Auteur
|
Bericht
|
RogerGarcia
Forum berichten: 1469
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 13:01
|
|
8 miljoen, dat zou de grootste grap van het jaar zijn. 4 miljoen zou echt het maximale kunnen zijn.
|
nr23
Forum berichten: 443
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 13:38
|
|
Citaat: 8 miljoen, dat zou de grootste grap van het jaar zijn. 4 miljoen zou echt het maximale kunnen zijn.
Mwah vind ik niet. We hebben 6 miljoen voor hem betaald en hij heeft toch eigenlijk de hele tijd in de basis gestaan en zit nog steeds bij het Nederlands elftal. Ik zeg niet dat hij 8 miljoen waard is, maar ik vind hem zeker niet minder waard geworden dan het bedrag waarvoor we hem gehaald hebben. Ik zou hem niet laten gaan voor minder dan dat in ieder geval.
Maar goed, er zijn verder helemaal geen geruchten over deze transfer. Ik vind de link met Mertens ook helemaal geen indicatie daarvoor. Mertens heeft niks met De Zeeuw te maken. Als De Zeeuw weg gaat zou ik graag Biglia van Anderlecht zien komen. Die was al bijna naar Galatasaray maar dat ketste op het laatste moment af. Als hij wel naar Turkije wil, waarom dan niet naar Nederland. Hij schijnt iets van 5 miljoen te moeten kosten, dus why not.
Maar het zou mij verbazen als De Zeeuw zou vertrekken. Volgens mij is dat gewoon een broodje-aap.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 16:51
|
|
Citaat: Ajax heeft op de slotdag van de transferperiode een bod op Demy de Zeeuw afgewezen. De Turkse topclub Fenerbahçe had interesse in de Oranje-international, maar kreeg nul op rekest.
Fener meldde zich officieel bij de Amsterdamse club, maar kreeg al snel te horen dat een transfer onbespreekbaar was.
De Zeeuw kwam dit seizoen achttien competitieduels in actie voor Ajax. De middenvelder scoorde in die optredens niet.
Vorig seizoen was de middenvelder een van de sleutelspelers bij de Amsterdammers. In 32 competitiewedstrijden was De Zeeuw, die na het seizoen 2008/09 AZ verruilde voor Ajax, zeven keer trefzeker
VI.nl
NEE!!!!!!!!!!!
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 16:54
|
|
Jammer dan maar in de zomer verkopen...
|
deadbysunrise
Forum berichten: 228
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 16:58
|
|
Heel erg jammer...
|
RogerGarcia
Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 16:59
|
|
Het is en blijft een belachelijk kutbestuur. De Zeeuw heeft totaal geen restwaarde meer.
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 17:01
|
|
Dat hij matig speelt de afgelopen tijd, oke. Maar wie moet hem op dit moment vervangen? Het is nog maar de vraag of Anita het kan op die positie. Daarnaast schiet je er vrij weinig mee op om je halve basiselftal te gaan verkopen nu.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 17:01
|
|
Natuurlijk laat Ajax De Zeeuw op dit moment niet vertrekken. Ajax kan helemaal geen opvolger halen voor De Zeeuw, dus dan is het logisch dat Ajax hem wil behouden. Hetzelfde geld voor Vertonghen.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 17:02
|
|
En het is ook helemaal niet duidelijk hoeveel Fenerbahce heeft geboden. Primitieve reactie van Rogergarcia.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 17:02
|
|
Inderdaad Bart, ondanks dat De Zeeuw de laatste tijd minder speelt moet je hem niet verkopen. Simpelweg omdat ik Anita nou ook niet de allerbeste vervanger voor hem is en een (top)fitte De Zeeuw kan prima van waarde voor Ajax zijn.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 17:10
|
|
Voor van de zomer verkopen kan prima hoor.. Ag en Demy is nog maar 28(volgens mij) dus heeft nog zeker restwaarde...
|
nr23
Forum berichten: 443
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 17:53
|
|
Inderdaad. De selectieve haat jegens de Zeeuw slaat helemaal nergens op. Zeker niet in vergelijk met de bewierroking van De Jong, die wekelijks uitblinkt in onkunde.
De Zeeuw moet het wel de komende maanden gaan waar maken, daar ben ik het wel mee eens. Anders inderdaad gewoon exit in de zomer, wanneer hij ook nog restwaarde heeft. Nu heeft Ajax hem gewoon nodig, hij is beter dan Lindgren en Anita.
Op termijn gaan we hopelijk spelen met Eriksen én Lodeiro / Aissati, dus dan mag De Zeeuw wel vertrekken. Maar op dit moment is het nog te vroeg, zeker met het gebrek aan tijd om hem te vervangen.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 18:03
|
|
Citaat: Inderdaad. De selectieve haat jegens de Zeeuw slaat helemaal nergens op. Zeker niet in vergelijk met de bewierroking van De Jong, die wekelijks uitblinkt in onkunde.
De Zeeuw moet het wel de komende maanden gaan waar maken, daar ben ik het wel mee eens. Anders inderdaad gewoon exit in de zomer, wanneer hij ook nog restwaarde heeft. Nu heeft Ajax hem gewoon nodig, hij is beter dan Lindgren en Anita.
