieten, goed concept. Maar die Barbara en Frits vind ik toch twee rare kwasten hoor, ik vind Frits ook totaal geen charisma hebben als presentator. Ik zit me altijd weer te verbazen over die kop van hem, er is iets in zijn kop dat zich moeilijk laat omschrijven maar mij wel mateloos irriteert. Die rare oogjes, die afgetrapte heidebrand op zijn kop die hij waarschijnlijk beschouwt als haar en die rare vissenbek, het is heel erg vreemd allemaal.
|
AFCAKatwijk
Forum berichten: 1903
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 11 mei 2011 13:59
|
|
http://www.rtl.nl/xl/#/u/d317f448-ecdc-36e0-83bc-a45f2f0b9c52/
Victoria Koblenko. Kijk even rond de 1 minuut, dan zie je Siem iets doen
Gestopt
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Wo 11 mei 2011 14:02
|
|
Citaat:
Victoria Koblenko. Kijk even rond de 1 minuut, dan zie je Siem iets doen
Ze zei toch ook: Barbera stop met naar mn tieten te kijken
|
AFCAKatwijk
|
Geplaatst: Wo 11 mei 2011 14:03
|
|
Citaat:
Ze zei toch ook: Barbera stop met naar mn tieten te kijken
Serieus ? Haha! Geweldig! Ik heb namelijk niet die hele aflevering gezien, geen behoefte aan ook.
Gestopt
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 742
Nieuws reacties: 3
|
Geplaatst: Zo 15 mei 2011 17:55
|
|
Ik ben zeer benieuwd naar de argumenten waarmee Van der Gijp en Derksen morgen Ajax weer mee gaan bashen!
|
YoranAjax
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Zo 15 mei 2011 18:11
|
|
Inderdaad. Ze hebben het hele jaar Ajax al lopen afzeiken. Nu doen ze dat waarschijnlijk weer ondanks dat Ajax gewoon goed heeft gespeeld. Dit kunnen ze niet ontkennen, maar ze zullen wel zeggen dat Ajax het niet verdiend heeft etc.
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 17:23
|
|
Alvast een kleine voorspelling voor vanavond......na minimaal 3 x de namen Ozil, Xavi en Iniesta te hebben genoemd zal het er uiteindelijk op uitdraaien dat Rene zal roepen dat hij het niet snapt, want als Ajax 10 keer tegen Twente speelt, verliezen ze er 8 (hoewel dat dit seizoen niet is gebleken). Hij zal roepen dat Ajax nooit meer zo`n wedstrijd speelt als gisteren.
Derksen zal Ajax vrij zeker de kampioen van de armoede noemen en nog maar weer eens gaan uitleggen hoeveel geluk ze wel niet hebben gehad, terwijl Rene zich hoofdschuddend af vraagt hoe Twente toch kon verliezen en welke excuses hij nog aan kan dragen voor deze nederlaag.
Het zou de heren sieren als ze eens gewoon eerlijk zouden zeggen dat het publiek echt de 12e en 13e man is geweest en dat Ajax gewoon echt voor het kampioenschap heeft gevochten. Ze wilden kampioen worden, waren hongerig.
Het was een absolute hel in de ArenA en Ajax was gewoon beter dan Twente.
Ik zag gisteren een intervieuw met Jan v Halst op vliegveld Twente en die was wel heel eerlijk. Die zei dat Ajax terecht had gewonnen en dat ze enorm onder de indruk waren van het publiek en de sfeer.
We zullen het weer zien wat ze te melden hebben, maar ik zit er niet ver naast denk ik.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 742
Nieuws reacties: 3
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 17:34
|
|
Ik verwacht ook zoiets..
Ohja PSV was met Reis en Afellay gemakkelijk kampioen geworden, die moeten we niet vergeten..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 17:34
|
|
Ik kan me volledig in je verhaal vinden, Ad. En zo zal het inderdaad gaan, al zal dat van Johan Derksen wel meevallen denk ik want hij is wel een type dat als zijn ongelijk wordt bewezen hij dat ook toegeeft.
