Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Vr 2 okt 2009 14:48
|
|
Citaat: Wat speelde Falcao toch zo goed tegen Atlético! En dat werd beloond met een prachtig doelpunt. Deze jongen heeft echt de potentie om het héél ver te schoppen. De commentator kwam werkelijk woorden tekort voor hem. In de lucht of over de grond, Falcao bezit beide capaciteiten.
Ja goed hè! Ik ben echt blij voor hem. Ik kijk wel eens meer een wedstrijd van hem. Vorige keer ook mooi gescoord na een assist van Belluschi!
|
Giovinco
Forum berichten: 55
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 23 okt 2009 01:53
|
|
Fantastische spits natuurlijk Falcao. In zijn River Plate periode zag je al dat hij een hele grote gaat worden. Hij heeft zich heel snel aangepast aan Porto en scoort ook daar aan de lopende band. Wat mij betreft komt hij in de zomer naar Juventus, want echt vrolijk wordt ik niet van Iaquinta (die veel kansen verprutst). Trezeguet is een echt icoon voor de oude dame, maar ik vind dat het toch wel duidelijk zichtbaar is dat de sleet erop zit.
|
Marnix
Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Di 3 nov 2009 14:49
|
|
|
JS
Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Di 8 dec 2009 22:23
|
|
Geweldige wedstrijd van Bayern net. 1-4 geworden in Turijn, dat terwijl Juventus al sinds 2004 (?) ongeslagen was in eigen huis. Volledig verdiende overwinning, Juventus werd overlopen op het middenveld. Het positiespel van Bayern zag er goed uit. Van Gaal heeft de machine net op tijd aan de praat gekregen. En als hij het aan het draaien krijgt, dan kan het wel is een mooi seizoen worden voor Bayern. (hoewel ze achterin nog wel wat versterking kunnen gebruiken)
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 8 dec 2009 22:28
|
|
Van Buyten en Van Bommel speelden zeer sterk. Van Bommel was spelverdeler vandaag, kwam er vaak ook goed tussen. Foutloos gespeeld.
Olic is een matennaaier net als Diego.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Di 8 dec 2009 23:16
|
|
Wie dit seizoen overigens echt geweldig presteert is Lass bij Real Madrid. Ijzersterk.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Di 8 dec 2009 23:36
|
|
Citaat: Wie dit seizoen overigens echt geweldig presteert is Lass bij Real Madrid. Ijzersterk.
Was vorig seizoen al sterk. Ik las trouwens ergens dat hij terug wilt naar Engeland. Zou toch een aderlating zijn voor Madrid.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Wo 9 dec 2009 07:00
|
|
Citaat: Geweldige wedstrijd van Bayern net. 1-4 geworden in Turijn, dat terwijl Juventus al sinds 2004 (?) ongeslagen was in eigen huis. Volledig verdiende overwinning, Juventus werd overlopen op het middenveld. Het positiespel van Bayern zag er goed uit. Van Gaal heeft de machine net op tijd aan de praat gekregen. En als hij het aan het draaien krijgt, dan kan het wel is een mooi seizoen worden voor Bayern. (hoewel ze achterin nog wel wat versterking kunnen gebruiken)
Terechte overwinning van Bayern. ik denk dat dit statistiekje van Juve in de CL was. Dan is het logisch want ze hebben een paar jaar geen CL gespeelt vanwege dat omkoopschandaal.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Wo 9 dec 2009 08:30
|
|
Heb toch wel heel erg zitten genieten van Bayern Munchen gisteren! Wat een wedstrijd was dat zeg. Juve afgedroogd in eigen huis.
En ik durf het bijna niet te zeggen maar wat speelde van Bommel goed! Samen met Schweinsteiger toch wel een erg sterke tandem.
