Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Demy de Zeeuw
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Demy de Zeeuw
Maker: PushkinBekeken: 61434
Status: InactiefBerichten: 821
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
JS

Forum berichten: 741
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Do 9 jul 2009 15:47
Citaat:
Ongelooflijk JD... wat je over de Zeeuw zegt is complete onzin. De zeeuw heeft juist een groot inzicht. Hij heeft schaars ook helemaal niet nodig. Hij kan aanvallen, verdedigen, heeft werklust en een groot loopvermogen. Misschien qua uitstraling geen leider, maar met zijn spel zeker wel. Hij zou zeker iets toevoegen aan Ajax. Helaas is de kans dat hij komt erg klein.. Vorig jaar hebben we een grote kans gemist

Hij heeft een geweldige werklust en daarom verdedigt hij mee en doet hij mee in de aanval maar met Gabri en Enoh hebben we al 2 van dat soort spelers. Misschien is hij iets completer maar Enoh heeft pas net zijn eerste jaar in Europa achter de rug en is 3 jaar jonger. Ik verwacht dat hij het komende seizoen tot een publiekslieveling uit gaat groeien. Gabri ben ik geen fan van maar die heeft wel meer ervaring dan De Zeeuw.

Ervaring is ondergeschikt aan kwaliteit. En laat De Zeeuw nou een stuk meer kwaliteit hebben dan Gabri (dat Enoh niet minder is ben ik met je eens). Ik vind het trouwens ook andere types, Gabri een aanjager, De Zeeuw zowel een aanjager als een controleur, maar dat even terzijde. De Zeeuw is op alle vlakken beter dan Gabri, positioneel beter, verdedigend beter, meer overzicht, betere techniek, betere passing en meer (bruikbare) diepgang. Tevens is De Zeeuw Nederlands, jonger, vind ik het meer een leider en vind ik dat hij zijn lichaam beter gebruikt.

--------------Aissati------------
Emanuelson--------------Enoh
-----------De Zeeuw-----------

Dit lijkt me een prima middenveld, waarin de komst van De Zeeuw ook niet ten koste gaat van Enoh, een van mijn favoriete spelers.
Jows

Forum berichten: 509
Geplaatst: Do 9 jul 2009 15:48
Ik lees het volgende net op Voetbalzone:

Ik heb afgelopen weekend in topics al aangegeven dat de zeeuw rond was met ajax voordat er maar iemand sprak hierover in het nieuws maar toen werd ik niet geloofd en zelfs een bericht weggehaald door voetbalzone.
Grappig als je met nieuws komt. Nu zie ik de clowns die me aan het uitlachen waren niet meer.
Via persoonlijke contacten weet ik meer.
Deze transfer gaat door,mark my words."Ajax is al rond met de Zeeuw & en zo goed als rond met Az.

Het is natuurlijk onbetrouwbaar, maar het zal toch niet?
sincere1983

Forum berichten: 3150
Geplaatst: Do 9 jul 2009 15:52
@ Jows: dat las ik inderdaad ook al.

Zou toch mooi zijn! Als er maar niet teveel geld voor betaald wordt. Ik verwacht iets rond de 6 miljoen.
JS

Forum berichten: 741
Geplaatst: Do 9 jul 2009 15:57
Iemand op AN beweert trouwens ook dat Ajax in Londen is voor Kevin-Prince Boateng, een oude bekende van Jol. Is dat wat?
GertJan020

Forum berichten: 2175
Geplaatst: Do 9 jul 2009 16:00
Wil Ajax een heel team, bestaand uit middenvelder ofzo? Als dit waar is dan zal de zeeuw echt niet komen!
MrGuide

Forum berichten: 479
Geplaatst: Do 9 jul 2009 16:06
Ik vind het veel belangrijker wat een speler afgelopen seizoen gepresteerd heeft dan het seizoen daarvoor. En het afgelopen seizoen speelde hij bij de landskampioen, en was hij daar een van de betere spelers.
Daarnaast vind ik het onzin om te zeggen dat Ajax een topper moet halen, terwijl je daar de Zeeuw niet toerekend. Met alle respect, maar een grotere speler dan de Zeeuw kan Ajax niet binnenhalen. Het is een speler die zowel onder van Basten als van Marwijk vast bij de beste 23 spelers van Nederland zit. Wat wil je dan, een basisspeler van NL? Ik vind de Zeeuw een topper voor eredivisie begrippen. Ik wil dan wel eens namen horen van middenvelders die en beter zijn, en haalbaar zijn voor Ajax.
ghostwriter

