Auteur
|
Bericht
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 3 aug 2009 00:30
|
|
Hij heeft de laatste tijd veel zaken gedaan met FC Twente. Dat gaf ik hier laatst al aan, JS. Rajkovi?, Stoch, Osei...
|
JS
Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Ma 3 aug 2009 00:39
|
|
Vandaar ook mijn, ietwat retorische , vraag. Lijkt me niet dat Twente Obradovic' transfersom op kan hoesten. Dat zal dan wel via Chelsea gaan die hem, net als Rajkovic, weer uitlenen aan Twente. Ik ben benieuwd hoe dit gaat verlopen, allereerst of Ajax (deze zomer) daadwerkelijk een poging gaat wagen om, na Atouba, ook Obradovic over te nemen en ten tweede wat Lemic dan met Obradovic zal gaan doen. Twente (Chelsea) of Ajax? Wat zou het meest logisch zijn denk jij, Enganche?
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 3 aug 2009 00:53
|
|
Ik zou het niet durven zeggen, JS. Twente heeft natuurlijk ook Kuiper gekocht, terwijl bij Ajax Jol wellicht Atouba centraal zet en Obradovic als dé nieuwe linksback ziet?
|
JS
|
Geplaatst: Ma 3 aug 2009 01:14
|
|
Lijkt me een noodoplossing dat laatste, dat moeten ze bij Ajax wel echt door de opties heen zijn qua mandekkers. Wat me trouwens niet ondenkbaar lijkt.
|
jamesgf
Forum berichten: 420
|
Geplaatst: Ma 3 aug 2009 02:33
|
|
Zou een welkome versterking zijn. Ik denk niet dat Atouba veel zal spelen, moet nog maar zien of hij 100% fit wordt. Kan Vertonghen zich op het het centrum richten.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 3 aug 2009 02:39
|
|
Doe dan een écht goede centrumverdediger en Vertonghen als linksback. Hoort hij ook niet thuis, maar het centrum is al zo kwetsbaar.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Ma 3 aug 2009 19:52
|
|
Velibor Vasovic weer:
Citaat: Laat ik het zo zeggen: als het aan Lemi? ligt, komt Obradovi? nooit naar Ajax.
Lang verhaal met gevoelig info, komt er op neer dat hij letterlijk nog een rekening open heeft staan bij ene D. Blind.
Snap overigens niet dat de Nederlandse media niet meer achter dit verhaal aanzit. Zijn die echt zo pro-Ajax in Holland?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 3 aug 2009 20:06
|
|
Kom ooooop, zeg....wat een mafia-figuur.
Als je zo denkt, dan kun je toch niet het beste voor hebben met jouw client?
Wat een klootzak, bah!
|
JS
|
Geplaatst: Ma 3 aug 2009 20:56
|
|
Wat zou dat zijn met Blind? Zie ik iets over het hoofd of..? Iets met de transfer van Huntelaar misschien?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Ma 3 aug 2009 21:34
|
|
Het blijft verbazend dat de grote media het verhaal nog niet hebben opgepikt aangaande de maffia bij Ajax.
|
Benji
Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Ma 3 aug 2009 21:41
|
|
Hij is waarschijnlijk ook niet zo lang 'binnen' geweest bij Ajax, ik neem aan dat dit nog om een 'rekening' gaat inzage de transfer van Sulejmani danwel Huntelaar.
|
RosarioCentral
Forum berichten: 454
|
Geplaatst: Ma 3 aug 2009 21:44
|
|
Citaat: Hij is waarschijnlijk ook niet zo lang 'binnen' geweest bij Ajax, ik neem aan dat dit nog om een 'rekening' gaat inzage de transfer van Sulejmani danwel Huntelaar.
Er zijn toch al wat rare belangen betrokken bij Sulejmani. Ook een oud-coach van Ajax is daar bij betrokken. Sportieve en financiele belangen lopen door elkaar.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 3 aug 2009 21:54
|
|
Citaat: Ook een oud-coach van Ajax is daar bij betrokken.
