Auteur
|
Bericht
|
skieto
Forum berichten: 803
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 22 jul 2009 19:45
|
|
Citaat:
Citaat: Prima, als Demy het gaat forceren gaat het Ajax een stukkie minder kosten. Jol moet maar op Demy inpraten en het vertellen te forceren, dan komen we met een dikke 5 miljoen wel over de streep en zal AZ dat wel willen vangen.
Zou Ajax hem niet benaderd hebben om een breuk te forceren zodat Ajax minder hoeft te betalen? Het schijnt dat Ajax inderdaad spelers opbeld met het verzoek om iets te forceren, zoals een anders speler dat al buiten bracht. Maarja, erg is het niet. Dat is tegenwoordig normaal in het voetbal, Zlatan werd door Juventus ook gevraagd om een transfer te forceren, maar dat deed hij gelukkig niet.
|
Robusto
Forum berichten: 324
|
Geplaatst: Wo 22 jul 2009 19:58
|
|
Citaat: Dat gezeik over dat volle verstand komt me echt de neusgaten uit. Er is in de loop der jaren wel wat gebeurd natuurlijk. Denk maar aan Mevrouw de Zeeuw, Donk en Waterman.
Een situatie waarbij AZ volledig de kant koos van De Zeeuw.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Wo 22 jul 2009 19:59
|
|
Citaat: Dat gezeik over dat volle verstand komt me echt de neusgaten uit. Er is in de loop der jaren wel wat gebeurd natuurlijk. Denk maar aan Mevrouw de Zeeuw, Donk en Waterman.
Konden ze anders dan?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 22 jul 2009 20:01
|
|
Citaat: Zlatan werd door Juventus ook gevraagd om een transfer te forceren, maar dat deed hij gelukkig niet.
Nee?
|
Robusto
|
Geplaatst: Wo 22 jul 2009 20:04
|
|
Konden ze anders dan?
Ja, ze hadden ook De Zeeuw weg kunnen doen en Waterman en Donk kunnen houden. Of ze hadden niet kunnen ingrijpen.
Maar De Zeeuw kan AZ niets verwijten.
|
skieto
Forum berichten: 803
|
Geplaatst: Wo 22 jul 2009 22:17
|
|
Citaat: Zlatan werd door Juventus ook gevraagd om een transfer te forceren, maar dat deed hij gelukkig niet.
Nee?
Tenminste, niet dat ik het me kan herinneren.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Wo 22 jul 2009 22:44
|
|
Nee?
Tenminste, niet dat ik het me kan herinneren.
Zlatan - Van der Vaart?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 22 jul 2009 22:53
|
|
Nou, dat deed hij wel, hoor. Big time.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 22 jul 2009 23:30
|
|
http://www.ajaxfans.net/nieuws-2796_Az- ... Zeeuw.html
|
AlbertC414
Forum berichten: 9
|
Geplaatst: Wo 22 jul 2009 23:51
|
|
Ik denk dat hij het waard is.
26 jaar, zal dus geen investering zijn om flink op te kunnen verdienen.
Maar geef hem een meerjarig contract en je hebt iemand om mee op te bouwen.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Do 23 jul 2009 00:14
|
|
Citaat: Ik denk dat hij het waard is.
26 jaar, zal dus geen investering zijn om flink op te kunnen verdienen.
Maar geef hem een meerjarig contract en je hebt iemand om mee op te bouwen.
Hij is 26 en speelt in een goed op elkaar ingespeeld elftal waar is de winst op die jongen te pakken. Hij is al op zijn top en zeg hij speelt nu 3 goede jaren voor Ajax dan is hij toch al 29 en blijft het geen topper. Hij zal nooit een topper worden en alleen middenvelders die toppers zijn of kunnen worden verkoop je voor meer dan 10 miljoen dus waar denk je dat je flink op hem kan verdienen?
|
jamesgf
Forum berichten: 420
|
Geplaatst: Do 23 jul 2009 01:11
|
|
Citaat: Nou, dat deed hij wel, hoor. Big time.
Koeman treft hier blaam. Je weet wel, Ronald, die net voor het WK 2002 zei dat hij het niet meer in Zlatan zag zitten en hij weg mocht. Diezelfde vent die aan Machlas en Mido de voorkeur gaf. En Sikora haalde om Zlatan van bruikbare voorzetten te voorzien. Dit soort praktijken gaan natuurlijk niet in je koude kleren zitten, maar dat doet er niet toe. Meneer kon en kan niet met persoonlijkheden omgaan. Zie ook Van der Vaart, Mido, Sneijder. Het is dat Beenhakker er nog zat, anders was hij al veel eerder vetrokken.
In die periode, toen hij door Koeman te koop stond wilde Zlatan inderdaad weg. Maar in 2004 niet. Ze waren zelfs dichtbij een nieuw contract en hij had net een nieuw appartement.
