Auteur
|
Bericht
|
abruzzi
Forum berichten: 1144
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 1 feb 2011 00:02
|
|
Die knudde's gaan ook nergens over, niemand die er om lacht. En Gené die er nog het beste van probeert te maken door een beetje nep te lachen..
|
AFCA_Seaman
Forum berichten: 1221
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 20:46
|
|
Apart verhaal over Matavz, Nijland en v/d Boog in VI, hoe serieus is dit ?
''Matavz zou absoluut geen Ajax spits zijn'' aldus v/d Boog ?
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 20:52
|
|
Wat ik aparter vind is het 'chinees verhaal'. Als dat echt waar is, is het echt een schande. Maar vind het een raar verhaal, en weet het waarheidsgehalte niet.
|
AFCAKatwijk
Forum berichten: 1903
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 21:00
|
|
Citaat: Wat ik aparter vind is het 'chinees verhaal'. Als dat echt waar is, is het echt een schande. Maar vind het een raar verhaal, en weet het waarheidsgehalte niet.
Chinees verhaal?
Gestopt
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 21:05
|
|
Volgens de mannen van VI: Rik van de Boog en Slop etc. zaten bij Ajax(31-01-11) , toen hebben ze chinees besteld. Daarna dacht Rik dat er niets meer rond zou komen en heeft iedereen naar huis gestuurd. Toen hebben Heerenveen en de zaakwaarnemer van Dost gebeld naar Rik dat het laatste bod geaccepteerd word. Maar toen kon Rik de mensen die moesten tekenen en alles op papier moesten krijgen niet meer bereiken. Ik geloof er niet veel van, maar toch een raar verhaal.
|
AFCA_Seaman
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 21:13
|
|
Citaat: Volgens de mannen van VI: Rik van de Boog en Slop etc. zaten bij Ajax(31-01-11) , toen hebben ze chinees besteld. Daarna dacht Rik dat er niets meer rond zou komen en heeft iedereen naar huis gestuurd. Toen hebben Heerenveen en de zaakwaarnemer van Dost gebeld naar Rik dat het laatste bod geaccepteerd word. Maar toen kon Rik de mensen die moesten tekenen en alles op papier moesten krijgen niet meer bereiken. Ik geloof er niet veel van, maar toch een raar verhaal.
Dat chinees verhaal kwam gisteren overigens ook bij Studio Voetbal aan bod. Zijn dus wel meerdere bronnen. Of het waar is, is een tweede.
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 22:48
|
|
Ik weet 100% zeker dat dat verhaal waar is, evenals de arrogante opmerking over Matavz........hoe gek ben je dan en hoe ongeschikt ben je dan voor je werk?
Wat een onzinnige armoede en wat een brevet van onvermogen......deze directie moet echt oprotten en wel zo snel mogelijk.
Kunnen ze hele dagen "Chinees" vreten.......dit is toch onvoorstelbaar.
Mijn bron is 100% betrouwbaar en zit bijna in het vuur ipv erbovenop.
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 22:52
|
|
Citaat: Ik weet 100% zeker dat dat verhaal waar is, evenals de arrogante opmerking over Matavz........hoe gek ben je dan en hoe ongeschikt ben je dan voor je werk?
Wat een onzinnige armoede en wat een brevet van onvermogen......deze directie moet echt oprotten en wel zo snel mogelijk.
Kunnen ze hele dagen "Chinees" vreten.......dit is toch onvoorstelbaar.
Mijn bron is 100% betrouwbaar en zit bijna in het vuur ipv erbovenop.
Je zou zelfs Chinees kunnen eten en tegelijketijd onderhandelen, zijn toch geen kinderen. Hoop dat Cruijff binnengehaald wordt dan is het einde verhaal met deze gasten die alleen op eigen belang uitzijn en niet voor ons, Ajax belang uit zijn.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 23:57
|
|
Er zijn een hoop Ajax-bonzen geweest die Ajax hebben geleid om op het pluche te mogen zitten, maar als je dit hoort, denk je echt dat ze er alleen zitten om te brallen. Deze heren moeten het woord impression management hebben uitgevonden, want dat is alles wat ze doen, alle kanten op draaien, overal doorheen wringen, eigen gemaakte schouderklopjes voor de dingen die je goed doet, zwijgen over de dingen die je fout doet en vooral zo lang mogelijk overleven... niet voor het club, maar voor het eigenbelang.
|
Ad
|
Geplaatst: Di 8 feb 2011 04:02
|
|
Toch zit die mafkees van een Slop er al heeeeeeel lang en er zijn ook vele supporters die vinden dat vd Boog het goed doet.
