Auteur
|
Bericht
|
Jows
Forum berichten: 509
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 15 okt 2009 07:52
|
|
Citaat: Ik wil mijn voorspellingen invoeren, maar die hokjes waar je altijd de uitslagen en minuut eerste doelpunt in moet vullen staan kruisjes door. Ligt dit aan mij of is dit een fout in het spel?
Koen, daar heb ik geen last van. Ik kan gewoon mijn voorspellingen invoeren. Kijk je wel bij de juiste speelronde?
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Do 15 okt 2009 13:51
|
|
Citaat: Ik wil mijn voorspellingen invoeren, maar die hokjes waar je altijd de uitslagen en minuut eerste doelpunt in moet vullen staan kruisjes door. Ligt dit aan mij of is dit een fout in het spel?
Koen, daar heb ik geen last van. Ik kan gewoon mijn voorspellingen invoeren. Kijk je wel bij de juiste speelronde?
Nu doet hij het gewoon weer!
|
Jows
|
Geplaatst: Do 15 okt 2009 13:59
|
|
Nu doet hij het gewoon weer!
Top!
BTW, wat vinden jullie van de nieuwe naam? of valt het niet eens op
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Do 15 okt 2009 15:35
|
|
jijbentdekenner.nl?
Ik vind het geen verbetering iig. Ik vind je website top, ziet er goed uit. Mar ik had denk ik toch wat anders gekozen. Misschien is het wel een kwestie van wennen.
|
GertJan020
|
Geplaatst: Do 15 okt 2009 15:40
|
|
Ohja, ik had nog een suggestie.
Is het mogelijk om in de toto-stand te laten zien wat de vorige positie van de speler is. bijv:
Nu: 49. Ajacied_for_life 175 3 26 29 0 0 0 N 9 2
Straks: 49. (67) Ajacied_for_life 175 3 26 29 0 0 0 N 9 2
Dan is de 67 de vorige plaats van de vorige speelronde.
Ik hoor het wel
En ja, ik ben heel slecht bezig met een 49e plaats
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Do 15 okt 2009 15:46
|
|
Neuh, vind ik niet. Een top 50 notering is een realistische doelstelling voor jou.
Wat sta ik nog steeds hoog, hè. Ziet u dat?
|
Jows
|
Geplaatst: Do 15 okt 2009 16:07
|
|
Citaat: Ohja, ik had nog een suggestie.
Is het mogelijk om in de toto-stand te laten zien wat de vorige positie van de speler is. bijv:
Ik hoor het wel
Dus vandaar de gekozen naam.
Zou opzich te doen zijn, maar is wel een kutklusje. De stand wordt automatisch bepaald nav de uitslagen en sla ik niet elke speelronde afzonderlijk op. Zal eens kijken..
Het is idd wennen de naam, maar veel andere zaken waren al geregistreerd als domeinnaam. Vond dit daarom het beste (na wikken en wegen). Kwam ook al voor op de site:
"we vragen het aan jou, want jij bent de kenner..."
|
GertJan020
|
Geplaatst: Do 15 okt 2009 16:21
|
|
Citaat: Neuh, vind ik niet. Een top 50 notering is een realistische doelstelling voor jou.
Wat sta ik nog steeds hoog, hè. Ziet u dat?
Ik heb ook de volste vertrouwen in u, almachtige moderator!
|
GertJan020
|
Geplaatst: Do 15 okt 2009 16:30
|
|
Citaat:
Zou opzich te doen zijn, maar is wel een kutklusje. De stand wordt automatisch bepaald nav de uitslagen en sla ik niet elke speelronde afzonderlijk op. Zal eens kijken..
Het is inderdaad wennen de naam, maar veel andere zaken waren al geregistreerd als domeinnaam. Vond dit daarom het beste (na wikken en wegen). Kwam ook al voor op de site:
Okee, het maakt mij niet uit.
