Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 8 jul 2009 15:23
|
|
Citaat:
Ik durf Cvitanich nu niet meer aan te spreken op zijn hopeloze falen vorig jaar.
Darío is Argentijn hoor....................
En falen???????
Zuid-Afrikaan, een pot nat. En ja, Cvitanich is gewoon niet de spits die we hoopten. Scoorde te weinig en als hij scoorde was het tegen de kleintjes. Ik ben nog niet erg onder de indruk.
ZUID -AFRIKAAN????
weet je, jij hebt hier niks te zoeken...ANDATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 8 jul 2009 23:20
|
|
Gisteren is Pato getrouwd, paar vrienden van me waren uitgenodigd voor de bruiloft met een meisje waar een van mijn vrienden Joao Pedro vroeger een relatie mee had . Wel grappig want Pato en hij zijn vrienden maar Joao vindt dit zeker niet leuk .
Ik ben haar nog een keer in een club tegen gekomen Chelsea Purple in West London. We hadden elkaar al eens ontmoet toen ze Joao een keer kwam opzoeken in mijn appartement in Arsenal. Kan goed feesten en die Pato is vast een gelukkig man.
Ik hoop dat Pato toch naar Chelsea komt want dan zal ik zeker vaak met hem optrekken . Geen slechte persoon om gezien mee te worden en ook zo makkelijk om om clubs als Chelsea Purple (echte naam is Purple Nightclub en het is in Fulham maar iedereen noemt het Chelsea Putple) en China White binnen te komen. Mijn favoriete nachtclubs maar wel heel duur om naar binnen te komen als je niet met een ster bent.
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Za 11 jul 2009 00:11
|
|
http://www.sportweek.nl/voetbal/102714/ ... a_opgepakt
Echt overdreven aan het worden.
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Za 11 jul 2009 20:41
|
|
Begint nu toch dramatische vormen aan te nemen de Gripe A.
Bijna alles is dicht en s'avonds is het spookachtig stil. Argentina is nu het 3e land in de wereld met besmettingen na Mexico en Amerika. Maar ze weten maar niet hoe ze er mee om moeten gaan.
Voel me er zelf ook niet helemaal meer mee prettig bij, je ontkomt er niet meer aan om die paniek te ontlopen.
Komt bij dat het s'avonds wel erg koud is wat allemaal niet bevordelijk is.
Hoop kleine ondernemers die al hebben moeten sluiten, de een na de andere gaat over de kop.
Hotel Sheraton, 5 sterren Hotel, heeft gisteren besloten de deuren te sluiten. Niet 1 gast.
Restaurants mogen maar 50% bezetting hebben en daar wordt flink op gecontroleerd. Nee, doffe shit allemaal.
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Zo 12 jul 2009 01:53
|
|
Echt vreselijk, die varkensgriep blijft aanhouden. Kan je het land niet tijdelijk verlaten, Lute? Je wilt die ziekte toch niet oplopen he?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 12 jul 2009 15:35
|
|
Hoeveel besmettingen al in Argentina, Lute?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 13 jul 2009 15:55
|
|
Er zijn al bijna 100.000 besmettingen en bijna 100 doden, als mijn info juist is................
Luutje ga voor een paar weken naar Puerto Madryn of zo, ballenas kijken, dat wilde je toch zo graag? En ik denk dat het daar minder is. Volgens mij is het in Mendoza en Baires het ergste?? Misschien omdat daar zoveel mensen wonen.
Ben het weekend in Noordwijk geweest , Valle Tango, voorstelling, erg goed en heb weer een paar leuke echte Argentijnen ontmoet die daar optraden.
Was ook een mercado bij, nietszeggend, maar was misschien iets voor El Desafio geweest? Erg druk, alle 8 voorstellingen uitverkocht, was buiten en natuurlijk regende het..................... Vooral de "afterparty" was erg geslaagd.
|
El Lute
|
Geplaatst: Ma 13 jul 2009 18:36
|
|
Citaat: Echt vreselijk, die varkensgriep blijft aanhouden. Kan je het land niet tijdelijk verlaten, Lute? Je wilt die ziekte toch niet oplopen he?
Zit hier dicht tegen de grens van Chile aan dus ben zo weg als het moet.
Santiago heeft vele vluchten overal naartoe.
Als het echt misgaat pak ik de vlieger naar Bogota, maar de meeste gevallen zijn kinderen of mensen die al een andere ziekte hebben. Ellende is dat men absoluut geen raad weet hier.
