Auteur
|
Bericht
|
Jows
Forum berichten: 509
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 3 okt 2009 16:24
|
|
Op dit moment heeft de webserver van Toto-online een storing. Als je nog voorspellingen moest invoeren voor vanavond, stuur dan even een e-mail naar info [at"> toto-online.nl
Ik zal ze dan achteraf toevoegen voor je! Excuses voor het ongemak.
|
Brasil
Forum berichten: 156
|
Geplaatst: Za 3 okt 2009 20:14
|
|
Citaat: toto-online.nl
Ik zal ze dan achteraf toevoegen voor je! Excuses voor het ongemak.
Een storing?? Het lijkt wel of hij geheel offline is gehaald....
|
Jows
|
Geplaatst: Za 3 okt 2009 22:05
|
|
Tjah, zo lijkt het nu, maar hij is niet geheel offline. Kan nu de db iig weer benaderen, de webserver echter nog niet. Ze zijn nog steeds druk bezig met het herstellen van de storing.....
Helaas, baal er echt van. Zal even kijken wat de impact is geweest m.b.t. de voorspellingen. Denk dat ik iedereen maar de punten voor de wedstrijden van vandaag geef (als de storing morgen is opgelost tenminste).
|
Brasil
Forum berichten: 156
|
Geplaatst: Za 3 okt 2009 23:07
|
|
Citaat: Tjah, zo lijkt het nu, maar hij is niet geheel offline. Kan nu de db iig weer benaderen, de webserver echter nog niet. Ze zijn nog steeds druk bezig met het herstellen van de storing.....
Helaas, baal er echt van. Zal even kijken wat de impact is geweest m.b.t. de voorspellingen. Denk dat ik iedereen maar de punten voor de wedstrijden van vandaag geef (als de storing morgen is opgelost tenminste).
Het is inderdaad heel irritant, hopen dat het snel goed komt.
|
Jows
|
Geplaatst: Zo 4 okt 2009 11:41
|
|
Alles is weer up-and-running!!!!
|
Rooie
Forum berichten: 264
|
Geplaatst: Ma 5 okt 2009 12:30
|
|
Citaat: Tjah, zo lijkt het nu, maar hij is niet geheel offline. Kan nu de db iig weer benaderen, de webserver echter nog niet. Ze zijn nog steeds druk bezig met het herstellen van de storing.....
Jammer, nadelig voor mij denk ik, omdat ik bij de wedstrijd van Feyenoord 16 punten verdient had... maar ja, niks aan te doen.
Maar kan jij me iets uitleggen, ik zie dat Svenchenko 22 punten behaald heeft in de 5 wedstrijden met de normale puntentelling.
Hij heeft zo te zien 100 punten gehaald, d.w.z. in de 4 wedstrijden waarin iedereen evenveel punten heeft gekregen heeft hij er 78 behaald.
Ik ben het na aan het kijken maar vind het verschil niet, overigens had hij vorige week 316 punten in speelronde 8, dan is 316+100 ook nog eens 416, hier is de inhaalwedstrijd van Nec tegen? dan wel door mij niet bij vermeld omdat ik de stand na maandagavond niet wist.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Ma 5 okt 2009 12:44
|
|
Jows, vraagje. Ik vul meestal m'n toto op donderdag en vrijdag in voor de hele speelronde. Moet ik nu de toto sturen van zaterdag avond, of is die wel goed meegenomen?
|
r-style
Forum berichten: 375
|
Geplaatst: Ma 5 okt 2009 18:36
|
|
Als ik het goed begrijp heeft iedereen de mogelijkheid om het maximale aantal punten te halen voor de wedstrijden van zaterdag. Je kan je toto invoer tot vrijdag aanpassen. dit zodat iedereen gelijk is en niemand voordeel of nadeel heeft.