Forum berichten: 5481
Geplaatst: Do 9 jul 2009 16:13
Citaat:
Ik vind het veel belangrijker wat een speler afgelopen seizoen gepresteerd heeft dan het seizoen daarvoor. En het afgelopen seizoen speelde hij bij de landskampioen, en was hij daar een van de betere spelers.
Daarnaast vind ik het onzin om te zeggen dat Ajax een topper moet halen, terwijl je daar de Zeeuw niet toerekend. Met alle respect, maar een grotere speler dan de Zeeuw kan Ajax niet binnenhalen. Het is een speler die zowel onder van Basten als van Marwijk vast bij de beste 23 spelers van Nederland zit. Wat wil je dan, een basisspeler van NL? Ik vind de Zeeuw een topper voor eredivisie begrippen. Ik wil dan wel eens namen horen van middenvelders die en beter zijn, en haalbaar zijn voor Ajax.

Dan moeten ze maar geen middenvelders halen en hun eigen jeugd de kans geven. Dat hij bij Oranje zit zegt mij niets, Engelaar had een basisplaats op het EK en die wilde ik ook niet bij Ajax zien.

Citaat:
Iemand op AN beweert trouwens ook dat Ajax in Londen is voor Kevin-Prince Boateng, een oude bekende van Jol. Is dat wat?

Hij is nog geen echte topspeler, mede door blessures, maar heeft zeker wel talent. Fysiek ook een aardig mannetje en ik geloof 1.85 groot dus dat helpt ook. Ik zie hem liever dan De Zeeuw komen maar ook hem acht ik niet nodig.
MrGuide

Geplaatst: Do 9 jul 2009 16:20
Citaat:
Engelaar had een basisplaats op het EK en die wilde ik ook niet bij Ajax zien

Klopt. Van Engelaar ben ik ook geen fan, maar die zit inmiddels zelfs niet meer bij de voorselectie.
Denk daarnaast dat t voor veel jeugdspelers goed zou zijn om verhuurd te worden. Een groot aantal is nog niet in staat een seizoen lang constant te spelen. En met jonge jongens als Aisatti en Enoh op het middenveld misstaat de ervaring van de Zeeuw zeker niet.
ghostwriter

Geplaatst: Do 9 jul 2009 16:24
De Zeeuw is 26, heeft nog nooit CL gespeeld en speelde bij AZ altijd in een hecht elftal, zo veel ervaring heeft die jongen niet. Ik zie dan liever Lindgren achter Enoh en Aissati staan want dat is een rustige jongen plus volgens mij de meest natuurlijke leider die Ajax heeft. Leiders kan je niet halen en De Zeeuw zal ook heus geen leider zijn, dat is hij bij AZ al nauwelijks, behalve met zijn mentaliteit maar Enoh kan ook goed strijden.
Peter79

Forum berichten: 1624
Geplaatst: Do 9 jul 2009 16:27
Citaat:
Helemaal geen onzin, Louis van Gaal had op hem het meest kritiek en dat bij een club die wat 11de werd ofzo. Kom eens met argumenten en niet nietszeggende meningen Peter. Dat je het weet met vorig seizoen bedoel ik niet het afgelopen seizoen maar het seizoen daar voor 07/09.

1) dat jij in een berichtje letterlijk zegt 'vorig seizoen' dan moet ik maar ruiken dat jij op de afgelopen 2 jaar doelt? maar goed dit terzijde.

