Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1294
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 13:04
|
|
Citaat: EDIT 343: Zie boven, thommy.
Jeroen neemt vast niet veel salaris in en dan is het geen verkeerde 3e keeper, mensen die niet verder kunnen kijken dan zijn gewicht, jammer. Langs de andere kant is Verhoeven natuurlijk niet het niveau keeper waar we naartoe willen, maar voor een 3e keeper kan het niet veel kwaad, zolang het geld wat je bespaart maar goed word benut.
kan niet veel kwaad zeg je, maar wat als Vermeer nu zegt dat ie weg gaat. Dan is ie opeens 2e keeper
Hij is een matige keeper, hij is maar 1-benig en heeft totaal geen reflexen. Ook is hij niet de snelste bij het uitkomen en het springen naar hoge ballen.
We gaan, maar weer eens achteruit. Seedorf/Van der Vaart/Boulahrouz/Matthijsen allen zeiden Nee tegen AJAX en nu komen ze met Verhoeven. Allemaal goede suggesties Jol, nu weer interesse in De Zeeuw, maar ik weet het antwoord al: NEE!
|
thommy
Forum berichten: 790
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 13:08
|
|
Bond, als Vermeer weg gaat, moeten we toch opzoek naar een 2e keeper. Dat was zo en dat is nu nog zo. In de situatie hiervoor was Sergio 2e keeper geworden.
@ 343, ik had het gelezen ja, maar ik vond dat 'Ajacied', Seducion nogal aanviel, ik wilde toch nog even iets kleins zeggen Eigenwijs he
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 13:11
|
|
Zeker eigenwijs, maar ja...zo zijn Zeeuwen nu eenmaal.
En nu weer on-topic.
|
Seduction
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 13:25
|
|
Jeroen neemt vast niet veel salaris in en dan is het geen verkeerde 3e keeper, mensen die niet verder kunnen kijken dan zijn gewicht, jammer. Langs de andere kant is Verhoeven natuurlijk niet het niveau keeper waar we naartoe willen, maar voor een 3e keeper kan het niet veel kwaad, zolang het geld wat je bespaart maar goed word benut.
kan niet veel kwaad zeg je, maar wat als Vermeer nu zegt dat ie weg gaat. Dan is ie opeens 2e keeper
Hij is een matige keeper, hij is maar 1-benig en heeft totaal geen reflexen. Ook is hij niet de snelste bij het uitkomen en het springen naar hoge ballen.
We gaan, maar weer eens achteruit. Seedorf/Van der Vaart/Boulahrouz/Matthijsen allen zeiden Nee tegen AJAX en nu komen ze met Verhoeven. Allemaal goede suggesties Jol, nu weer interesse in De Zeeuw, maar ik weet het antwoord al: NEE!
Sorry, maar hoe kom je er bij dat Verhoeven geen reflexen heeft en niet snel bij hoge ballen is? Dit zijn juist zijn sterke punten. Ik begrijp niet hoe je hier bij komt.
Volgens mij verwachten mensen aankopen als Gianluigi Buffon of dat soort kalibers, maar we moeten eens met beide benen op de grond komen en realiseren dat Ajax al jaren niet meer die topclub is die in 1995 de CL won.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 14:12
|
|
Sorry, maar hoe kom je er bij dat Verhoeven geen reflexen heeft en niet snel bij hoge ballen is? Dit zijn juist zijn sterke punten. Ik begrijp niet hoe je hier bij komt.
Volgens mij verwachten mensen aankopen als Gianluigi Buffon of dat soort kalibers, maar we moeten eens met beide benen op de grond komen en realiseren dat Ajax al jaren niet meer die topclub is die in 1995 de CL won.
Nee die topclub zijn we neit meer, maar AJAX hoort in de Champions League. 1 van de 2 keepers geblesseerd Verhoeven 2e keeper.
En Seduction, ik heb Verhoeven nu 1 seizoen ballen uit het net zien halen voor Volendam. Maar jij gaat mij niet vertellen dat Verhoeven bij een lange bal snel bij de bal is. Of dat hij bij een corner een monsterduik maakt om de hoge bal weg te stompen. Hij heeft natuurlijk wel reflexen, maar niet op het niveau dat Ajax nastreeft. Padt is op die gebieden allemaal beter, omdat hij afgetraint is. Hij is sneller en leniger. Alleen qua ervaring en mentaliteit vind ik hem Ajax waardig.
|
Ajacied
Forum berichten: 143
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 14:14
|
|
Citaat: Jeroen neemt vast niet veel salaris in en dan is het geen verkeerde 3e keeper, mensen die niet verder kunnen kijken dan zijn gewicht, jammer. Langs de andere kant is Verhoeven natuurlijk niet het niveau keeper waar we naartoe willen, maar voor een 3e keeper kan het niet veel kwaad, zolang het geld wat je bespaart maar goed word benut.
Dit zegt iedereen nu maar denk je dat Vermeer of Stekelenburg op de bank gaan zitten komend seizoen? Ik denk het niet en dan wordt Verhoeven tweede keeper.
Citaat: Sorry, maar hoe kom je er bij dat Verhoeven geen reflexen heeft en niet snel bij hoge ballen is? Dit zijn juist zijn sterke punten. Ik begrijp niet hoe je hier bij komt.
Wat vindt je van Stekelenburg en Vermeer?
Citaat: @ Ajacied: Ik krijg juist steeds meer het idee dat jij helemaal niet zo'n ajacied bent als je jezelf voordoet. Anders had je wel wat meer vertrouwen in je cluppie gehad. Je loopt elke keer alleen maar te zeiken!
Gek he? We zijn al jaren geen kampioen geworden en het voetbal is rond uit slecht.
|
Seduction
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 16:11
|
|
Citaat: Jeroen neemt vast niet veel salaris in en dan is het geen verkeerde 3e keeper, mensen die niet verder kunnen kijken dan zijn gewicht, jammer. Langs de andere kant is Verhoeven natuurlijk niet het niveau keeper waar we naartoe willen, maar voor een 3e keeper kan het niet veel kwaad, zolang het geld wat je bespaart maar goed word benut.
Dit zegt iedereen nu maar denk je dat Vermeer of Stekelenburg op de bank gaan zitten komend seizoen? Ik denk het niet en dan wordt Verhoeven tweede keeper.
Citaat: Sorry, maar hoe kom je er bij dat Verhoeven geen reflexen heeft en niet snel bij hoge ballen is? Dit zijn juist zijn sterke punten. Ik begrijp niet hoe je hier bij komt.
Wat vindt je van Stekelenburg en Vermeer?
Citaat: @ Ajacied: Ik krijg juist steeds meer het idee dat jij helemaal niet zo'n ajacied bent als je jezelf voordoet. Anders had je wel wat meer vertrouwen in je cluppie gehad. Je loopt elke keer alleen maar te zeiken!
Gek he? We zijn al jaren geen kampioen geworden en het voetbal is rond uit slecht.
Eigenlijk wil ik helemaal niet meer reageren op jou, maar omdat ik nog een beetje fatsoen in mijn donder heb doe ik het toch maar:
Over Stekelenburg kan ik kort zijn: Ik vind het een drollenvangende dweil.
Over Vermeer kan ik iets minder kort zijn: Had gehoopt dat hij na zijn goede reeks (vervangen van Stekelenburg) dit voort zou zetten toen hij tot eerste keeper werd bekroond, echter begon hij toen te zwalken en kwam lang niet meer zo zeker over als toen. Helaas.
Ajax heeft gewoon een zeer zwak keepersgehalte, allemaal jongens die lengte hebben (buiten Vermeer dan) maar dat geeft niet direct garantie tot het zijn van een goede keeper, en Stekelenburg is hier de levende vertaling van. Al vijf jaar een drama met hem. En ik blijf het herhalen, zolang hij op het goal staat, zal Ajax never niet kampioen worden.
|
Ajacied
Forum berichten: 143
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 16:59
|
|
Citaat: Eigenlijk wil ik helemaal niet meer reageren op jou, maar omdat ik nog een beetje fatsoen in mijn donder heb doe ik het toch maar:
Over Vermeer kan ik iets minder kort zijn: Had gehoopt dat hij na zijn goede reeks (vervangen van Stekelenburg) dit voort zou zetten toen hij tot eerste keeper werd bekroond, echter begon hij toen te zwalken en kwam lang niet meer zo zeker over als toen. Helaas.
Ajax heeft gewoon een zeer zwak keepersgehalte, allemaal jongens die lengte hebben (buiten Vermeer dan) maar dat geeft niet direct garantie tot het zijn van een goede keeper, en Stekelenburg is hier de levende vertaling van. Al vijf jaar een drama met hem. En ik blijf het herhalen, zolang hij op het goal staat, zal Ajax never niet kampioen worden.
Je eist blijkbaar toch wel wat niveau van de spelers. ;)
Ik kan alleen echt niet snappen waarom je blij met een speler terwijl hij slechter is dan de "drollenvanger" die wij nu hebben. Ik bedoel haal dan gewoon een goede speler of haal helemaal niks.
(los nu even van de vraag hoe goed Stekelenburg is want daar kunnen de meningen over verschillen)
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 17:01
|
|
Luister je hebt een derde keeper nodig aangezien Padt en Bizot zeker nog niet goed genoeg zijn en in hun broek schijten als ze de ArenA binnen stappen. Je kan geen topper halen als derde keeper en Verhoeven is dan gewoon een hele solide keeper. Hij was samen met de keepers van FC Groningen en AZ de enige die af en toe punten pakte voor hun club.
|
Seduction
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 17:56
|
|
Citaat: Eigenlijk wil ik helemaal niet meer reageren op jou, maar omdat ik nog een beetje fatsoen in mijn donder heb doe ik het toch maar:
Je eist blijkbaar toch wel wat niveau van de spelers. ;)
Ik kan alleen echt niet snappen waarom je blij met een speler terwijl hij slechter is dan de "drollenvanger" die wij nu hebben. Ik bedoel haal dan gewoon een goede speler of haal helemaal niks.
(los nu even van de vraag hoe goed Stekelenburg is want daar kunnen de meningen over verschillen)
Is hij daadwerkelijk slechter, of laat je je leiden door uiterlijk vertoon? Het is namelijk zo makkelijk iemand tot op de grond toe af te branden vanwege zijn uiterlijk, maar Verhoeven is wel 1 van de 2 spelers geweest die Volendam tot de laatste speelronde hebben laten meestrijden om degradatie te voorkomen. Als hij 15 kilo lichter was, had je dan nog zo hoog van de daken staan schreeuwen met het o zo te pas en onpas gebruikte wanbeleid? De huidige technische staf zit net koud een maand bij Ajax.
Bovendien gaat het hier om een derde keeper, die mogelijk tweede keeper kan worden als 1 van de 2 heren beslist hun heil ergens anders te gaan zoeken. Ik vind het helemaal geen slechte optie. Ik zou met een gerust hart Verhoeven in het goal zetten.
Verder rep je over salaris kosten en ga zo maar door. Verhoeven is voor een schijntje gehaalt, 300.000 euro. Aan salariskosten zal het ook geen vetpot zijn, dus ik denk dat je zowel financieel als sportief gezien absoluut geen flater slaat met Verhoeven. Voorts heeft hij een goede mentaliteit, een winnaarskarakter en gaat voorop in de strijd.
Zijn reflexen zijn goed, hij is sterk en solide bij hoge ballen en oke, hij is een 1 benige speler. Qua keepend vermogen kan hij makkelijk mee, let maar op.
Geef nu maar eens aan wat er nou zo "wanbeleidachtig" is aan deze keus?
En nog iets, als je nou serieus een discussie wilt voeren, probeer dan niet met van die lullige zinnetjes de discussie op scherp te zetten. Dat doe je maar lekker ergens anders oke?
Ik zit hier niet om jou te overtuigen van mijn mening, ik verdedig alleen hier het moralistisch besef dat het afkraken van iemand op zijn uiterlijk niet nodig is. Ik kijk naar prestaties, en bij Jeroen Verhoeven zit dat echt wel snor.
|
Robusto
Forum berichten: 324
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 18:25
|
|
Citaat: JD en Ajaxspanje (btw Ajax zonder hoofdletter schrijven, schaam je rot!), jullie zijn wel super kortzichtig zeg.
Verhoeven is een prof sporter, die traint 7 dagen in de week. Die valt echt niet meer af, zeker niet door "een paar rondjes" rennen. En dik zijn komt echt niet alleen door veel of verkeerd eten, er is ook zoiets als genetische aanleg en er zijn medische aandoeningen die overgewicht veroorzaken.
Hoezo kortzichtig? Het maakt niks uit waarom hij stevig is. Hij is het gewoon. Als hij niet die 10 of 15 kilo kan afvallen dat zal hij ook nooit eerste keeper worden. Doet hij dat wel, dan zie ik zeker de kans dat hij in de basis staat, zoals ik al eerder melde.
Waar zie jij trouwens dat ik hem dik noem? Zijn toch echt jouw woorden.
Zo kortzichtig dat je je kortzichtigheid niet eens ziet. Het maakt wel uit waarom hij stevig is, als zijn dieet in orde is en zijn trainingsintensiviteit ook (wat mij het geval lijkt, aangezien hij een topsporter is en dus in ieder geval genoeg traint en waarschijnlijk ook wel voedingsadviezen krijgt) dan maakt het rennen van rondjes geen extra verschil.
Waar zie jij trouwens dat ik zeg dat jij hem dik noemt? Zijn toch echt jouw woorden.
|
Robusto
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 18:28
|
|
Citaat:
|
Robusto
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 18:30
|
|
of Padt, een jeugdspeler waar zoveel mensen om schreeuwen.