Op termijn gaan we hopelijk spelen met Eriksen én Lodeiro / Aissati, dus dan mag De Zeeuw wel vertrekken. Maar op dit moment is het nog te vroeg, zeker met het gebrek aan tijd om hem te vervangen.
Wie bewierrookt hem dan?
|
AFCAKatwijk
Forum berichten: 1903
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 18:07
|
|
Citaat: Inderdaad. De selectieve haat jegens de Zeeuw slaat helemaal nergens op. Zeker niet in vergelijk met de bewierroking van De Jong, die wekelijks uitblinkt in onkunde.
Vriend, de laatste weken kunnen we De Jong echt wel bewierroken. Hij is verdomd belangrijk de laatste weken. De Zeeuw daarentegen is de laatste weken meer een blok aan het been..
Gestopt
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 18:11
|
|
Hij heeft 2 keer goed gespeeld tegen NAC maar meer dan dat ook niet. De Jong en De Zeeuw spelen de afgelopen maanden allebei zeer matig, hoor.
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 18:13
|
|
De Jong doet het elke wedstrijd steeds beter in de spits, dat is wel een complimentje waard.
|
AFCAKatwijk
Forum berichten: 1903
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 18:15
|
|
Citaat: Hij heeft 2 keer goed gespeeld tegen NAC maar meer dan dat ook niet. De Jong en De Zeeuw spelen de afgelopen maanden allebei zeer matig, hoor.
Nouja, moet je dan nagaan hoe slecht de rest is.
Gestopt
|
YoranAjax
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 19:07
|
|
Wat Ajax eventueel nog had kunnen doen is het bod van Fenerbache in de wacht zetten, en ADO of AZ opbellen, en vragen naar de vraagprijzen van Toornstra en Schaars. Anders moet je het gewoon niet doen, want je levert toch kwaliteit in, al is het maar kwaliteit voor op de bank.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 19:26
|
|
Had Panathinaikos pasgeleden niet al eens geďnformeerd naar Schaars?
http://www.vi.nl/Nieuws-item/193090/Sch ... h-neer.htm
Gezien hij de belangstelling naast zich neer heeft gelegd van Panathinaikos (en andere clubs?), denk ik dat Schaars het seizoen bij AZ gewoon wil afmaken. Schaars heeft als aanvoerder natuurlijk ook een voorbeeldfunctie bij AZ en gedraagt zich daar ook naar. Daarnaast vind ik Schaars de seizoenen na het vertrek van van Gaal niet meer zo indrukwekkend als daarvoor, hoewel hij positioneel een koning is vergeleken met De Zeeuw, Enoh en waarschijnlijk ook Anita.
Mij lijkt het verstandig om de ogen te richten op jongere talenten als Strootman en Toornstra (die misschien hetzelfde potentieel in zich hebben) of te gaan voor een nog betere speler in de zin van Theo Janssen.
|
YoranAjax
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 19:27
|
|
Strootman is net bij Utrecht gearriveerd dus die zie ik van de zomer nog niet vertrekken, Ian.
|
Spoon
Forum berichten: 152
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 19:28
|
|
Na het lange seizoen van vorig jaar loopt de Zeeuw dit seizoen op zijn tenen. Hij heeft nog altijd last van die trap in de halve finale tegen Uruguay. Ik dacht dat hij na de winterstop wel wat energie had opgedaan. Tegen Feyenoord begon hij best sterk vind ik persoonlijk maar tegen Nac speelde hij erg slap, werd telkens van de bal gezet en was zeer zwak aan de bal. Anita viel goed in tegen Nac en ook zondag ging het aardig. De Zeeuw zal met een andere mentaliteit het veld in moeten stappen anders word het nog moeilijk voor hem.
|
YoranAjax
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 19:32
|
|
Hij moet nogsteeds naar de tandarts om die trap op het WK te laten behandelen.
|
Spoon
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 19:44
|
|
Citaat: Hij moet nogsteeds naar de tandarts om die trap op het WK te laten behandelen.
Van de week meldde hij op twitter dat hij 6 uur in de stoel lag. Ik weet niet wat er dan aan de hand is een half jaar na der hand. Zelf heb ik vorig voorjaar een klap op mijn mond gekregen tijden een voetbal duel. Beide voortanden stonden naar achter, spalk kapot, onder tand scheef en twee tanden door de lip. Na rechtzetting was ik twee weken later genezen. Bij de Zeeuw is misschien nog meer aan de hand qua kaak ofzo ? Het lijkt wel invloed op zijn spel te hebben.
|
YoranAjax
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 19:51
|
|
Die tweet heb ik ook gezien ja. Hij zal zijn gebit volgensmij gewoon weer helemaal normaal en precies goed willen hebben, want zoveel hoeven ze toch niet te corrigeren? Zijn slechte spel zal meer met zijn vermoeidheid te maken hebben, denk ik.
|
Spoon
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 19:55
|
|
Citaat: Die tweet heb ik ook gezien ja. Hij zal zijn gebit volgensmij gewoon weer helemaal normaal en precies goed willen hebben, want zoveel hoeven ze toch niet te corrigeren? Zijn slechte spel zal meer met zijn vermoeidheid te maken hebben, denk ik.
Wat heeft hij met de winterstop gedaan dan ? Misschien voorlopig even op Anita terug vallen.
|