Wie dan? Van Basten? Blind? Die niet de belangen van AJAX eerst behartigde, eigen gewin?
|
De Dominee
Forum berichten: 283
|
Geplaatst: Ma 3 aug 2009 22:02
|
|
Citaat: Het blijft verbazend dat de grote media het verhaal nog niet hebben opgepikt aangaande de maffia bij Ajax.
Wat bedoel je precies? Bovenstaande berichten duiden er mijns inziens op dat Ajax juist geen zaken (meer?) wil doen met deze maffia. Zoveel zaken hebben ze er niet mee gedaan, lijkt me.
Sulejmani en misschien KJH. Meer zie ik niet.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 3 aug 2009 23:06
|
|
Inderdaad, Dominee. Er zijn heel wat namen de revue gepasseerd, maar Ajax kan ook gebruikt zijn om wat aandacht op die spelers te vestigen. Zo gaat dat ook heel vaak. Spelers worden aangeboden en vervolgens lekt de zaakwaarnemer via wat lijntjes door dat die clubs interesse hebben in zijn speler(s).
Citaat: Hij is waarschijnlijk ook niet zo lang 'binnen' geweest bij Ajax, ik neem aan dat dit nog om een 'rekening' gaat inzage de transfer van Sulejmani danwel Huntelaar.
Er zijn toch al wat rare belangen betrokken bij Sulejmani. Ook een oud-coach van Ajax is daar bij betrokken. Sportieve en financiele belangen lopen door elkaar.
Kan die jongen verder ook niets aan doen.
|
afca.darcy
Forum berichten: 406
|
Geplaatst: Do 6 aug 2009 01:37
|
|
Oke, Partizan uitgeschakeld voor CL, gaat Ajax het nu weer proberen, wachten ze tot dat ze ook geen Uefa Cup meer spelen, of laten ze hem helemaal met rust nu?
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Do 6 aug 2009 10:26
|
|
Citaat: Oke, Partizan uitgeschakeld voor CL, gaat Ajax het nu weer proberen, wachten ze tot dat ze ook geen Uefa Cup meer spelen, of laten ze hem helemaal met rust nu?
heeft obradovic nog gespeeld?
|
RosarioCentral
Forum berichten: 454
|
Geplaatst: Do 6 aug 2009 11:02
|
|
Citaat:
Kan die jongen verder ook niets aan doen.
Daar kan hij inderdaad niets aan doen. Maar het laat kanten van de voetballerij zien die de meeste voetbalfans niet kennen. Ik vind het idioot dat een trainer een financieel belang heeft in een speler uit zijn eigen spelersgroep. Maar goed, ethiek in de voetballerij is al jaren ver te zoeken.
|
afca.darcy
|
Geplaatst: Do 6 aug 2009 20:00
|
|
Citaat: Oke, Partizan uitgeschakeld voor CL, gaat Ajax het nu weer proberen, wachten ze tot dat ze ook geen Uefa Cup meer spelen, of laten ze hem helemaal met rust nu?
Geen idee.
|
JS
|
Geplaatst: Do 6 aug 2009 20:14
|
|
Geen idee.
Ja hij deed mee. Had een streampje aanstaan en af en toe wat gekeken, had een paar keer een goede voorzet in huis.
|
afca.darcy
|
Geplaatst: Do 6 aug 2009 20:16
|
|
Geen idee.
Ja hij deed mee. Had een streampje aanstaan en af en toe wat gekeken, had een paar keer een goede voorzet in huis.
En nu...?
|
Robusto
Forum berichten: 324
|
Geplaatst: Do 20 aug 2009 21:31
|
|
nu in de rust nog bellen met zijn zaakwaarnemer!
|
thyza
Forum berichten: 696
|
Geplaatst: Do 20 aug 2009 23:36
|
|
Is hij dan nog speelgerechtigd in de UEFA cup? Volgens mij niet...
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Vr 21 aug 2009 12:50
|
|
Citaat: Is hij dan nog speelgerechtigd in de UEFA cup? Volgens mij niet...
Heeft hij gisteren gespeeld?
|
thyza
Forum berichten: 696
|
Geplaatst: Vr 21 aug 2009 13:06
|
|
Geen idee.
Ja dus 3 mensen omhoogscrollen man....
|