Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Demy de Zeeuw
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Demy de Zeeuw
Maker: PushkinBekeken: 61427
Status: InactiefBerichten: 821
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
Geplaatst: Do 9 jul 2009 11:42
De Zeeuw zou een geweldige aanwinst zijn voor Ajax. Hij is een speler die bij velen niet direct opvalt, maar hij is o zo belangrijk. Voordeel is dat hij niet snel weggekocht zal worden en je dus jaren plezier van hem kan hebben. Ik zou daardoor veel voor hem over hebben. Maar goed, ik zou vorig seizoen alles op alles hebben gezet om hem binnen te halen.

De kans dat hij dit seizoen komt lijkt me alleen erg klein. Ik denk dat hij naar het buitenland wilt om flink wat centen te pakken.
JS

Forum berichten: 741
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Do 9 jul 2009 12:09
Allereerst denk ik dat hij niet haalbaar is, maar mocht hij dat toch zijn zou ik het een hele goede aankoop vinden. Goede Nederlandse box to box middenvelder, heeft verdedigende kwaliteiten, voetballend goed, positioneel sterk en ook enorm veel diepgang. Kan daarbij een team op sleeptouw nemen. Dat kan deze selectie goed gebruiken.

----------Aissati---------
Urby-----------------Enoh
--------De Zeeuw--------
jlajacied

Forum berichten: 20
Geplaatst: Do 9 jul 2009 12:54
Citaat:
AZ bevestigt Ajax-interesse in De Zeeuw

Ajax heeft zich officieel gemeld bij AZ voor Demy de Zeeuw. De Amsterdammers willen de middenvelder graag overnemen van de landskampioen.

"Het enige dat ik kan melden is dat Ajax zich gemeld heeft", bevestigt Marcel Brands in gesprek met het ANP. Om daar direct aan toe te voegen dat van een akkoord geen sprake is. "Wij willen Demy niet verkopen."

De Zeeuw was het afgelopen seizoen één van de belangrijkste spelers binnen het elftal van AZ dat onder trainer Louis van Gaal de landstitel greep. De 26-jarige oud-speler van Go Ahead Eagles heeft in Alkmaar nog een contract tot de zomer van 2011. In een eerder stadium besloot De Zeeuw een aanbod van AZ om zijn lopende contract open te breken en te verlengen naast zich neer te leggen.

Dat de interesse voor de middenvelder nu uit Amsterdam komt is niet opzienbarend. Trainer Martin Jol trachtte De Zeeuw in zijn periode bij Hamburger SV ook al naar Duitsland te halen.

Bron: voetbalprimeur.nl
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 1294
Geplaatst: Do 9 jul 2009 12:57
Citaat:
Dat de interesse voor de middenvelder nu uit Amsterdam komt is niet opzienbarend. Trainer Martin Jol trachtte De Zeeuw in zijn periode bij Hamburger SV ook al naar Duitsland te halen.

Wie weet waar Jol nog meer intresse in had bij HSV?

Dan weten we ook meteen de volgende stappen van de heer Jol.
Bij HSV mocht hij geen geld uit geven, want dat was zijn taak niet, hier heeft hij een dubbelfuctie.

Eerst Elia nu De Zeeuw. Hij haalde Atouba al van HSV.
Jobo

Forum berichten: 673
Geplaatst: Do 9 jul 2009 13:09
Ik vind De Zeeuw een hoogst irritant ventje. Hij kan behoorlijk voetballen hoor. Ik denk alleen dat in een 4-4-2 Lindgren niet zo heel veel onder doet voor de Zeeuw.

Eigenlijk wil ik de beste man nooit in een ajax shirt zien als ik eerlijk ben. Hopelijk heeft Ajax meer ijzers in het vuur en hoef ik deze man nooit in een Ajax shirt te zien!
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Do 9 jul 2009 13:15
Zou het ook niet kunnen dat Az AJAX gebruikt om zo de prijs op te drijven? AJAX heeft belangstelling en dan is er vrij baan voor Bayern en Van Gaal.
Peter79

Forum berichten: 1624
Geplaatst: Do 9 jul 2009 13:17
Citaat:
Ik vind De Zeeuw een hoogst irritant ventje. Hij kan behoorlijk voetballen hoor. Ik denk alleen dat in een 4-4-2 Lindgren niet zo heel veel onder doet voor de Zeeuw.
Eigenlijk wil ik de beste man nooit in een ajax shirt zien als ik eerlijk ben. Hopelijk heeft Ajax meer ijzers in het vuur en hoef ik deze man nooit in een Ajax shirt te zien!

