Auteur
|
Bericht
|
svvenn
Forum berichten: 563
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 28 apr 2010 22:45
|
|
Citaat: Inter / (oud Ajacied) Chivu mag blij zijn. Die had ook gerust rood mogen hebben.
De scheids is mild, denk omdat ie daarvoor een rode kaart heb gegeven. Bovendien vind ik de scheids niet echt super fluiten.
Waar moet 'ie zn hand laten? Verdomme zeg. Het lelijke voetbal wint het weer van mooi aanvallend voetbal.
Nou, come on Bayern dan maar, want bij Inter gun ik het alleen Sneijder.
|
Geraldo
Forum berichten: 643
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 28 apr 2010 22:57
|
|
Citaat: Waar moet 'ie zn hand laten? Verdomme zeg. Het lelijke voetbal wint het weer van mooi aanvallend voetbal.
Nou, come on Bayern dan maar, want bij Inter gun ik het alleen Sneijder.
Hij had z'n armen ook gewoon langs zijn lichaam kunnen houden en de bal met zijn borst desnoods buik kunnen spelen. Domme beweging dus uiteindelijk van Yaya Touré. Hoewel de kwestie aangeschoten of niet altijd een punt zal blijven waar volgens mij niet echt regels voor zijn (gewoon op gevoel fluiten)..
Verder was ik op voorhand al voor Internazionale, gewoon omdat ik Bayern nu wel tot kanshebber acht. En tegen Barcelona niet, omdat verdedigend Bayern gewoon flink te kort komt tegen een aanvallend Barca.
Nu krijgen we denk ik een spannende finale te zien in Madrid..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
|
Geplaatst: Do 29 apr 2010 00:17
|
|
Ik vond het een interessante wedstrijd, Inter is er twee duels in geslaagd om vooral Messi en de rest van Barcelona lam te leggen. Als iemand goed is dribbelend met de bal aan de voet dan is het Messi, maar tegen de verdediging van Inter was hij niet opgewassen. Wat Barcelona had moeten doen is het veld breed houden (dat had een Iniesta bijvoorbeeld beter gedaan, ook de backs Alves, Maxwell en Millito brachten weinig), de bal sneller rond laten gaan en een kopsterke speler in het centrum voorin neer zetten, Ibrahimovic is dat niet. Desnoods had Barca Pique al eerder naar voren geschoven, de intentie bij Barca om te winnen was er wel, maar ik vond coach Guardiola vandaag niet creatief genoeg om het Inter echt lastig te maken.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Do 29 apr 2010 14:12
|
|
[list">Motta denkt finale te spelen
Thiago Motta hoopt dat hij wordt vrijgesproken op basis van tv-beelden. De middenvelder van Internazionale werd woensdagavond na 27 minuten met rood van het veld gestuurd in de tweede wedstrijd van de halve finale tegen FC Barcelona.
Hierdoor mist de Braziliaan de Champions League-finale. "Het is onterecht dat ik eraf gestuurd werd. De videobeelden moeten laten zien dat er niets aan de hand was", dit meldt de 27-jarige speler tegenover Inter Channel. Motta maakte zich in een duel met Sergio Busquets breed. Hierbij kwam zijn hand in het gezicht van de Spanjaard. Deze ging hierdoor met veel theater naar de grond. De Belgische scheidsrechter Frank de Bleeckere was onverbiddelijk en toonde direct rood.
Onrecht
"Er is mij hier onrecht aangedaan. Toen ik het veld verliet, zag ik op de verschillende schermen dat Busquets vanaf de grond opkeek om te zien of ik al rood had gekregen", zegt de speler van Inter en oud-speler van Barcelona.
"Het spelen van de finale van de Champions League is een jongensdroom. Deze kan ik vergeten als ik niet word vrijgesproken. De scheids heeft het echt verkeerd gezien. Dat is ook niet zo raar, want hij werd voortdurend onder druk gezet door de spelers van Barcelona. Ik walg ervan ooit het shirt van Barcelona te hebben gedragen."
# bron: Nu.nl[/list">
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
|
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 23:29
|
|
Citaat: Ribéry definitief niet in Champions League-finale
De Champions League-finale tussen Bayern München en Internazionale gaat zaterdag definitief aan de neus van Franck Ribéry voorbij.
De Fransman was door de UEFA voor drie wedstrijden geschorst naar aanleiding van zijn rode kaart in de eerste halve finale tegen Olympique Lyon. Bayern vond de straf buiten proporties en ging in beroep tegen de schorsing.
Dat beroep werd echter maandag door de UEFA afgewezen.
Bron: vi.nl
|
barijo
Forum berichten: 177
|
Geplaatst: Za 22 mei 2010 12:14
|
|
Heb zin in vanavond! Word zeker een spannende wedstrijd. Ik heb niet echt een voorkeur voor wie er wint, maar ik denk dat het Inter word na verlenging.
Wie denken jullie dat er gaat winnen?
|
Ping
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 22 mei 2010 14:18
|
|
Al 2 weken lang zegt mijn gevoel: Bayern!
