Auteur
|
Bericht
|
thyza
Forum berichten: 696
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 17:43
|
|
Citaat: Haha, mij is opgevallen dat Suarez zoiets ook doet maargoed. Ik vind dat een teken van winnaarsmentaliteit, zowel van Luis Suarez als Demy de Zeeuw.
Dan kijk je met je ogen dicht, simple as that. Er zit een levensgroot verschil in het vragen om een vrije trap of een penalty als je wordt neergehaald en het janken als je nadat je enorm hebt uitgedeeld eens een kwaaie blik krijgt zoals De Zeeuw doet. En dan ook nog de manier waarop, bah, puur gericht om de tegenstander een kaart aan te naaien.
Maar Suarez vraagt om een vrije trap of penalty en kaart voor zijn tegenstander zelfs als ie niet wordt aangeraakt. Dan besluit ie toch maar te gaan buitelen. Walgelijker en onsportiever bestaat niet
Ga er maar niet op in Lucas, Rosbusto is zeker van zijn argumenten. Hij heeft gelijk. Ik vind Suarez ook een speler van de gemeenste/smerigste categorie, itt tot Demy de Zeeuw. Maargoed, mensen zien dat anders. Gelukkig was Suarez erg lief voor Joey toen hij zijn panenka miste en de bal hetzelfde kwam als bij De Zeeuw. Hield Luis zich in? Nee, erger nog. Hij trapte vol, maar dan ook vol, door.
Kom laten we nog 3 pagina's wijden aan 1 tackle van een speler hehe. Voor de rest ben ik het met je eens pablo. Nu robusto nog
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 17:55
|
|
Is het nu 100% zeker dat hij komt , want ik vind het allemaal maar vaag , want op homepage staat : Officieel en als ik daarop klik staat er op een haar na.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 18:01
|
|
Citaat: Is het nu 100% zeker dat hij komt , want ik vind het allemaal maar vaag , want op homepage staat : Officieel en als ik daarop klik staat er op een haar na.
De Zeeuw is al medisch goedgekeurd. Het enige vraagteken blijft nog wanneer Ajax hem presenteert, daar kan nog mee gewacht worden, maar dat De Zeeuw binnen is is wel duidelijk.
@jarilitmanen10, De Telegraaf meldt nu hetzelfde als wat ik meld.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 18:11
|
|
Citaat: Ajax voldoet aan vraagprijs voor De Zeeuw
24/07/2009 17:40
Demy de Zeeuw krijgt zijn gewenste transfer naar Ajax. De Amsterdammers hebben voldaan aan de vraagprijs van AZ, dat een bedrag van ongeveer 7,5 miljoen euro ontvangt voor de 26-jarige international.
De Zeeuw gaat bij Ajax een contract tekenen voor vier seizoenen. De middenvelder had zelf al aangekondigd naar de Arena te willen verhuizen. Nadat vorige zomer een transfer naar Hamburger SV al was mislukt, kon De Zeeuw niet langer de motivatie opbrengen voor AZ te blijven spelen.
Vi.nl meld nu 7,5 Miljoen, ikzelf had het eerder over 6,2 Miljoen, het verschil zit hem waarschijnlijk in het geld dat De Zeeuw en zaakwaarnemer opstrijken.
|
Ajaciedjuh
Forum berichten: 272
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 18:12
|
|
Nu staat de vraag nog open 'betalen we 6,2 of 7,5 miljoen?'
Ook 7,5 miljoen is een prima prijs voor een prima speler.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 18:17
|
|
Citaat: Nu staat de vraag nog open 'betalen we 6,2 of 7,5 miljoen?'
Ook 7,5 miljoen is een prima prijs voor een prima speler.
Voor een prima speler? 7.5 miljoen is wat je betaald voor een toptalent niet voor een prima speler! Ajax hoort sowieso geen prima spelers te kopen maar alleen toptalenten! Ik wil geen Wielaerts, De Zeeuwen etc. ik wil Obradovicen en Matices.
|
Ajaciedjuh
Forum berichten: 272
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 18:20
|
|
De Zeeuw is een topper, dus een prima prijs
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 18:21
|
|
Citaat: De Zeeuw is een topper, dus een prima prijs
Dan moet je echt even wat beter naar het voetbal kijken. De Zeeuw is geen topper, Sneijder is een topper, Suarez is een topper, Huntelaar is een topper, De Zeeuw is geen topper!
