Geregistreerd: 20-12-2007 Forum berichten: 346 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 8 feb 2010 19:20
Citaat:
Het is natuurlijk tegenover Stoch een groot voordeel dat Daley Blind linksbenig is. Stoch gaat namelijk bijna altijd naar binnen toe. Als ik Maclaren was had ik hem gedurende de wedstrijd van positie laten switchen met Ruiz
Hier heb ik dus ff over nagedacht.. Vooralsnog speelt hij zeer aardig als rechtsback bij Groningen.. Wanneer hij zich zo blijft ontwikkelen, is het dan geen idee om hem volgend seizoen met Atouba en Anita te laten vechten voor een plek als linksback?
Geregistreerd: 23-08-2007 Forum berichten: 4289 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 8 feb 2010 20:43
Dat zal ook wel gebeuren, CdS. Dit berichtje staat nu misschien wat raar, maar het geeft wel aan waar Blind zich zo ongeveer bevindt in de pikorde. Met een lege kas en zijn huidige (wat mij betreft ook opmerkelijke) spel kan het bijna niet anders of Blind wordt een serieuze kandidaat.
Geregistreerd: 03-06-2008 Forum berichten: 7454 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Ma 8 feb 2010 21:18
Daarom is hij ook verhuurt aan FC Groningen toch een potentiele subtopper.. In vergelijking waar de andere huurlingen zich bevinden b.v. (voornamelijk staart eredivisie)..