Maar goed, je weet in niet wat voor vorm ze zijn, nu ze ook kampioen zijn geworden ( Inter dan ), Ik denk een zeer spannende wedstrijd!
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Za 22 mei 2010 14:27
|
|
Ik denk Inter. Als je Messi uit kunt schakelen, moet dat met Robben ook kunnen. En nu Ribery niet mee kan doen heb je het gevaar van Bayern al grotendeels genaturaliseerd. Daarnaast denk ik dat Eto'o en Sneijder te goed zijn voor de verdediging van Bayern.
|
JS
Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Za 22 mei 2010 14:36
|
|
Inter zal de slag winnen met Milito-Eto'o vs Van Buyten-Demichelis. Al hoop ik op Bayern.
|
tasdfm
Forum berichten: 350
|
Geplaatst: Za 22 mei 2010 15:35
|
|
Ik gun het Bayern maar ik denk dat Inter gaat winnen...
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Za 22 mei 2010 20:43
|
|
Shit zeg. Dit is voor het eerst dat ik ga juichen voor een club met een PSV-achtig shirt (die het weer geript hebben van Sparta)
|
MarcxD
Forum berichten: 170
|
Geplaatst: Za 22 mei 2010 20:44
|
|
Beiden hebben kans genoeg om te winnen, hangt er allemaal maar van af. Leuk om Chivu in de basis te zien. Ik ben niet echt voor één van deze twee clubs, gun het ze allebei evenveel.
Ik ben benieuwd!
|
Ping
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 22 mei 2010 21:35
|
|
Inter 1-0 voorsprong, Sneijder assist op Milito, Milito kwam 1-op-1 tegen over Hans Jörg Butt en ronde knap af!
|
MarcxD
Forum berichten: 170
|
Geplaatst: Za 22 mei 2010 22:26
|
|
Ja, 2-0 nu, weer Milito, echt geweldig gedaan die tweede.
|
DIMC85
|
Geplaatst: Zo 23 mei 2010 16:51
|
|
Citaat: Ja, 2-0 nu, weer Milito, echt geweldig gedaan die tweede.
Na de halve finale's had ik gehoopt op winst voor Bayern. Ik heb met beide clubs niet zo veel maar de manier waarop Inter de finale heeft bereikt, Buitenspel doelpunt, verschrikkelijk verdedigend gespeeld in tweede wedstrijd, 2-0 Barça in 2e wedstrijd onterecht afgekeurd.
Nu gun ik het Sneijder en Chivu uiteraard meer dan Robben en van Bommel maar de manier waarop ze de halve finale speelde vond ik verschrikkelijk!
Ik heb de finale helaas gemist, ik zat in de ArenA ;)
(off: dat filmpje wat in jou onderschrift staat is inderdaad geweldig heb ik nog tijdje op hyves gehad.)
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Zo 23 mei 2010 16:58
|
|
Kom op, zeg. Inter heeft Chelsea, Barca en Bayern allemaal volledig terecht uitgeschakeld.
Inter heeft tegen Bayern zeker drie honderd procent kansen gecreëerd. Bayern had een pingel kunnen krijgen, had een lucky schotje van Robben en een redelijke schietkans voor Müller.
Tegen Barca heeft Inter wat geluk gehad, maar voor het gemak wordt ook vergeten dat Inter twee keer onterecht werd afgevlagd voor buitenspel waar men alleen op Valdes af kon.
Chelsea werd compleet overklast. Net zoals Barca en Bayern een maatje te klein waren.
Duidelijk het beste team van Europa dit seizoen. Erg knap, want bij Inter wordt beduidend minder met geld gesmeten dan door de grootste Spaanse en Engelse clubs. En de competitie trekt ook minder. Toch weet men dan zo'n elftal samen te stellen. Chapeau.
|
abruzzi
Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Zo 23 mei 2010 17:04
|
|
Citaat: Shit zeg. Dit is voor het eerst dat ik ga juichen voor een club met een PSV-achtig shirt (die het weer geript hebben van Sparta)
Viel niet veel te juichen he.
|
DIMC85
|
Geplaatst: Zo 23 mei 2010 17:11
|
|
Citaat: Kom op, zeg. Inter heeft Chelsea, Barca en Bayern allemaal volledig terecht uitgeschakeld.
Inter heeft tegen Bayern zeker drie honderd procent kansen gecreëerd. Bayern had een pingel kunnen krijgen, had een lucky schotje van Robben en een redelijke schietkans voor Müller.
Tegen Barca heeft Inter wat geluk gehad, maar voor het gemak wordt ook vergeten dat Inter twee keer onterecht werd afgevlagd voor buitenspel waar men alleen op Valdes af kon.
Chelsea werd compleet overklast. Net zoals Barca en Bayern een maatje te klein waren.
Ik zeg ook niets over de wedstrijden van Inter tegen Chelsea en Bayern.