Robben viel ook weer in, en je kan roepen wat je wil over hem, hij is wel altijd dreigend!
|
Nr.10
|
Geplaatst: Wo 9 dec 2009 08:36
|
|
Ik vond Schweinsteiger anders bijzonder slecht, vooral de eerste helft. Maakte constant de verkeerde keuzes en z'n afstandschoten/corners sloegen helemaal nergens op.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 9 dec 2009 12:12
|
|
Sowieso een enorm overschatte voetballer, die Schweinsteiger. Net als Van Bommel, eigenlijk. Maar goed, je zal zien dat Schweini straks op het WK weer een hoog rendement haalt. Goede toernooi-speler.
|
Nr.10
|
Geplaatst: Wo 9 dec 2009 14:00
|
|
Van Bommel speelde gister wel goed.
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Do 10 dec 2009 18:30
|
|
Citaat: Wenger prijst jongste CL-elftal ooit.
Arsène Wenger is zeer tevreden over de prestaties van zijn elftal, woensdagavond in de Champions League tegen Olympiakos. Arsenal verloor, maar het vestigde wel een record. De Engelse grootmacht speelde met het jongste CL-elftal ooit.
"Ik vond ze erg goed. Ik ben zeer tevreden over hun prestaties", aldus Wenger na afloop tegenover Sky Sports. "Ze hebben laten zien dat ze mentaal sterk genoeg zijn om met de druk van zo'n wedstrijd om te kunnen gaan."
Door een treffer van Leonardo won Olympiakos met 1-0. "De spelers zitten nu teleurgesteld in de kleedkamer, maar ze kunnen trots zijn op hun prestaties. Het geeft hen het geloof en verlangen om sterker terug te keren", aldus de Fransman.
Arsenal speelde woensdagavond met een elftal dat gemiddeld 21 jaar en 215 dagen oud was. Dit is meer dan honderd dagen jonger dan het voormalige record van Ajax tegen Club Brugge. Dat team was zes jaar geleden 21 jaar en 355 dagen oud.
v-bal.nl
|
Riejuh
|
Geplaatst: Di 16 feb 2010 09:12
|
|
Ik zie vandaag dat het speelschema van de kwartfinales is verdeeld over twee weken? Dus vier speeldagen met twee wedstrijden per dag.. Is vooral gedaan vanuit commercieel oogpunt lijkt mij, zodat er zoveel mogelijk wedstrijden kunnen uitgezonden worden (nog meer reclame inkomsten in de CL)..
Voor de kijker is dit ook wel leuk zodat je vier wedstrijden live kunt zien ipv van de gebruikelijke twee.
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Wo 17 feb 2010 15:18
|
|
Citaat: Ik zie vandaag dat het speelschema van de kwartfinales is verdeeld over twee weken? Dus vier speeldagen met twee wedstrijden per dag.. Is vooral gedaan vanuit commercieel oogpunt lijkt mij, zodat er zoveel mogelijk wedstrijden kunnen uitgezonden worden (nog meer reclame inkomsten in de CL)..
Voor de kijker is dit ook wel leuk zodat je vier wedstrijden live kunt zien ipv van de gebruikelijke twee.
Heb in ieder geval AC Milan - Manchester United gezien en dat was een lekkere wedstrijd om te volgen. Manchester liet het na om bij een 1-3 stand die Italianen af te slachten. Rooney de man met 2 kopgols wat eigenlijk niet had mogen gebeuren. Had er wel af gemogen met direct rood.
Mooi, wat zeg ik, waanzinnig mooie gol van Seedorf die niet in de basis stond, wissel Beckam voor Seedorf waar Beckam niet gelukkig mee was.
Dit rersultaat geeft toch hoop voor ons aller Ajax mañana!