Maar met die Van der Gijp sloeg je de spijker op zijn kop hoor. Het is altijd: ''Heb je die Özil nog gezien van het weekend? Die was weer geniaal. Net als die Xavi en die Iniesta.''
Aan dat opgehemel van hem erger ik me soms best erg. Ook bij Eriksen. En Eriksen is zeker niet slecht hoor, maar met andere woorden vindt René Ajax altijd een gruwelijk slecht elftal met alleen Eriksen (de nieuwe Iniesta volgens hem) als lichtpunt.
|
hannes
Forum berichten: 895
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 17:46
|
|
Sowieso vdGijp. Wat een knakker is dat zeg. Geilt op alles wat groot en sterk is. Tactisch zelden op een goed punt te betrappen en schreeuwt zo debiel hard om zijn eigen grappen dat-ie de zaal wel meekrijgt. Maar o-o-o wat een tergend slechte televisie is die poppenkast die VI heet. Niet voor niets heeft dat andere slechte programma op de NOS dubbel zoveel kijkers. Dat anderhalf uurtje VI propaganda is om te janken zo slecht.
|
AFCAKatwijk
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 18:00
|
|
Derksen was vanochtend al op tv, ik kan het me niet 100% meer herinneren wat hij zei maar het was wel positief
Gestopt
|
AFCA_Seaman
Forum berichten: 1221
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 18:15
|
|
Citaat: Ik kan me volledig in je verhaal vinden, Ad. En zo zal het inderdaad gaan, al zal dat van Johan Derksen wel meevallen denk ik want hij is wel een type dat als zijn ongelijk wordt bewezen hij dat ook toegeeft.
Juist hier denk ik dus dat Derksen zal zeggen dat Ajax nu voor het eerst speelde zoals Ajax zou moeten spelen en dat Ajax in de vorm zoals tegen NEC (Wat hij ongetwijfeld gaat terughalen) geen kans zou hebben gehad en dat ze alle geluk van de wereld hebben gehad.
Bij elke andere club zouden ze het cliché terug halen dat 'De club die boven aan staat aan het einde van de rit, is verdiend kampioen'. Maar dat zal nu wel weer ontkracht worden omdat de meest gehaatte club kampioen is geworden. Dat het een vreemd seizoen is geweest moge duidelijk zijn maar hoe je het wen of keert, die term is ook gewoon dit seizoen weer van toepassing, punt.
René gaat ongetwijfeld roepen dat Douglas de zwakke schakel was en dat dit hem 9 van de 10 keer niet zal overkomen bla bla, 'De Ozils van deze wereld was dat niet overkomen' bla bla bla!
Ik kijk het sowieso, het is nou eenmaal vaste prik voor me maar het is grotendeels voorspelbaar.
|
AFCA_Seaman
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 18:15
|
|
Citaat: Derksen was vanochtend al op tv, ik kan het me niet 100% meer herinneren wat hij zei maar het was wel positief
Waar was dit ?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 18:20
|
|
Ik had het gisteren niet gezien. Voor degenen die het ook nog niet hadden gezien:
http://nos.nl/video/240783-studio-voetbal-15-mei.html
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 18:31
|
|
Citaat: Ik verwacht ook zoiets..
Ohja PSV was met Reis en Afellay gemakkelijk kampioen geworden, die moeten we niet vergeten..
Oh ja.....die was ik nog vergeten......haalt ie er ongetwijfeld bij en vergeet dan maar weer even de namen Suarez en El Hamdaoui te noemen......2 spitsen die Ajax niet meer had in de 2e seizoenshelft.
Ik kijk graag naar VI hoor, daar niet van, maar dat ophemelen van die Ozil, Xavi en Iniesta word ik helemaal gek van.
En dat geldt ook voor het verheerlijken van Twente (zo sprankelend ziet het er allemaal niet uit he) en maar blijven roepen dat dat Psv makkelijk kampioen was geworden met Reis en Affelay.
Ze zijn het niet Johan en zijn financieel voorlopig mijlen ver terug geworpen .....heerlijk
|
AFCAKatwijk
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 18:35
|
|
Citaat:
Waar was dit ?
Dat ochtend programma met Genee, opgezocht en het heet: Doordekken.