2) De Zeeuw heeft Schaars naast zich nodig om goed te zijn? Schaars is een erg goede voetballer, welke speler speelt daar niet makkelijker naast? Dit houdt echter niet in dat De Zeeuw niet zonder Schaars kan. Ik denk niet dat jij veel hele wedstrijden live (als in het stadion) hebt gezien van De Zeeuw. Bij een meerderheid van de aanvallen van AZ had De Zeeuw een noemenswaardig aandeel. Maar zijn uitstekende loopacties bednekt hij natuurlijk niet zelf, dat doet Schaars voor hem. Het afjagen en forechecken doet ie ook alleen maar op coaching van Schaars en ook zijn bij tijd en wijle uitstekende openingen komen uit de koker van Schaars.
Waarschijnlijk ga jij nu met het argument komen dat De Zeeuw vorig jaar beter speelde dan het jaar ervoor. Wat een inkoppertje, de eerste speler die constant in een slecht draaiend team beter speelt dan in een goed draaiend team moet nog geboren worden. Dat AZ vorig seizoen beter speelde dan het jaar ervoor heeft vele redenen en die zijn lang niet allemaal van technische aard. Dat De Zeeuw vorig jaar beter was heeft ook niet alleen met technische redenen te maken. Ik geef het je te doen: samenspelen met 2 teamgenoten die jou vriendin hebben lopen palen en al je collega's weten het. Toch was De Zeeuw ook dat seizoen absoluut niet 1 van de minsten bij AZ. Dat Louis hem vaak op de korrel had, is geen slecht teken. Wie Louis kent weet dat hij NOOIT in de media afgeeft op de mindere spelers. Bovendien doet Louis zoiets alleen met een reden, zoals wel meer trainers zich daar van bedienen.

3) Enoh is beter dan De Zeeuw? Niet qua slimheid aangezien Enoh in zijn spel nog veel teveel Afrikaanse voetbaltrekjes heeft, niet qua inzicht, niet qua scorend vermogen, niet qua aanvallende loopacties, niet qua overzicht en ook niet qua communicatie.

Enoh is een talent en absoluut geen slechte speler maar in vergelijking met De Zeeuw heeft hij nog erg veel te leren. Bovendien kunnen beide heel goed samenspelen (graag zelfs!) waardoor er helemaal geen of/ of hoeft te zijn.
ghostwriter

Geplaatst: Do 9 jul 2009 16:36
Enoh heeft een betere voorzet wat best handig is om te hebben als je 4-4-2 gaat spelen aangezien de rechtshalf ook wel eens tegen de lijn moet aan gaan plakken. Daarbij is hij technisch ook beter dan De Zeeuw en zal hij alleen maar beter worden terwijl De Zeeuw naar mij mening wel tegen zijn top aan zit.

De Zeeuw en Enoh bij elkaar heb je een middenveld wat qua inzicht niet sterk genoeg is.
MrGuide

Geplaatst: Do 9 jul 2009 16:51
Ik weet niet of Enoh genoeg diepgang heeft om als rechtshalf de achterlijn de te halen en een voorzet te geven. Ik vind het ook een beetje voorbarig om hem na 20 wedstrijden van vorig seizoen al boven de Zeeuw te stellen. Dat de jongen kwaliteit heeft is duidelijk. Maar ik wil t wel s een hele competitie zien.
Ik vond Lindgren vorig seizoen trouwens niet sterk. Weet niet of hij dan nu wel de juiste controleur voor Ajax is.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
Geplaatst: Do 9 jul 2009 17:07
AZ: "Wij willen De Zeeuw niet verkopen"
Er werd donderdag in de media gesproken over de vermeende interesse van Ajax in AZ-middenvelder Demy de Zeeuw. De interesse van de Amsterdammers is bevestigd door Marcel Brands, technisch directeur van de Alkmaarders.

9 jul 2009 14:18:46

Brands bevestigde tegenover het ANP dat Ajax inderdaad heeft aangeklopt voor de 26-jarige De Zeeuw. Hoewel de international eerder aangaf te willen vertrekken, is het nog maar zeer de vraag of zijn nieuwe club Ajax zal worden.

Louis van Gaal, de voorbije jaargang trainer van AZ, sprak destijds de verwachting uit dat De Zeeuw zou weggaan. De international van Oranje wilde niet meewerken aan het openbreken van zijn contract en vond dat hij toe was aan een nieuwe uitdaging.

"Het enige dat ik kan melden is dat Ajax zich gemeld heeft," aldus Brands tegen het ANP. "Wij willen Demy niet verkopen."