Ik heb ook geen hekel aan vd Boog, want hij komt best goed over, maar dan doet ie ineens weer iets stoms waarvan ik denk:"hoe verzin je het" .......het totaal negeren van de afspraken met Cruyff is hier een mooi voorbeeld van en de hele Dost soap.
Ik vind overigens weer wel dat Ajax idd niet meer moest betalen dan die 4 miljoen en daar heeft ie zich mooi aan gehouden, maar deze mensen hebben geen Ajax hart joh. Dit zijn pure zakenmannen en daar moeten we vanaf.......zo snel mogelijk !!!!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 8 feb 2011 07:40
|
|
Citaat: Ik vind overigens weer wel dat Ajax inderdaad niet meer moest betalen dan die 4 miljoen en daar heeft ie zich mooi aan gehouden.
Dat ben ik met je eens als het om Dost gaat, alleen is het geen wijsheid, maar toeval dat Dost niet is gekomen voor een bedrag van vermoedelijk meer dan 4 miljoen euro.
Als vd Boog na zijn etentje de zaken rond had kunnen maken droeg Dost namelijk op 1 februari een Ajaxshirt en had Heerenveen het geld (het zal dan ergens tussen de 5 en 6 miljoen in liggen vermoed ik) op de bankrekening staan.
|
De Eik van De Dijk
Forum berichten: 428
|
Geplaatst: Di 8 feb 2011 08:45
|
|
Citaat: Toch zit die mafkees van een Slop er al heeeeeeel lang en er zijn ook vele supporters die vinden dat vd Boog het goed doet.
Ik heb ook geen hekel aan vd Boog, want hij komt best goed over, maar dan doet ie ineens weer iets stoms waarvan ik denk:"hoe verzin je het" .......het totaal negeren van de afspraken met Cruyff is hier een mooi voorbeeld van en de hele Dost soap.
Ik vind overigens weer wel dat Ajax inderdaad niet meer moest betalen dan die 4 miljoen en daar heeft ie zich mooi aan gehouden, maar deze mensen hebben geen Ajax hart joh. Dit zijn pure zakenmannen en daar moeten we vanaf.......zo snel mogelijk !!!!
Ik spreek tegen dat VDB geen Ajax-hart zou hebben. Deze man is Amsterdammer en heeft de jeugdopleiding doorlopen. Omdat dit een succesvolle zakenman is, zou hij geen echte Ajax-man kunnen zijn? Hij kan in het zakenleven een 10-voud, of misschien wel een 20-voud van zijn 2 ton salaris verdienen, maar hij wilt dit doen omdat hij Ajax-fan is. Verder vind ik wel dat hij een aantal fouten heeft gemaakt, maar hij was daar niet alleen in. We hebben ook nog een RvC.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 8 feb 2011 13:09
|
|
Citaat:
Ik spreek tegen dat VDB geen Ajax-hart zou hebben. Deze man is Amsterdammer en heeft de jeugdopleiding doorlopen. Omdat dit een succesvolle zakenman is, zou hij geen echte Ajax-man kunnen zijn? Hij kan in het zakenleven een 10-voud, of misschien wel een 20-voud van zijn 2 ton salaris verdienen, maar hij wilt dit doen omdat hij Ajax-fan is. Verder vind ik wel dat hij een aantal fouten heeft gemaakt, maar hij was daar niet alleen in. We hebben ook nog een RvC.
De raad van commissarissen moet vd Boog corrigeren op de dag van de transfer deadline? Dit is toch gewoon dagelijkse bedrijfsvoering.
|
Ad
|
Geplaatst: Wo 9 feb 2011 02:24
|
|
Citaat: Ik spreek tegen dat VDB geen Ajax-hart zou hebben. Deze man is Amsterdammer en heeft de jeugdopleiding doorlopen. Omdat dit een succesvolle zakenman is, zou hij geen echte Ajax-man kunnen zijn? Hij kan in het zakenleven een 10-voud, of misschien wel een 20-voud van zijn 2 ton salaris verdienen, maar hij wilt dit doen omdat hij Ajax-fan is. Verder vind ik wel dat hij een aantal fouten heeft gemaakt, maar hij was daar niet alleen in. We hebben ook nog een RvC.
