Auteur
|
Bericht
|
Sigtyr
Forum berichten: 139
Nieuws reacties: 4
|
Geplaatst: Za 19 maa 2011 15:33
|
|
Ik vind het buitengewoon laag dat veel mensen nu verhoeven afzagen en op persoonlijk niveau tot het bot beledigen. (ok, bij VI kunnen ze niet veel anders wegens gebrek aan voetbalverstand)
Ajax kan het zich onmogelijk veroorloven om een goede 3e keeper te hebben, dat is gewoon te duur. Verhoeven is redelijk voor een 3e keeper.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 742
Nieuws reacties: 3
|
Geplaatst: Za 19 maa 2011 15:36
|
|
Trouwens, wie verwacht er dan ook dat je in de situatie komt dat zowel je eerste keeper als je tweede keeper voor langere tijd uitgeschakeld is? Verhoeven is gewoon een prima derde keeper, en je kan natuurlijk nooit verwachten dat Verhoeven Stekelenburg wel eventjes probleemloos vervangt...
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 19 maa 2011 15:39
|
|
Inderdaad, je zou het nu maar met één van die jonkies moeten doen de rest van het jaar..
|
hannes
Forum berichten: 895
|
Geplaatst: Za 19 maa 2011 16:50
|
|
Citaat: Dat baseer ik op wat ik heb gezien. Zo heb ik bijvoorbeeld met verbazing zitten kijken naar de pot van Verhoeven tegen Excelsior. Dat zie ik de hele rits Willem II keepers, Stuhr-Ellegaard, Issakson (?), Luciano, Ten Rouwelaar, Pasveer, Mulder, Van Dijk, Waterman of een Paauwe niet maken.
Vandaar dat niet Verhoeven, maar Ten Rouwelaar is geselecteerd voor oranje? Verder vindt ik ook Pasveer en Mulder beter dan Verhoeven, hoewel deze keepers in hun onervarenheid nog wel fouten maken. Luciano neemt te veel risico en is te wild, Waterman is veel te wisselvallig en Issakson vind ik meevoetballend erg slecht, maar deze keepers zijn gemiddeld niet minder dan Verhoeven.
Die rits Willem II keepers, Heerenveen keepers, van Dijk en Paauwe, dan heb je het wel over de categorie die minder goed is dan Verhoeven.
Omdat Ten Rouwelaar eerste keeper is én dus veel speelt. Pasveer begint pas net met overtuigen en Mulder heeft nog nooit overtuigd. Daarnaast dát zijn eerste keepers. Die verschillen wat niveau betreft niet veel met onze 3de (!!!!!!!) keeper. Verhoeven kan vanaf de nummer 8positie in de Eredivisie gewoon bij de eerste 11 horen, terwijl dat bij ons 3de (!!!!!) keeper is. Dáár heb ik het over. Als 1ste keeper is Verhoeven natuuurlijk niet van voldoende niveau, maar dat is de discussie ook niet.
|
AFCA_Seaman
Forum berichten: 1221
|
Geplaatst: Za 19 maa 2011 18:17
|
|
Nee de discussie gaat nu over het vergelijken van keepers wat bij sommigen niet eens kan aangezien die andere kwaliteiten hebben. Zoals ik een Luciano een bal nog wel eens atletisch uit de kruising zie halen is Verhoeven een betere lijnkeeper. Maargoed, het gaat nu te veel door op deze discussie.
Wat vinden jullie van VI op dít moment? het is nogal veranderd met name sinds VI Oranje. Voetbalinhoudelijk word het steeds minder. Maar hoe je het went of keert, Derksen zegt wel vaak wat ik denk. Van der Gijp omschrijft soms spelers dat ik denk van, 'krijg je de opdracht van de producers om dit soort dingen te zeggen'. Maargoed.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Za 19 maa 2011 18:41
|
|
Citaat:
Omdat Ten Rouwelaar eerste keeper is én dus veel speelt. Pasveer begint pas net met overtuigen en Mulder heeft nog nooit overtuigd. Daarnaast dát zijn eerste keepers. Die verschillen wat niveau betreft niet veel met onze 3de (!!!!!!!) keeper. Verhoeven kan vanaf de nummer 8positie in de Eredivisie gewoon bij de eerste 11 horen, terwijl dat bij ons 3de (!!!!!) keeper is. Dáár heb ik het over. Als 1ste keeper is Verhoeven natuuurlijk niet van voldoende niveau, maar dat is de discussie ook niet.
Mulder speelt ook niet zo vaak, maakt foutjes, maar is wel een atletische keeper.
Verhoeven zou alleen bij Heerenveen, Excelsior en Willem II eerste keeper zijn. Wat betreft tweede keepers heb je er altijd minder zicht op, maar bij Twente en AZ zou hij het ook niet redden als tweede keeper.
|
YoranAjax
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Za 19 maa 2011 19:24
|
|
Citaat: Dat baseer ik op wat ik heb gezien. Zo heb ik bijvoorbeeld met verbazing zitten kijken naar de pot van Verhoeven tegen Excelsior. Dat zie ik de hele rits Willem II keepers, Stuhr-Ellegaard, Issakson (?), Luciano, Ten Rouwelaar, Pasveer, Mulder, Van Dijk, Waterman of een Paauwe niet maken.