Die kansen alleen op Valdes moeten er dan nog wel ingaan, de 2-0 van Barça was gewoon een terecht doelpunt. In de tweede wedstrijd was Barça ook niet een maatje te klein vind ik.
|
Bertje
|
Geplaatst: Zo 23 mei 2010 17:16
|
|
Toen kreeg Inter al snel een rode kaart tegen dankzij mooi theaterwerk van Busquets. En Inter had al een paar doelpunten gemaakt, hè. In Milaan. In een hele open wedstrijd waarin de aanval van Inter simpelweg beter presteerde dan de aanval van Barcelona.
Barcelona heeft twee keer een slechte tactiek gehanteerd waarin Messi voor de voeten gelopen werd door Zlatan, Zlatan alle duels verloor van Samuel en Lucio, Maicon alle vrijheid kreeg om op te komen en Sneijder twee keer enorm vrij kwam door slechte communicatie tussen Alves, Xavi en Busquets. Dat is Barcelona duur komen te staan. Tsja, daar kan Inter natuurlijk weinig aan doen. Eigen schuld.
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Zo 23 mei 2010 21:54
|
|
Ik baal per definitie van elke Italiaanse winnaar van de CL omdat ik het allemaal verdedigende bagger clubs vind, maar vandaag was het moeilijk.
Bayern is een soort Pisvee in mijn ogen waar ik een enorme afkeer van heb......dat stamt inderdaad nog uit het verleden, maar ik vind Bayern ook een enorme klote club.
Uiteindelijk kan ik er dus mee leven dat Inter de cup gepakt heeft.......Wesley`s aanwezigheid gaf de doorslag....
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 24 mei 2010 01:02
|
|
Ik vond dat Inter op basis van enkele momenten excelleerde, als je maar heel af en toe de bal hebt, maar je doet met de bal wat Inter er mee deed, dan ben je wat mij betreft een terechte kampioen. Dat komt door Sneijder, maar vergeet Cambiasso, Zanetti, Maicon, Julio Cesar, Eto'o en Milito ook niet. Ik vind dat pure klasse en kan daar van genieten. Als je in de halve finale Messi 100% uit de wedstrijd kan houden en dat 2 wedstrijden lang dan ben je wat mij betreft een echte kampioen. Het enige wat ik vervelend vond aan de wedstrijden van Inter was dat de scheidsrechter in de duels van Inter vaak ongelukkig was in zijn beslissingen in het voordeel van Inter.
Bayern München vind ik zelf een soort van tussenvorm van Ajax en PSV. De club is vergelijkbaar met Ajax als het gaat om Europese successen en successen in eigen land, beroemdheid van spelers en als je kijkt naar hoe de andere clubs in Duitsland zich ten opzichte van Bayern gedragen (iedereen ziet daar het liefst een andere kampioen). Maar qua speelstijl (voor de aanstelling van van Gaal), en clubkleuren heeft het weer meer van PSV weg. Verder heeft deze club altijd wel één of meerdere van Bommel achtige spelers. En bovendien is de club Bayern München van binnen gemoedelijk (bij psv zeggen ze dat dat ook zo is maar dat wordt overdreven). Ik vind Bayern een topclub in Duitsland, maar in Europa zijn er ploegen die daar boven staan (zoals ook van Gaal dat zelf aangaf).
|
Bertje
|
Geplaatst: Ma 24 mei 2010 10:25
|
|
Cambiasso was grandioos (weer!). Voor mij dé man van deze CL-campagne.
Wat zou jullie team van deze CL zijn overigens?
Voor mij:
Robben, Messi, Eto'o;
Cambiasso, Sneijder, Schweinsteiger;
Zanetti, Piqué, Lucio, Maicon;
Julio César.
|
Geraldo
Forum berichten: 643
|
Geplaatst: Ma 24 mei 2010 10:38
|
|
Cambiasso was inderdaad geweldig, onvoorstelbaar ook dat hij niet mee gaat met Argentinie naar het WK. (weet niet wat daar de reden voor is)
Voor mij was toch echt Sneijder de man van het toernooi, zeer bepalend geweest en altijd betrokken bij doelpunten..
Mijn opstelling (verschilt niet veel van Bertje)
Robben-------Milito--------Messi
-------------Sneijder------------
---Cambiasso-----van Bommel---
Zanetti---Piqué---Lucio----Maicon
-----------Julio César------------
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 24 mei 2010 11:53
|
|
Citaat: Cambiasso was inderdaad geweldig, onvoorstelbaar ook dat hij niet mee gaat met Argentinie naar het WK. (weet niet wat daar de reden voor is)
Voor mij was toch echt Sneijder de man van het toernooi, zeer bepalend geweest en altijd betrokken bij doelpunten..
Mijn opstelling (verschilt niet veel van Bertje)
Robben-------Milito--------Messi
-------------Sneijder------------
---Cambiasso-----van Bommel---
Zanetti---Piqué---Lucio----Maicon
-----------Julio César------------
Ik ga mee met deze opstelling.
|
Bertje
|
Geplaatst: Ma 24 mei 2010 11:54
|
|
Van Bommel? Als er iemand in de finale liet zien tekort te komen op dit niveau was hij het wel.
Sowieso was hij niet de man van het Bayern-middenveld. Dat was Schweinsteiger.
|