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 15 jul 2009 18:53
|
|
Argentina is gisteren met stip op 2 binnen gekomen kwa doden. Net na Amerika en Mexico zijn ze voorbij nu. In Uruguay, Brasil en Chile is het allemaal veel rustiger. Snap er geen snars van.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 15 jul 2009 19:02
|
|
Citaat: Argentina is gisteren met stip op 2 binnen gekomen kwa doden. Net na Amerika en Mexico zijn ze voorbij nu. In Uruguay, Brasil en Chile is het allemaal veel rustiger. Snap er geen snars van.
Uruguay en Chili hebben toch minder inwoners? En het ligt er natuurlijk ook aan hoe de registratie is. Voor de verkiezingen waren het er toch heel weinig en daarna ineens meer? Heb op een ander forum gelezen dat het hoogtepunt over een week wordt verwacht, daarna zal het dus afnemen.
Kun je niet even terug naar Punta del Este?
Heb ook het idee dat het bij jou wat erger is, dwz met mondkapjes, sluitingen en dergelijke. In Buenos Aires schijnt dat minder te zijn, of heb ik dat mis?
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 15 jul 2009 19:06
|
|
Citaat:
Uruguay en Chili hebben toch minder inwoners? En het ligt er natuurlijk ook aan hoe de registratie is. Voor de verkiezingen waren het er toch heel weinig en daarna ineens meer? Heb op een ander forum gelezen dat het hoogtepunt over een week wordt verwacht, daarna zal het dus afnemen.
Kun je niet even terug naar Punta de Este?
Heb ook het idee dat het bij jou wat erger is, dwz met mondkapjes, sluitingen en dergelijke. In Buenos Aires schijnt dat minder te zijn, of heb ik dat mis?
Zit er inderdaad over te denken om naar Punta te gaan. Ook beetje bij tanken. Zag gisteren een lijstje op tv waar ik verbaasd over was en dat was dat na de Provincie Buenos Aires Santa Fe op de 2e plaats kwam.
Maar vandaag gaan er hier beslissingen vallen over hoe nu verder met sluitingen, scholen blijven zeker dicht.
Maar s'avonds is een drama hier, ga vanavond de bergen in. In meer dan 2 meter sneeuw in de geizers zitten en Estudiantes kijken. En lekker eten uiteraard. En dan dalen we mañana weer af en zien we of de ellende aanblijft.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 15 jul 2009 19:10
|
|
Lijkt me een heel goed idee van je! In Medoza en Godoy Cruz is toch even niks meer te beleven. Gewoon doen. Vliegticket kost jou toch niet zoveel, of ben je nog niet als Argentijn geregistreerd?
Anders met de micro naar Buenos Aires en dan met de busquebus?
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 15 jul 2009 19:14
|
|
Citaat: Lijkt me een heel goed idee van je! In Medoza en Godoy Cruz is toch even niks meer te beleven. Gewoon doen. Vliegticket kost jou toch niet zoveel, of ben je nog niet als Argentijn geregistreerd?
Vliegtickets zijn al om laag. Vanaf hier naar Santiago return is 89 US Dolar nu en Buenos Aires zal ook zoiets zijn maar ik pak dan wel het bootje, heerlijk vind ik dat. Maar dan vanaf Tigre naar Colonia.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 15 jul 2009 19:17
|
|
Citaat: Lijkt me een heel goed idee van je! In Medoza en Godoy Cruz is toch even niks meer te beleven. Gewoon doen. Vliegticket kost jou toch niet zoveel, of ben je nog niet als Argentijn geregistreerd?
Vliegtickets zijn al om laag. Vanaf hier naar Santiago return is 89 US Dolar nu en Buenos Aires zal ook zoiets zijn maar ik pak dan wel het bootje, heerlijk vind ik dat. Maar dan vanaf Tigre naar Colonia.
Die gaat toch alleen vanaf Puerto Madero?
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 15 jul 2009 19:20
|
|
Citaat:
Die gaat toch alleen vanaf Puerto Madero?
Tigre ook, naar Colonia en Montevideo. Is alleen andere compania.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 15 jul 2009 19:23
|
|
Wilde eind oktober, begin november (als ik dan niet in Argentina zit, wie weet....) naar een concert van Mercedes Sosa hier in Nederland, wat denk je? Zijn al geannuleerd! Balen!!