Ik merk er niks van dat hij een Ajax-fan is "Eijk" dan had ie wel anders gehandeld in bepaalde zaken en dan noem ik "de zaak Cruyff" maar even.
Hij kan wel Amsterdammer zijn en de jeugd opleiding hebben doorlopen, maar dat zegt helemaal niets.
Als een icoon als Cruyff de club wilt helpen dan haal je de man zo snel mogelijk binnen en laat hem zijn gang gaan. Maar de heren hebben eerst aan hun eigen hachie gedacht, zijn toen gaan praten en proberen Johan nu monddood te maken.
Dan mag je je geen Ajacied noemen vind ik.
|
AFCA_Seaman
|
Geplaatst: Vr 11 feb 2011 20:52
|
|
Johan Derksen meld net bij VI dat Piet Keizer alweer vertrokken is ?...
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Vr 11 feb 2011 23:40
|
|
Is Keizer ook niet de man die zei dat: Douglas en Dzusdzak niet goed genoeg waren, Sulejamani voor 300k een te grote gok was?
Ben er niet zo rouwig om dat Keizer er niet bij zit..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 11 feb 2011 23:53
|
|
Ik ook niet vanwege zijn capaciteiten. Maar wel dat Cruijff kan volgen.
Weet iemand wanneer de RvC wordt gekozen?
|
Ad
|
Geplaatst: Za 12 feb 2011 01:09
|
|
Ik vind dit dus wel een ramp eigenlijk, want nu zul je elke dag kunnen verwachten dat Cruijff er ook de brui aan geeft.......ik moet er niet aan denken zeg.
Zag net een intervieuw met onze grote vriend vd Boog op Ajax tv waarin hij maar liefst 6 keer sprak over "het bedrījf Ajax" ...........precies zoals hij Ajax ziet.
Niet als een club, maar een bedrijf........ik werd er helemaal kriegelig van.
Wie durft deze man nou een echte Ajacied te noemen?
|
AFCAKatwijk
|
Geplaatst: Za 12 feb 2011 11:49
|
|
Citaat: Ik vind dit dus wel een ramp eigenlijk, want nu zul je elke dag kunnen verwachten dat Cruijff er ook de brui aan geeft.......ik moet er niet aan denken zeg.
Zag net een interview met onze grote vriend vd Boog op Ajax tv waarin hij maar liefst 6 keer sprak over "het bedrījf Ajax" ...........precies zoals hij Ajax ziet.
Niet als een club, maar een bedrijf........ik werd er helemaal kriegelig van.
Wie durft deze man nou een echte Ajacied te noemen?
Zolang Ajax nog op de beurs genoteerd is, is het nog gewoon een bedrijf, waar we veel geld mee kunnen winnen/verliezen. Dan kun je als Algemeen Directeur niet om heen.
Gestopt
|
Lammert Albertus
Forum berichten: 279
|
Geplaatst: Za 12 feb 2011 12:59
|
|
6x Katwijk, de weef en denkfouten zijn overduidelijk.
Het bedrijf Ajax, voornaam hoor, het bedrijf Ajax is veel sterker als het weer een knus cluppie wordt, waar voetbal rules, door echte topmensen en JC is de absolute top en dan Guus en co.
|
AFCAKatwijk
|
Geplaatst: Za 12 feb 2011 13:02
|
|
Citaat: 6x Katwijk, de weef en denkfouten zijn overduidelijk.
Het bedrijf Ajax, voornaam hoor, het bedrijf Ajax is veel sterker als het weer een knus cluppie wordt, waar voetbal rules, door echte topmensen en JC is de absolute top en dan Guus en co.
Ik begrijp er weer weinig van..
Gestopt
|
Ad
|
Geplaatst: Za 12 feb 2011 16:56
|
|
Citaat: 6x Katwijk, de weef en denkfouten zijn overduidelijk.
Ik begrijp er weer weinig van..
|
Lammert Albertus
|
Geplaatst: Za 12 feb 2011 16:59
|
|
Begrijp jij maar dat catchy oh zo holle bedrijfsgeleuter van Rikkie.
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Za 12 feb 2011 17:13
|
|
Citaat: Begrijp jij maar dat catchy oh zo holle bedrijfsgeleuter van Rikkie.
Wordt een beetje moe van jou eindeloos geleuter.
|
Lammert Albertus
|
Geplaatst: Za 12 feb 2011 17:48
|
|
Jaja actie reactie, discussie altijd lastig.
Peace de groeten, rust goed uit.
|