Graafland is alleen aangetrokken om de blessure van Vermeer op te vangen. Die is toch ook weg na dit seizoen (correct me if I'm wrong!). Dat is inderdaad een zeer matige keeper die het niveau van Ajax niet heeft. Verhoeven is een Amsterdammer, ex-Ajacied en een gozer met een goede kop. Kan behoorlijk keepen en klaagt - tot dusver - niet over zijn reserve reserve doelman positie. Dan ben ik tevreden dat hij onze 3de man is.
Over zijn gewicht. Tja, hij zit strak in het shirtje en het ziet er ook niet uit. Daar ben ik over verbaasd, maar ik heb geen cijfers over zijn fitheid dus ik oordeel daar ook niet over.
Volgensmij komt Verhoeven uit Naarden/Bussum en heeft hij in zijn jeugd bij BFC gespeeld en gekeept. Geen Amsterdammer dus.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 357
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 19 maa 2011 19:44
|
|
Citaat:
Volgensmij komt Verhoeven uit Naarden/Bussum en heeft hij in zijn jeugd bij BFC gespeeld en gekeept. Geen Amsterdammer dus.
Verhoeven komt inderdaad niet uit Amsterdam, hij is geboren in Naarden, zoals je al zei.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Zo 20 maa 2011 02:04
|
|
Ik kijk alleen voor de humor en zo nu en dan slaan ze de plank echt helemaal mis. Voettechnisch is het echt matig in mijn opinie.
|
Leonel
|
Geplaatst: Ma 28 maa 2011 20:52
|
|
Nog nieuwtjes over Ajax?
|
Ping
Forum berichten: 3011
|
Geplaatst: Ma 28 maa 2011 20:55
|
|
Ja ze lopen een beetje Jan Olde Rie'k'ering belachelijk te maken ofzo...
De snor zei zo: "Je kan kiezen tussen of Cruijff, Bergkamp, De Boer ( en nog iemand ) of Rik van den Boog en ( volgens mij zei hij) Jan Olde Rie'k'ering... Nou kies maar", zegt hij!
|
AFCAKatwijk
Forum berichten: 1903
|
|
|
Citaat: Nog nieuwtjes over Ajax?
Zijn nogal 'tegen' vd Boog. De Snor is wel positief over Cruijff -hoe kan het ook anders-
Gestopt
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
|
|
Johan steunt Johan 100%
Of je kiest voor Cruijff, Bergkamp en Jonk of voor Jan Olde Riekerink en Vd Boog..
vd Boog noemt hij een wisselspeler van Sportclub Amersfoort....
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Ma 28 maa 2011 20:56
|
|
Nee, maar Derksen gaat wel los. Ben het voor de eerste keer volledig met hem eens. Vooral met 'de keuze'....Keuze tussen VDB/JOR en tussen de groep Cruijff....nou, kies maar? Die keuze heb ik ook al gesteld een paar dagen geleden.
|
Ping
|
Geplaatst: Ma 28 maa 2011 20:57
|
|
Nu over het middenveld van Ajax: Positie Spel zo slecht.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Ma 28 maa 2011 21:01
|
|
Zijn 4 man tijdens de vergadering niet: Winter, Van Wijk en nog 2.. Bij te weinig rugdekking stapt Coronel op.. Lukt dit niet komt er een ALV..
DERKSEN GAAT LOSSS
Volgende quote: Molenaar en Van Duijvenbode weten meer van het runnen van een beursgenoteerd bedrijf dan de gehele directie..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 28 maa 2011 21:05
|
|
Wow Johan Derksen heeft het nu echt goed te pakken zeg! Haha, hij gaat helemaal los!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Ma 28 maa 2011 21:10
|
|
Het lijkt wel of Derksen mijn posts heeft gelezen.
Eerste keer dat ik het volledig met hem eens ben.
|
Leonel
|
Geplaatst: Ma 28 maa 2011 21:10
|
|
Mooi!
Ik kan niet wachten totdat ik het kan zien.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Ma 28 maa 2011 21:23
|
|
Citaat: Het lijkt wel of Derksen mijn posts heeft gelezen.
Eerste keer dat ik het volledig met hem eens ben.
Mail hem met de mail voor de petitie, naar welk e-mail adres is dat?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 28 maa 2011 21:25
|
|
Volgens mij via hier: http://www.vi.nl/web/show?id=503596
|
Riejuh
|
Geplaatst: Ma 28 maa 2011 21:29
|
|
Citaat:
Verstuurd..
|
Ajaxzitinjebloed
Forum berichten: 26
|
Geplaatst: Ma 28 maa 2011 21:35
|
|
Citaat:
Verstuurd..
Heb zo het gevoel dat het niet aan bod komt. Het onderwerp Ajax is inmiddels voorbij.....
|
Riejuh
|
Geplaatst: Ma 28 maa 2011 21:35
|
|
Ik kwam niet eerder op het idee...
|
Ping