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 15 jul 2009 19:26
|
|
Citaat: Wilde eind oktober, begin november (als ik dan niet in Argentina zit, wie weet....) naar een concert van Mercedes Sosa, wat denk je? Zijn al geannuleerd! Balen!!
Appart want dat is nog ver weg. Is dat vanwege de Gripe A of misschien haar gezondheid. Op haar pagina staat niets maar dat zijn concerten in november en december.
http://www.mercedessosa.com.ar/marcosmaster.htm
Edit:
Zie dat het in Nederland was nu.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 15 jul 2009 19:29
|
|
Ja dat zag ik ook op haar site, het stond er niet bij. Het zou in Groningen en Utrecht zijn. Wel jammer, want ze is zo goed! Op die Tango voorstelling in Noordwijk werd ook muziek van haar gedraaid.
Jij hebt haar toch wel eens gezien?
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 15 jul 2009 19:38
|
|
Citaat: Ja dat zag ik ook op haar site, het stond er niet bij. Het zou in Groningen en Utrecht zijn. Wel jammer, want ze is zo goed! Op die Tango voorstelling in Noordwijk werd ook muziek van haar gedraaid.
Jij hebt haar toch wel eens gezien?
Heb haar zelfs nog niet zo lang geleden op een zeer exclusief privé feestje gezien. Erg jammer dat ze zich daarvoor laat gebruiken. Maar was wel leuk feestje verders.
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 15 jul 2009 19:46
|
|
Speciaal voor Gallina:
http://www.leongieco.com/index.php?modu ... =ver&id=22
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 15 jul 2009 19:52
|
|
Gracias!!!
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 15 jul 2009 19:54
|
|
Citaat: Gracias!!!
Voor degene die niet weten wie dat zijn, dit zijn 'Helden'!
Is geen muziek maar dit is leven.
Ben er vandoor nu, ga richting Las Vegas.
|
Ché
Forum berichten: 250
|
Geplaatst: Ma 27 jul 2009 22:41
|
|
Citaat:
Voor degene die niet weten wie dat zijn, dit zijn 'Helden'!
Is geen muziek maar dit is leven.
Ben er vandoor nu, ga richting Las Vegas.
Dat is dan wel weer behoorlijk off-topic aangezien dat in Noord Amerika ligt.
Zaterdag geaclimatiseerd op het Zomercarnaval, morgen de koffers op het gemak inpakken en dan zitten we nog voor het weekend bij de schoonfamilie.
Bogotá, paar dagen Medellin om wat vrienden en vriendinnen te bezoeken. Barranquilla en een aantal andere kustplaatsen zullen zeker niet ontbreken.
Moet nog wel uitvogelen of het Amerikaanse ESPN nog steeds Eredivisieduels uitzendt, en anders maar een gratis stream van het net plukken in de vroege uurtjes na het stappen.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 27 jul 2009 23:24
|
|
Ik dacht het niet, Ché. Kan het wel even voor je navragen bij m'n vader, als je wil. Veel plezier in Colombia, in ieder geval.
|
Ché
Forum berichten: 250
|
Geplaatst: Di 28 jul 2009 00:50
|
|
Citaat: Ik dacht het niet, Ché. Kan het wel even voor je navragen bij m'n vader, als je wil. Veel plezier in Colombia, in ieder geval.
Bedankt Thomas.
Was al aan het puzzelen op hun website maar nog niets tegengekomen hierover. Vorig seizoen nog wel een enkele Eredivisiewedstrijd vanaf het vakantieadres live kunnen zien. Maar goed, dat was toen.
Met het plezier gaat het zeker goedkomen. Prachtig land om te vertoeven. Samen met Venezuela de mooiste dames, fraaie stranden (San Andres blijft toch een klein paradijs op aarde), aardig uitgaansleven en in Bogotá een balletje trappen met de kids uit de buurt waar m'n vriendin is opgegroeid, waar we dan tevens kunnen zien of ze al wat progressie hebben geboekt t.o.v. vorig jaar.
Onlangs nog iets gezien over een onrustig gebied maar dat is allemaal ver uit de buurt evenals dat sommige toeristen -ondanks de afzettingen- toch te ver doorlopen in de jungle en daar op plekken komen die niet voor iedereen bestemd zijn.
Blijft leuk om er weer ff tussenuit te knijpen al gaat 2 laat staan 3 weken zonder voetbal me nergens lukken.
Mocht je meer info hebben over de uitzendingen dan weet je me te vinden he.
|