Auteur
|
Bericht
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 26 mei 2010 11:29
|
|
Laat ik zeggen dat ik een voorliefde heb voor Maxwell, ik vind echt dat hij nog altijd onderschat wordt. Vooral als opkomende back vind ik hem heel erg goed, Als Barcelona hem er inbrengt komt er toch iets meer aanvalsdrang aan de linkerflank.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Wo 26 mei 2010 18:27
|
|
Citaat: Belachelijk inderdaad. Net als de Kuyt van Kroatië: Olic.
Haha, had hem enigzins verwacht Bertje. Ik vind Olic in elk geval een prima spits, met een geweldige werklust en goede techniek. Olic heeft in mijn ogen zich absoluut bewezen en ik vond hem de beste spits van de Champions League. Waarom vind jij dat belachelijk?
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Wo 26 mei 2010 18:52
|
|
Omdat je wellicht de beste spits ter wereld (Eto'o) links laat liggen.
|
DIMC85
|
Geplaatst: Wo 26 mei 2010 19:33
|
|
Ik vind dat Eto'o geen goed of geweldig seizoen heeft gedraaid, vind daarom ook dat hij niet in het elftal van het seizoen in de CL hoort.
Terwijl Olic er in de CL toch 7 heeft gemaakt bij Bayern München.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Wo 26 mei 2010 19:51
|
|
Citaat: Omdat je wellicht de beste spits ter wereld (Eto'o) links laat liggen.
Beste spits ter wereld? Eto'o? Dat is jou mening. Absoluut niet de mijne.
|
Gelmir
Forum berichten: 1
Nieuws reacties: 17
|
Geplaatst: Wo 26 mei 2010 20:12
|
|
ook niet de mijne, Milito heeft het dit seizoen in de Champions League veel beter gedaan. Verder vind ik spelers als Rooney en Ibrahimovic kwalitatief gewoon een stuk beter. Deze mannen hebben naast scorend vermogen ook veel creativiteit en balvastheid. De lengtes van de mannen is uiteraard ook een grote plus voor een spits.
|
Ping
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 26 mei 2010 20:50
|
|
Ik ben het helemaal mee eens met Gelmir en DIMC85, ik vond Olic beter als Eto'o en Milito scoorde er niet voor niks 2 in de Finale ;-)!
Welkom trouwens, Gelmir.
|
DIMC85
|
Geplaatst: Wo 26 mei 2010 21:32
|
|
@Gelmir, ik vind het ook zeker dat Ibrahimovic en Rooney beter zijn dan Eto'o vooral Ibrahimovic vind ik enorm balvast.
Welkom trouwens!
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Wo 26 mei 2010 22:29
|
|
Waarom zie ik nergens Drogba? De absolute vedette en klasbak!
|
Bertje
|
Geplaatst: Wo 26 mei 2010 22:47
|
|
Omdat het gaat om prestaties in de CL. Dan zijn er enkele jongens die duidelijk meer hebben laten zien.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 27 mei 2010 00:11
|
|
ook niet de mijne, Milito heeft het dit seizoen in de Champions League veel beter gedaan. Verder vind ik spelers als Rooney en Ibrahimovic kwalitatief gewoon een stuk beter. Deze mannen hebben naast scorend vermogen ook veel creativiteit en balvastheid. De lengtes van de mannen is uiteraard ook een grote plus voor een spits.
Ibrahimovic is lang, maar scoort bijna nooit met zijn hoofd, Rooney en Olic zijn wat kleiner maar doen dit wel. David Villa is ook geen boom van een vent, maar scoort er ook op los. Wel is Ibrahimovic technisch aan de bal een kei, maar hij mist wel het inzicht om zonder de bal aan de voet vrij te komen (dat hebben Milito, Eto'o en Villa wel). Ik vind Ibrahimovic momenteel zwaar overschat, tuurlijk is het een goede spits, maar als je kijkt wat er voor hem betaald wordt zou je denken dat het de beste spits van de wereld zou zijn. Goed hij scoort 2 maal tegen Arsenal maar daar staan toch ook geen klasbakken in de verdediging. Tegen Inter was duidelijk te zien dat Ibrahimovic gewoon een spits is die af te stoppen is. Daarnaast past Ibrahimovic niet in het systeem van Barcelona (Eto'o deed het beter en straks Villa gaan het daar beter doen), in de huidige speelstijl van Inter zou hij bovendien ook niet passen.
