Auteur
|
Bericht
|
Peter79

Forum berichten: 1624
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 14 jul 2010 14:35
|
|
Citaat: Die professionele club heeft waarschijnlijk een zwaardere trainingsweek erop zitten en moet voetballen tegen een ploeg die zich absoluut wil bewijzen tegen FC Den Bosch. En dan winnen ze nog met 6-0, niet onaardig lijkt me.
Had je ook gereageerd als iemand anders dit bericht had gepost of alleen omdat het Fregge is?
Je kent de kracht van Blauw-Geel niet, je hebt geen idee hoelang zij in training zijn, je hebt geen idee of ze met de basiself speelden of door vakanties/ blessures met een B-team, je hebt de wedstrijd niet gezien en je baseert je enkel en alleen op aannames om tegen iemand in te gaan. Bovendien is het een volkomen terecht punt van Fregge dat je van een profclub een veel beter veldspel (dan hebben we het dus niet zich willen bewijzen of zwaardere trainingsweken) mag verwachten dan van een neo-Hoofdklasser. Helemaal omdat een profclub in staat moet worden geacht door een hogere balcirculatie een net in training zijnde amateurclub kapot te spelen waardoor de combinatie warmte, minder trainingsuren, op je tenen moeten lopen eraan bijdragen dat het veldspel van de amateurclub nog minder wordt.
En ja ik ken het niveau van de 1e klasse en de oude-hoofdklasse (de nieuwe zal een mix zijn) en de oefenwedstrijden tegen profteams in de zomer uit eigen ervaring......
|
methodmich

Forum berichten: 787
|
Geplaatst: Wo 14 jul 2010 19:49
|
|
Ach, het is een behoorlijke afspiegeling van de verschillen toch? Misschien omdat Blauw Geel net gepromoveerd is dat het meer had moeten zijn, maar de beleving speelt ook altijd wel een rolletje.
Zo hebben wij FC Dordrecht al twee seizoenen op rij op 0-0 gehouden, maar zouden we in een competitieduel normaliter toch wel nipt van ze verliezen denk ik.
|
Pannie

Forum berichten: 413
|
Geplaatst: Wo 14 jul 2010 20:11
|
|
???? Met alle respect voor ieders amateurclubje, maar of het op dit forum besproken moet worden...?!?
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Wo 14 jul 2010 20:13
|
|
Waar denk je dan dat dit topic voor bedoeld is?
|
Pannie

|
Geplaatst: Wo 14 jul 2010 20:32
|
|
Citaat: Waar denk je dan dat dit topic voor bedoeld is?
De Ajax-amateurs!
|
Fregge

|
Geplaatst: Wo 14 jul 2010 20:38
|
|
viewtopic.php?f=36&t=477
Alstublieft
|
Pannie

|
Geplaatst: Wo 14 jul 2010 20:44
|
|
Oh...dan is dit topic dus overbodig?
|
svvenn

Forum berichten: 563
|
Geplaatst: Wo 14 jul 2010 21:05
|
|
Gewoon niet in dit topic kijken als het je niet interesseert. Ik kom ook niet op dit forum om discussies te voeren over het klimaat, dus sla ik die topics ook over .
|
Pannie

|
Geplaatst: Wo 14 jul 2010 21:15
|
|
Niet al te serieus! Topics zitten me niet in de weg...ik moest wel lachen toen ik het voor het eerst opende. Dat is alles. Ik zie het in de actieve forumlijst staan...neem uit nieuwsgierigheid een kijkje. Gaat het over Blauw-Geel uit Veghel! Dat verbaasde me...meer niet.
|
Ping

Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 14 jul 2010 22:32
|
|
Citaat: Oh...dan is dit topic dus overbodig?
Wat een dom antwoord!
Er is een topic voor Ajax Amateurs ( waar jij dacht dat het dit topic voor was ) en een topic gewoon voor plaatselijke competities om met elkaar over te praten, dus NIET overbodig!
|
Pannie

|
Geplaatst: Do 15 jul 2010 15:13
|
|
Citaat: Oh...dan is dit topic dus overbodig?
Wat een dom antwoord!
Er is een topic voor Ajax Amateurs ( waar jij dacht dat het dit topic voor was ) en een topic gewoon voor plaatselijke competities om met elkaar over te praten, dus NIET overbodig!
Wat een domme qoute! Antwoord hierboven gezien? Nee zeker.
|
Pannie

|
Geplaatst: Do 15 jul 2010 15:18
|
|
Toch best handig dit topic! Ik ben op zoek naar een team dat een oefenwedstrijd wil spelen op zondag 5 september. Iemand die een leuke team (3de/4de klasse reserve) weet of er in speelt, die voor de start van de competitie nog op zoek zijn naar een wedstrijdje? (Wij komen zelf uit de buurt van Utrecht (20 km) tussen Culemborg en Tiel.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Do 15 jul 2010 16:32
|
|
Waardenburg of Hedel die kanten?
|
Pannie

|
Geplaatst: Do 15 jul 2010 16:38
|
|
Citaat: Waardenburg of Hedel die kanten? 
Wat noorderlijker: Beusichem, BZS. Net als Hedel en WNC spelend in zuid I, maar echt op het randje tussen West I, Zuid 1 en Oost.
|
El Ch�charito

Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Do 15 jul 2010 17:01
|
|
Citaat: Die professionele club heeft waarschijnlijk een zwaardere trainingsweek erop zitten en moet voetballen tegen een ploeg die zich absoluut wil bewijzen tegen FC Den Bosch. En dan winnen ze nog met 6-0, niet onaardig lijkt me.
Had je ook gereageerd als iemand anders dit bericht had gepost of alleen omdat het Fregge is?
Je kent de kracht van Blauw-Geel niet, je hebt geen idee hoelang zij in training zijn, je hebt geen idee of ze met de basiself speelden of door vakanties/ blessures met een B-team, je hebt de wedstrijd niet gezien en je baseert je enkel en alleen op aannames om tegen iemand in te gaan. Bovendien is het een volkomen terecht punt van Fregge dat je van een profclub een veel beter veldspel (dan hebben we het dus niet zich willen bewijzen of zwaardere trainingsweken) mag verwachten dan van een neo-Hoofdklasser. Helemaal omdat een profclub in staat moet worden geacht door een hogere balcirculatie een net in training zijnde amateurclub kapot te spelen waardoor de combinatie warmte, minder trainingsuren, op je tenen moeten lopen eraan bijdragen dat het veldspel van de amateurclub nog minder wordt.
En ja ik ken het niveau van de 1e klasse en de oude-hoofdklasse (de nieuwe zal een mix zijn) en de oefenwedstrijden tegen profteams in de zomer uit eigen ervaring......
Ik heb daarop gereageerd omdat FCDB inderdaad een trainigsdag had en ik ken de kwaliteiten van Blauw-Geel. Spits Van der Sande zou bijvoorbeeld in de Jupiler League misschien niet misstaan. En welke Jupiler League club speelt er dezer dagen nog een amateurclub kapot waar zoveel geld in gestoken wordt? Geen. Dus Peter, no offence, maar ik ken mijn feiten.
|
Fregge

|
Geplaatst: Do 15 jul 2010 17:14
|
|
Ik zeg ook niet dat het niet knap is van Den Bosch! Ik zeg alleen dat ik er meer van had verwacht.
|
El Ch�charito

Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Do 15 jul 2010 17:17
|
|
Dat kan, ik vind 6-0 al een prachtige uitslag voor Den Bosch.
|
Pannie

|
Geplaatst: Do 15 jul 2010 18:57
|
|
Toch best handig dit topic! Ik ben op zoek naar een team dat een oefenwedstrijd wil spelen op zondag 5 september. Iemand die een leuke team (3de/4de klasse reserve) weet of er in speelt, die voor de start van de competitie nog op zoek zijn naar een wedstrijdje? (Wij komen zelf uit de buurt van Utrecht (20 km) tussen Culemborg en Tiel. Suggesties, graag!
|
methodmich

Forum berichten: 787
|
Geplaatst: Zo 18 jul 2010 18:50
|
|
Gisteren eerste bijeenkomst gehad, maandag eerste training.
Er is gelijk een leuke foto van de nieuwe spelers gemaakt:

V.l.n.r. Coen van der Waal, Sharog Susani, Bas van Stokkom, Elvis Versluis, Ricardo Danning, Dolf Kerklaan, Geert Bakker en Erik Wisse
Nieuwelingen Jordy van de Corput en Jordi Boogers ontbraken nog.
|
AFCAKatwijk

Forum berichten: 1903
|
Geplaatst: Za 14 mei 2011 18:45
|
|
Wauw! Spanning-factor nummer 1 overleefd. Vandaag mijn cluppie Quick Boys vs Scheveningen en Excelsior Maassluis vs. Noordwijk. QB en Noordwijk de 2 titelkandidaten. Noordwijk lag 3 punten voor op QB, ruststand bij QB was 1-0 voor en ruststand bij Noordwijk 0-0. Zo'n 15/20 minuten in de 2e helft, aanval van QB komt niks uit voort maar ineens beginnen er een paar te juichen, Noordwijk 1-0 achter, heel Nieuw-Zuid(sportpark van QB) los! Prachtig! Toen kwam de 2-0 van QB, precies hetzelfde. Wedstrijd afgelopen. Maar Noordwijk was later begonnen en was een paar keer 'gestaakt' dus die wedstrijd eindigde 10/15 minuten later. DAT WAS TOCH SPANNEND! diep,diep in de blessure tijd de 2-0 van Maassluis, iedereen het veld op naar de spelers, die het ook niet meer konden houden, geweldig. Volgende week beslissingswedstrijd bij VVSB of UVS, evt. Ado stadion, maar waarschijnlijk bij de 2 eerder genoemde.
Gestopt
|
AFCAKatwijk

|
Geplaatst: Do 19 mei 2011 22:23
|
|
Zaterdag beslissingswedstrijd, ik ben bijzonder zenuwachtig.
Gestopt
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Do 19 mei 2011 22:40
|
|
Succes. QB misstaat niet niet in de Topklasse.
Deze blijft mooi btw:
Quick Boys 1-4 SHO.
|
AFCAKatwijk

|
Geplaatst: Vr 20 mei 2011 14:44
|
|
Citaat: Succes. QB misstaat niet niet in de Topklasse.
Deze blijft mooi btw:
Quick Boys 1-4 SHO. 
Leuk om aan herinnerd te worden
Gestopt
|
AFCAKatwijk

|
Geplaatst: Za 21 mei 2011 10:52
|
|
Pff, nu wachten tot 4 uur. Ben VRE-SE-LIJK zenuwachtig, ik dacht dat mijn gevoel van vorige week niet te evenaren viel maar, misschien toch wel.
QB!
Gestopt
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Za 21 mei 2011 19:06
|
|
Hahahaha, 1-0 voor Noordwijk na verlening. Daar gaat je titel Quick Boys!
|