Als de naam niet in de smaak valt, open anders een topic op ajaxfans.net voor een nieuwe naam of zet een poll neer op je eigenwebsite en laat andere kiezen. Maar ik vind het best hoor ;)
|
Jows
|
Geplaatst: Do 15 okt 2009 18:56
|
|
Citaat:
Het is inderdaad wennen de naam, maar veel andere zaken waren al geregistreerd als domeinnaam. Vond dit daarom het beste (na wikken en wegen). Kwam ook al voor op de site:
Als de naam niet in de smaak valt, open anders een topic op ajaxfans.net voor een nieuwe naam of zet een poll neer op je eigenwebsite en laat andere kiezen. Maar ik vind het best hoor ;)
Moest snel gebeuren. Voor de 28e.... En het is niet alleen een domeintje, het is ook de kvk, etc.
|
GertJan020
|
Geplaatst: Do 15 okt 2009 19:21
|
|
Citaat:
Moest snel gebeuren. Voor de 28e.... En het is niet alleen een domeintje, het is ook de kvk, etc.
Nee, dat snap ik. Het is gewoon een kwestie van wennen denk ik. Het klinkt zo lang. Wat was dan de precieze kwestie waarover ze zich druk maken, want ik weet niet wat hun daar last voor hebben. Ach je moet maar zo denken, ze zien je in iedergeval niet als hopeloos geval, maar als concurrent. Dat is sowiso al wat.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Vr 16 okt 2009 09:26
|
|
Hij laat zelfs Mijn Groepen goed zien in het menu in Chrome
|
Jows
|
Geplaatst: Vr 16 okt 2009 09:38
|
|
Citaat: Hij laat zelfs Mijn Groepen goed zien in het menu in Chrome
Klopt!
Heb gelijk wat kleine bugs weggehaald. Ook laadt de site nu waarschijnlijk een stuk sneller! Bleek dat ik nog sitestatistieken opsloeg bij elke pagina-aanroep. Niet nodig, aangezien ik Google Analytics gebruik. Ideaal!
Merkt echt een enorm verschil!
Mocht je nog iets tegenkomen waarvan je denkt... "mzz, misschien is dit een interessante optie, of dit werkt nog niet echt lekker", laat dit dan aub weten via het contactformulier! Hoe meer de site voldoet aan jullie wensen, des te beter de site natuurlijk wordt.
Dus, wil je een poll, of wil je een mogelijkheid om vrienden uit te nodigen voor de site, wil je iets anders? Let me know!
|
Fregge
|
Geplaatst: Vr 16 okt 2009 09:40
|
|
Ik heb het idee dat hij het opslaan langer over doet. Maar ik kijk het even aan. Misschien was het eenmalig.
|
Jows
|
Geplaatst: Vr 16 okt 2009 15:11
|
|
Ook dat gaat m.i. sneller. Een collega van mij vond het erg prettig! Anyway, beetje vertrouwen in morgen?
Mooiste zou zijn als AZ gelijk speelt tegen Twente en PSV natuurlijk ook een puntje laat liggen, maar PSV wint wel en ik zie Twente eigenlijk ook wel érg eenvoudig winnen. Denk 2 of 3 nul. AZ is totaal niet geconcentreerd nu met al die DSB ellende.
|
Fregge
|
Geplaatst: Vr 16 okt 2009 18:15
|
|
AZ verliest. Simpel, die moesten tegen een sterke geloof ik. Ajax wint met 8-0
|
GertJan020
|
Geplaatst: Vr 16 okt 2009 18:24
|
|
Citaat: AZ verliest. Simpel, die moesten tegen een sterke geloof ik. Ajax wint met 8-0
Twente-AZ
Misschien dat juist de spelers zó gemotiveerd zijn.. je weet maar nooit. Zoiets kan altijd averechts uitpakken
|
Rinus
Forum berichten: 1713
|
Geplaatst: Vr 16 okt 2009 20:18
|
|
Schaars zegt al dat ze voor 'Dirk' gaan winnen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Di 20 okt 2009 12:23
|
|
Hey Yows,
Ik heb vorige week de voorspellingen ingevoerd, maar ze zijn niet opgeslagen bij de eredivise toto, hierdoor heb ik voor deze speelronde 0 punten -_-
Ik heb ze wel ingevoerd, maar ze zijn niet ingevoerd, kun je dit nog herstellen?