Alleen weet ik niet hoe het zit met de inzet van jokers. Ik neem aan dat je die gewoon in kan zetten op deze wedstrijden.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Ma 5 okt 2009 18:39
|
|
Citaat: Als ik het goed begrijp heeft iedereen de mogelijkheid om het maximale aantal punten te halen voor de wedstrijden van zaterdag. Je kan je toto invoer tot vrijdag aanpassen. dit zodat iedereen gelijk is en niemand voordeel of nadeel heeft.
Alleen weet ik niet hoe het zit met de inzet van jokers. Ik neem aan dat je die gewoon in kan zetten op deze wedstrijden.
Ik heb er gewoon 2 ingezet net.
|
Jows
|
Geplaatst: Ma 5 okt 2009 19:31
|
|
Citaat: Jows, vraagje. Ik vul meestal m'n toto op donderdag en vrijdag in voor de hele speelronde. Moet ik nu de toto sturen van zaterdag avond, of is die wel goed meegenomen?
Gewoon invullen met de daadwerkelijke uitslagen. Gewoon overschrijven dus. Meest eerlijke voor iedereen.
@Rooie, ik had idd een erg goede ronde! Had Vitesse goed voorspeld en Feyenoord - RKC had ik helemaal goed met joker (ook de minuut 1e doelpunt).
Voor de eerlijkheid heb ik alleen de vier wedstrijden van zaterdag gedaan. Vrijdag werkte de site immers prima en zondagochtend was de site ook weer up-and-running. Dus zodoende alleen de vier wedstrijden.
De een heeft er voordeel bij, de ander nadeel. Het is nu even niet anders. Ik baalde ervan dat de storing zo lang duurde.... Heb dit ook gemeld bij mijn host.
|
Jows
|
Geplaatst: Ma 5 okt 2009 19:45
|
|
Citaat: Maar kan jij me iets uitleggen, ik zie dat Svenchenko 12 punten behaald heeft in de 5 wedstrijden met de normale puntentelling.
Hij heeft zo te zien 100 punten gehaald, d.w.z. in de 4 wedstrijden waarin iedereen evenveel punten heeft gekregen heeft hij er 88 behaald.
Ik ben het na aan het kijken maar vind het verschil niet, overigens had hij vorige week 316 punten in speelronde 8, dan is 316+100 ook nog eens 416, hier is de inhaalwedstrijd van Nec tegen? dan wel door mij niet bij vermeld omdat ik de stand na maandagavond niet wist.
Loop maar na, klopt echt. Loop alle speelrondes maar na bij hem:
1. 28
2. 44
3. 52
4. 35
5 .48
6. 21
7. 36
8. 46
9. 100
Totaal 410 punten
Deze speelronde idd 100 punten, betekent vorige week 310 punten.
|
Rooie
|
Geplaatst: Ma 5 okt 2009 20:24
|
|
Speelronde 9
Hier zijn de punten van Svenchenko:
Vitesse - Sparta Rotterdam 5 punt.
Roda - Ajax 2 punt.
Heerenveen - vvv 1 punt
Utrecht - Psv 8 punt.
Heracles - Twente 4 punt
= 22 punten, hij heeft 100 punten in deze ronde gekregen, d.w.z. dat hij over de resterende 4 wedstrijden waar jij iedereen de maximaal score hebt gegeven dus 78 punten heeft gehaald
Ik vergelijk mijn eigen punten met deze en kom toch lager dan Svenchenko, ondanks dat ik 1 punt meer heb behaald dan hem over de wedstrijden toen er nog geen storing was.
Vitesse - Sparta Rotterdam 16 punt.
Roda - Ajax 0 punt.
Heerenveen - vvv 1 punt
Utrecht - Psv 0 punt.
Heracles - Twente 4 punt
= 23 punten, maar ik heb wel maar 43 punten in totaal erbij gekregen ondanks dat jij schrijft dat iedereen de maximale aantal punten krijgt over de zaterdag gespeelde wedstrijden.