De volgende spitsen zijn in mijn ogen verder dan Ibrahimovic (de volgorde is willekeurig)
- Milito
- Rooney
- Eto'o
- Fernando Torres
- David Villa
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Do 27 mei 2010 08:26
|
|
Citaat: @Gelmir, ik vind het ook zeker dat Ibrahimovic en Rooney beter zijn dan Eto'o vooral Ibrahimovic vind ik enorm balvast.
Welkom trouwens!
Ligt er helemaal wat je zoekt in een spits.
Ik vind persoonlijk Eto'o een van de beste spitsen ter wereld. Een geweldenaar, net als Drogba. Zeker in zijn Barca tijd waar Eto'o meer als afmaker werkte was hij gewoon de beste.
Dit seizoen is dat voor mij het rijtje Eto'o, Villa, Milito, Torres, Rooney
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Do 27 mei 2010 20:56
|
|
Citaat: Omdat het gaat om prestaties in de CL. Dan zijn er enkele jongens die duidelijk meer hebben laten zien.
Ik dacht dat sommige jongens inhaakten op jou stukje van Eto'o, m.n. stukje van beste spits ter wereld. Hij hoort inderdaad niet in dit team thuis.
Maar Bertje, waarom Olic niet? Wat kan hij niet goed vind je?
|
Bertje
|
Geplaatst: Do 27 mei 2010 21:28
|
|
Olic kan best wat, maar anderen zijn beter en hebben meer laten zien, mijns inziens.
En verder ben ik ook niet zo van hem weg (net als ik niet zo kapot ben van Kuijt als diepste spits).
|
thommy
Forum berichten: 790
|
Geplaatst: Do 27 mei 2010 22:07
|
|
Olic is nog wel veel sneller en technischer dan Dirk, daarom vind ik hem ook leuker om naar te kijken.
|
Ping
|
Geplaatst: Do 27 mei 2010 22:17
|
|
Citaat: @Gelmir, ik vind het ook zeker dat Ibrahimovic en Rooney beter zijn dan Eto'o vooral Ibrahimovic vind ik enorm balvast.
Welkom trouwens!
Ligt er helemaal wat je zoekt in een spits.
Ik vind persoonlijk Eto'o een van de beste spitsen ter wereld. Een geweldenaar, net als Drogba. Zeker in zijn Barca tijd waar Eto'o meer als afmaker werkte was hij gewoon de beste.
Dit seizoen is dat voor mij het rijtje Eto'o, Villa, Milito, Torres, Rooney
Tuurlijk ik vind Eto'o ook een superspits, hij werkt veel en vind hem beter als in zijn Barca tijd.. Maar met de CL vond ik hem toch minder spelen, als andere spitsen, en daar gaat/ging deze discussie volgens mij over, wie jij in je CL opstelling zou willen hebben, niet wie het beste in de wereld is enz..
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Vr 28 mei 2010 21:55
|
|
Wat speelde die Cambiasso een finale, foutloos. Hij is op vakantie in Buenos Aires en hield zich in waarom hij niet mee gaat naar Zuid-Afrika. Duidelijk slachtoffer geworden van Veron, tesaam met Zanetti.
Zanetti die de 700e officiële match speelde in het tenue van Inter.