Citaat: 'Ronald was bij ons in Noordwijk en vertelde dat hij niet meer wist wat hij met een van de spelers aan moest. Nou, dat zat er maar één ding op, vond Louis: we kunnen hem beter verkopen. Ja, dat leek Ronald ook de enige oplossing. Kort daarna wordt Ajax weggespeeld door Bayern München. Zegt Ronald Koeman de volgende morgen op televisie: 'Ja, maar het is ook moeilijk hč, als ze je beste speler onder je handen verkopen.'" Opmeer kleurt er nóg van: 'Ik zei hardop: wat ben jij gemeen, jongen.'
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 23 jul 2009 02:06
|
|
Citaat: Ten eerste zijn Schaars en Dembéle nog niet verkocht omdat er een vervelende technisch directeur en directeur aan de macht is.
Van mij hadden deze mensen bij Ajax ook wel wat vervelender mogen zijn in het verleden. Soms worden er bedragen geboden die je niet kan weigeren, maar Ajax vindt t vaak erg moeilijk tegen de wens van een speler in te gaan. Een geval als de Zeeuw vorig seizoen, die wegwilde, maar waar AZ zn poot stijfhield, zie ik bij Ajax niet snel gebeuren. Je kan een speler niet ten alle tijde behouden, maar een wat starrere houding, en laten zien dat je een speler graag wilt houden is niks mis mee.
In het huidige voetbal is het zo dat wanneer een speler een duidelijke stap omhoog kan maken en weg wil, hij ook gewoon gaat.
Ajax zoekt een fysieke middenvelder die voor de goal kan komen, maar Ajax gaat komend seizoen hoe dan ook met een mini-middenveld spelen.
|
Lucas
Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
|
Geplaatst: Do 23 jul 2009 06:54
|
|
Citaat: 'Subtop maakte afspraken over houding ten opzichte van Ajax en PSV'
22 juli 2009 RvN
Volgens het Algemeen Dagblad hebben clubs als AZ, FC Groningen, FC Twente en Heerenveen in het geheim onderling afspraken gemaakt over de interesse van Ajax en PSV voor hun spelers. De clubs zouden zich niet langer willen laten dwingen tot transfers naar die topclubs en spelers liever te verkopen aan buitenlandse clubs.
Ik vond het walgelijk als Ajax echt aan Elia had gevraagd een vertrek te forceren, maar als dit waar is, hebben ze groot gelijk.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 23 jul 2009 08:44
|
|
Ik vind De Zeeuw een prima speler, maar ik denk dat we beter geld kunnen uitgeven aan andere spelers. Op de plekken waar De Zeeuw kan hebben we Van der Heijden, Enoh, Gabri, Lindgren, Blind, Anita&Sno [WEG!">, Emanuelson, en Verthongen al. En daarbij voegt De Zeeuw fysiek niks toe, volgens ''de kenners'' was het probleem dat we (te)veel kabouters op het veld hadden staan.
Van mij hoeven er ook geen aanvallers, middenvelders of keepers bij, behalve als het een jonge spelers is voor over 2/3 jaar.
Nee, geef mij maar een verdediger, dat kan Obradovic zijn maar ook een CV waar we op kunnen vertrouwen.
|
Robusto
|
Geplaatst: Do 23 jul 2009 09:21
|
|
Citaat:
Van mij hoeven er ook geen aanvallers, middenvelders of verdedigers bij
en de regel daar onder
Citaat:
Nee, geef mij maar een verdediger, dat kan Obradovic zijn maar ook een CV waar we op kunnen vertrouwen.
Wil je nu wel een verdediger of niet?
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Do 23 jul 2009 10:02
|
|
Sorry, ik bedoel natuurlijk een keeper, verander t wel ff.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 23 jul 2009 11:18
|
|
Citaat: 'Subtop maakte afspraken over houding ten opzichte van Ajax en PSV'
22 juli 2009 RvN
Volgens het Algemeen Dagblad hebben clubs als AZ, FC Groningen, FC Twente en Heerenveen in het geheim onderling afspraken gemaakt over de interesse van Ajax en PSV voor hun spelers. De clubs zouden zich niet langer willen laten dwingen tot transfers naar die topclubs en spelers liever te verkopen aan buitenlandse clubs.
Ik vond het walgelijk als Ajax echt aan Elia had gevraagd een vertrek te forceren, maar als dit waar is, hebben ze groot gelijk.
Ik snap niet waarom daar afspraken over gemaakt moeten worden. Op het moment dat je als subtopper dichter tegen de top aan komt te zitten lijkt het me logisch dat je de concurrentie meer wil laten betalen om zich te versterkern met jouw speler. De subtoppers gaan immers ook onderling geen spelers voor een 'normale' prijs verkopen.
|
MrGuide
Forum berichten: 479
|
Geplaatst: Do 23 jul 2009 11:18
|
|
Az vraagt 6 a 7 miljoen voor de Zeeuw.
Ik zeg: Doen!
|
Robusto
|
Geplaatst: Do 23 jul 2009 11:28
|
|
Citaat: Az vraagt 6 a 7 miljoen voor de Zeeuw.
Ik zeg: Doen!
en ik zeg: NIET Doen.