Mijn vraag is dan ook hoe het kan dat hij 78 punten krijgt over de 4 wedstrijden die iedereen evenveel punten heeft opgeleverd, en ik over die 4 wedstrijden maar 20 krijg?
Dit kan toch niet, of begrijp ik het verkeerd, of zie ik iets niet goed.
Het zou toch zou moeten zijn dat ik minimaal 1 punt meer dan hem zou moeten hebben, dus 23 en 78(hetzelfde aantal punten als Svenchenko gekregen heeft over de 4 storingwedstrijden) , ik kom dan op 23+78= 101 punten.
Ik ben overigens nu ook nog naar andere tellingen aan het kijken en zie onder meer Abruzzi flink boven mij staan terwijl hij de vorige speelronde nog niet onder de eerste 20 stond, ik tel bij hem 12 punten over de 5 wedstrijden die normaal zijn verlopen, dan heeft hij zelfs 88 punten behaald over de 4 storingswedstrijden waar iedereen evenveel punten behoort te krijgen.
Ook Kees Kivits zie ik ineens ertussen staan die over de 5 wedstrijden maar 15 punten heeft gehaald.
Soccerstar heeft 0 punten over de 5 wedstrijden maar heeft er wel 75 bij gekregen?
Haha, jij bent mij ook al voorbij gestevend, en je had 13 punten over de 5 goede wedstrijden
Ik kijk het verder niet meer na want dat heeft natuurlijk geen zin.
Kortom volgens mij is er iets flink fout gegaan ergens.
Kan jij het nog eens nakijken als je tijd hebt?
|
r-style
Forum berichten: 375
|
Geplaatst: Ma 5 okt 2009 21:10
|
|
Misschien een domme vraag. Maar volgens mij moet je zelf handmatig de juiste uitslagen invullen voor die 4 wedstrijden. Misschien heb je dat niet gedaan?
|
Fregge
|
Geplaatst: Ma 5 okt 2009 21:46
|
|
Citaat: Jows, vraagje. Ik vul meestal m'n toto op donderdag en vrijdag in voor de hele speelronde. Moet ik nu de toto sturen van zaterdag avond, of is die wel goed meegenomen?
Gewoon invullen met de daadwerkelijke uitslagen. Gewoon overschrijven dus. Meest eerlijke voor iedereen.
Volgens mij snap je de vraag niet. Er was een storing op je site, en de uitslagen moesten via jou ingestuurd worden. Maar ik heb ze vrijdag middag ingevuld, moet ik de uitslagen van zaterdag avond nog sturen of niet?
|
Rooie
|
Geplaatst: Ma 5 okt 2009 21:58
|
|
Citaat: Misschien een domme vraag. Maar volgens mij moet je zelf handmatig de juiste uitslagen invullen voor die 4 wedstrijden. Misschien heb je dat niet gedaan?
Dan heb ik het dus verkeerd begrepen.
Dus iedereen mag de uitslagen die al bekend zijn achteraf invullen.
Dus degene die dat vergeet of niet weet heeft dan pech gehad.
|
Jows
|
Geplaatst: Ma 5 okt 2009 22:32
|
|
Rooie, jij krijgt ook zoveel punten als jij de voorspellingen keurig invult met de daadwerkelijke uitslagen.
Volgens mij heb je dat nog niet gedaan dan. Dus even naar Mijn Voorspellingen en de voorspellingen die nog "open" staan vullen met de juiste uitslagen. Dan krijg jij ook zoveel punten.
|
Jows
|
Geplaatst: Ma 5 okt 2009 22:33
|
|
Citaat: Misschien een domme vraag. Maar volgens mij moet je zelf handmatig de juiste uitslagen invullen voor die 4 wedstrijden. Misschien heb je dat niet gedaan?