Maar wat mij vooral opviel, heb gisteren nog stukken terug gekeken. Het leek wel of er iets aan de hand was met van Gaal. Is bijna niet van de bank afgeweest en coachte bijna niet terwijl er hee wat te coachen viel. Raar in ieder geval en zeker voor van Gaal.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Vr 28 mei 2010 23:41
|
|
Citaat: Wat speelde die Cambiasso een finale, foutloos. Hij is op vakantie in Buenos Aires en hield zich in waarom hij niet mee gaat naar Zuid-Afrika. Duidelijk slachtoffer geworden van Veron, tesaam met Zanetti.
Zanetti die de 700e officiële match speelde in het tenue van Inter.
Maar wat mij vooral opviel, heb gisteren nog stukken terug gekeken. Het leek wel of er iets aan de hand was met van Gaal. Is bijna niet van de bank afgeweest en coachte bijna niet terwijl er hee wat te coachen viel. Raar in ieder geval en zeker voor van Gaal.
Dat van van Gaal viel mij ook op, misschien was hij nog moe van het wegrennen voor de bier douche. Veron heb ik trouwens nooit een bijzondere voetballer gevonden, bij Lazio deed hij het goed, maar daarna is het vooral een bankspeler geweest bij Manchester United en Chelsea. Hoe die het nu doet weet ik niet, maar Cambiasso zal ik er zeker niet voor passeren. Hoezo Zanetti trouwens die speelt toch op een geheel andere positie?
|
ssvoogel
Forum berichten: 908
|
Geplaatst: Za 29 mei 2010 00:01
|
|
Ik vind het wel jammer dat niemand Hugo Lloris noemt. Dat is voor mij toch echt de beste keeper in het afgelopen jaar in de Champions' League. Het is erg jammer dat Lyon zo weg werd gespeeld door Bayern in de 2e wedstrijd maar Lloris vond ik het gehele seizoen beter keepen dan Julio Cesar (Overigens de beste Braziliaanse keeper sinds Barbosa)
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Za 29 mei 2010 16:35
|
|
Ik heb veel kritiek gehoord op Eto'o, maar in de wedstrijden die ik dit seizoen van hem heb gezien vond ik hem over het algemeen prima spelen.
Neemt niet weg dat Milito dit seizoen voorin bij Inter de show heeft gestolen. Topscoorder en beslissend in de bekerfinale, kampioenswedstrijd, de kwart finale van de CL, de halve finale van de CL en de finale van de CL. En dat in z'n eerste seizoen in de absolute top. Geweldig.
Gaan we overigens nog een topic aanmaken om de beste 25-50 spelers van het afgelopen seizoen (dus ook op nationaal front) te bespreken? Jammer dat die nominaties niet echt op gang zijn gekomen, maar het kan alsnog hele leuke discussies opleveren. Kan natuurlijk ook nog na afloop van het WK, al loop je dan het risico dat mensen spelers op basis van een paar sterke WK-wedstrijden gaan nomineren.
|
Bertje
|
Geplaatst: Za 29 mei 2010 21:05
|
|
Het ging mij dan ook om het beste team. Met Messi en Robben op de vleugels heb je twee man die verdedigend zwak zijn. Bovendien vind ik Messi centraal over het algemeen nog beter.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 756
|
Geplaatst: Di 24 aug 2010 21:12
|
|
Zit nu op een duitse zender voor Sampdoria-Werder.
Binnen 13 minuten 2-0, 2 maal pazzini.
Die 2e was echt wonderschoon.
Gweldige pot tot nu toe.
|
Ping
|
Geplaatst: Di 24 aug 2010 21:16
|
|
Inderdaad, ik weet niet wat die op hebben, maar het leek wel of ze vlogen over het veld, inderdaad mooi doelpunt die 2e, vond de eerste blunder van de keeper, hadie wel moeten hebben!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 24 aug 2010 21:19
|
|
Klopt die 1e was een fout.
Moordend is het tempo, als ik dit zo zie ben ik toch blij dat we Sampdoria niet hebben geloot.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 24 aug 2010 21:22
|
|
Sevilla 0-1 achter tegen Braga, ze moeten er nu 3 maken.
Ook onze belgische vrienden van Anderlecht staan achter 0-1.
|