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 18:24
|
|
Wel grappig dat je Demy met Wielaert vergelijkt. De Zeeuw liet bij AZ keer op keer zien dat hij AZ ontgroeit is. Je moet godsamme blij zijn dat hij naar ons komt, man! De Zeeuw is een prima box-to-box speler en voor ons het missende stukje op het middenveld.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 18:27
|
|
Citaat: Wel grappig dat je Demy met Wielaert vergelijkt. De Zeeuw liet bij AZ keer op keer zien dat hij AZ ontgroeit is. Je moet godsamme blij zijn dat hij naar ons komt, man! De Zeeuw is een prima box-to-box speler en voor ons het missende stukje op het middenveld.
Box-to-box spelers zijn handig bij clubs die loopvoetbal spelen als AZ, Heerenveen en FC Groningen NIET bij ons aller Ajax! Enoh en Gabri zijn ook box-to-box spelers hebben we daar er drie van nodig? NEE!
|
Robusto
Forum berichten: 324
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 18:27
|
|
Citaat: Echt diep trieste discussie hier . De Zeeuw word door sommige volledig negatief bevonden zonder een goede punten. Ga vooral zo door.... En is niet elke voetballer een jankerd tegenwoordig?
zonder goede punten? Echt een diep trieste opmerking, lees de topic nog eens door en niet alleen de laatste 2 posts.
Gedaan en wat me opviel dat vooral jouw posts verschrikkelijk waren. Trieste oneliners op argumenten van anderen. Iedereen mag z'n mening uiten . Daarom vind ik het juist zo mooi dat jij deze post nu maakt ;)
?
Je praat echt enorme poep nu. Je hebt niets gelezen, dat blijkt wel, want ik heb wel degelijk argumenten gegeven en niet slechts oneliners, zoals jouw reacties op mij wel zijn.
|
Robusto
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 18:29
|
|
Citaat: Haha, mij is opgevallen dat Suarez zoiets ook doet maargoed. Ik vind dat een teken van winnaarsmentaliteit, zowel van Luis Suarez als Demy de Zeeuw.
Dan kijk je met je ogen dicht, simple as that. Er zit een levensgroot verschil in het vragen om een vrije trap of een penalty als je wordt neergehaald en het janken als je nadat je enorm hebt uitgedeeld eens een kwaaie blik krijgt zoals De Zeeuw doet. En dan ook nog de manier waarop, bah, puur gericht om de tegenstander een kaart aan te naaien.
Maar Suarez vraagt om een vrije trap of penalty en kaart voor zijn tegenstander zelfs als ie niet wordt aangeraakt. Dan besluit ie toch maar te gaan buitelen. Walgelijker en onsportiever bestaat niet
dat is irritant, maar anders dan wat De Zeeuw doet. Overigens is het vallen van Suarez zwaar overtrokken, in zijn eerste halve jaar bij Ajax deed hij dat bijna net zo vaak als Tomasson en Cruz, maar daarna is het stukken minder geworden. Alleen blijft het stigma plakken.
|
Robusto
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 18:30
|
|
Citaat:
Ga er maar niet op in Lucas, Rosbusto is zeker van zijn argumenten. Hij heeft gelijk.
[de zeeuw mode">
BEHEERDERS, BEHEERDERS, BEHEERDERS, PABLO SPEELT OP DE MAN, HIJ VALT MIJ AAN!!!!! GEEF HEM EEN WAARSCHUWING EN EEN KAART
[/de zeeuw mode">
Misschien begrijp je het nu wel een beetje :)
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 18:31
|
|
Ach Robusto, bekijk het niet zo zwart-wit. Suarez is net zo'n klerelijer of lievertje als De Zeeuw. Kap er eens mee, want Suarez naait mensen kaarten aan.
|
Robusto
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 18:31
|
|
Citaat: met gestrekt been op een liggende keeper in het doelgebied ingaan, en dat slechts geel noemen?
Elke scheidsrechter zou zeggen dat het hier om een onbesuiste actie ging, waar de Zeeuw te laat en te hard doorging. Bijna geen enkele scheids geeft hier direct rood voor. Krijg t idee dat je hier vooral zit om onnodig en vooral argumentloos discussies te voeren.