Eerder was men bij HSV en Valencia geďnteresseerd in de diensten van de geboren Apeldoorner.

http://www.goal.com/nl/news/213/eredivi ... n-de-zeeuw
-niet-verkopen .
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
Geplaatst: Do 9 jul 2009 18:27
Jol zegt op AT5 dat De Zeeuw ook graag naar Ajax wil. Ze zijn bezig.
Robusto

Forum berichten: 324
Geplaatst: Do 9 jul 2009 18:40
Citaat:
Voor de 8 miljoen zou ik hem binnenhalen, maar je zult zien dat Hsv dan weer om de hoek komt kijken en hem voor de neus van AJAX wegkaapt.

als HSV dat doet, dan koop ik een HSV shirt (maar niet met de naam De Zeeuw op de rug).

Ik vind De Zeeuw net zo'n zeikwijf als Von Bommel. Zelf de meest smerige overtredingen maken, maar als je hem boos aankijkt loopt hij huilend naar de scheidsrechter. Bovendien is hij mentaal een watje, loopt te zeiken als hij een keer op de bank moet zitten en neemt hij geen verantwoordelijkheid voor zijn daden (zoals bijvoorbeeld na de oorwassing die AZ kreeg van Ajax waarin De Zeeuw met rood het veld af moest na bewust hands, janken over de scheidsrechterlijke beslissing en dat dat de wedstrijd had beslist, terwijl het toch echt zijn hand en de bal was). Voetballend vind ik hem ook niet goed genoeg voor het niveau dat Ajax nastreeft, zwaar overschatte voetballer die mee kan draaien in een goed lopend elftal, maar die verzuipt als het even niet lekker gaat.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Do 9 jul 2009 18:43
Voor de balans een prima voetballer. Kan goed voetballen en is een winnaar. Iets wat we missen in de selectie. Het is allemaal wat te blue.
Robusto

Geplaatst: Do 9 jul 2009 18:51
Prima waterdrager in een goed lopend team, wat dat betreft te vergelijken met Aron Winter, en we weten helaas allemaal hoe 'goed' Winter is als hij meer moet doen dan waterdragen in een vierkant draaiend elftal.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Do 9 jul 2009 19:01
Jij hebt Aron Winter alleen zien spelen in zijn tweede periode?
Ik vind De Zeeuw meer weg hebben van Wouters overigens.
ajaxfan-4-ever

Forum berichten: 2
Geplaatst: Do 9 jul 2009 19:26
Citaat:
Jol zegt op AT5 dat De Zeeuw ook graag naar Ajax wil. Ze zijn bezig.

dit verhaal staat op voetbalzone.nl:

AZ wil hem eigenlijk niet laten gaan, maar Martin Jol hoopt dat Ajax er toch in slaagt om Demy de Zeeuw los te weken bij de landskampioen. De oefenmeester ziet in de international de ideale versterking voor zijn middenveld en weet dat De Zeeuw zelf graag naar Amsterdam zou willen komen. “Dat is natuurlijk heel belangrijk”, zei Jol voor de camera van AT5.

Donderdagmorgen werd de interesse van Ajax in de middenvelder bekend en in de middag bevestigde AZ-directeur Marcel Brands dat de Amsterdammers zich gemeld hebben om te praten over een transfer. “Maar wij willen Demy helemaal niet kwijt”, voegde het bestuurslid van de Alkmaarse club daar snel aan toe. Volgens Jol wil De Zeeuw echter wél vertrekken uit het DSB Stadion.

“Ik vind Demy een interessante speler”, begon de coach zijn verhaal. “Ik had ook interesse voor hem bij mijn vorige club (Hamburger SV, red.) en ik vind het een jongen die op meerdere posities kan spelen op het middenveld. Hij is wat ouder en heeft ervaring; hij is bijvoorbeeld kampioen geworden, dat heeft hij dan ook weer meegemaakt. Het is bovendien een middenvelder die graag naar Ajax wil.”

De Zeeuw maakte in de zomer van 2005 de overstap van Go Ahead Eagles naar AZ. Namens de Deventer club speelde de middenvelder 65 wedstrijden en maakte hij zeven treffers. Afgelopen seizoen had de twintigvoudig international met dertig duels en drie treffers een belangrijk aandeel in het kampioenschap van AZ. Ook in de seizoenen daarvoor speelde De Zeeuw het leeuwendeel van de wedstrijden van AZ.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 1294
Geplaatst: Do 9 jul 2009 20:18
Citaat:

De Zeeuw was vorig seizoen huilen met de pet op bij AZ, hij heeft een Schaars nodig omdat hij inzicht mist. Daarbij gaat De Zeeuw echt niet op de bank zitten dus ik begrijp de vergelijking met Anita niet. Enoh is namelijk beter dan De Zeeuw en dat betaal je miljoenen voor een speler die niet meteen het niveau echt omhoog helpt.