Over 2 jaar kan De Zeeuw naar Engeland en krijgen we precies het gezeik bij Ajax wat hij nu bij AZ flikt. Bovendien vind ik hem nog steeds een vreselijke overschatte irritante speler die niet bij Ajax past.
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Do 23 jul 2009 11:29
|
|
Demy is vandaag ook niet op de training gekomen. Als ze dit nou snel afronden kan die nog een week meetrainen en dan gelijk in de basis volgende week tegen Groningen.
Stekelenburg
Van der Wiel-Alderweireld-Vertonghen-Atouba
Enoh
De Zeeuw-Emanuelson
Aissati
Suárez-Sulejmani
Schitterend elftal, misschien nog wat centrale verdedigers contracteren. Er is nu een goede verbinding tussen verdediging en aanval en met een irritante speler als De Zeeuw worden de andere spelen vanzelf meegesleurd.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Do 23 jul 2009 11:38
|
|
Citaat: Demy is vandaag ook niet op de training gekomen. Als ze dit nou snel afronden kan die nog een week meetrainen en dan gelijk in de basis volgende week tegen Groningen.
Stekelenburg
Enoh
De Zeeuw-Emanuelson
Aissati
Suárez-Sulejmani
Schitterend elftal, misschien nog wat centrale verdedigers contracteren. Er is nu een goede verbinding tussen verdediging en aanval en met een irritante speler als De Zeeuw worden de andere spelen vanzelf meegesleurd.
Normaal heb ik het met niemand eens op dit forum over opstellingen. Maar hier ben ik het wel mee eens! Ik speel liever 4-3-3. Maar Cvitanich is geblesseerd dacht ik, of had iets aan z'n hamstring waardoor hij appart trainde. Emanuelson lekker linkshalf en GEEN linksbuiten! Alderweireld een kans geven! Geen Wieleart en geen Oleguer, roerend ee eens!
Ik zal alleen De Zeeuw en Enoh omwisselen, ik vind Enoh op die positie te onrustig, en hij moet meer z'n energie kwijt denk ik, meerlopen. En ik denk dat De Zeeuw vanuit die positie prima alles kan regelen! Overigens kunnen Van der Heijden en Lindgren dat ook prima, Verhognen natuurlijk ook maar die staat CV.
Gabri<>Enoh kan altijd als de een uit vorm is. Atouba vind ik niet geweldig, maar we hebben geen andere keus.
|
Jobo
Forum berichten: 673
|
Geplaatst: Do 23 jul 2009 11:42
|
|
Citaat: Demy is vandaag ook niet op de training gekomen. Als ze dit nou snel afronden kan die nog een week meetrainen en dan gelijk in de basis volgende week tegen Groningen.
Stekelenburg
Enoh
De Zeeuw-Emanuelson
Aissati
Suárez-Sulejmani
Zoals net aangegeven missen we bij Ajax wat fysiek op het middenveld in de zin van lengte. Toch denk ik dat je met jongens als Enoh en eventueel de Zeeuw fysiek gezien een krachtig en agressief middenveld hebt.
Wat ook mooi is dat we in ieder geval wel een achterhoede hebben met lengte. 2 jongens boven de 1.90m en 2 jongens die gewoon boven de 1,8m zijn.
De backup middenvelers zijn ook vrij lang zoals De Jong, van Der heijden en Donald.
Ik heb een hekel aan de Zeeuw en dat meen ik. Maar als hij mijn club kampioen kan maken dan ben ik voor.
|
melvinkruijt
Forum berichten: 93
|
Geplaatst: Do 23 jul 2009 11:45
|
|
Volgens de telegraaf zou hij nu ook al afwezig zijn bij de training van AZ. Lijkt me dus inderdaad een kwestie van tijd voordat hij wordt gepresenteerd...
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Do 23 jul 2009 11:48
|
|
Citaat: Zoals net aangegeven missen we bij Ajax wat fysiek op het middenveld in de zin van lengte. Toch denk ik dat je met jongens als Enoh en eventueel de Zeeuw fysiek gezien een krachtig en agressief middenveld hebt.
Wat ook mooi is dat we in ieder geval wel een achterhoede hebben met lengte. 2 jongens boven de 1.90m en 2 jongens die gewoon boven de 1,8m zijn.
De backup middenvelers zijn ook vrij lang zoals De Jong, van Der heijden en Donald.
Ik heb een hekel aan de Zeeuw en dat meen ik. Maar als hij mijn club kampioen kan maken dan ben ik voor.
De verdediging zit fysiek goed in elkaar. Alderweireld, Vertonghen en Atouba zijn boven de 1,90 en met Enoh en De Zeeuw heb je genoeg aggresiviteit om de tegenstander het vuur aan de schenen te leggen. Suárez is wel klein, maar fysiek behoorlijk sterk. Sulejmani ook. Dit elftal zit fysiek prima in elkaar, technisch ook, tactisch wat minder en mentaal moet nog blijken (hoe groot de invloed van De Zeeuw is binnen een week).
|