En het niveau van de Nederlandse scheidsrechters kennen we allemaal.
argumentloos? Lees de topic eens door, ik geef zat argumenten waarom ik De Zeeuw niet bij Ajax wil zien.
|
Robusto
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 18:32
|
|
Citaat: Ach Robusto, bekijk het niet zo zwart-wit. Suarez is net zo'n klerelijer of lievertje als De Zeeuw. Kap er eens mee, want Suarez naait mensen kaarten aan.
Hoe vaak moet ik het nog uitleggen? Wat Suarez doet (schwalbes) is heel wat anders dan het gejank van De Zeeuw.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 18:36
|
|
Zo blijkt maar weer eens dat wanneer speler weg wil, hij dan ook vrijwel altijd gaat. Met De Zeeuw heeft Ajax er een klootzakje op het middenveld bij die voor de goal kan komen en met veel fysiek speelt. Zo'n type zocht men. Daarnaast haalt men het trio Schaars-De Zeeuw-Mendes uit elkaar. 7,5 miljoen blijft natuurlijk veel voor een midtwintiger, maar aan de andere kant zijn juist spelers van die leeftijd (en van een goed niveau) moeilijk te vinden voor Nederlandse clubs.
Citaat: Lindgren kan op meer plaatsen uit de voeten dan Gabri. Ik denk dat Gabri het kind van de rekening wordt.
Denk ik ook. Hoop het ook al jaren. Maar goed, voor Enoh, Aissati en Emanuelson/Lindgren zal het geen consequenties hebben. Ik raak er steeds meer van overtuigd dat Ajax 4-4-2 zal gaan spelen.
Citaat: Maar Suarez vraagt om een vrije trap of penalty en kaart voor zijn tegenstander zelfs als ie niet wordt aangeraakt. Dan besluit ie toch maar te gaan buitelen. Walgelijker en onsportiever bestaat niet
Dat Suárez zich regelmatig misdraagt is duidelijk, maar ik snap niet hoe je schwalbes walgelijker kan vinden dan doodschoppen. Staat verder los van de discussie over De Zeeuw.
|
Lexafca
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 18:41
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=vlvmf9GG83I
Dit filmpje zegt meer dan genoeg denk ik.
|
Robusto
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 18:52
|
|
en zet dat filmpje nu eens naast de doodschop die Stekelenburg kreeg, wat is erger?
|
Marnix
Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 18:52
|
|
Verplaatst.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 18:53
|
|
Rustig, Robusto, rustig. Ga weer even chillen aan een dikke Cubaan.
|
Lucas
Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 18:58
|
|
Citaat: en zet dat filmpje nu eens naast de doodschop die Stekelenburg kreeg, wat is erger?
Het ging niet over de vraag of een schop erger is dan een schwalbe, eht ging erover dat jij beweert dat de Zeeuw een jankerd is die zijn tegenstanders kaarten probeert aan te naaien. Nou, die wedstrijd wint Suarez glansrijk
|
Robusto
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 18:59
|
|
ik ben relaxed hoor 343, ondanks dat ik moet discussieren met kleuters die niet willen of kunnen luisteren.
|
Lexafca
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 19:01
|
|
Citaat: ik ben relaxed hoor 343, ondanks dat ik moet discussieren met kleuters die niet willen of kunnen luisteren.
Lucas heeft gelijk en heeft dit 0 komma 0 met die schop te maken. Het ging over dat Suarez wel een ''matennaaier'' is zoals Pablo al zei.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 19:03
|
|
Citaat: en zet dat filmpje nu eens naast de doodschop die Stekelenburg kreeg, wat is erger?
Ach De Zeeuw doet me denken aan Jan Wouters. in z'n Utrecht tijd was dat ook een irritant ventje maar wel altijd met de wil om te winnen. Vroeger dacht ik altijd dat De Zeeuw een hekel aan Ajax had, maar dat zit toch wat anders. Veelzeggend is het feit dat De Zeeuw ook gewoon al in Amsterdam woont.
De Zeeuw is geen Van Bommel gelukkig. Ik zag hier verder ook de vergelijking met Wielaert, die deel ik niet. De Zeeuw heeft capaciteiten is al een tijdje international en werd ook door grotere clubs opgemerkt: Valencia en HSV. Wielaert heeft een interlandje Oranje B en geen buitenlandse club die ooit naar hem omkeek.
Verder sluit ik me aan bij de post van Enganche, irritant spelertje maar nuttig om erbij te hebben.
|