Geregistreerd: 30-04-2008 Forum berichten: 4810 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 14 maa 2010 11:10
Citaat:
Ronald Koeman over Ajax-PSV in Studio Voetbal
Ronald Koeman over Ajax-PSV in Studio Voetbal In competitieverband zegevierde Ajax tweemaal in de Arena tegen PSV. Afgelopen seizoen wonnen de hoofdstedelingen met 4-1, in 2004 werd het 2-1. Ronald Koeman (foto) was destijds oefenmeester van Ajax, ruim twee jaar voor hij begon aan zijn klus bij PSV. Zondagavond analyseert de Zaandammer in Studio Voetbal de confrontatie tussen zijn voormalige werkgevers. De uitzending op Nederland 1 begint om 22.50 uur. Koeman krijgt gezelschap van Hugo Borst, Jack van Gelder en vader en zoon Mulder
Sportweek.nl
Blijf het toch jammer vinden dat Co Adriaanse daar niet meer zit. Toen die bij Studio Voetbal aanwezig was het een interessante uitzending. De laatste tijd is het weer stukken minder en dat zal niet veranderen met Koeman.
Geregistreerd: 03-06-2008 Forum berichten: 7454 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Ma 15 maa 2010 09:58
Citaat:
Ik zocht het desbetreffende stuk op inderdaad, maar kon het (nog) niet vinden.
Ver op het einde, wel mooi dat hij zo positief was over Ajax. Het is dat hij teveel geld vraagt anders mocht hij van mij hier wel trainer worden, heerlijke arrogantie..
Maar op Youtube nog niet Zocht ook al naar het nieuwsbericht, alleen dat komt van een site waar wij niks af mogen halen. Anders stormt Hulst over ons heen.
Geregistreerd: 03-06-2008 Forum berichten: 7454 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Ma 15 maa 2010 10:02
Citaat:
Maar op Youtube nog niet Zocht ook al naar het nieuwsbericht, alleen dat komt van een site waar wij niks af mogen halen. Anders stormt Hulst over ons heen.
Over jou . Er is toch eens een e-mail verstuurd dat je het wel van ajax-life mocht afhalen maar dat je het dan duidelijk moest vermelden ofzo. Ik ben die mail kwijt namelijk.. Of je typt het gewoon in eigen woorden..
Geregistreerd: 15-11-2007 Forum berichten: 5208 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 15 maa 2010 10:03
Ook opmerkelijk: Bryan Roy vertelde bij Studio Ajax dat hij in een skybox zat met Aaron Winter, Wim Kieft en Ronald Koeman. Toen Ajax scoorde juichten Bryan en Aaron wel terwijl Kieft en Koeman als een zoutzak bleven zitten. Wim Kieft is dus gewoon meer PSV'er dan Ajacied.
Over jou . Er is toch eens een e-mail verstuurd dat je het wel van ajax-life mocht afhalen maar dat je het dan duidelijk moest vermelden ofzo. Ik ben die mail kwijt namelijk.. Of je typt het gewoon in eigen woorden..
Ik typ het altijd over in eigen woorden. Alleen citaten van mensen niet. Plus ik zag het bericht op soccernews. Op Ajaxlife staat het inderdaad ook, maar dat is reclame voor andere sites he
*EDIT*
Fuck he, nu zie ik hem op VZ, maar daar staan niet de woorden van Mourinho in die gister in SV te zien waren.
Geregistreerd: 30-04-2008 Forum berichten: 4810 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 24 maa 2010 18:08
Citaat:
Ik vond in het begin RTL 7 wel aardig met die drie knakkers.
Inmiddels begin ik mij te storen aan die plakkerige v.d. Gijp met zijn anti Ajax gedrag
Let wel kritiek is altijd geoorloofd doch dit lijkt meer op een hetze tegen de club en een aantal spelers in het bijzonder. Het zal wel weer een Rotterdammer zijn. Die kunnen alleen maar azijn pissen.
Wegjorissen die van der Grijp.
Vond zelf ook de wedstrijd tegen RKC nou niet Ajax-waardig. Onderschatting of zelfoverschatting? Laat het Donderdag dan maar zien tegen de GAE uit Deventer.
Terpetijn
Geregistreerd: 24-11-2008 Forum berichten: 177 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 26 maa 2010 06:58
Op jouw vragen kan ik geen antwoord geven, maar ik ben het wel helemaal met je eens over het commentaar van gisteravond. Een voorbeeld daarvan is dat de commentator ( ik zou niet weten wie) de hele tijd zat te hopen eigenlijk op een tegengoal op het moment dat het 0-1 stond. Hij gooide er termen uit als: ''Het kan nog Go Ahead'' en ''Gister was het eerst ook 0-1, en later won de thuisploeg, dus het kan nog''!
Ook ik zat me hier vreselijk aan te storen.!
Geplaatst: Vr 26 maa 2010 08:10
Edit: Toby heeft topic verplaatst .
Tja, ik erger me niet meer aan die commentatoren. Gewoon commentaar uitzetten en zorgen dat je met vrienden kijkt waardoor je toch bezig bent te praten..
Geregistreerd: 19-08-2009 Forum berichten: 908 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 26 maa 2010 10:26
Citaat:
Ook zei ' onze vriend'Leo Driessen, toen iemand buitenspel stond bij GAE: '' Laat toch gewoon doorgaan'. En het was geen mooie aanval ofzo ook raar.
Die mafkees Driessen riep ook dat Enoh buitenspel stond ergens in de 1e helft, maar de bal werd gespeeld door een verdediger van GAE. Driessen weet niet dat het in zo'n geval nooit buitenspel kan zijn, al staat hij 10 meter voor de laatste verdediger.