Ik had alle uitslagen hetzelfde als de Ajaxfans toto, want dat doe ik al tijd en bij V1: altijd 0 en V2: 4 gele kaarten
Ik mis hier nu domme punten door.....
|
Jows
|
Geplaatst: Wo 21 okt 2009 08:43
|
|
Citaat: Hey Yows,
Ik heb vorige week de voorspellingen ingevoerd, maar ze zijn niet opgeslagen bij de eredivise toto, hierdoor heb ik voor deze speelronde 0 punten -_-
Ik heb ze wel ingevoerd, maar ze zijn niet ingevoerd, kun je dit nog herstellen?
Ik had alle uitslagen hetzelfde als de Ajaxfans toto, want dat doe ik al tijd en bij V1: altijd 0 en V2: 4 gele kaarten
Ik mis hier nu domme punten door.....
Aangepast voor je (als het goed is heb je een bevestigingsmail ontvangen van de voorspellingen).
Tip: Zou je voortaan een bevestigingsmail van je voorspellingen naar jezelf willen sturen (kun je aangeven bij het opslaan van je voorspellingen)? Is voor je eigen zekerheid en is tevens bewijs dat het is opgeslagen. Krijg je geen bevestigingsmail, dan is er dus iets niet goed gegaan.
[size=150">Ajacieden: doen jullie nog mee met de FIFA WK U-17 Poule?? Uitslagen dien je voor vrijdag in te voeren, daarna hoef je niets meer te doen [/size">
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Wo 21 okt 2009 13:09
|
|
hey bedankt man,
Moet je nu ook alvast de achtste finales t/m de finale invullen?
Edit: Ik zie het al je moet de achtste finales invullen en de rest gaat verder aan de hand van je uitslagen!
|
Jows
|
Geplaatst: Wo 21 okt 2009 15:29
|
|
Citaat: hey bedankt man,
Moet je nu ook alvast de achtste finales t/m de finale invullen?
Edit: Ik zie het al je moet de achtste finales invullen en de rest gaat verder aan de hand van je uitslagen!
Achtste finales invullen en daarna moet je kiezen wie er volgens jou heeft gewonnen... Dus altijd blijven selecteren ;)
Stel jij zegt Nig - Dui 0-1, maar denkt toch dat Nig doorgaat, dan kun je in de kwartfinale Nig ipv Dui selecteren.
|
Jows
|
Geplaatst: Vr 23 okt 2009 12:11
|
|
Citaat: Ohja, ik had nog een suggestie.
Ik hoor het wel
Vanaf nu is te zien of iemand plaatsen is gestegen of gedaald. Dit d.m.v. icoontjes (pijltjes). Hopelijk voldoet het aan je wensen!
Komend weekend schijn ik weg te zijn (vage verhalen gehoord), dus het kan zijn dat de uitslagen van komend weekend pas op maandag worden verwerkt.
Succes!!
|
Fregge
|
Geplaatst: Vr 23 okt 2009 23:23
|
|
Kut, vergeten in te vullen voor de wedstrijd van vandaag. Ach, dan maar volgende week een perfecte score
|
Jows
|
Geplaatst: Wo 4 nov 2009 07:50
|
|
Zo, wordt een heftig weekje voor Ajax. Er moet gewonnen worden in Zagreb (om zga zeker te zijn van de volgende ronde) en zondag moet gewonnen worden bij FC Twente.
Hebben jullie overigens de nieuwsbrief ontvangen? De mensen die naast de Ajaxfans Eredivisie Poule ook meedoen met de reguliere Eredivisie Poule van Jij bent de kenner, maken in speelronde 14 kans op een exemplaar van PES 2010. De weekwinnaar van speelronde 14 wint die namelijk
|