De Zeeuw huilen met de pet op bij AZ? Ik weet niet of je het weet, AZ werd met 2 vingers in de neus kampioen. Het middenveld was elke wedstrijd in handen van AZ. Zij beheersten de wedstrijd. Enoh is nog niet zo goed als De Zeeuw, maar daar heeft hij dan ook nog 3 jaar voor. Jij praat alleen over Enoh, maar we hebben nog 2 plaatsen waar we De Zeeuw neerkunnen zetten. Lindgren en Gabri heb je dan nog, wat gebeurt er bij blessures? Gabri of Lindgren maar op de bank zetten en De Zeeuw in het veld.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Do 9 jul 2009 20:19
Citaat:
Voor de 8 miljoen zou ik hem binnenhalen, maar je zult zien dat Hsv dan weer om de hoek komt kijken en hem voor de neus van AJAX wegkaapt.

als HSV dat doet, dan koop ik een HSV shirt (maar niet met de naam De Zeeuw op de rug).

Ik vind De Zeeuw net zo'n zeikwijf als Von Bommel. Zelf de meest smerige overtredingen maken, maar als je hem boos aankijkt loopt hij huilend naar de scheidsrechter. Bovendien is hij mentaal een watje, loopt te zeiken als hij een keer op de bank moet zitten en neemt hij geen verantwoordelijkheid voor zijn daden (zoals bijvoorbeeld na de oorwassing die AZ kreeg van Ajax waarin De Zeeuw met rood het veld af moest na bewust hands, janken over de scheidsrechterlijke beslissing en dat dat de wedstrijd had beslist, terwijl het toch echt zijn hand en de bal was). Voetballend vind ik hem ook niet goed genoeg voor het niveau dat Ajax nastreeft, zwaar overschatte voetballer die mee kan draaien in een goed lopend elftal, maar die verzuipt als het even niet lekker gaat.

wat vond jij van Davids? Was dat ook zo'n verschrikkelijke speler?
Robusto

Geplaatst: Do 9 jul 2009 20:36
Citaat:
Jij hebt Aron Winter alleen zien spelen in zijn tweede periode?

Nee, en daarom weet ik dat Winter een prima speler was voor een goed draaiend team (in zijn eerste periode) maar waardeloos in een elftal dat als los zand aan elkaar hangt.
Robusto

Geplaatst: Do 9 jul 2009 20:38
Citaat:

wat vond jij van Davids? Was dat ook zo'n verschrikkelijke speler?

Nee, want Davids kon ook incasseren, dat maakt het verschil. Precies de reden waarom ik ook geen hekel aan Paul Bosvelt had.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Do 9 jul 2009 20:38
Dat is dus niet zo. Ik kan mij heel veel wedstrijden herinneren waarin Winter een uitblinker was. En dat was niet in goed draaiende wedstrijden. Zijn transfers naar Lazio en Inter zeggen wel genoeg, denk ik.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Do 9 jul 2009 20:42
Citaat:

Nee, want Davids kon ook incasseren, dat maakt het verschil. Precies de reden waarom ik ook geen hekel aan Paul Bosvelt had

Kortom als De Zeeuw bij AJAX speelt heb je er geen probleem mee. Want dat kan De Zeeuw ook, alleen jankert hij vaak om zijn tegenstander een kaart aan te naaien. Erg frustrerend inderdaad.

Alleen omdat davids kon incasseren had je er geen hekel aan, maar je mening verandert wel als hij bij AJAX speelt.

Alleen wordt het nog een enorme klus en dit wordt ook het verschil tussen vraag en aanbod oplossen. AZ vraagt vast dik 10 mil + doorverkoop en AJAX hoest dat soort prijzen niet meer op.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.887
Berichten: 213.631 Onderwerpen: 2.462 Nieuwste lid: vpdzflq308
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.310.723 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Demy de Zeeuw
Ga
Zoeken: