Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Voormalige Godenzonen » John van 't Schip (als trainer)
Ga
Zoeken:

Onderwerp: John van 't Schip (als trainer)
Maker: 343Bekeken: 2462
Status: InactiefBerichten: 27
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Robusto

Forum berichten: 324
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Do 1 okt 2009 15:19
Citaat:
John van 't Schip heeft aanbieding op zak

De in Amsterdam compleet overbodig geworden John van 't Schip kan in Australië een contract tekenen voor 2,5 jaar bij de club Melbourne Hearth. De club heeft zijn zinnen gezet op het aantrekken van de assistent-assistent-trainer van Ajax en heeft gisteren een contractaanbod gedaan.

De trainer hoeft alleen nog maar akkoord te gaan met de voorwaarden om aan de slag te gaan in Australië. Vanwege de perikelen rondom zijn persoon besloot Van 't Schip niet mee te reizen met Ajax naar Brussel. Waar de club vanavond in de Europa League speelt tegen Anderlecht.

Martin Jol liet weten John alles te gunnen: "John heeft een aanbieding gekregen en gaat nu kijken of zijn gevoel goed is. Hij is een echte Ajax-man, maar ik gun hem deze kans van harte".

spitsnieuws.nl
MrGuide

Forum berichten: 479
Geplaatst: Ma 12 okt 2009 12:43
Citaat:

Van 't Schip vertrekt bij
Ajax

MAANDAG 12 OKTOBER 2009, 12:33

AMSTERDAM (AFN) - John van 't Schip vertrekt per onmiddellijk bij Ajax. De assistent-trainer gaat als hoofdtrainer aan de slag bij de Australische club Melbourne Heart. Dat maakte Ajax maandag bekend.

De voormalige Ajax-speler Van 't Schip was dit seizoen samen met Danny Blind assistent-trainer van de Amsterdamse voetbalclub. Hij was nog bij Ajax in dienst tot eind juni 2010.

Bron: www.belegger.nl
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2874
Geplaatst: Ma 11 jan 2010 22:21
Van de voorpagina:

Citaat:
Van 't Schip: "Zich indekken is Jols manier"

Datum post: 11-01-10 21:36 - Gepost door: 343 - Bron: Sport1.nl - Aantal keer bekeken: 262 - Aantal reacties: 3

John van 't Schip (foto midden) kijkt zonder wrok om naar zijn vertrek bij Ajax, waar hij ontevreden was over de invulling van zijn rol als assistent van Martin Jol. 'Ik was niet happy en heb dat Martin ook laten weten', legde Van 't Schip uit in Sport1 United maandagavond. 'Bovendien wilde ik weer op eigen benen staan.'

Dat Ajax het onder Jol qua punten vrijwel hetzelfde doet als onder Marco van Basten en Van 't Schip, weet Jol anders in te pakken, volgens Van 't Schip. 'Martin is zich redelijk aan het indekken. Dat is zijn manier om het te verkopen. Hij staat negen punten achter FC Twente en heeft er evenveel als wij vorig jaar. Bovendien heeft hij De Zeeuw en Pantelic erbij, dus heeft hij een betere selectie. Maar een jaar later is het niet beter.'

Over Van 't Schips keuze om aan de slag te gaan in Australië, is de nieuwe coach van de nieuwe club Melbourne Heart realistisch. 'Ik heb misschien te lang in de schaduw van Marco gewerkt, maar dat is mijn keuze geweest. En ik heb de kans gehad bij Twente. Een club in de Eredivisie is daardoor niet waarschijnlijk. Dat heeft ook meegespeeld om de uitdaging in Australië aan te gaan.'

Schandalige woorden, ik snap niet waar hij het lef vandaan haalt. Echt ontzettend 'pety' van hem, ik hoop dan ook dat hij verschrikkelijk op z'n bek gaat 'Down under'. Mensen die natrappen naar de personen die hen juist de kans boden daarvoor zijn in mijn ogen te triest voor woorden.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.888
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.314.309 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Voormalige Godenzonen » John van 't Schip (als trainer)
Ga
Zoeken: