Auteur
|
Bericht
|
El Lute
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 28 jul 2009 02:44
|
|
Citaat:
Ben er vandoor nu, ga richting Las Vegas.
Dat is dan wel weer behoorlijk off-topic aangezien dat in Noord Amerika ligt.
Haha, I know maar op een uur afstand hiervandaan ligt ook een Las Vegas, heerlijk toeven daar. Verschil met de Vegas in de dessert, hier lag meer dan 2 meter sneeuw.
Maar voor degene die denken dat de mooiste vrouwen in Colombia of Venezuela te vinden zijn moeten weten dat Argentina op dezelfde nivel zit, voor mij persoonlijk mooier.
Maar geweldige vakantie man, heerlijk Colombia.
Hoe is het eigenlijk met onze man in Venezuela, leeft die nog of moet Ché op onderzoek uit.
Vamos Colombia!
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Di 28 jul 2009 04:22
|
|
Argentijnse vrouwen zijn inderdaad ongelooflijk mooi. Ik val er zeker meer op dan de Colombiaanse en Venezulaanse dames. Ik mag ze (gelukkig) elke dag bekijken en analyseren hier in Marbella (wat onderhand een 2de Buenos Aires is ).
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Di 28 jul 2009 06:44
|
|
@ Ché, Eredivisie live deelt boetes uit als ze een stream ontdekken....
Maar je kunt natuurlijk ook een wedstrijd "kopen" op Eredivisie live.
Kost iets van € 4.00 ofzoiets. Hoef je je clubjes niet te missen.
Veel plezier iig. Wil ooit ook nog een keer naar Colombia.
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 28 jul 2009 18:37
|
|
Citaat: Argentijnse vrouwen zijn inderdaad ongelooflijk mooi. Ik val er zeker meer op dan de Colombiaanse en Venezulaanse dames. Ik mag ze (gelukkig) elke dag bekijken en analyseren hier in Marbella (wat onderhand een 2de Buenos Aires is ).
Hahaha, ben al heel lang niet meer in Marbella geweest maar dat wordt dan tijd geloof ik. Al zal ik het toch maar bij Buenos Aires houden geloof ik.
Hoe is het met je vrouw?
|
Leonel
|
Geplaatst: Di 28 jul 2009 23:09
|
|
Nog 2 maanden te gaan. Begint nu toch echt dichtbij te komen. Rond de bevalling moeten we ook nogeens verhuizen, want we wonen nu boven de bar en is niet praktisch. Maar het vrouwtje zit er prachtig bij hoor. En houd zich sterk ondanks de extreme hitte. Poor girl! En zij vind de Argentijnse vrouwen ook erg mooi .
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 29 jul 2009 06:05
|
|
Bi?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 29 jul 2009 06:43
|
|
Citaat: Nog 2 maanden te gaan. Begint nu toch echt dichtbij te komen. Rond de bevalling moeten we ook nogeens verhuizen, want we wonen nu boven de bar en is niet praktisch. Maar het vrouwtje zit er prachtig bij hoor. En houd zich sterk ondanks de extreme hitte. Poor girl! En zij vind de Argentijnse vrouwen ook erg mooi .
HET VROUWTJE!!!!!!!!!!!!!!
Maar suerte hoor, ik wist niet dat jullie een kindje kregen.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Wo 29 jul 2009 11:46
|
|
Hartstikke mooi, AS. Alvast gefeliciteerd! Weet je al wat het wordt?
|
Leonel
|
Geplaatst: Wo 29 jul 2009 13:27
|
|
Citaat: Bi?
Jaja!
Citaat: Hartstikke mooi, AS. Alvast gefeliciteerd! Weet je al wat het wordt?
Het wordt een jongetje!
Ik heb al aan een vriend van me gevraagd of hij een tenue voor mijn zoontje kan kopen. Maar ik heb zo het gevoel dat je geen baby Ajax tenue kan kopen. Weet iemand vanaf welke maat je het tenue kan kopen?
Citaat: HET VROUWTJE!!!!!!!!!!!!!!
Ik bedoel het niet negatief hoor. Ik houd veel van haar. Een Engelse schone met veel humor.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 29 jul 2009 16:00
|
|
Ik heb wel eens bij die vreselijke "leuke"souvenierswinkeltjes in Amsterdam Ajax babyrompertjes gezien.....
Ik wil er wel één kopen als ik in de buurt ben?
|
Leonel
|
Geplaatst: Wo 29 jul 2009 16:06
|
|
Citaat: Ik heb wel eens bij die vreselijke "leuke"souvenierswinkeltjes in Amsterdam Ajax babyrompertjes gezien.....
Muchas gracias. Heel erg aardig van je! Maar mijn vrienden wonen praktisch in A'dam, die kunnen het wel voor me halen. Ik zal het meteen tegen ze zeggen!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 29 jul 2009 16:18
|
|
Citaat: Ik heb wel eens bij die vreselijke "leuke"souvenierswinkeltjes in Amsterdam Ajax babyrompertjes gezien.....
Muchas gracias. Heel erg aardig van je! Maar mijn vrienden wonen praktisch in A'dam, die kunnen het wel voor me halen. Ik zal het meteen tegen ze zeggen!
Haha ok, is anders geen moeite. Laat je vrienden maar in de Leidsestraat kijken, dan slagen ze zeker. Lach me altijd rot in die winkels, ze verkopen de meest vreemde dingetjes
Maar misschien ook in de Ajax shop bij de Arena?
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 29 jul 2009 20:13
|
|
Citaat:
Het wordt een jongetje!
Ik heb al aan een vriend van me gevraagd of hij een tenue voor mijn zoontje kan kopen. Maar ik heb zo het gevoel dat je geen baby Ajax tenue kan kopen. Weet iemand vanaf welke maat je het tenue kan kopen?
Prachtig dat allemaal goed gaat.
Hier zijn prachtige baby Boca Juniors tenue's te koop. Die zijn veel mooier dan die van die club met hun Peru shirt.
PB maar waar je dat prachtige Boca Juniors baby tenue shirt wilt hebben.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 29 jul 2009 20:29
|
|
Nee, geen Boca, die hebben net verloren van Manchester
Doe dit rompertje maar Ajaxspanje:
http://riverbook.riverplate.com/photo/1 ... ext=latest
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 29 jul 2009 20:33
|
|
Citaat:
... dan maar een Tombino shirtje. Dat zijn toch mooie tenues.
Maar ik denk dat ze in Zuid-Spanje een Boca willen hebben.
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 29 jul 2009 20:36
|
|
Ga parapenten nu. Hoop dat goed gaat.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 29 jul 2009 20:36
|
|
Citaat: Ga parapenten nu. Hoop dat goed gaat.
Nou, anders ik wel...............................
|
Leonel
|
Geplaatst: Do 30 jul 2009 04:24
|
|
Citaat:
Het wordt een jongetje!
Prachtig dat allemaal goed gaat.
Hier zijn prachtige baby Boca Juniors tenue's te koop. Die zijn veel mooier dan die van die club met hun Peru shirt.
PB maar waar je dat prachtige Boca Juniors baby tenue shirt wilt hebben.
Ik denk dat ik heel veel Argentijnen gelukkig maak, maar er zullen ook heel veel een hartverzakking krijgen.
Bedankt El Lute, heel erg vriendelijk!
Mijn zoon moet een voetbaldier worden. Ik zal wel heel erg op moeten passen dat ik hem niet te erg push. Ik zal het toch subtiel moeten doen.
Hopelijk over 18 jaar zie je een kleine Boersma in het stadion voetballen.
Zou toch mooi zijn? Heeft iedereen die dit leest ook meteen een mooie anektode.
Citaat: Ga parapenten nu. Hoop dat goed gaat.
Wat is parapenten?
|
El Lute
|
Geplaatst: Zo 16 aug 2009 19:22
|
|
Vrijdag was iedereen in de ban van een of andere sonda (storm) die over zou trekken. Zou van de noord komen. Hele dag lekker weer, 15 graden en niets aan handje. Heldere blauwe lucht maar zat om een uur of 6 in park en in 2 minuten brak de pleuris uit.
Na paar tellen brak de eerste boom door midden en zijn we park uitgerent.
Winkels die dicht waren, scholen al hele dag dicht, overheidsgebouwen en banken gesloten.
Maar storm heeft de hele nacht geduurt. Gekke van alles was dat de hele dag een graad of 15 was maar in 10 minuten tijd steeg het kwik naar ver boven de 30. Moeilijk ademhalen en snikheet en zeer benauwd.
Al met al heeft het 8 mensen het leven gekost door omvallende bomen, veel schade aan huizen, auto's etc.
Meer dan 1100 maal 911 gebeld en chaos overal. Leek wel oorlogsgebied.
Ploegen zijn nu nog aan het schoonmaken.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 16 aug 2009 19:29
|
|
Citaat: Vrijdag was iedereen in de ban van een of andere sonda (storm) die over zou trekken. Zou van de noord komen. Hele dag lekker weer, 15 graden en niets aan handje. Heldere blauwe lucht maar zat om een uur of 6 in park en in 2 minuten brak de pleuris uit.
Na paar tellen brak de eerste boom door midden en zijn we park uitgerent.
Winkels die dicht waren, scholen al hele dag dicht, overheidsgebouwen en banken gesloten.
Maar storm heeft de hele nacht geduurt. Gekke van alles was dat de hele dag een graad of 15 was maar in 10 minuten tijd steeg het kwik naar ver boven de 30. Moeilijk ademhalen en snikheet en zeer benauwd.
Al met al heeft het 8 mensen het leven gekost door omvallende bomen, veel schade aan huizen, auto's etc.
Meer dan 1100 maal 911 gebeld en chaos overal. Leek wel oorlogsgebied.
Ploegen zijn nu nog aan het schoonmaken.
Hè gadver, wat eng. Alleen in Godoy Cruz? Was je daar of in Mendoza?
|
El Lute
|
Geplaatst: Zo 16 aug 2009 19:43
|
|
Was zelf net buiten Godoy Cruz maar de storm kwam van de noord. Weet dat er in San Juan ook puinhoop was.
Hij is verder vertrokken naar de zuiden. In de bergen was het ook dramatisch. Ze hebben de grens overgang naar Chile gesloten vrijdag. Is nu weer open.
Ga tennis kijken nu.
Vamos Delpo!
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Ma 17 aug 2009 00:59
|
|
Ben blij dat je ongedeerd bent, Lute. Komt dit soort dingen vaak voor daar in Mendoza en rondom?
|
El Lute
|
Geplaatst: Ma 17 aug 2009 18:50
|
|
Citaat: Ben blij dat je ongedeerd bent, Lute. Komt dit soort dingen vaak voor daar in Mendoza en rondom?
Het is hier wel een gek gebied kwa weersomstandigheden maar dit was extreem. Die sonda's heb je blijkbaar in verschillende soorten maar komen normaal uit de zuiden vanuit Antartica. Wat dus kou met zich mee brengt. Nu werd het in een mum van tijd bloedje heet.
Verder is het hier een gebied waar veel aardbevingen zijn, is elke keer toch raar om mee te maken.
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Di 18 aug 2009 18:41
|
|
Jammer want Los Andes is toch een gebied dat
ik eens gezien wil hebben. Ik heb een zwak voor bergachtige landen, kan er niet genoeg van krijgen
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 19 aug 2009 16:02
|
|
Citaat: Jammer want Los Andes is toch een gebied dat eens ik eens gezien wil hebben. Ik heb een zwak voor bergachtige landen, kan er niet genoeg van krijgen
Dan ga je er toch heen? Aardbevinkje meer of minder maakt toch niet uit?
Gewoon goed vasthouden...
Ik wil ook hoor!
|