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 17 feb 2010 16:01
|
|
Volgens mij moet je overigens wel digitale televisie hebben als je die vier Champions League-wedstrijden in twee weken wil zien. De NOS zendt vanavond bijvoorbeeld al geen enkele wedstrijd uit. Dat zou door de Olympische spelen kunnen komen, maar kijkend naar de kijkcijfers kan ik me niet voorstellen dat dat de voorkeur heeft. Volgens mij mogen ze maar twee wedstrijden per Champions League-ronde uitzenden.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Wo 17 feb 2010 18:31
|
|
Citaat: Volgens mij moet je overigens wel digitale televisie hebben als je die vier Champions League-wedstrijden in twee weken wil zien. De NOS zendt vanavond bijvoorbeeld al geen enkele wedstrijd uit. Dat zou door de Olympische spelen kunnen komen, maar kijkend naar de kijkcijfers kan ik me niet voorstellen dat dat de voorkeur heeft. Volgens mij mogen ze maar twee wedstrijden per Champions League-ronde uitzenden.
De NOS niet nee maar op het gratis net valt ook nog Sporza te ontvangen en die zenden het wel uit..
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Wo 17 feb 2010 19:36
|
|
Citaat: Ik zie vandaag dat het speelschema van de kwartfinales is verdeeld over twee weken? Dus vier speeldagen met twee wedstrijden per dag.. Is vooral gedaan vanuit commercieel oogpunt lijkt mij, zodat er zoveel mogelijk wedstrijden kunnen uitgezonden worden (nog meer reclame inkomsten in de CL)..
Ik vind het maar niets die veranderingen, ze kunnen toch ook die 4 wedstrijden versprijden over 2 dagen op verschillende tijdstippen. Dit is niet meer te volgen voor de simpele mens.
|
thommy
Forum berichten: 790
|
Geplaatst: Wo 17 feb 2010 21:29
|
|
Zelfs op Eredivisie live en de Duitste tv kan ik Bayern nergens vinden...
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Wo 17 feb 2010 21:38
|
|
Maar wel op Sport1, Thommy.
|
svvenn
Forum berichten: 563
|
Geplaatst: Wo 17 feb 2010 22:11
|
|
Citaat: Zelfs op Eredivisie live en de Duitste tv kan ik Bayern nergens vinden...
En op Sat.1. Moet je Ziggo voor hebben. Toen Robben scoorden speelde ze de jingle van Grussen aus Amsterdam, waarna de speaker omriep: Das sind Tulpen aus Groningen
|
svvenn
|
Geplaatst: Wo 17 feb 2010 22:43
|
|
[color=#BF0000">Een dikke meter buitenspel 2-1 Bayern[/color">
|
Riejuh
|
Geplaatst: Wo 17 feb 2010 22:45
|
|
Niet normaal he.. Was toch redelijk duidelijk, Het kan zijn dat de grens heeft gedacht dat de bal door een fiorentina speler werd aangeraakt en dat hij dan wel telde..
Echter is zo'n situatie niet afgefloten bij Pantelic zeer recentelijk?
|
svvenn
|
Geplaatst: Wo 17 feb 2010 22:56
|
|
Citaat: Niet normaal he.. Was toch redelijk duidelijk, Het kan zijn dat de grens heeft gedacht dat de bal door een fiorentina speler werd aangeraakt en dat hij dan wel telde..
Ja, grens stond ook perfect opgesteld en het was voor de tv voor mij ook meteen 100% duidelijk dat het buitenspel was. Dit had hij natuurlijk gewoon moeten zien.
Je bedoelt het moment dat Vertonghen de bal via de verdediger speelde, waardoor Pantelic(??) eigenlijk geen buitenspel stond?
|
Riejuh
|
Geplaatst: Wo 17 feb 2010 22:58
|
|
Citaat: Niet normaal he.. Was toch redelijk duidelijk, Het kan zijn dat de grens heeft gedacht dat de bal door een fiorentina speler werd aangeraakt en dat hij dan wel telde..
Ja, grens stond ook perfect opgesteld en het was voor de tv voor mij ook meteen 100% duidelijk dat het buitenspel was. Dit had hij natuurlijk gewoon moeten zien.
Je bedoelt het moment dat Vertonghen de bal via de verdediger speelde, waardoor Pantelic(??) eigenlijk geen buitenspel stond?
Ja die bedoel ik..
|