Zie dat iemand anders dit al vermeld heeft. Iedereen heeft als het goed is een e-mail ontvangen (mits je de nieuwsbrief ontvangt)
|
Jows
|
Geplaatst: Di 6 okt 2009 09:53
|
|
Citaat: Als ik het goed begrijp heeft iedereen de mogelijkheid om het maximale aantal punten te halen voor de wedstrijden van zaterdag. Je kan je toto invoer tot vrijdag aanpassen. dit zodat iedereen gelijk is en niemand voordeel of nadeel heeft.
Jokers worden overigens automatisch gedeactiveerd op deze wedstrijden. De een heeft namelijk twee jokers om in te zetten en de ander slechts 1. Dat gebeurd achteraf automatisch met een batch. Je mag ze nu dus aanvinken, maar zaterdag a.s. worden ze automatisch gedeactiveerd.
Ook voor mij nadelig (had feyenoord - rkc helemaal goed, ook incl. minuut 1e doelpunt).
|
Jows
|
Geplaatst: Di 6 okt 2009 09:54
|
|
Volgens mij snap je de vraag niet. Er was een storing op je site, en de uitslagen moesten via jou ingestuurd worden. Maar ik heb ze vrijdag middag ingevuld, moet ik de uitslagen van zaterdag avond nog sturen of niet?
Fregge, ja vul ze nog even in op de website. De exacte uitslagen kun je vinden door op Wedstrijden te klikken.
|
Rooie
|
Geplaatst: Di 6 okt 2009 10:09
|
|
Zie dat iemand anders dit al vermeld heeft. Iedereen heeft als het goed is een e-mail ontvangen (mits je de nieuwsbrief ontvangt)
Ik ontvang de nieuwsbrief.
Maar ik heb deze dus niet gezien... waarom weet ik dus niet.
Het kan natuurlijk zijn dat ik hem verwijderd heb... maar ik kan het me niet herinerren.
Maar dan nog een vraag, ik zie dat er alsnog verschillende punten behaald zijn over de 4 storingswedstrijden, ik heb mensen gezien die 75 , 78 en 88 punten erbij hebben, hoe kan dit?
|
Fregge
|
Geplaatst: Di 6 okt 2009 10:14
|
|
Oh, ze stonden er wel goed in
|
Jows
|
Geplaatst: Di 6 okt 2009 10:16
|
|
Ik ontvang de nieuwsbrief.
Maar ik heb deze dus niet gezien... waarom weet ik dus niet.
Het kan natuurlijk zijn dat ik hem verwijderd heb... maar ik kan het me niet herinerren.
Maar dan nog een vraag, ik zie dat er alsnog verschillende punten behaald zijn over de 4 storingswedstrijden, ik heb mensen gezien die 75 , 78 en 88 punten erbij hebben, hoe kan dit?
Rooie, kan zijn dat sommige jokers hebben geactiveerd. Die worden a.s. zaterdag allemaal ongedaan gemaakt.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 12 okt 2009 14:06
|
|
Hey Jows....ik probeer mijn toto in te vullen, maar ik krijg telkens deze melding:
Citaat: er is een fout opgetreden
Beste 343, er is helaas een fout opgetreden. De fout is gelogd en zal zo spoedig mogelijk worden opgelost. Onze excuses voor het ongemak.
|
Jows
|
Geplaatst: Ma 12 okt 2009 14:11
|
|
Citaat: Hey Jows....ik probeer mijn toto in te vullen, maar ik krijg telkens deze melding:
Citaat: er is een fout opgetreden
Beste 343, er is helaas een fout opgetreden. De fout is gelogd en zal zo spoedig mogelijk worden opgelost. Onze excuses voor het ongemak.
Mzzzz.... eens even kijken als ik thuis ben! Thnx voor de info!
Update: Gek? Bij mij werkt het gewoon.... Wat is jouw gebruikersnaam? 343 gewoon?
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Wo 14 okt 2009 17:42
|
|
Ik wil mijn voorspellingen invoeren, maar die hokjes waar je altijd de uitslagen en minuut eerste doelpunt in moet vullen staan kruisjes door. Ligt dit aan mij of is dit een fout in het spel?
|