Twee verschillende type voetballers dus niet te vergelijken. Bovendien vind ik De Zeeuw wel 2 klassen beter ALS je toch gaat vergelijken.
ghostwriter

Forum berichten: 5481
Geplaatst: Do 9 jul 2009 13:21
De Zeeuw voegt echt niets extra's toen. Enog en Gabri zijn met hem te vergelijken en kwalitatief niet echt minder. Verder heeft Ajax met Lindgren en Vertonghen nog twee verdedigende middenvelders die goed genoeg zijn en met Aissati en Siem de Jong twee aanvallende middenvelders. Als je een middenvelder koopt, koop dan een die er echt bovenuit steekt.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
Geplaatst: Do 9 jul 2009 14:11
Citaat:
De Zeeuw voegt echt niets extra's toen. Enog en Gabri zijn met hem te vergelijken en kwalitatief niet echt minder. Verder heeft Ajax met Lindgren en Vertonghen nog twee verdedigende middenvelders die goed genoeg zijn en met Aissati en Siem de Jong twee aanvallende middenvelders. Als je een middenvelder koopt, koop dan een die er echt bovenuit steekt.

Denk jij nog dat we 4-3-3 spelen dit seizoen?
ghostwriter

Geplaatst: Do 9 jul 2009 14:16
Nee, hoezo?
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Do 9 jul 2009 14:16
Citaat:

Precies, Irritant ventje met een hele goede mentaliteit. Supervoetballer voor Ajax. Die moeten we wel hebben. Alleen zal inderdaad Van Gaal zich ermee gaan bemoeien als AJAX gaat bieden. En dan is de keuze Bayern (ex coach) en AJAX (rivaal). Makkie voor De Zeeuw dus.
sincere1983

Forum berichten: 3150
Geplaatst: Do 9 jul 2009 14:17
Citaat:

Precies, Irritant ventje met een hele goede mentaliteit. Supervoetballer voor Ajax. Die moeten we wel hebben. Alleen zal inderdaad Van Gaal zich ermee gaan bemoeien als AJAX gaat bieden. En dan is de keuze Bayern (ex coach) en AJAX (rivaal). Makkie voor De Zeeuw dus.

wat ik ook op de mainpage postte bij het bericht..

typisch een speler die je haat als hij bij de tegenstander zit maar van hem houd als hij bij je eigen cluppie speelt!

Typetje van Bommel, Davids!

HALEN DUS!
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Do 9 jul 2009 14:17
Citaat:
Nee, hoezo?

Je noemt 2 verdedigende middenvelder en 2 aanvallende en 2 centrale.
ghostwriter

Geplaatst: Do 9 jul 2009 14:19
Dus dat zijn de drie type middenvelders die je hebt, opbouwende, controlerende en creatieve. Dat zegt verder niets over of je in een 4-4-2 of 4-3-3 systeem gaat spelen. Ik heb mijn opstelling op dit forum geplaatst en ik hoop dat Ajax zo gaat spelen.

------------------------------- Stekelenburg -----------------------------------
v.d. Wiel ---------- Oleguer ---------- Vertonghen ----------- Atouba
--------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------- Lindgren --------------------------------------
------------------ Enoh ---------------------------- Aissati --------------------
--------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------- S. de Jong ------------------------------------
Suarez ------------------------------------------------------------ Sulejmani

Hierin is geen ruimte voor De Zeeuw, Enoh heeft veel meer potentieel dan die jongen en voegt ook veel meer toe aan Lindgren en Aissati.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Do 9 jul 2009 14:21
Citaat:
Dus dat zijn de drie type middenvelders die je hebt, opbouwende, controlerende en creatieve. Dat zegt verder niets over of je in een 4-4-2 of 4-3-3 systeem gaat spelen. Ik heb mijn opstelling op dit forum geplaatst en ik hoop dat Ajax zo gaat spelen.

Weet ik ook wel, maar Pushkin heeft die post vast niet gezien. Uit je post noem je meteen de betere middenvelders op, op Urby na. Daaruit blijkt wel dat er nog wel een goede middenvelder bij kan:

Verdedigend: Lindgren, ?
Centrale: Gabri, Enoh, Urby, Jeugdspeler die doorbreekt (Jan-Arie, Donald, Anita) --> eentje hiervan moet de ontwikkeling van V/D Wiel doormaken.
Aanvallende: Aissati, De Jong

Verthongen zakt naar de verdediging.
ghostwriter

Geplaatst: Do 9 jul 2009 14:23
Ik vind De Zeeuw niet beter dan Enoh en aangezien De Zeeuw geen controlerende of creatieve middenvelder is zou hij geen basisplaats kunnen krijgen. Ik zou het prima vinden als er een echte topper komt maar De Zeeuw is dat gewoon niet.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Do 9 jul 2009 14:29
Citaat:
Ik vind De Zeeuw niet beter dan Enoh en aangezien De Zeeuw geen controlerende of creatieve middenvelder is zou hij geen basisplaats kunnen krijgen. Ik zou het prima vinden als er een echte topper komt maar De Zeeuw is dat gewoon niet.

Das het probleem die willen niet, men zoekt een ervaren middenvelder, maar Seedorf wou niet en nu proberen ze De Zeeuw. Hoewel ik de kans op De Zeeuw zeer klein acht.
ghostwriter

Geplaatst: Do 9 jul 2009 14:34
De Zeeuw is niet ervaren en geen echte leider dus wat voegt hij nou eigenlijk echt toe aan ons middenveld?
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Do 9 jul 2009 14:44
Citaat:
De Zeeuw is niet ervaren en geen echte leider dus wat voegt hij nou eigenlijk echt toe aan ons middenveld?