Maar goed, stel je voor, er wordt geen 3de keeper gehaald en Vermeer of Stekelenburg gaan weg, dan zit je helemaal met een probleem.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 20:28
|
|
Citaat:
Harde bal langs hem? Doelpunt!
Moest snelle tussen. Hij heeft totaal geen snelle reflexen
Citaat: Zijn reflexen zijn goed, hij is sterk en solide bij hoge ballen en oke, hij is een 1 benige speler. Qua keepend vermogen kan hij makkelijk mee, let maar
Jij noemt Stekelenburg een natte dweil en Verhoeven zou makkelijk mee kunnen. Change your glasses, man.
|
Huntinator
Forum berichten: 176
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 22:31
|
|
Verhoeven heeft geen reflexen. Gast, gedraag je. Duidelijk de beste lijnkeeper van het seizoen! Verhoeven moest je drie keer kloppen voordat een doelpunt telde. Met zo'n selectie ben je gedoemd te degraderen, dat dat pas in de laatste 10 minuten van de competitie gebeurde was volkomen aan Verhoeven te wijden.
Jeroen = Held!
|
Seduction
|
Geplaatst: Do 9 jul 2009 23:13
|
|
Citaat:
Harde bal langs hem? Doelpunt!
Moest snelle tussen. Hij heeft totaal geen snelle reflexen
Citaat: Zijn reflexen zijn goed, hij is sterk en solide bij hoge ballen en oke, hij is een 1 benige speler. Qua keepend vermogen kan hij makkelijk mee, let maar
Jij noemt Stekelenburg een natte dweil en Verhoeven zou makkelijk mee kunnen. Change your glasses, man.
Ik denk eerder dat jij je brilletje moet vervangen. Zoals al eerder opgemerkt, Verhoeven heeft geweldige reflexen ja. En Stekelenburg vind ik inderdaad een dweil.
Kijk, daar loopt iemand die heel trots is, lang niet gezien!
Plaatje komt trouwens van Ajaxnetwerk.to
|
Huntinator
Forum berichten: 176
|
Geplaatst: Vr 10 jul 2009 00:30
|
|
Jeroen loopt daar vol trots rond. Prachtig om te zien.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Vr 10 jul 2009 03:22
|
|
Citaat: JD en Ajaxspanje (btw Ajax zonder hoofdletter schrijven, schaam je rot!), jullie zijn wel super kortzichtig zeg.
Verhoeven is een prof sporter, die traint 7 dagen in de week. Die valt echt niet meer af, zeker niet door "een paar rondjes" rennen. En dik zijn komt echt niet alleen door veel of verkeerd eten, er is ook zoiets als genetische aanleg en er zijn medische aandoeningen die overgewicht veroorzaken.
Hoezo kortzichtig? Het maakt niks uit waarom hij stevig is. Hij is het gewoon. Als hij niet die 10 of 15 kilo kan afvallen dat zal hij ook nooit eerste keeper worden. Doet hij dat wel, dan zie ik zeker de kans dat hij in de basis staat, zoals ik al eerder melde.
Citaat: Waar zie jij trouwens dat ik hem dik noem? Zijn toch echt jouw woorden.
Citaat: Zo kortzichtig dat je je kortzichtigheid niet eens ziet. Het maakt wel uit waarom hij stevig is, als zijn dieet in orde is en zijn trainingsintensiviteit ook (wat mij het geval lijkt, aangezien hij een topsporter is en dus in ieder geval genoeg traint en waarschijnlijk ook wel voedingsadviezen krijgt) dan maakt het rennen van rondjes geen extra verschil.
Schei toch uit man, zelfs bij Ajax hebben ze een probleem gehad met voeding. Remember Heitinga, die alleen maar vettigheid at? Stam moest hem erop wijzen hoe te trainen en wat te eten. Van Persie, die nu bijna alleen maar vis eet i.p.v vlees. Ik geloof niet zo in een volledige topsportklimaat bij voetballers. Het loopt nog ver achter op andere sporten. Het wordt steeds een belangrijker onderdeel, maar is nog steeds onderbelicht. Maar goed mijn stelling was , en nu herhaal ik me weer, dat ik hem zodanig goed schat dat hij , mits hij 10/ 15 kilo afvalt, kan hij meestrijden voor eerste keeper. Nu voldoet hij gewoon als derde keeper.
Ik zie het hem lukken wat fitter te worden (moet ook haast wel met betere begeleiding en faciliteiten). En mocht het onmogelijk zijn om niet aftevallen, dan blijft hij ,waarvoorhij gekocht is, derde keeper. Ook niets mis mee.