Gestopt
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 18:58
|
|
Citaat: Alvast een kleine voorspelling voor vanavond......na minimaal 3 x de namen Ozil, Xavi en Iniesta te hebben genoemd zal het er uiteindelijk op uitdraaien dat Rene zal roepen dat hij het niet snapt, want als Ajax 10 keer tegen Twente speelt, verliezen ze er 8 (hoewel dat dit seizoen niet is gebleken). Hij zal roepen dat Ajax nooit meer zo`n wedstrijd speelt als gisteren.
Derksen zal Ajax vrij zeker de kampioen van de armoede noemen en nog maar weer eens gaan uitleggen hoeveel geluk ze wel niet hebben gehad, terwijl Rene zich hoofdschuddend af vraagt hoe Twente toch kon verliezen en welke excuses hij nog aan kan dragen voor deze nederlaag.
Het zou de heren sieren als ze eens gewoon eerlijk zouden zeggen dat het publiek echt de 12e en 13e man is geweest en dat Ajax gewoon echt voor het kampioenschap heeft gevochten. Ze wilden kampioen worden, waren hongerig.
Het was een absolute hel in de ArenA en Ajax was gewoon beter dan Twente.
Ik zag gisteren een interview met Jan v Halst op vliegveld Twente en die was wel heel eerlijk. Die zei dat Ajax terecht had gewonnen en dat ze enorm onder de indruk waren van het publiek en de sfeer.
We zullen het weer zien wat ze te melden hebben, maar ik zit er niet ver naast denk ik.
Dat moet ik ze sowieso nageven hoor. Ik heb vanzelfsprekend veel Twentse vrienden, en ik heb niet 1 Calimero-smsje of andere haatdragende berichten ontvangen. Niets dan lof over Ajax en vooral gelatenheid, tevredenheid heerst hier. Ze zijn voornamelijk zo trots als een hond met 7 lullen dat ze weer tot de laatste dag mee hebben gedaan, terecht ook.
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 19:06
|
|
Was gister in Amsterdam maar weten jullie misschien waar je de uitzending van Studio Sport kunt terugkijken van gister 19:00 uur want dat mocht toch niet via uitzending gemist? Zelfde vraag voor de hele wedstrijd Ajax - Twente op EL?
|
Riejuh
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 19:32
|
|
Samenvttingen op http://www.eredivisie.nl
Mooi overigens hoe Jan Mulder over het Bloed, Zweet en Tranen spreekt.. Het evenaart bijna het YNWA op Anfield..
|
AFCA_Seaman
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 19:51
|
|
Citaat:
Waar was dit ?
Dat ochtend programma met Genee, opgezocht en het heet: Doordekken.
Ah oke, ja dat heb ik van gisteren nog opgenomen.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 20:35
|
|
Waar zijn die tukkers nou, ik dacht dat ze er drie hadden uitgenodigd?
|
AFCA_Seaman
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 20:41
|
|
Daar was die al, Johan: ''PSV was makkelijk kampioen geworden met Reis en Affelay'
& Johan: 'Tegen NEC hebben ze alle geluk van de wereld gehad'.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 20:42
|
|
Als telt niet in het hedendaagse voetbal..
Als wij 1 goal meer hadden gemaakt in 2007 tegen Willem II waren we kampioen.. Als we toen tegen Sparta (0-0, 40 kansen) 1 goal hadden gescoord waren we kampioen...
Een team kan altijd met tegenslag te maken hebben.. Feit is dat wij daar het beste mee zijn omgegaan dus terecht kampioen zijn!
Heertje is trouwens wel een verademing met zijn humor...
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 20:53
|
|
Ik krijg kokhalsneigingen als ik alleen al denk aan die kop van Derksen, no way dat ik me kampioensroes door hem laat verpesten.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 20:55
|
|
Citaat: Ik krijg kokhalsneigingen als ik alleen al denk aan die kop van Derksen, no way dat ik me kampioensroes door hem laat verpesten.
Hij kan niets zeggen! enige die wat zeggen zijn Heertje en Genee..
Jordania is boos. Vitesse zou 55 miljoen euro mogen investeren .. Jordania heeft echter geen verblijfsvergunning in Nederland..
|