Geregistreerd: 11-03-2009 Forum berichten: 57 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 15 dec 2009 21:50
Citaat:
Zo! Daar kunnen we in Nederland een puntje aan zuigen. Welke landen hebben zulke supporters? Misschien Griekenland, Turkije?
Ja de griekse clubs komen aardig in de buurt. Maar is andere chaos. zo is dat in ieder land verschillend. Het ligt er ook aan waar je van houd. De een gaat voor passie de ander voor Tifo acties en de Engelse sfeer is ook weer heel anders maar toch geweldig
De passie is denk het grootst gewoon in argentinië.
De supporters hebben niet veel dus naar het stadion gaan is hun leven lijkt me
Geregistreerd: 30-07-2008 Forum berichten: 2698 Nieuws reacties: 2 Woonplaats: -
Geplaatst: Do 29 jul 2010 22:34
Was wat sfeerbeelden aan het bekijken van voetbalcubs. PAOK, Galatasaray, River Plate, Boca etc. deed mij aan onze fans denken, vind ze fantastisch! Toen moest ik aan wat vrienden/kennissen van mij denken die zeiden dat PSV oh zo'n geweldige sfeer heeft. Zeggen ze wel vaker als ik over dat van Ajax begin. Of als zij zeggen dat er geen sfeer is in de ArenA.
Maar ik heb het nooit echt opgezocht op internet ofzo, was mij nooit opgevallen die sfeer. Nou, net gedaan. Dit was serieus het beste dat ik kon vinden. Kwa liederen of kreten of wat dan ook wat ze aan het zingen waren. Verder kwam ik écht niet! Wat foto's, onder andere van een mega gloeilamp. Of toen ze de minuut van S. Wolfs verstoorde, of uit tegen Liverpool, maar dat waren de fans van de Engelse club.
Ze zingen dus Vennegoor of Hesselink toe. Juist.. ''Sciet ze maar kapot, schiet ze maar kapot olé, olé'' en ''Er zit een coach op de bank: pang pang''
Geregistreerd: 22-01-2009 Forum berichten: 2348 Nieuws reacties: 2 Woonplaats: -
Geplaatst: Do 29 jul 2010 23:47
Ik zou de achtergrond van dat liedje eens willen weten... heeft Rinus Israël een revolver? Het is wel heel zielig om Luinge een Jood te noemen als je tegen Ado speelt overigens.
Net zo dom als dit trouwens, Feyenoord supporters die tijdens een wedstrijd tegen RKC over de keeper van Den Haag (Postma) gaan zingen.
tja... bij sommige clubs is de logica ver te zoeken.
Overigens kunnen we dit niet beter plaatsen onder de topic met de naam verdwaalde supporters
Geregistreerd: 15-01-2011 Forum berichten: 93 Nieuws reacties: 9 Woonplaats: Etten-Leur
Geplaatst: Di 17 mei 2011 00:06
Hier is al lang niets meer gepost zie ik. Maar heb toch even een vraag. En het meest relevante topic leek me dit topic. Tijdens de wedstrijd ajax-twente werd er in het supporters home een aantal keer een amsterdams lied gedraaid, gezongen door een vrouw. Ook tijdens de huldiging op het museumplein werd dit lied ten gehore gebracht. Heb alleen werkelijk geen idee welk lied het is. Iemand die me hiermee kan helpen ?
Geregistreerd: 15-01-2011 Forum berichten: 93 Nieuws reacties: 9 Woonplaats: Etten-Leur
Geplaatst: Di 17 mei 2011 13:35
Pff nou het werd zo massaal meegezongen dat ik de tekst ook niet echt kon volgen... Iets met amsterdam stuu.... of amsterdam tuuuu daar begon het refrein mee denk ik. Maar zoals ik al zei, kon het amper horen. Tijdens de huldiging op het museumplein werd er wel gezegd , als je dit nummer kent zing dan lekker mee, of iets in die richting. Volgens mij door peter beense. Verwoord het allemaal heel vaag, maar het is helaas ook allemaal heel vaag voor mij haha.