Jij noemt het kortzichtig , ik noem het realiteit.
Citaat: Waar zie jij trouwens dat ik zeg dat jij hem dik noemt? Zijn toch echt jouw woorden.
Vetgedrukte.
|
Robusto
|
Geplaatst: Vr 10 jul 2009 07:57
|
|
Ja knul, en zeg ik ergens dat het jouw woorden zijn? Geven ze geen begrijpend lezen meer op school tegenwoordig?.
Reken er maar op dat Verhoeven goed op zijn voeding let, dat wordt door iedereen in zijn omgeving ook aangegeven. Verhoeven heeft een topsportmentaliteit. En met 1 speler aankomen (Heitinga) wil niet zeggen dat alle voetballers (of het nu bij Ajax is of ergens anders) slecht eten.
Verhoeven is al vanaf kleins af aan mollig, het is genetisch bepaald en ligt dus niet aan de voeding.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 10 jul 2009 08:26
|
|
VDV? Sulejmani? Heitinga? Zijn er al 3.
|
Leonel
|
Geplaatst: Vr 10 jul 2009 12:36
|
|
Citaat: Ja knul, en zeg ik ergens dat het jouw woorden zijn? Geven ze geen begrijpend lezen meer op school tegenwoordig?.
Reken er maar op dat Verhoeven goed op zijn voeding let, dat wordt door iedereen in zijn omgeving ook aangegeven. Verhoeven heeft een topsportmentaliteit. En met 1 speler aankomen (Heitinga) wil niet zeggen dat alle voetballers (of het nu bij Ajax is of ergens anders) slecht eten.
Verhoeven is al vanaf kleins af aan mollig, het is genetisch bepaald en ligt dus niet aan de voeding.
Dan zal hij in mijn ogen nooit eerste keeper worden.
|
Leonel
|
Geplaatst: Vr 10 jul 2009 12:41
|
|
Citaat: VDV? Sulejmani? Heitinga? Zijn er al 3.
Precies. Er zijn er genoeg om op te noemen. Maargoed, ik krijg een beetje het gevoel dat ik Robusto op ze pik heb getrapt. Ik snap niet wat er zo erg is aan mijn stelling.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Vr 10 jul 2009 13:57
|
|
Eh, jullie halen nu 2 dingen door elkaar of halen er in ieder geval iets bij wat er voor deze keeper niet toe doet. VDV, Heitinga en zeker Sulejmani zijn 3 voorbeelden van hoe belabberd de spelersbegeleiding bij Ajax is. Verhoeven sleutelde juist heel bewust aan zichzelf op dat vlak, met begeleiding:
Citaat: ‘Ik weet wat ik er voor doe, dus waarom zou ik? Ik train als topsporter zeven dagen per week zeer intensief. Omdat ik van huis uit vrij fors ben, werk ik daarnaast nog twee dagen in de week met een personal trainer. Samen bouwen we aan mijn fitheid en proberen we mijn kracht voor een deel ook om te zetten in snelheid. Dat doe ik trouwens al sinds 2004.’
Citaat: Dan zal hij in mijn ogen nooit eerste keeper worden.
Ik heb iets tegen kleine keepers, maar als een ukkie er meer ballen uitranselt dan een grote, is voor de mij de keuze simpel. Je moet bijzaak niet verwisselen met hoofdzaak.
Als Verhoeven eerste keeper wordt, kan je beter gaan zeuren op de rest van de keepers. Het is ook helemaal niet de bedoeling, waarmee de stelling weinig waarde heeft. Verhoeven is een prima back-up en bovendien een goeie voor de groep (voor zover ik dat kan inschatten). Ajax won wel eens wat met Fred Grim (zelfs) op de bank, ik bedoel maar.
|
Robusto
|
Geplaatst: Vr 10 jul 2009 19:42
|
|
Citaat: VDV? Sulejmani? Heitinga? Zijn er al 3.
Precies. Er zijn er genoeg om op te noemen. Maargoed, ik krijg een beetje het gevoel dat ik Robusto op ze pik heb getrapt. Ik snap niet wat er zo erg is aan mijn stelling.
je kortzichtigheid, dat is er mis met je. Dat kortzichtige "laat hem maar rondjes rennen, dan valt hij af" wat je in je eerste post bedoelde.
En vraag in godsnaam de admins om je naam aan te passen, Ajax schrijf je met een hoofdletter. Alleen kakkerlakken, lampjes en kazen schrijven Ajax zonder hoofdletter.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 10 jul 2009 20:32
|
|
Beetje rustig, Robusto. Nergens voor nodig. ajaxspanje is een echte Ajacied.
|