Veel, we komen niet meer met Anita op het veld bij blessures. Hij is 26 en hij samen met Schaars de prater op het middenveld bij AZ. Eentje die Urby eens de huid vol scheld als hij zijn man laat lopen. Persoonlijk vind ik het een verschrikkelijk irritante speler, maar dit komt vooral omdat hij bij de concurrent speelt. Maar zo'n irritante speler hebben we niet. Een prima versterking.
ghostwriter

Geplaatst: Do 9 jul 2009 14:47
Citaat:
Veel, we komen niet meer met Anita op het veld bij blessures. Hij is 26 en hij samen met Schaars de prater op het middenveld bij AZ. Eentje die Urby eens de huid vol scheld als hij zijn man laat lopen. Persoonlijk vind ik het een vershrikkelijk irritante speler, maar dit komt vooral omdat hij bij de concurrent speelt. Maar zo'n irritante speler hebben we niet. Een prima versterking.

De Zeeuw was vorig seizoen huilen met de pet op bij AZ, hij heeft een Schaars nodig omdat hij inzicht mist. Daarbij gaat De Zeeuw echt niet op de bank zitten dus ik begrijp de vergelijking met Anita niet. Enoh is namelijk beter dan De Zeeuw en dat betaal je miljoenen voor een speler die niet meteen het niveau echt omhoog helpt.
sincere1983

Forum berichten: 3150
Geplaatst: Do 9 jul 2009 14:51
de Zeeuw was een van de sterkste middenvelders (samen met Schaars en Afellay) dit seizoen in de Eredivisie zover ik het heb gezien..

de Zeeuw is wel degelijk een toegevoegde waarde voor Ajax..Ik zie in de Zeeuw zelfs de aanvoerder als hij zou komen..
Peter79

Forum berichten: 1624
Geplaatst: Do 9 jul 2009 14:53
Citaat:
Veel, we komen niet meer met Anita op het veld bij blessures. Hij is 26 en hij samen met Schaars de prater op het middenveld bij AZ. Eentje die Urby eens de huid vol scheld als hij zijn man laat lopen. Persoonlijk vind ik het een vershrikkelijk irritante speler, maar dit komt vooral omdat hij bij de concurrent speelt. Maar zo'n irritante speler hebben we niet. Een prima versterking.

De Zeeuw was vorig seizoen huilen met de pet op bij AZ, hij heeft een Schaars nodig omdat hij inzicht mist. Daarbij gaat De Zeeuw echt niet op de bank zitten dus ik begrijp de vergelijking met Anita niet. Enoh is namelijk beter dan De Zeeuw en dat betaal je miljoenen voor een speler die niet meteen het niveau echt omhoog helpt.

Ga eerst maar eens wat dvd-tjes kijken van AZ van afgelopen jaar, wat een onzin.....
ghostwriter

Geplaatst: Do 9 jul 2009 14:55
Helemaal geen onzin, Louis van Gaal had op hem het meest kritiek en dat bij een club die wat 11de werd ofzo. Kom eens met argumenten en niet nietszeggende meningen Peter. Dat je het weet met vorig seizoen bedoel ik niet het afgelopen seizoen maar het seizoen daar voor 07/09.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
Geplaatst: Do 9 jul 2009 15:26
Ongelooflijk JD... wat je over de Zeeuw zegt is complete onzin. De zeeuw heeft juist een groot inzicht. Hij heeft schaars ook helemaal niet nodig. HIj kan aanvallen, verdedigen, heeft werklust en een groot loopvermogen. Misschien qua uitstraling geen leider, maar met zijn spel zeker wel. Hij zou zeker iets toevoegen aan Ajax. Helaas is de kans dat hij komt erg klein.. Vorig jaar hebben we een grote kans gemist
ghostwriter

Geplaatst: Do 9 jul 2009 15:35
Citaat:
Ongelooflijk JD... wat je over de Zeeuw zegt is complete onzin. De zeeuw heeft juist een groot inzicht. Hij heeft schaars ook helemaal niet nodig. Hij kan aanvallen, verdedigen, heeft werklust en een groot loopvermogen. Misschien qua uitstraling geen leider, maar met zijn spel zeker wel. Hij zou zeker iets toevoegen aan Ajax. Helaas is de kans dat hij komt erg klein.. Vorig jaar hebben we een grote kans gemist

Hij heeft een geweldige werklust en daarom verdedigt hij mee en doet hij mee in de aanval maar met Gabri en Enoh hebben we al 2 van dat soort spelers. Misschien is hij iets completer maar Enoh heeft pas net zijn eerste jaar in Europa achter de rug en is 3 jaar jonger. Ik verwacht dat hij het komende seizoen tot een publiekslieveling uit gaat groeien. Gabri ben ik geen fan van maar die heeft wel meer ervaring dan De Zeeuw.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.887
Berichten: 213.631 Onderwerpen: 2.462 Nieuwste lid: vpdzflq308
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.310.364 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Demy de Zeeuw
Ga
Zoeken: